Mad je napisal/-a: Mogoče pa ste kaj narobe naredili Jaka ali pa je bilo z motorjem kaj narobe ... moj je z to odmično delal v redu in še kar nekaj avtomobilov, ki jim je Flymotors delal odmične dela v redu - ne pljuvaj brezveze in ne širi napačnih informacij okrog - ker vem, da si dobil z moje strani dober material in korektne usluge ... ni fer
Koilikor se spomnem si imel pred menjavo 100 km po menjavi pa 115 na "originalni glavi" - vsaj tako si mi rekel ... in tako (115) je pokazal graf ko smo merili ...
Ne prodajaj spet bučk, k že cela slovenija ve da si nategator. Po podatkih od odmične bi se motor moral vrtet do 9k obratov, pa ni šlo čez 7k oz. se je matral ko hudič do 7500. Odmična je "prijela že pri 2500, ker če bi bila taka kot ti si dal podatke potem bi bil motor mrtev do 3-4k.
Pri senici je bilo namerjenih 100,3hp na gredi, kasneje z drugo odmično, izpušnim kolektorjem, 115 na gredi, kar se je izkazalo za malo veliko, ker je kasneje pri ercu pokazalo 108. Pa sploh ne morš primerjat moč iz dveh različnih valjev, tko da vprašanje kolk dejansko je blo razlike...po filingu bolj malo, edino prej je prijela. Potem sva še malo nastavila fergije in je bilo moči malce več, sploh v višjih vrtljajih, vendar še vedno ni blo to kar bi moralo bit s to odmično.
Jest samo berem pa se smejim, ker sem videl to tvojo "ta hudo" glavo in nevemkakšne ventile in vzmeti,zagozde,...kr ene bučke se pišejo že od nevemkdaj nazaj. 43mm ventili...pajade...kam že? Ta huda odmična...za NA...noben pa nima pojma kako pomemben je dvig izpušnega ventila in timing za turbo motorje. Matr ej. Tolk dnarja je že šlo notri pa še vedno niste zbral enih bogih 300€ za eno turbo odmično...pa glede na to da ste majstri bi lahk eno custom varianto dal narest...za vrtljaje.

Aja, sej res zdej ste spet na serijskih 7500obratih
Pa lahk bi ti še kakšno sočno povedal pa bom raje tiho.
Drgač pa ja, čestitke za 315 al kolk že konjev.
