Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To okt 09, 2007 9:21 pm

Lepo, da je graf pokazal obljubljene besede. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k To okt 09, 2007 9:27 pm

bi lahko dal ta graf direkt sem? Bi me res zanimalo tko informativno
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 09, 2007 9:54 pm

mene neki cist tko btw tle zanima

kako hladite masine ko so na valjih? sploh ksne turbace bencinarje?

a ni za motor mal skodljivo, da namest 200kmh vetr dobiva v kilerje 0kmh?
Zadnjič spremenil Voith, dne To okt 09, 2007 9:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= To okt 09, 2007 9:56 pm

Samo še vedno, če želite najbolj točne rezultate je pomembno meriti PRED in PO čipanju oziroma kakršnihkoli predelavah, ker ni nujno, da ima avto v osnovi toliko konjev kot je napisano (+/-). Lahko si pogledate naprimer že na siolu tisti test s type r(nevem kateri model),207rc in citroenom c5 se mi zdi, ko so rezultati pri nekaterih nepredelanih avtomobilih precej drugačni od navedenih v statistiki avtomobila.

In zato samo z dvakratno vožnjo na valje lahko ugotovimo pravilno število na novo pridobljenih hrčkov, ter se izognemo frustracijam tipa zakaj ima moj avto toliko manj konjev kot je bilo rečeno da jih bo dobil potem, ko ga peljete na valje ;)

EDIT: @ Voith, z ventilatorji, ki so postavleni pred avtomobil in se hitrost vetra povečuje z hitrostjo avtomobila, ker drugače bi se avto ugasnil zaradi pomankanja zraka. S tem tudi zagotovijo točne meritve
Zadnjič spremenil =ZiAn=, dne To okt 09, 2007 10:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 09, 2007 10:04 pm

moj avto je bil recimo cipan v BBR/Gti v veliki britanji. in v vzdrzevalnih papirjih pisez rdecim: DO NOT TEST TURBO ENGINES ON ROLLING ROADS. le zakaj.


And a word of of warning, stay off power testing on rolling roads! No fan (other than a wind tunnel fan) has the ability to cool the air through the intercooler "put your hand out of a car window at 100MPH see if you can find a fan that has the same effect?" We have been advising our customers since the mid 80's (Cosworth days) to stay off power testing on rolling roads. They do more damage than you can believe, since it's impossible to keep the inlet charge temperature at a safe level! We have seen countless damaged engines all down to reckless power testing on the rolling roads! You have been warned!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 09, 2007 10:32 pm

... se strinjam da boli ko gre na max v pogojih ki niso primerljivi in tudi avtomobili ki se jim računalnike nastavlja na valjih gredo kasneje na dober servis preden dajo spet stvar nazaj na cesto ... to pa ne velja za tisti 20 sekundni test, ko mu samo izmeriš konje pa še to večinoma na votlih valjih ... nastavljanje novih parametrov traja včasih tudi dve uri ... dokler se pač ne dobi optimum ... to so verjetno mislili ... A4 132 Kw 1.8 T čipan pri RSR je po njegovih podatkih ustno dal ven 193 km in nekje 280 Nm navora ... ko sem ga izmeril je bil podatek 201 km in 292 Nm navora ... L.p. Mad
Priponke
A4 1.8 T Dyno.jpg
A4 Dyno.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To okt 09, 2007 10:54 pm

Eno testiranja verjetno res ni nič kritičnega, ker se v teh parih sekundah ne bo nič pregrelo. Kaj pa hondaš ko štarta in nabije obrate do konca pa se avto tudi skoraj ne premika, pa čeprav to dela vsaj 1x dnevno, avto še vedno laufa :D (Brez zamere, po tem je pač honda poznana, vsekakor velja tudi za druge.)
So pa tako kot je Mad napisal tudi men povedal (bluegti), da je pač problem, če se čip oz. program za nek avto dela in se med dynoti avta ne ohladi, ampak se ga kar tera naprej. Sam to nekak ni isto :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 09, 2007 10:56 pm

men se ne zdi pametno to lih kej prevec. tistih 20 sekund ic ne hladi tko kot bi mogu in tut pol test ni realen. sploh pa men se ne zdi vazn kok je na grafu, vazn kaj da od sebe na asfaltu.

Wizz: ce avto nabijas na mestu ni isto kot ce ga nabijas v obremenitev.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr okt 10, 2007 8:17 am

evilson je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
evilson je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Menjalnik ni zastonj v avtu..
In teb se že zdi da dizl bolj butne, ker je več navora in manj uporabnih obratov.

Samo to je le feeling, noben tdi 130PS ne bo šel mimo 1.8T 150ps , če sta oba serijska in ista modela+da LMM dela pr 1.8T :lol: :lol:


Sej tdi 130hp res ne more mimo mene. LMM je bil preverjen in naj bi bilo vse vredu, isto ostale stvari. Jes za svojega res ne morem trditi da butne oziroma da dobro potegne, za tdi 130hp, pa to lahko recem. V cetrti TDI od 80-120 km/h prej pride kot pa 1.8T, vsaj v mojem primeru, ce pa v večini primerov ni tako, ga bom pa enkrat res peljav na pregled k RSR, da vidim če je res kakšna malenkost za to kriva, ali kaj. Nazadnje je bil priklopljen na računalniku na pooblaščenem servisu!
Kolega ima Audi a4 1.8T quattro pa mu tretja pri 60km/h veliko bolj butne kot pa meni! Sicer ima 13hp vec in 15Nm, pa vseeno nebi smelo biti taksne razlike.

Lp,
Matej


Ja normalno da v IV prestavi med 80-120 TDI bolj vleče če je tako "drkanje" bolj po godu TDI-ju.. Nižji obrati kjer ima tDI več navora-boljša prožnost..
Dej pr 1.8T v 3jo pa bomo vidl če bo dizl hitrejši v IV prestavi.. Ne bo :D

Vsak motor je razred zase (al dizl, bencinar) če hočš iztisnt max iz njega, morš vsakega malo drugače vozt, šaltat pr točno določenih obratih itd.. Bistvo je da znaš izkoristit vso moč ki jo motor prenese preko menjalnika na cesto..


Mas prav, ce prestavim v tretjo, ga ni! :) Malo vem da sem zapretiraval, jes sem hotu povedat samo, kaksni so moji obcutki, ker vozim oba!

ZDej mi pa naj pove kdo ima chipanega 1.8T pri RSR in če je razlika dost očitna, da nebo vse off topic

Lp,
Matej


kaj se ti zavedaš da te lahko občutek vara :?: :roll: :lol:
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr okt 10, 2007 3:33 pm

Moj graf:
Priponke
AJM110kW.jpg
Golf IV 1.9 TDI 85 kW čipan pri RSRu na 110 kW
Slika
 
Uporabniški avatar
Gujzer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To okt 17, 2006 9:57 am
Kraj: Na soncni strani bohorja

Napisal/-a Gujzer Po okt 15, 2007 3:42 pm

Evo z bass-om sma čipala danes. In moja kola pipajo kr bolš k prej. pa še mal lepš turbina prime pa kr mal delj vleče kot prej. Zdej dobim za keks 180 na obvoznici noter. Ja čakam pa še filter, ki naj bi prišel čez 2-3 tedne. Tako da js sm zelo zadovoljen z njihovm delom.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 15, 2007 3:47 pm

Kaki avto? S kolko na kolk konjev pa si čipal? :)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po okt 15, 2007 4:31 pm

Krivulja navora je enakomernejša, turbo luknja manjša,lepše pospeševanje med 2000 in 3500 obrati, nasploh bolje in bolj "smooth" vleče.

Čez cca.300km pa bo še bolj veselo, ko se avto dokončno privadi na novi program (bosch rabi nekaj časa).
Na vgradni green filter pa tudi jaz še čakam.

Bili pa smo štirje, gujzerjeva honda accord 2.2dizln(140hp), škoda fabia 1,4tdi in 2x alfa 1,9jtd (115hp).
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po okt 15, 2007 4:34 pm

lepo :)

8)

mam občutek da smo prav vsi zadovoljni z njihovim delom ;)
 
Uporabniški avatar
Gujzer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: To okt 17, 2006 9:57 am
Kraj: Na soncni strani bohorja

Napisal/-a Gujzer Po okt 15, 2007 7:22 pm

Tako kot je že bass rekel accord 2006 letnik z 2.2 in 140KM in 340Kw na cca.: 170KM in 400Kw. Sem bil ravno na testni vožnji spet. Ma vleče precej bolš kot včeraj :D . Zdaj smo mi čipani 8) :-P
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po okt 15, 2007 7:23 pm

Mož, 400Nm. Niso Kw to :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
mr.teddy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To mar 29, 2005 9:40 am

Napisal/-a mr.teddy Po okt 15, 2007 7:30 pm

Bass, a lahko poveš (če mogoče veš) na kolk so fabio čipal, ker se jst tut odločam za čipanje istega motorja, pa me mal zanima.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po okt 15, 2007 8:14 pm

Nimam pojma, je verjetno vse v ceniku na njihovi spletni strani.
Je pa tale 1,4 mlinček gotovo podhranjen in se ga splača malo upgrade-at, trije cilindri pač :?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Po okt 15, 2007 8:24 pm

Evo iz prve roke: čipal sem Fabio 1,4 s 59 kW. Na tunerjevi spletni strani je še (stari) motor s 55 kw, ki bi naj šel na 74 kW. Moja ima močnejše šobe tako, da bi morala biti vsaj toliko ali morda več (pozabil sem sicer vprašat o končnem rezultatu). Mi pa bodo iz pisarne poslali tabele z grafi za pred- in po optimiranju. Avto je že pri nižjih obratih bolj odziven t.j. stopalko za plin veliko manj obremenjujem za isti rezultat. Več bo znano, ko se bom v miru peljal po bičajnih poteh.
903cc
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po okt 15, 2007 9:00 pm

Očitno smo res vsi zadovoljni. 8)
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost