Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Če okt 01, 2009 8:03 pm

TOYOTA je napisal/-a:
RejmiK je napisal/-a:..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp


i don"t get it....zakaj bi bilo potem to dobro...
kopron..dobr ste to spedenal, zanima me pa koliko je vloženega denarja ,ker gre baje za lowbudget tuning :lol:


pač rd bi da se mi motor začne prej vrtet ..torej na 3000rpm in ne na 4000rpm kokr se zdej ..pridobil bi mogoče 5-7 km ;) ..taka mi je želja spremenit računalnik(če se bo dal) in se po usej verjetnosti se tud tud bo :)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če okt 01, 2009 8:18 pm

RejmiK je napisal/-a:pač rd bi da se mi motor začne prej vrtet ..torej na 3000rpm in ne na 4000rpm kokr se zdej ..pridobil bi mogoče 5-7 km ;) ..taka mi je želja spremenit računalnik(če se bo dal) in se po usej verjetnosti se tud tud bo :)
Kup si 1.6.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če okt 01, 2009 8:48 pm

kopron je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Mogoce si spregledal da ta turbina tukaj polni 1.4 8V motor in ne 2.0 16v motorja.
Ta motor ima 75 atmosferskih konjev, 2.0 16V pa 150KM. Za 2.0 motor bi bilo dovolj 1.5 bara. Za 1.4motor pa 3+bar da se natlaci enaka kolicina zraka v motor.

Temperature vstopnega zraka so bile zvecer pod 40 stopinj celzija, na merilnih valjih pa pod 60 stopinj celzija.


Za zrak ni problema, daš samo večji IC pa je stvar rešena, Saj bolj mrzel zrak ko pride v motor, večji iskoristek ima ekspanzija


Večjega kot že imamo zdaj, žal nemoreš stlačiti pod masko , ker ni prostora. Je pa identičen temu IC : http://www.youtube.com/watch?v=qaB2R9Ut ... re=related , le da je naš postavljen malo višje , zaradi izpeljave cevi . Če pa bi ga dali malo nižje , tako kot ga ima oni zeleni Sax, potem pa je že problem z prostorom za filter. Zato je to rešeno optimalno.

Lp + #


Kaj pa vodni hladilnik zraka....? Je dosti bolj ucinkovit, manjsi hladilnik prede pod odbijac...le zraven motorja mores imet malo placa (das baterijo v prljaznik) in si zmagal :)

LP
Slika
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Če okt 01, 2009 9:03 pm

Dariooo je napisal/-a: (das baterijo v prljaznik) in si zmagal :)
LP

Baterija je mislim da že zadaj...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če okt 01, 2009 9:05 pm

B3NZ0 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a: (das baterijo v prljaznik) in si zmagal :)
LP

Baterija je mislim da že zadaj...


Ja, pri nas že zdavnaj : - )

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Če okt 01, 2009 9:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če okt 01, 2009 9:08 pm

TOYOTA je napisal/-a:
RejmiK je napisal/-a:..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp


i don"t get it....zakaj bi bilo potem to dobro...
kopron..dobr ste to spedenal, zanima me pa koliko je vloženega denarja ,ker gre baje za lowbudget tuning :lol:


Low budget je MaxMad rekel da je sešteval z avtom vred do 8500 + E, in potem nehal šteti. Zatem sva z Mitjem vložila še čez 1500+E do sedaj .

Lp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Če okt 01, 2009 9:15 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če okt 01, 2009 9:09 pm

RejmiK je napisal/-a:ja js bi "prestavu" blokado na 7000rpm(torej 500rpm-ja) in tisto "cono vrtenja" ,ki se "odpera" na cca. 4000rpm na cca. 3000rpm-ja,pa me zdj zanima samo če bi motor velik trpeu k bi to naredu ..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...drgač pa loh sam opazujem tale vaš projekt,ki kljub dodatnim stroskom katere imate zažiga! usaj zame je tko in mi je full ušeč,k ste se spravl neki takega delat :tomidelej: ..pa tud rad bi vs spoznau da mi loh svetujete glede "tuninga" motorja ,ki ga imam ;) ...ampk v zivo,nc prek forumov ;)

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp


No problem.

Ja, kater motor ti to imaš ?
Ker če imaš glavo od XSI original, potem ti bo isto kot je nam kmalu hotel kak ventil pobegniti čez izpuh.
Če pa daš take ventile + vzmeti + krožnike/zagozde , + odmično + še kaj, kot nam je zrihtal MaxMad, potem pa si lahko omisliš kako nadstropje višje vrtljaje.

Lp + #
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Če okt 01, 2009 9:42 pm

drmocar je napisal/-a:
RejmiK je napisal/-a:pač rd bi da se mi motor začne prej vrtet ..torej na 3000rpm in ne na 4000rpm kokr se zdej ..pridobil bi mogoče 5-7 km ;) ..taka mi je želja spremenit računalnik(če se bo dal) in se po usej verjetnosti se tud tud bo :)
Kup si 1.6.


imam 1.6 8v motor :roll:

@kopron: ..zdj glava lih nwm kera je ..sm se laik glede tega :oops: bom pa skoču unga tipa na dolskem prašat kaj bi rabu da bi dosegu to kar hočm ;) ..hvala zaenkrat :D
Zadnjič spremenil mr.ramo, dne Če okt 01, 2009 9:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če okt 01, 2009 9:45 pm

[quote="kopron"][quote="RejmiK"]ja js bi "prestavu" blokado na 7000rpm(torej 500rpm-ja) in tisto "cono vrtenja" ,ki se "odpera" na cca. 4000rpm na cca. 3000rpm-ja,pa me zdj zanima samo če bi motor velik trpeu k bi to naredu ..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...drgač pa loh sam opazujem tale vaš projekt,ki kljub dodatnim stroskom katere imate zažiga! usaj zame je tko in mi je full ušeč,k ste se spravl neki takega delat :tomidelej: ..pa tud rad bi vs spoznau da mi loh svetujete glede "tuninga" motorja ,ki ga imam ;) ...ampk v zivo,nc prek forumov ;)

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp[/quote]

No problem.

Ja, kater motor ti to imaš ?
Ker če imaš glavo od XSI original, potem ti bo isto kot je nam kmalu hotel kak ventil pobegniti čez izpuh.
Če pa daš take ventile + vzmeti + krožnike/zagozde , + odmično + še kaj, kot nam je zrihtal MaxMad, potem pa si lahko omisliš kako nadstropje višje vrtljaje.

Lp + #[/quote]

Pa človek kake buče ti kle okol kotališ, dej se prosim mal pozanimej in preberi par stvari o teh TU motorjih, pa tiste vaše ODMIČNE prebrušene niso za nikamor imel eno v avtu ni vredna pol k....
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Če okt 01, 2009 9:49 pm

@Jeaka: na koga je zdj tole letel??
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če okt 01, 2009 9:50 pm

na koprona
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če okt 01, 2009 11:24 pm

1.6 8V ima dober potencial za predelavo. Odvisno v kaksno smer zelis it. Gre do 200KM brez turbine.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 02, 2009 1:07 am

Jeaka je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
RejmiK je napisal/-a:ja js bi "prestavu" blokado na 7000rpm(torej 500rpm-ja) in tisto "cono vrtenja" ,ki se "odpera" na cca. 4000rpm na cca. 3000rpm-ja,pa me zdj zanima samo če bi motor velik trpeu k bi to naredu ..wem da s tem nebi nč pridobu sam useen mi je nekak zelja to narest :) ...drgač pa loh sam opazujem tale vaš projekt,ki kljub dodatnim stroskom katere imate zažiga! usaj zame je tko in mi je full ušeč,k ste se spravl neki takega delat :tomidelej: ..pa tud rad bi vs spoznau da mi loh svetujete glede "tuninga" motorja ,ki ga imam ;) ...ampk v zivo,nc prek forumov ;)

p.s.: kopron hvala za odg. ;) ..

lp


No problem.

Ja, kater motor ti to imaš ?
Ker če imaš glavo od XSI original, potem ti bo isto kot je nam kmalu hotel kak ventil pobegniti čez izpuh.
Če pa daš take ventile + vzmeti + krožnike/zagozde , + odmično + še kaj, kot nam je zrihtal MaxMad, potem pa si lahko omisliš kako nadstropje višje vrtljaje.

Lp + #


Pa človek kake buče ti kle okol kotališ, dej se prosim mal pozanimej in preberi par stvari o teh TU motorjih, pa tiste vaše ODMIČNE prebrušene niso za nikamor imel eno v avtu ni vredna pol k....


Mogoče pa ste kaj narobe naredili Jaka ali pa je bilo z motorjem kaj narobe ... moj je z to odmično delal v redu in še kar nekaj avtomobilov, ki jim je Flymotors delal odmične dela v redu - ne pljuvaj brezveze in ne širi napačnih informacij okrog - ker vem, da si dobil z moje strani dober material in korektne usluge ... ni fer

Koilikor se spomnem si imel pred menjavo 100 km po menjavi pa 115 na "originalni glavi" - vsaj tako si mi rekel ... in tako (115) je pokazal graf ko smo merili ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe okt 02, 2009 7:42 am

Mad je napisal/-a: Mogoče pa ste kaj narobe naredili Jaka ali pa je bilo z motorjem kaj narobe ... moj je z to odmično delal v redu in še kar nekaj avtomobilov, ki jim je Flymotors delal odmične dela v redu - ne pljuvaj brezveze in ne širi napačnih informacij okrog - ker vem, da si dobil z moje strani dober material in korektne usluge ... ni fer

Koilikor se spomnem si imel pred menjavo 100 km po menjavi pa 115 na "originalni glavi" - vsaj tako si mi rekel ... in tako (115) je pokazal graf ko smo merili ...
Ne prodajaj spet bučk, k že cela slovenija ve da si nategator. Po podatkih od odmične bi se motor moral vrtet do 9k obratov, pa ni šlo čez 7k oz. se je matral ko hudič do 7500. Odmična je "prijela že pri 2500, ker če bi bila taka kot ti si dal podatke potem bi bil motor mrtev do 3-4k.
Pri senici je bilo namerjenih 100,3hp na gredi, kasneje z drugo odmično, izpušnim kolektorjem, 115 na gredi, kar se je izkazalo za malo veliko, ker je kasneje pri ercu pokazalo 108. Pa sploh ne morš primerjat moč iz dveh različnih valjev, tko da vprašanje kolk dejansko je blo razlike...po filingu bolj malo, edino prej je prijela. Potem sva še malo nastavila fergije in je bilo moči malce več, sploh v višjih vrtljajih, vendar še vedno ni blo to kar bi moralo bit s to odmično.

Jest samo berem pa se smejim, ker sem videl to tvojo "ta hudo" glavo in nevemkakšne ventile in vzmeti,zagozde,...kr ene bučke se pišejo že od nevemkdaj nazaj. 43mm ventili...pajade...kam že? Ta huda odmična...za NA...noben pa nima pojma kako pomemben je dvig izpušnega ventila in timing za turbo motorje. Matr ej. Tolk dnarja je že šlo notri pa še vedno niste zbral enih bogih 300€ za eno turbo odmično...pa glede na to da ste majstri bi lahk eno custom varianto dal narest...za vrtljaje. :lol: Aja, sej res zdej ste spet na serijskih 7500obratih :lol:

Pa lahk bi ti še kakšno sočno povedal pa bom raje tiho.

Drgač pa ja, čestitke za 315 al kolk že konjev. :D
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe okt 02, 2009 10:24 am

Motor je z novo odmicno naredil 1.5 dyno runa. S prejsno pa je vlekel do 8500. Ni slabo. Kaj bo z novo bo se zanimivo.
Zaenkrat ni videt da bi kdo pokazal kaksne bolj zanimive rezulatate na 1.4 8V turbo motorju. Mnogo pa jih pametuje.

Ce ni prebilo tesnila in nekje ni spuscal zrak smo naredili 350KM in 430Nm. Max je zrihtal dober material.

Ce na vasem projektu ni slo kot ste zeleli ne krivit Maxa.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe okt 02, 2009 10:56 am

No, nič več ne bom rekel. Zanimivo bo ko bo nov 1.6 motor sestavljen.

Drugače pa kolega dela 1.6 turbo...samo takega ki bo delal. Tud velika turbina.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe okt 02, 2009 11:03 am

1.6 ima gus blok. Manj problemov s tesnili glave, kot z alu blokom in pusami. To mora dat 400KM in 500Nm.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe okt 02, 2009 3:19 pm

mitja, grozen si, Samo še kako slikco več in bi bilo super.

1 vprašanje, a se ta puščica vozi vsak dan po naših cestah???
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe okt 02, 2009 5:11 pm

Je vsakodnevno vozen, ce je taka želja in potreba.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe okt 02, 2009 6:07 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Je vsakodnevno vozen, ce je taka želja in potreba.


Ja, moram pa dodati, da se je z prejšnjo odmično precej precej lepše peljal v "cruising mode" , ... ( očitno je tale res delana bolj za powah ) .

Šele sedaj mi je jasno, zakaj/kako je delala prej pri MaxMadu , ... medtem ko sem jaz mislil da Italijani ne znajo narediti elektronike, ...

Ja, sorry + hvala , Max .

In, ja Mitja še tisto elektroniko/elek3ko bo treba predelat, kot sva govorila , pa bo spet precej bolje .

Lp + #
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov