Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To dec 08, 2009 11:57 pm

S serijskim materialom (blok, ojnice, bati, glavna gred,...) ne boste nikoli videli 10.000, kaj šele 11.000rpm
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr dec 09, 2009 9:23 am

Jeaka je napisal/-a:S serijskim materialom (blok, ojnice, bati, glavna gred,...) ne boste nikoli videli 10.000, kaj šele 11.000rpm


No, saj ne rabimo 10.000 , ker bo 9500 dovolj. Lp.
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Napisal/-a _GP_ Sr dec 09, 2009 10:14 am

fingers are crossed, upam da vama uspe izpolniti zastavljene cilje! 8)
a bosta bate tudi menjala btw?
LP, GP
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr dec 09, 2009 10:19 am

To bomo še videli, seveda , če bo pač potrebno.

Lp + #
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr dec 09, 2009 11:22 am

9500 je limit za glavno gred, mogoče na trenutke kaj več, samo dvomim, že to je kriza če je blok star. Itak pa s serijskimi bati in ojnicami prav dolgo čez 8-8,5k ne bo šlo.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr dec 09, 2009 11:27 am

Jz bi pa rad vidu na 11 000 kako se obrne pa tko ene par metrov stran bi stau za kakšnim drevesom ko se bo to probavalo. :-P
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 12:06 pm

Uh!

Jest ne bi tolk podcenjeval teh strojckov prejsne generacije. S pametno balansiranimi sestavinami in dobro izbrano kramo v glavi, se zna rec obrnit hitreje od vsega modernega razen kake nabildane hondice ali toyotke... In starejsi ko je blok, boljsi je za torturo.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr dec 09, 2009 2:10 pm

Ce bi Bostjan na zacetku teme napisal, da bo imel motor prek 300KM bi tudi vsi zmajevali z glavo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr dec 09, 2009 4:24 pm

Ja, prvotni cilj je bil prehiteti Alexa z njegovimi 209 Hp.

No, potem so moji izračuni pokazali približno do 200 Hp/L , torej 280 HP. Za kaj več pa se mi je zdelo preveč riskantno vseskupaj.

No, z starimi šobami smo zmogli komaj 254 Hp, ... torej je še bilo 26 Hp rezerve.

In naposled me je Mitja le prepričal za naskok višje, čez 300. In zanimivo presenetljivo je brez večjih težav zarjovel 314 HPz XSi odmično, ki je pa delno že prava za turbo.

No, in, ker smo sedaj, z nepravo odmično že pri 2,0 barih in 850 RPM - prej - pred tem dobili 315 Hp, bi po izračunih torej pri 2,85 Barov brez večjih težav zmogli 401+Hp , ob toliko višjih vrtljajih pa še toliko več, ... čeprav bo naslednja omejitev pač Wastegate + Turbina.

No, tudi Wg imamo že pripravljenega pravega, od Tiala , vendar to za run - 2 , ne pa za run - 1 .

Bo pa zanimivo videti, koliko bo dala tale pofrizirana Lančina Turbina od sebe.

Lp + #
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če dec 10, 2009 10:38 am

hemingway je napisal/-a:Jz bi pa rad vidu na 11 000 kako se obrne pa tko ene par metrov stran bi stau za kakšnim drevesom ko se bo to probavalo. :-P
Jest tud. Že kar vidim ko bom rekel: I told u so!

Jest vem kolk teli motorčki zdržijo enga matretiranja, tudi ob lean A/F ratiu, pa preiskušeno dnevno na 8k obratov, tud 8,5k na trenutke, samo za kej več bo pa treba menat ojnice ker jih bo povil k špagete. Že sedaj pri vas vprašanje če so čist ravne.

Drgač pa držim pesti za čimboljši rezultat. 8)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 10, 2009 12:11 pm

tud tipo se je zvrtu do 7700 rpm :shock: :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 10, 2009 1:17 pm

Citroen pač samo nadaljuje tradicijo. Že Spaček se je zavrtel na 7900 obratov sredi sedemdesetih, če ne še prej. Tako so vsaj prestavljali pri Avtomagazinu (Avto reviji?) na meritvah, morda bi šel še več, a z upadom konjev. Morda sem pa to že kje napisal?
Vsekakor so le redki "običajni" avti takrat šli do recimo 6500 obratov.
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Če dec 10, 2009 2:22 pm

Na dveh cilindrih, dobrih 600 kubov. Takega malega motorčka niti ni tolko naporno zvrtet do višav.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Če dec 10, 2009 3:26 pm

Meni se brez problema zavrti tu3 motor z original odmično na 8000rpm.Sam vprašanje je če vam bodo zdaj zdržale puše,ker bo zaradi teh novih odmičnih ostal ves zrak in bencin v cilindru,prej je šlo pa veliko mimo v auspuh.
Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če dec 10, 2009 3:31 pm

Nism nikjer zaledu kakšne dročnike ima ta motor nisem ga pa še nikol gledu. A ima hidravlične?
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če dec 10, 2009 4:16 pm

klavijatura je (klackalice)
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe dec 11, 2009 7:48 am

sharp je napisal/-a:Meni se brez problema zavrti tu3 motor z original odmično na 8000rpm.Sam vprašanje je če vam bodo zdaj zdržale puše,ker bo zaradi teh novih odmičnih ostal ves zrak in bencin v cilindru,prej je šlo pa veliko mimo v auspuh.


Bodo, zagarantirano, ker bodo drugačne .

lp + #
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To dec 15, 2009 9:21 pm

Nasel se je se en zelo dober wastegate. Znacilno zanj je poseben mehanizem odpiranja ventila, ki zagotavlja zelo visok pretok.

Slika

Slika


Slika


Slika



Slika
Zadnjič spremenil Pro_Tuning, dne Pe dec 25, 2009 2:23 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To dec 15, 2009 9:26 pm

vse skp ena velka bedarija
Ni vse res kar napišem
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To dec 15, 2009 10:17 pm

Noro
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov