Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To dec 15, 2009 11:51 pm

Iskala se je turbina, ki je sposobna delati pri 4 bar. Klasicna Garrett zadeva. Ce ni sredstev za kaj boljsega se je treba sprijaznit s tem kar imamo na voljo.

Slika

Ce poganjamo take, ki niso narejene za vec kot 2 bar na na 3+ bar. Bo tale ki zdrzi dobrih 3+bar zdrzala 4 bar.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr dec 16, 2009 12:06 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Bo tale ki zdrzi dobrih 3+bar zdrzala 4 bar.


Good luck...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če dec 17, 2009 12:01 am

drmocar je napisal/-a:
hemingway je napisal/-a:Jz bi pa rad vidu na 11 000 kako se obrne pa tko ene par metrov stran bi stau za kakšnim drevesom ko se bo to probavalo. :-P
Jest tud. Že kar vidim ko bom rekel: I told u so!

Jest vem kolk teli motorčki zdržijo enga matretiranja, tudi ob lean A/F ratiu, pa preiskušeno dnevno na 8k obratov, tud 8,5k na trenutke, samo za kej več bo pa treba menat ojnice ker jih bo povil k špagete. Že sedaj pri vas vprašanje če so čist ravne.

Drgač pa držim pesti za čimboljši rezultat. 8)
Nič ne verjamem od napisanega :vc
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če dec 17, 2009 8:37 am

No jst sam upam da vam rata zastavljeni cilj. Veliko sreče.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če dec 17, 2009 8:55 am

Sky is the limit 8]
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So dec 19, 2009 1:00 am

Jeaka je napisal/-a:No jst sam upam da vam rata zastavljeni cilj. Veliko sreče.
Meni je ratal danes ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 19, 2009 10:44 am

Veliko sreče pri naskoku 400hp. Sej potem greste na 500, če se prav spomnim :pivo
Dvomim pa, da je mapa, ki jo je prilimal Protuning mapa te turbine. Ima veliko premajhen inducer...
Malo nabijanja nikoli ne škodi, za dvig morale seveda.... =I
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka So dec 19, 2009 11:57 am

Mad je napisal/-a:
Jeaka je napisal/-a:No jst sam upam da vam rata zastavljeni cilj. Veliko sreče.
Meni je ratal danes ...


Kaj smo pa tako skrivnostni.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway So dec 19, 2009 3:11 pm

rs2 je napisal/-a:Veliko sreče pri naskoku 400hp. Sej potem greste na 500, če se prav spomnim :pivo
Dvomim pa, da je mapa, ki jo je prilimal Protuning mapa te turbine. Ima veliko premajhen inducer...
Malo nabijanja nikoli ne škodi, za dvig morale seveda.... =I


Če se gre za T70 pol bo kr pravi graf ki ga je prilimal :
T70

71LB/Min, 1028 cfm @ 2PR @ 65%.
84LB/Min, 1216 cfm max flow @ 29psi.
49psi max boost limited by compressor wheel speed.

Induccer na sliki pa tud je 70mm.

Njihov motor ima nekje 190 do 200cfm tko da 3 bare bi šlo kako pa bo pri 56 psi pa me zanima kaj bo. Upam da pokažete rezultate če vam uspe pa tudi če vam ne. Čeprav si želim da ne explodira kej k to krivuljo pri več k 50 psi k bo zgledala kot severna stena nanga parbata bi pa rad vidu.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 19, 2009 8:47 pm

Ni ravno videti, da bi bil inducer 70mm.
Inducer kot veš je najožji del compresorskega koleščka in ne zunanji merjeni del vstopne luknje, tako kot tukaj izmerjeno.
Bi bilo potrebno vzeti ohišje dol, prisloniti šubler na inducer in exducer pa bi hitro videli, kaj vse da od sebe...

Kakorkoli, turbina je veliko prevelika za 400hp..., pa tudi če mapa ne štima...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway So dec 19, 2009 10:53 pm

mičo dej ga pomer iz šublarjem pa prlimi sliko :D inducer da ne bo pomote !
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 20, 2009 11:41 am

Čakamo slikco :D
Če je res 70mm inducer, potem bo to obrnilo zelo pozno če sploh bo. V prvi in drugi bo bolj sauger...
2.2L motor dobi poln tlak malo pred 5000obrati s tako turbino, tko da bi bila ta krivulja moči res "zanimiva" kot bi rekel tuner Protuning.

Za 400hp rabiš pol manjšo turbino...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 5:52 pm

Ta turbo je namenjen za 500KM, ko bomo prisli tako dalec.

Kako hitro se turbina zavrti in doseze dolocen tlak je bolj kot od kompresorja odvisno od turbine.

Ce se vrnemo na 1.4 8V motor in 2.2 20V motor. 4V motorji napram 2V motorjem požirajo priblizno 20% vec zraka. Cisto splosna ocena , da se ne bo kdo kregal sedaj.

Se pravi da mora taka turbina precrpati skoraj 2x vec zraka da doseze dovolj pretoka in tlaka za 2.2 20V motor kot 1.4 8V motor. In se tudi toliko hitreje vrteti.

Uporabili bomo samo kompresor. Bostjan pa bo sestavil novo hibridno turbino. Z vecjim kompresorjem in manjsim turbinskim delom.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne dec 20, 2009 6:14 pm

Yoni je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Bostjan pa bo sestavil novo hibridno turbino. Z vecjim kompresorjem in manjsim turbinskim delom.


A jo bo poravnal v 0,005mm doma? :lol:


"doma" je firma, (Kopron) ki je z ustreznimi aparaturami naredila ža več takih projektov brez problema .

lp .
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 20, 2009 6:27 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Ta turbo je namenjen za 500KM, ko bomo prisli tako dalec.

Kako hitro se turbina zavrti in doseze dolocen tlak je bolj kot od kompresorja odvisno od turbine.

Ce se vrnemo na 1.4 8V motor in 2.2 20V motor. 4V motorji napram 2V motorjem požirajo priblizno 20% vec zraka. Cisto splosna ocena , da se ne bo kdo kregal sedaj.

Se pravi da mora taka turbina precrpati skoraj 2x vec zraka da doseze dovolj pretoka in tlaka za 2.2 20V motor kot 1.4 8V motor. In se tudi toliko hitreje vrteti.

Uporabili bomo samo kompresor. Bostjan pa bo sestavil novo hibridno turbino. Z vecjim kompresorjem in manjsim turbinskim delom.


Kako hitro se turbina zavrti, je odvisno kar od obeh, pa predvsem od motorja in pretoka ter hitrosti plinov, ki vplivajo na odzivnost...
Ne bom se spuščal, da 4V prečrpa več kot 2V. Se strinjava, je pa res da je vse odvisno od velikosti ventilov, kotov vstopa in izstopa,ipd...kar pa ima vsak motor/glava svoje specifike. Tko da vprašanje...
Vse je odvisno, koliko zraka boste uspeli stisniti v motor, toliko boste dobili ven.
Ne glede na to, da imate 1.4motor in 2V, je dotični kompresor prevelik tudi za 500hp, razen če želite delati z veliko rezervo. Pa tudi majhen turbinski del lahko obesite zraven, vprašanje pa bo, če ne bo potem kompresor prevelik za dotični turbinski del in ali bo vse skupaj delovalo optimalno.

Ampak pustimo se presenetiti 8)

Kakšne velikosti lopatic pa ste sedaj imeli, ko ste imeli cca 300hp?
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 7:08 pm

Meni se zdijo najbolj zanimivi jermensko gnani centrifugalni kompresorji, ki uporabljajo ogromne kompresorske vetrnice, ker se vrtijo z manj obrati kot turbinski polninik.
Zato mora vecji kompresor pri manj obratih napolniti motor s toliko zraka kot manjsi kompresor v turbinskem polnilniku pri visjih obratih.
Dajmo preskusit to zadevo se na turbinskem polnilniku. Kmalu pride se kaksen polz v naso zbirko polzev. Vse z namenom raziskav in iskanju optimale resitve.

Sedaj je gor Garrett T3.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 20, 2009 8:01 pm

Se strinjam v namene "raziskav".
Ampak Garret T3 ne pomeni nič.
Imaš podatke vetrnic, ki ste jih dosedaj uporabljali za 300hp al ne?
Tako malo za debato, koliko je bilo potrebno za output , ki ste ga dobili...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 8:16 pm

Najvecja T3 kar jih je. Racunalnik vec kot 422Kpa ne more zabelezit. Je pa slo zelo verjetno krepko preko.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne dec 20, 2009 8:31 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Najvecja T3 kar jih je. Racunalnik vec kot 422Kpa ne more zabelezit. Je pa slo zelo verjetno krepko preko.


ne vem al jaz ne znam vprašat...
Koliko so velikosti vetrnic??
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 8:53 pm

T3 kot T3. Ni bistvenega pomena. Dovolj velike za 300+KM. Ampak se zmeraj premalo za nacrtovane podvige.
Zadnjič spremenil Pro_Tuning, dne Ne dec 20, 2009 8:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost