Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr sep 30, 2009 6:31 am

urosch je napisal/-a:Dan ali noč, števec se da v vsakem primeru lepo posneti. :)


Ja, tole je bilo snemano z mobitelom, pa še prenosnik je bil Mitju napoti , da se ni mogel stegniti/skloniti čezenj.

Ah, bo že , ...

Lp + #

sablač je napisal/-a:a bo mitja tudi zraven v zminju?se vidmo?


Do sedaj je še vedno bil zraven Saxa. Po moje tokrat ne bo nič drugače.

Lp + #

( p.s.: še axe sprobamo, pa gremo, heh ; - )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr sep 30, 2009 12:53 pm

Danes smo bili spet na valjih. Rezultat podoben. Vendar tokrat 50nm vec navora. 400nm proti 350nm od zadnjic ter ze 400 obratov prej. Najvecja moc ista vendar ze 1000 obratov prej. Na grafu se lepo vidi da je nekje spustila cev za zrak ali pa blow off.
Vmes smo uspeli se prebiti tesnilo na glavi. ter spustiti vodo iz motorja (pocila gumi cev od vode). Posnetka na zalost ni, saj se je to zgodilo takoj med drugo meritvijo, ki se je zaklucila ze pri dobrih 7000 obratih.

315KM ze pri 5500 obratih

Max boost 3.2 bar (422kpa). Med prvo meritvijo je bila vkljucena overboost blokada na 3 bar.

Slika



Tak pa bi moral bit graf, vidi se kako je vmes padla moc in se spet pobrala. Nekje je spuscal zrak. Motor bi moral bi dati 330-340KM od sebe.
Slika

Do Zminja verjetno ne bo zneslo menjat tesnila na glavi. Na zalost moramo razocarati vse nase navijace.

P.S.
Tole je na navaden benz s pumpe. 3.2 bar pritiska turbine. Mogoce bi morali zacet tankat kaksno bolj visjeoktansko mesanico za meritve in dirke.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr sep 30, 2009 1:35 pm

hehehhe spet tega se ne splača delat če ničesar ne zdrži kaj vam tu še ni jasno
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr sep 30, 2009 1:50 pm

Dokler se ne ugotovi kje je meja, se gre dalje. Meja za doma narejeno tesnilo glave je kot kaze 3.2bar.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr sep 30, 2009 2:04 pm

Kdaj naj bi turbini (obrati) zmanjkalo sape? Nisem bral cele teme, za katero turbino gre?

Lpf
 
Klemenko83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Pe sep 12, 2008 10:26 am

Napisal/-a Klemenko83 Sr sep 30, 2009 2:23 pm

hudo... 8)
Having a 12 second Honda car is just like coming out of the closet; You're going to surprise a bunch of people, but in the end you're still gay.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr sep 30, 2009 2:29 pm

Turbina drzi 3+bar do 8000 obratov. Od neke stare Lancie 2.0 turbo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr sep 30, 2009 2:47 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Turbina drzi 3+bar do 8000 obratov. Od neke stare Lancie 2.0 turbo.

Ja, od najboljše serije od Delte kar jih je Lanča premogla . Realnih 330 + Hp .

Pro_Tuning je napisal/-a:Dokler se ne ugotovi kje je meja, se gre dalje. Meja za doma narejeno tesnilo glave je kot kaze 3.2bar.


Ne, ni čisto res. Namreč nismo še sprobali najboljše variante ki se tudi izdela v Slo delavnicah . Ta, sedanja izvedba tesnila je železna z bakreno prevleko ... naredijo pa nam lahko tudi drugačne, z obroči .

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr sep 30, 2009 2:55 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr sep 30, 2009 7:00 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Turbina drzi 3+bar do 8000 obratov. Od neke stare Lancie 2.0 turbo.


:shock: UAU daj mi hitro povej kje jo dobiš, saj ti bota Bubnič in Valant verjetno do smrti hvaležna, če bota dobila tako "stvaritev" :cry
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr sep 30, 2009 7:26 pm

ja do 1.5bara dela pol naprej pa rata fen ker se vseskup sam pregreva
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr sep 30, 2009 7:56 pm

315 konjeu.matr sj to je pa kr precej da s takega mlincka vn potegnes.
pohvale
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr sep 30, 2009 8:18 pm

abbe je napisal/-a:315 konjeu.matr sj to je pa kr precej da s takega mlincka vn potegnes.
pohvale


Res da je konjenica zelo velika, samo s takimi "proteini" je vprašljivo zdravje te konjenice ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr sep 30, 2009 8:52 pm

Mogoce si spregledal da ta turbina tukaj polni 1.4 8V motor in ne 2.0 16v motorja.
Ta motor ima 75 atmosferskih konjev, 2.0 16V pa 150KM. Za 2.0 motor bi bilo dovolj 1.5 bara. Za 1.4motor pa 3+bar da se natlaci enaka kolicina zraka v motor.

Temperature vstopnega zraka so bile zvecer pod 40 stopinj celzija, na merilnih valjih pa pod 60 stopinj celzija.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr sep 30, 2009 9:10 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Mogoce si spregledal da ta turbina tukaj polni 1.4 8V motor in ne 2.0 16v motorja.
Ta motor ima 75 atmosferskih konjev, 2.0 16V pa 150KM. Za 2.0 motor bi bilo dovolj 1.5 bara. Za 1.4motor pa 3+bar da se natlaci enaka kolicina zraka v motor.

Temperature vstopnega zraka so bile zvecer pod 40 stopinj celzija, na merilnih valjih pa pod 60 stopinj celzija.


Za zrak ni problema, daš samo večji IC pa je stvar rešena, Saj bolj mrzel zrak ko pride v motor, večji iskoristek ima ekspanzija
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če okt 01, 2009 6:52 am

lancia hf je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Mogoce si spregledal da ta turbina tukaj polni 1.4 8V motor in ne 2.0 16v motorja.
Ta motor ima 75 atmosferskih konjev, 2.0 16V pa 150KM. Za 2.0 motor bi bilo dovolj 1.5 bara. Za 1.4motor pa 3+bar da se natlaci enaka kolicina zraka v motor.

Temperature vstopnega zraka so bile zvecer pod 40 stopinj celzija, na merilnih valjih pa pod 60 stopinj celzija.


Za zrak ni problema, daš samo večji IC pa je stvar rešena, Saj bolj mrzel zrak ko pride v motor, večji iskoristek ima ekspanzija


Večjega kot že imamo zdaj, žal nemoreš stlačiti pod masko , ker ni prostora. Je pa identičen temu IC : http://www.youtube.com/watch?v=qaB2R9Ut ... re=related , le da je naš postavljen malo višje , zaradi izpeljave cevi . Če pa bi ga dali malo nižje , tako kot ga ima oni zeleni Sax, potem pa je že problem z prostorom za filter. Zato je to rešeno optimalno.

Lp + #
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Če okt 01, 2009 2:27 pm

kopron je napisal/-a:
RejmiK je napisal/-a:v kerih prestavah si ga pa "vrteu" ??

p.s.: ..drgač je tole :shock: :shock: :tomidelej:


2+3 do 200 .

Edino mal me skrbi turbo-jama, ker ga ne vrtimo več v blokado, ...

Lp + #



:shock: :shock: ..mogoče veš kok bi kj stock motor trpeu,če bi mu blokado prestavu na cca 7500rpm-ja,namreč zdaj jo ima na 6500rpm ?? ..

p.s.:turbina se ti odpera na 3000rpm-ja al mal več, k na posnetku nism lih uspeu ujet cono odperanja :oops:

lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če okt 01, 2009 3:00 pm

To bo bolj MaxMad vedel kot pa jaz.
Po moje, če imaš prave vzmeti ventilov z ventili vred (45stopinj), potem gre kar blizu 10.000,00 RPM.

Če pa imaš navadne , od XSI, potem ti pa ga ne priporočam vrteti čez 7999 RPM . Namreč, nam je že hotel ventil uiti čez izpuh ven ...

Sedaj je MaxMad zrihtal pravo glavo, z pravimi deli, in z tem nimamo več težav.

Turbina pa nam nič ne "odpira" , ker je vseskozi odprta na polno, le svoje vrtljaje doseže malo kasneje, ... nevemkdaj, ... mora ProTuner to povedat po posnetku/grafu iz prenosnika ko je snemal.

lp + #
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če okt 01, 2009 4:54 pm

Kaj bi vrtel motor toliko višje če izdihne že pri 6k obratih. Nima smisla. Ta najboljši serijski ventili zdržijo približno 7500-8000 obratov, odvisno od odmične. Močnejše serijske ojnice zdržijo 8k obratov, glavna gred pa 9k. Iz lastnih izkušenj lahko povem da ojnice zdržijo dnevno zlorabo do 8k obratov. :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Če okt 01, 2009 5:04 pm

ja js bi "prestavu" blokado na 7000rpm(torej 500rpm-ja) in tisto "cono vrtenja" ,ki se "odpera" na cca. 4000rpm na cca. 3000rpm-ja,pa me zdj zanima samo če bi motor velik trpeu k bi to naredu ..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...drgač pa loh sam opazujem tale vaš projekt,ki kljub dodatnim stroskom katere imate zažiga! usaj zame je tko in mi je full ušeč,k ste se spravl neki takega delat :tomidelej: ..pa tud rad bi vs spoznau da mi loh svetujete glede "tuninga" motorja ,ki ga imam ;) ...ampk v zivo,nc prek forumov ;)

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Če okt 01, 2009 6:06 pm

RejmiK je napisal/-a:..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp


i don"t get it....zakaj bi bilo potem to dobro...
kopron..dobr ste to spedenal, zanima me pa koliko je vloženega denarja ,ker gre baje za lowbudget tuning :lol:
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov