Ce poganjamo take, ki niso narejene za vec kot 2 bar na na 3+ bar. Bo tale ki zdrzi dobrih 3+bar zdrzala 4 bar.
Nič ne verjamem od napisanegadrmocar je napisal/-a:Jest tud. Že kar vidim ko bom rekel: I told u so!hemingway je napisal/-a:Jz bi pa rad vidu na 11 000 kako se obrne pa tko ene par metrov stran bi stau za kakšnim drevesom ko se bo to probavalo.
Jest vem kolk teli motorčki zdržijo enga matretiranja, tudi ob lean A/F ratiu, pa preiskušeno dnevno na 8k obratov, tud 8,5k na trenutke, samo za kej več bo pa treba menat ojnice ker jih bo povil k špagete. Že sedaj pri vas vprašanje če so čist ravne.
Drgač pa držim pesti za čimboljši rezultat.
rs2 je napisal/-a:Veliko sreče pri naskoku 400hp. Sej potem greste na 500, če se prav spomnim![]()
Dvomim pa, da je mapa, ki jo je prilimal Protuning mapa te turbine. Ima veliko premajhen inducer...
Malo nabijanja nikoli ne škodi, za dvig morale seveda....
Pro_Tuning je napisal/-a:Ta turbo je namenjen za 500KM, ko bomo prisli tako dalec.
Kako hitro se turbina zavrti in doseze dolocen tlak je bolj kot od kompresorja odvisno od turbine.
Ce se vrnemo na 1.4 8V motor in 2.2 20V motor. 4V motorji napram 2V motorjem požirajo priblizno 20% vec zraka. Cisto splosna ocena , da se ne bo kdo kregal sedaj.
Se pravi da mora taka turbina precrpati skoraj 2x vec zraka da doseze dovolj pretoka in tlaka za 2.2 20V motor kot 1.4 8V motor. In se tudi toliko hitreje vrteti.
Uporabili bomo samo kompresor. Bostjan pa bo sestavil novo hibridno turbino. Z vecjim kompresorjem in manjsim turbinskim delom.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost