Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To sep 15, 2009 3:26 pm

kr3mn1 je napisal/-a:meni je vseeno kaj fantje v amerik priporočajo, druga stopnja je 60Nm potem pa 2x po 90 stopinj, pri M11x1.5 navoju. Nima veze, v glavnem meni je vse skup ena velka zajebancija.
Ti pa si model. :lol: A veš kolk PSA priporoča zategovanje vijakov na glavi...20Nm potem pa 2x120° Ti pa kr neki posvoje nabijaš v tri krasne.

In ja, več k 100Nm ni priporočljivo v alu blok-u. Za NA pa lahko tudi v treh stopnjah (25,55,80Nm), zato da ne raztegneš vijakov in jih lahko še enkrat uporabiš (čeprav tega ne priporočam).

A more res v vsaki temi na tem fak..g forumu bit ene 5 pametnjakovičev k vse vejo. :roll:
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ To sep 15, 2009 4:02 pm

Drmo ti ne razumš da je treba šrauf tok prtegnt da ga odtrgaš pa za pol obrata nazaj, tkt je pol u nulo :P sej veš, od viška ne boli glava ;)
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 To sep 15, 2009 4:14 pm

Mah vsak taprav mehanik ve, da je moment ključ neumnost. Na občutek je najboljš. Na pištolo zategnit pa bo. :lol:
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To sep 15, 2009 5:00 pm

Fantje, to je že mimo. Danes sem še preveril in tile M 10 X 1,5 vijaki držijo 110 + Nm brez problema.

Zdaj je problem drug : Kam zasukat' odmično gred. Za pol zoba naprej, ali nazaj ?? Ker je glava tolk' podložena se samo tako izide.

In, očitn' ga ni strokovnjaka ki bi vedu kaj je boljš' za Turbo motor. Do sedaj smo imeli naprej .

In, verjetno bo tako tudi ostalo .

Lp .
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To sep 15, 2009 5:02 pm

Mah...še pri pištoli ni nujno da bo dost. Je treba met taprav kompresor. :lol:

Glede odmične pa glede na to da nimate nastavljive jermenice bi jest probu kaj mu pač bolj odgovarja...če mu sploh bo odgovarjala ta odmična. Ker za turbo motor je tole čist zgrešen pri ohc motorjih. Pa itak si majstr in bi mogu vedt kaj turbo motorju bolj odgovarja. Bo treba mal zmerit dvig izpušnega ventila na zgornji mrtvi točki .
Zadnjič spremenil drmocar, dne To sep 15, 2009 5:10 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 To sep 15, 2009 5:07 pm

kopron je napisal/-a:Fantje, to je že mimo. Danes sem še preveril in tile M 10 X 1,5 vijaki držijo 110 + Nm brez problema.

Zdaj je problem drug : Kam zasukat' odmično gred. Za pol zoba naprej, ali nazaj ?? Ker je glava tolk' podložena se samo tako izide.

In, očitn' ga ni strokovnjaka ki bi vedu kaj je boljš' za Turbo motor. Do sedaj smo imeli naprej .

In, verjetno bo tako tudi ostalo .

Lp .



Kako ni strokovnjaka?
Enostavno vprašanje, enostaven odgovor...
Pri tolikih izkušnjah, pa to ni jasno?
Zmerite z komparatorjem koliko se odpirajo ventili, kdaj se odpiajo in odvisno potem kje iščete moč in odgovor je na dlani...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr sep 16, 2009 6:58 am

rs2 je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Fantje, to je že mimo. Danes sem še preveril in tile M 10 X 1,5 vijaki držijo 110 + Nm brez problema.

Zdaj je problem drug : Kam zasukat' odmično gred. Za pol zoba naprej, ali nazaj ?? Ker je glava tolk' podložena se samo tako izide.

In, očitn' ga ni strokovnjaka ki bi vedu kaj je boljš' za Turbo motor. Do sedaj smo imeli naprej .

In, verjetno bo tako tudi ostalo .

Lp .



Kako ni strokovnjaka?
Enostavno vprašanje, enostaven odgovor...
Pri tolikih izkušnjah, pa to ni jasno?
Zmerite z komparatorjem koliko se odpirajo ventili, kdaj se odpiajo in odvisno potem kje iščete moč in odgovor je na dlani...


No, ja, saj, nekaj podobnega tudi mi vemo . Ampak sem mislil da bo kdo reku to je to za ta motor . Na splošno pa naj bi to veljalo za to, ja, čeprav je pri nas zdaj že nastal bolj problem kolektorja, ker nam izpušni plini nazaj tolčejo ...

No, glede na vzdržljivost motorja, bomo šli na vrtljaje , ker je tudi odmična od NA za vrtljaje. Torej, bomo šli v - višje vrtljaje, glede na to, da so ležaji nedotaknjenoneobrabljeni ko sem jih pregledal . In tudi zaradi tega, ker nimamo kovanih batov bo boljše da ga ne obremenjujemo v nizkih vrtljajih, je še svetoval Mitja , dasiravno so ojnice in gred dovolj kvalitetne za nizke vrtljaje.

Torej bo malo "pelo" , ... po sinočnji nastavitvi ventilov.

lp do naslednjič.

P.s., Edo, kako pa kaj tvoj Audl' kaj napreduje ?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr sep 16, 2009 8:57 pm

Evo, prejle je zalaufal. In, dela neverjetno lepo . Skoraj lepše kot kadarkoli prej . No, edinole v prostem teku ga malo zaliva, ampak bo ju3 Mitja tudi to nastavil . En regulator tlaka goriva sem tudi razbremenil, tako da bo v majhni/delni obremenitvi dobival manj goriva, za še manjšo porabo kot doslej.
In, ja, še to : je neverjetno odziven . Kot da bi bil brez Turbota . In tudi skozi filter že kar "zamuka" , kar se prej skorajda ni slišalo. Očitno je precej "odprta" odmična.
Me že prav zanima, kako se bo obnašal ju3, ko ga Mitja ponastavi na fino.

Lp do tedaj, čaw .
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So sep 19, 2009 4:38 pm

A že šiba po cesti? Zdej so že trije dnevi mimo.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Turbo projekt Saxo 1.4 T By Kopron ...

Napisal/-a lancia hf So sep 19, 2009 6:36 pm

Mad je napisal/-a:Evo danes je Boštjan sprobal kako se obnaša Saxo na dragu v Slovenj Gradcu ...

http://www.youtube.com/watch?v=x3T0thmyAnc

Kot je doma pri nas v navadi se je tudi pri tem projektu zadnji trenutek malo zalomilo ... ker so bili injektorji kljub 370 ccm premali, da bi lahko odprli turbino na 2 bar - (1.8 bar ) torej je naš Saxo še vedno N/A ... Boštjan je celo noč še šravfal in dajal večji intercooler na mesto, tako da do vožnje ni spal več kot kako uro in odpeljal prve kroge z Saxojem direktno na dragu ... Projekt je uspel, spiliti bomo morali še par detaljev vendar sem z rezultatom še kar zadovoljen - temperature stojijo v normalnih okvirjih, motor dela lepo in če ne bi malo zajebali na startu in imeli kakega malo manj napuljenega nasprotnika bi lahko zapisali svoje prve rezultate :) ... kakorkoli - potrpljenje je božja mast zdaj pa Boostjan do konca nastavit mašino in upam da če v Rijeki ne bo odpadel Drag Race v Avgustu da gremo dol in naredimo do konca kar smo danes začeli ... L.p. Max


Saj ne da bi zdaj težil, samo prvi post je bil objavljen 29.6. 08 pa je avtomobil še vedno "nevozen" pri 66 strani.Kaj do konca leta 10 bo vam ratalo vsaj nekaj spodobnega sestaviti, ali bo še na 166 strani pisalo, da ste zdaj pa ležaje na gredi menjali :roll:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So sep 19, 2009 7:13 pm

drmocar je napisal/-a:A že šiba po cesti? Zdej so že trije dnevi mimo.


Ja, včeraj smo ga sprobali na 2,35 Bara , ... Booooosting in the start (hard) ; - )

Dela bolje v višjih vrtljajih ... je pa Mitja odvzel predvžig, za varnost .

Na valjih potlej šponamo naprej.

Lep + dober pozdrav do tedaj, čaw .
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 19, 2009 7:34 pm

kopron je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:A že šiba po cesti? Zdej so že trije dnevi mimo.

Dela bolje v višjih vrtljajih ... je pa Mitja odvzel predvžig, za varnost .


Tole mi pa ni čisto jasno, vzel ste predvžig in ga spravili na obrate. Pa kaj ga zdaj probavate kaj avtomobil zmore, (če ga že nekaj "frizirate") ali se boste z raštelanim vozili po mleko :roll:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne sep 20, 2009 8:04 am

lancia hf je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:A že šiba po cesti? Zdej so že trije dnevi mimo.

Dela bolje v višjih vrtljajih ... je pa Mitja odvzel predvžig, za varnost .


Tole mi pa ni čisto jasno, vzel ste predvžig in ga spravili na obrate. Pa kaj ga zdaj probavate kaj avtomobil zmore, (če ga že nekaj "frizirate") ali se boste z raštelanim vozili po mleko :roll:


Nič ni "razštelan", ampak je Mitja namenoma odvzel predvžig v celotnem območju vrtljajev, za varnost SamO do valjarjev, ker še ne vemo kako se obnaša tale ta nova odmična gred .
Še kaj nejasnega ?
Lp .
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 20, 2009 8:22 am

In kako biš ugotovil kako se obnaša, če ste odvzeli/razštelali predvžig
PS:To pa je zelo zdrava stvar za motor. ;) :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Ne sep 20, 2009 11:28 am

:D
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne sep 20, 2009 11:34 am

Duhovi mu bojo povedal če je dobra :lol:

Dej kopron - boštjan ne piši no tkole vsake malenkosti, ker ti je kredibilnost že tako padla pod nulo. Sestavite kot je treba in vrzi gor konkreten video, da bo malo utišalo ostale.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne sep 20, 2009 12:19 pm

vi ga lepo naštelajte pa pridite 10.10 v Tökol ,bom jaz posnemal pa dal video gor :D me res zanima kako to gre .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne sep 20, 2009 12:20 pm

lancia hf je napisal/-a:In kako biš ugotovil kako se obnaša, če ste odvzeli/razštelali predvžig
PS:To pa je zelo zdrava stvar za motor. ;) :lol:


A si že kdaj sprobal kak motor z preveč predvžiga , ko ti razkolje bate ??

No, vidiš, jaz sem to izskusil v večletnem raziskovanju še z Alexom, zato vem kaj je zdravo in kaj ne za motor .

In, btwe, mi nič ne razštelavamo, ampak naštelavamo .

A kako bomo vidli kako se obnaša ? Preprosto : Najprej na valjih, kjer se bo nastavila elektronika v detajle, in potem še na cesti, kjer se lahko spotoma posname še kak video še za Alana . Simple as that .

Lp do tedaj, čaw .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne sep 20, 2009 12:22 pm

torstorm je napisal/-a:vi ga lepo naštelajte pa pridite 10.10 v Tökol ,bom jaz posnemal pa dal video gor :D me res zanima kako to gre .


Menda gremo v Istro. No, sicer pa toliko res ne more iti kot Kovčku, logično. Gre pa nekam pač tudi .

Lp + #
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne sep 20, 2009 12:28 pm

Hvala za vso izrazeno skrb in podporo.
Nekdo lepo napise kaj se dogaja, toliko da tema ne zamre.
In ko je kaj novega za napisat se napise. Ce ni nic novega, ni kaj pisat.

Ce bi se kdo delal kaj podobnega in imel j***a kot se temu rece, da bi to tudi tako objavjlal kot se dela za ta avto , bi bila tale rubrika na forumu se bolj zanimiva.

Glede na bistroumne komentarje ostalih se mi zdi, da je ze marskikoga minilo, da bi kaj napisal o kaksnem projektu.

Tudi jaz raje napisem samo rezultate kaksnega projekta. Tako je manj skrbi za ostale.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost