
And a word of of warning, stay off power testing on rolling roads! No fan (other than a wind tunnel fan) has the ability to cool the air through the intercooler "put your hand out of a car window at 100MPH see if you can find a fan that has the same effect?" We have been advising our customers since the mid 80's (Cosworth days) to stay off power testing on rolling roads. They do more damage than you can believe, since it's impossible to keep the inlet charge temperature at a safe level! We have seen countless damaged engines all down to reckless power testing on the rolling roads! You have been warned!
evilson je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:evilson je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Menjalnik ni zastonj v avtu..
In teb se že zdi da dizl bolj butne, ker je več navora in manj uporabnih obratov.
Samo to je le feeling, noben tdi 130PS ne bo šel mimo 1.8T 150ps , če sta oba serijska in ista modela+da LMM dela pr 1.8T![]()
Sej tdi 130hp res ne more mimo mene. LMM je bil preverjen in naj bi bilo vse vredu, isto ostale stvari. Jes za svojega res ne morem trditi da butne oziroma da dobro potegne, za tdi 130hp, pa to lahko recem. V cetrti TDI od 80-120 km/h prej pride kot pa 1.8T, vsaj v mojem primeru, ce pa v večini primerov ni tako, ga bom pa enkrat res peljav na pregled k RSR, da vidim če je res kakšna malenkost za to kriva, ali kaj. Nazadnje je bil priklopljen na računalniku na pooblaščenem servisu!
Kolega ima Audi a4 1.8T quattro pa mu tretja pri 60km/h veliko bolj butne kot pa meni! Sicer ima 13hp vec in 15Nm, pa vseeno nebi smelo biti taksne razlike.
Lp,
Matej
Ja normalno da v IV prestavi med 80-120 TDI bolj vleče če je tako "drkanje" bolj po godu TDI-ju.. Nižji obrati kjer ima tDI več navora-boljša prožnost..
Dej pr 1.8T v 3jo pa bomo vidl če bo dizl hitrejši v IV prestavi.. Ne bo![]()
Vsak motor je razred zase (al dizl, bencinar) če hočš iztisnt max iz njega, morš vsakega malo drugače vozt, šaltat pr točno določenih obratih itd.. Bistvo je da znaš izkoristit vso moč ki jo motor prenese preko menjalnika na cesto..
Mas prav, ce prestavim v tretjo, ga ni!Malo vem da sem zapretiraval, jes sem hotu povedat samo, kaksni so moji obcutki, ker vozim oba!
ZDej mi pa naj pove kdo ima chipanega 1.8T pri RSR in če je razlika dost očitna, da nebo vse off topic
Lp,
Matej
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost