Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če mar 16, 2006 12:00 pm

drmocar je napisal/-a:2 bara?! zakaj pa ne sej ma petka turbo tud pr odprti turbini 1,4 bara brez modifikacij!!
Sam uprašanje je kok cajta to pol drži? Dva kroga? tri?


petka 1,4 bara?
nevem če ma ravno tolko
punto mk.1 GT ma 1,4 bara to ja, petka pa nevem če ma...nevem naj kdo pove ki ma petko turbo
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če mar 16, 2006 7:19 pm

ja najbol da en to pove k ma petko turbo, ker jest (pa ne me zdej nadret) sm to sam nekje prebral tko da ne vem če je res.

Drgač pa tema čist MEM

po netu maš ful kit-ov za AX GT pa pug 205 GT k je ista mašina.

pa nej si en prebere( bl pregleda k je en čudn jezik) un link k ga je jeaka gor dau pa bo vidu kok je to drago oz. ČE HOČŠ MET DOBR ZRIHTAN DA BO VSAJ DELAL PAR TISOČ KM
POL MORŠ TUD MARSIKEJ ZAMENJAT.

Preglejte slike pa boste vidl kok hitr se zjebe avto. Ok res da je to pug 205 1.4 in ne GT, ker GT ma najbrž marsikaj bolj vzdržljivega kot pa navadn 1.4 8v, saj naj bi bil športn avto. Vse kar imata ta dva GT in navadna 1.4 8v mašina skupnega je prostornina!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 13, 2006 4:07 pm

Ja, ampak tisti z 205 je bil pravi začetnik, ne pa tak profi , kot smo mi z Alexom. R5 gtt pa polni 0,75 bara standard. Jaz sem jo spravil na 1,8, samo turbina potem ni zdržala trajno, je začela kadit. Sicer pa sem moral poprej še motor pripravit da je zdržal. Kar se tiče AX Turbo by Alex, pa tu ni dvoma o uspehu, ker mu je motor delal 1 leto brez najmanjše okvare, pri 2 barih in torej od 150 - 200 HP ! Treba je bilo samo motor pripravit za najhujše obremenitve, pa gre . Drugač pa je to zelo kvalitetna mašina z nadpovprečno trdimi bati, takoj za Uno Turbo 1,3 ki ima najtrše . To pa je tud najpomembnejše da stvar zdrži, ostalo ni problematično . Tolk za dons folk, God is first .
 
g. podganjsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Sr feb 08, 2006 12:03 am

Napisal/-a g. podganjsek Ne apr 16, 2006 9:49 pm

Da sam sebi rečeš da si profi, si najverjetneje prej retard.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po apr 17, 2006 7:21 am

Maš prav, profiji mogoče res nismo, ampak smo pa max-specijalci, da se ne hvalim preveč še naprej ...nazaj...naprej...
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po apr 17, 2006 9:46 am

lastna hvala cena mala, to so mi povedali strici :lol:
litr bencina, litr olja ;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po apr 17, 2006 9:51 am

Kakšne barve je bila una turbo petka? A je hodila na B svoje čase? Mogoče še zdaj?
Glej, ne vem ali si samo bahač ali pa res dovolj obvladaš zadevo ampak vsem nejevernim Tomažkom lahko povem, da sem tudi sam slišal za ogromno projektov, ko so v AXa dali turbino.
Kolega je imel AX GT z baje 95 konji in je dejal, da je šel čez 200km/h. Avto je prodal in čez čas ga kliče novi lastnik naj se pride peljati, če si upa saj so notri vrgli turbino! :twisted:
Od enega drugega sosedi (Vir pei Domžalah) pa delajo na istem projektu. (AX Turbo)
Skratka očitno bo nekaj na tem, da so ti motorji kot nalašč za turbine.
Isto je pri Nissaihn 2.0 (Sunny GTi, Almera GTi, Primera GT), ki imajo motor, ki je bil v osnovi mišljen in narejen za turbino (Sunny GTi-R, 200SX, Bluebird...) in je zato sposoben brez kakšnih drastičnih predelav prenašati čez 220 konjev. Po nekaterih virih pa brez odpiranje bloka in s pravilnimi nastavitvami (vbrizg, benz pumpa...) pa celo 300-400 konjev! :twisted: Toliko o tunabilnosti določenih avtomobilov. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Po apr 17, 2006 10:31 am

Symon je napisal/-a:Kakšne barve je bila una turbo petka? A je hodila na B svoje čase? Mogoče še zdaj?
Glej, ne vem ali si samo bahač ali pa res dovolj obvladaš zadevo ampak vsem nejevernim Tomažkom lahko povem, da sem tudi sam slišal za ogromno projektov, ko so v AXa dali turbino.
Kolega je imel AX GT z baje 95 konji in je dejal, da je šel čez 200km/h. Avto je prodal in čez čas ga kliče novi lastnik naj se pride peljati, če si upa saj so notri vrgli turbino! :twisted:
Od enega drugega sosedi (Vir pei Domžalah) pa delajo na istem projektu. (AX Turbo)
Skratka očitno bo nekaj na tem, da so ti motorji kot nalašč za turbine.
Isto je pri Nissaihn 2.0 (Sunny GTi, Almera GTi, Primera GT), ki imajo motor, ki je bil v osnovi mišljen in narejen za turbino (Sunny GTi-R, 200SX, Bluebird...) in je zato sposoben brez kakšnih drastičnih predelav prenašati čez 220 konjev. Po nekaterih virih pa brez odpiranje bloka in s pravilnimi nastavitvami (vbrizg, benz pumpa...) pa celo 300-400 konjev! :twisted: Toliko o tunabilnosti določenih avtomobilov. ;)

Zakaj nisi še povedov da se da z mal več predelavami teh nissanov spravit vn tudi prek 600HP... aja sej vem k folk pač neverjame...
Krvav'c je zakon
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po apr 17, 2006 11:35 am

Spidojc je napisal/-a:Zakaj nisi še povedov da se da z mal več predelavami teh nissanov spravit vn tudi prek 600HP... aja sej vem k folk pač neverjame...

Raje povem malo manj pa bodo verjeli kot, da povem po pravici pa ne bo nihče verjel! :twisted: ;)
Itaq je v pripravi zdajle en tak motorček baje z okoli 500 konji. Pa ne, ni v 200SX, če to mislite... Je FWD avto, grd kr dost, ampak pod prvo havbo ima pa prvo klaso! 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Po apr 17, 2006 12:29 pm

Kopron ali si ti tisti z modro gt petko ali tisti s hroščem?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po apr 17, 2006 2:31 pm

Nisem nič od tega , sta pa to oba moja prijatla , od katerih ima 1. še manj pojma kot 2 . . Tudi oni iz vira je moj prijatelj, ki ima AX-gt. Našel me je , ko je želel mojo pomoč, da mu pomagam narest Turbo-tuning na AX, ker je vedel za moje znanje . Sicer pa je MAX prijatelj oni 2. , z belim AX-turbo, s katerim sva bila tudi na B in uradnih dragih, ki pa ima sedaj res pravi power pri 2,0 barih , z T3 , katero sva sestavila skupno iz odpad-varijante . No, z njim pa imam že nekajletno MAX-sodelovanje na vseh področjih življenja svetovne razsežnosti , with God's help . Sedaj pa razmišljajte ...če je/ni komu še kaj jasno ...!!!
 
Uporabniški avatar
georg
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Če dec 26, 2002 8:56 pm

Napisal/-a georg Po apr 17, 2006 3:45 pm

car si ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Po apr 17, 2006 4:33 pm

taki slavospevi/ode radosti samemu sebi men čist nč ne pomenjo.. oz. me prov odvračajo.. da nekdo pride a začne razlagat kok je najboljši pa kok obvlada pa kok noben nima pojma.. lastna hvala ni vredna pou mišjega kur ca..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po apr 17, 2006 6:23 pm

A se da mogoče kake lepše pripombe/opazke gor dajat, al vam je že zmankal besednega zaklada ??? Je pa res : Lastna hvala-cena mala, seveda , tudi naše cene so sorazmerno male . Pač nismo vsi laiki ... . BTW, naš AX Turbo by Alex & Kopron team ltd pa ima trenutno okoli 195 HP .... and raising !
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Po apr 17, 2006 6:58 pm

Hm Aleksa in tistega iz vira poznam,tebe pa ne in kakor jaz vem Alex sam šravfa tistega ax-a.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po apr 17, 2006 7:11 pm

Seveda ne, ker kot vidim malo veš . Ravno v petek sem Alexu ravnal/centriral gred Turbine, ker sva kompletirala 2 stari in včeraj je šla ta ista sestavljena noter . Je pa to T3 , in sicer še tista iz Tempre Turbo ven. Ampak je bila že prej razbalansirana, sedaj pa totalno fuč zaradi obrabljenosti ležajev. Dodatni vzrok , zakaj Tempra ni šla bolj .In potreba je nastala po obnovitvi/zamenjavi . Poravnal/scentriral pa sem mu jo v 0,005 mm med konicami na 2 mestih . Posledica je bistveno prej prijemanje in bistveno večji navor, ki se mu zdaj začne že vsaj 500 RPM prej . In seveda spet polni 2,0 bara !!! To zdej leti !!!!!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To apr 18, 2006 2:11 pm

KlipsnaR, BTW , : "onemu" Matiji z modro R5 gtt sem lani delu generalno+tuning, in je šla gtt pol na 1,8 bara, kaj praviš na to ? in še danes se vozi v službo brez najmanjšega problemčka ! No, letos sem pa tud že "šaru" onemu Dušanu z rumenim Hroščem ...tko , da si lahko že predstavljaš mojo malenkost ...
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To apr 18, 2006 2:36 pm

če je to name letel mi še vedno nič ne pomeni.. nej drugi kej povejo.. jst znam tut rečt, da mam največji falus tuki pa s hvalm z njim pa je isto ;)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti To apr 18, 2006 3:48 pm

a bi se dalo zmenit za testno vožnjo s tem turbo ax-em :D
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To apr 18, 2006 10:07 pm

Ja saguuurn, sam kdaj , ? Je pa priporočljiv bolj zvečer , ker je takrat več časa, ker Alex dela po cel dan , pa še več cest je frej, in tud luči nasprot se vidjo ... Pa ne pozabte korajže doma ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost