Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo To jul 20, 2004 7:58 pm

Aja se opravičujm mislu sm ESI, uglavnem 125-konjsko. Ja nevem tko sm prebrou da se ne ''razumeta'' glih dobr. Aja pol če gre to tko kokr na ESI pol pa ql, nism biu prepričan.
Uglavnem tnx za pojasnilo :wink:
LP
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr jul 21, 2004 11:50 am

Silver lahko tebi ko furaš Seata,jaz pa žal Audi-a
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jul 21, 2004 2:04 pm

greddy je napisal/-a:
silver je napisal/-a:
audi ma serijsko 150 km, 180 jih ima seat z 1.8T motorjem. tistih tvojih 400km pa kr pozab bi moral menjat vsaj turbino, cooler, elektronko, ventile, odmične gredi, injektorje, izpušni in sesalni kolektor, morda še ojnico in ležaje ker original ne bi dolg zdržala takih sil.


Sicer se na VW ne spoznam najbolje, vendar si napisal nekaj buč
po mojem je potrebno menjat.:

turbina obvezno
intercooler tudi
elektroniko ti naredi RSR
ventile pa odmične mislim, da ni potrebno menjati
injektorje večje seveda.
izpušni in sesalni kolektor ni potrebno menjati za 400 konjev
mislim, da bi bilo potrebno menjati bate in ojnice..

lp,..


BTW če menjaš turbino morš tut izpušni kolektor :lol
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jul 21, 2004 2:12 pm

CupraR je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
silver je napisal/-a:
audi ma serijsko 150 km, 180 jih ima seat z 1.8T motorjem. tistih tvojih 400km pa kr pozab bi moral menjat vsaj turbino, cooler, elektronko, ventile, odmične gredi, injektorje, izpušni in sesalni kolektor, morda še ojnico in ležaje ker original ne bi dolg zdržala takih sil.


Sicer se na VW ne spoznam najbolje, vendar si napisal nekaj buč
po mojem je potrebno menjat.:

turbina obvezno
intercooler tudi
elektroniko ti naredi RSR
ventile pa odmične mislim, da ni potrebno menjati
injektorje večje seveda.
izpušni in sesalni kolektor ni potrebno menjati za 400 konjev
mislim, da bi bilo potrebno menjati bate in ojnice..

lp,..


BTW če menjaš turbino morš tut izpušni kolektor :lol


Ja to je spet odvisno od turbine same nekatere turbine imajo isti flange..oziroma paše prirobnica od izpušnega kolektorja na več turbin...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr jul 28, 2004 7:25 pm

Nekaj me zanima pa bom zadevo vprašal tukaj, da ne bom delal nove teme:
Če menjaš motor (ali dodajaš turbino) ali je potrebno za homologacijo obvezno imeti potrdilo o strokovni montaži od uradnega servisa (npr. da daš v Hondo Civic 1.6 ESI motor VTI in daš potrdilo od druge firme (zaradi mene od Peugeota, da so dal motor not)). ali lahko da to potrdilo tudi kakšen mehanik (seveda ki ima uraden servis ali pa kakšen drug servis? Najbrž ne a? :?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Sr jul 28, 2004 7:35 pm

Zadostuje, da je bil mehanik. Seveda pa ne sme biti narejeno v popoldanskem času kot delo na črno.
Je pa vsak servis oz. delavnica primerna, le da je uradno prijavljena in ima ustrezno izobražen kader.
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Sr jul 28, 2004 9:57 pm

Symon, kdo pa misliš da bo šel homologirat vgrajeno turbino :P :) :?
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr jul 28, 2004 10:19 pm

greddy je napisal/-a:
silver je napisal/-a:
audi ma serijsko 150 km, 180 jih ima seat z 1.8T motorjem. tistih tvojih 400km pa kr pozab bi moral menjat vsaj turbino, cooler, elektronko, ventile, odmične gredi, injektorje, izpušni in sesalni kolektor, morda še ojnico in ležaje ker original ne bi dolg zdržala takih sil.


Sicer se na VW ne spoznam najbolje, vendar si napisal nekaj buč
po mojem je potrebno menjat.:

turbina obvezno
intercooler tudi
elektroniko ti naredi RSR
ventile pa odmične mislim, da ni potrebno menjati
injektorje večje seveda.
izpušni in sesalni kolektor ni potrebno menjati za 400 konjev
mislim, da bi bilo potrebno menjati bate in ojnice..

lp,..


Brez odmičnih se z 1.8t nardi nekje max 300-350km
Za recimo 400+ km je potrebno mejat chip, optimizirat vse boost cevi, novo turbino, nov izpušni kolektror, wastegate, intercooler, injectorje, benz pumpo, FPR, odmične, glavno gred, ojnice, bate, večji hladilnik olja, zračni filter in cel izpuh z večjim premerom cevi + športna katalizatorja. S tolk moči se zraven potegne še bolša sklopka, lažji ostrajnik, trši nosilci motorja.

Pa redko kateri tuner bo to naredu na avtu ki nima Quattrota.

Priporočen je še 6 prestavni menjalnik od RS2ke (z par predelavam).
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe jul 30, 2004 5:02 pm

NORDEN hvala.


Johnny je napisal/-a:Symon, kdo pa misliš da bo šel homologirat vgrajeno turbino :P :) :?

No saj to vem no samo tako. :oops: Saj najbrž tudi sam ne bi šel homologirat menjavo motorja (vsaj na registraciji bi privarčeval). Vsaj ne takoj. :)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
red boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če avg 21, 2003 4:24 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a red boy So avg 07, 2004 6:45 pm

Fantje RAKETA je nared!
Leti noro :shock: , sm se imel čast peljati z njo :lol: . Avto ima pr 0.8 bara, če se ne motim 270km pri 8500 obratov. Naj bi zadeva laufala s cca. 70% močjo, ko pa odprejo na 1.0 bara, pa se pričakuje okoli 300 km. Se mora ulafat, pol pa gasa. Turbina SIKA k svinja. SK SK SK.. :twisted: Edina stvar ki zna bil moteča je pogosti obisk pr vulkanizerjih!!! Lukač če se motim me popravi.
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams So avg 07, 2004 7:04 pm

Ej, Red boy, a to je tvoja honda, a čigava?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So avg 07, 2004 7:09 pm

Williams je napisal/-a:Ej, Red boy, a to je tvoja honda, a čigava?


It's mine :twisted:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams So avg 07, 2004 7:12 pm

Iz kje točno si pa doma, bi js pršu enkrat to mal prečekirat, ker sm bliz Mozirja doma?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So avg 07, 2004 7:12 pm

red boy je napisal/-a:Fantje RAKETA je nared!
Leti noro :shock: , sm se imel čast peljati z njo :lol: . Avto ima pr 0.8 bara, če se ne motim 270km pri 8500 obratov. Naj bi zadeva laufala s cca. 70% močjo, ko pa odprejo na 1.0 bara, pa se pričakuje okoli 300 km. Se mora ulafat, pol pa gasa. Turbina SIKA k svinja. SK SK SK.. :twisted: Edina stvar ki zna bil moteča je pogosti obisk pr vulkanizerjih!!! Lukač če se motim me popravi.


Bo kar držalo, treba je popraviti se par malenkosti potem pa lepo naprej drugim projektom na poti :lol:
AUDI S2, little modified
 
red boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če avg 21, 2003 4:24 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a red boy So avg 07, 2004 7:14 pm

Go greddy, GO greddy.... Kje je zdej Jakec pa njegov M3?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So avg 07, 2004 7:20 pm

red boy je napisal/-a:Go greddy, GO greddy.... Kje je zdej Jakec pa njegov M3?


hehe...m3.. :lol:
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny So avg 07, 2004 8:51 pm

Tud na dolenjskem je nakaj polžev zlezlo pod havbe civicom. :) :)
Sam sem mel čast vidit včeraj eno..... :twisted:
Slika
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny So avg 07, 2004 9:03 pm

greddy je napisal/-a:
red boy je napisal/-a:Go greddy, GO greddy.... Kje je zdej Jakec pa njegov M3?


hehe...m3.. :lol:


Greddy, kaj pa menjalnik? Zdej ti verjetno zabija motor v blokado? Aga boš dal od 1.8 gor?
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So avg 07, 2004 9:40 pm

Johnny je napisal/-a:Tud na dolenjskem je nakaj polžev zlezlo pod havbe civicom. :) :)
Sam sem mel čast vidit včeraj eno..... :twisted:


Tudi to vemo.. :twisted:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy So avg 07, 2004 9:41 pm

Johnny je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:
red boy je napisal/-a:Go greddy, GO greddy.... Kje je zdej Jakec pa njegov M3?


hehe...m3.. :lol:


Greddy, kaj pa menjalnik? Zdej ti verjetno zabija motor v blokado? Aga boš dal od 1.8 gor?


Ne, menjalnik bo ostal isti, končna hitrost pa mene ne interesira kaj prevec.. :wink:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov