Danes smo bili spet na valjih. Rezultat podoben. Vendar tokrat 50nm vec navora. 400nm proti 350nm od zadnjic ter ze 400 obratov prej. Najvecja moc ista vendar ze 1000 obratov prej. Na grafu se lepo vidi da je nekje spustila cev za zrak ali pa blow off.
Vmes smo uspeli se prebiti tesnilo na glavi. ter spustiti vodo iz motorja (pocila gumi cev od vode). Posnetka na zalost ni, saj se je to zgodilo takoj med drugo meritvijo, ki se je zaklucila ze pri dobrih 7000 obratih.
315KM ze pri 5500 obratih
Max boost 3.2 bar (422kpa). Med prvo meritvijo je bila vkljucena overboost blokada na 3 bar.
Tak pa bi moral bit graf, vidi se kako je vmes padla moc in se spet pobrala. Nekje je spuscal zrak. Motor bi moral bi dati 330-340KM od sebe.
Do Zminja verjetno ne bo zneslo menjat tesnila na glavi. Na zalost moramo razocarati vse nase navijace.
P.S.
Tole je na navaden benz s pumpe. 3.2 bar pritiska turbine. Mogoce bi morali zacet tankat kaksno bolj visjeoktansko mesanico za meritve in dirke.