Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po dec 10, 2007 10:44 pm

Ja pa no....Kaj je zdaj? Kje so kake nove slikce??? Zdj nam še gledat ni več dano:(
Upam da kmal kj novega;)

malo off: Suhi karter je najbrž na drugem mestu kot serijski, če bi bil spodaj bi olje prav tako vanj teklo in kako bi pa drugače težišče znižal? Pa preveč ojla v motorju tud ni ok zadeva, med drugim lahko tud katalizator poškoduje, nekje na 3/4 razdelka naj bi bil optimum.
RiDe hArD
 
PrimozR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po dec 10, 2007 12:07 am

Napisal/-a PrimozR To dec 11, 2007 5:54 pm

Pri Grupi B je bila edina omejitev, če me ne vara spomin, 200 homologacijskih specijalk. Govori pa se na primer, da je bila slika 200ih 205k T16 ponaredek.

Pri Dry Sump imaš še vedno 'banjo' pod motorjem, a je v primerjavi z wet sump, kjer je kad globoka ~15-20 cm, globoka le nekaj CM, toliko, da ročična gred pride mimo, prav veliko več pa ne. Zunanji rezeorvar je lahko velik, kolikor hočeš. Postaviš pa ga lahko nekam drugam, kjer te manj moti. S tem pa lahko tudi kontroliraš F/R razporediteb teže.

Glede olja, če ga je preveč, IMO ni dobro. Primer, iz dveh 1000 kubičnih motorjev iz cestakov (sprva, iz nekega 130 konjskega kawasakija, nato custom liti bloki) so neki britanci naredili 2.0 V8 in ga dali v Caterhama. Namesto ~260 konjev jih je imel rpek 300 - ker so vgradili dry sump in ročične gredi ni zaviralo olje.

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... erham.html

No, da se vrnemo na topic, nestrpno čakamo slikce in podatke :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr dec 12, 2007 1:16 am

PrimozR je napisal/-a:Z Z4M sem mislil Coupe dirkalnik, http://bmw-motorsport.com/ms/en/index.html (Fascination motorsport meni, Technology, Engine oddelek in P54).
Takisto z M3 GTR. Tiste cestne verzije so homologacijske speciajlke, a se je porsche še vedno pritožil, saj so jih dobesedno ubijali. Je pa dirkalnik 2x zmagal 24 ur Nordschleife-a, lani pa je bil z Red Bull sponzoriranim nekdo celo v Ilirski Bistrici.

Kdor je gledal Top Gear, je lahko opazil tako m3 GTR kot Z4M.

Pa še odbit krog z m3 GTR na Nordschleife, za volanom pa Hans Joachim Stuck. Pa se oproščam za takle offtopic.
Klik!




... Pismu nisem vdihnil cel posnetek niti enkarat :lol: tip ima naštudirano pisto v nulo vozi kot bi peljal psa na sprehod tako - da izgleda čisto izi tisti dolgi spusti pa so bli pri hitrostih ki jih ima Boeing 747 pri pristajanju :lol: Mega posnetek ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
PrimozR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po dec 10, 2007 12:07 am

Napisal/-a PrimozR Sr dec 12, 2007 9:59 am

Ja, res pozna progo. Prvo dirko je odpeljal pri 18ih z mislim da BMW 2002. Pa ker komentar iz quattro dokumentarca, da ga skrbi, kaj bo so koncu kariere, saj je star že 37 let :D Spusti so pa the ultimate rollercoaster.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Sr dec 12, 2007 8:56 pm

Se oproščam za OT, ampak ko sem opazil debato o Nordschleife, si nism mogu pomagat, da vam ne omenim Sabine Schmitz ;) , ljubitelji Top Gear-a jo ziher poznate

On topic:
Res vsaka čast za takle projekt. Ni to kar tako, sploh pa v Sloveniji. Res spoštovanja in občudovanja vredno. Grupa B ne bo nikoli pozabljena!
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ So dec 22, 2007 12:43 am

Mater a si res ne morete pomagati, nabili ste čistih 6 strani brez veze, dajte pustit človeku do besede :roll:
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 22, 2007 9:54 am

Bomo sedaj v naslednjih dneh spet malo update-ali s slikami suhega karterja, atl tanka, tanka za olje, kilerja za vodo, ki je v prtlazniku in podobno. Je bilo mal guzve...

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So dec 22, 2007 9:59 am

Super, je bil že čas.:)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Sr jan 16, 2008 6:40 pm

vem da je to velik in dolgotrajen ,predvsem zahteven projekt,komaj čakam na slike in reportažo :D upam da čez čas ko bo zadeva končana da te bomo imeli čast videti na kakem drag-u na slovenskih tleh :)
 
Uporabniški avatar
*Little*
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr jan 16, 2008 9:25 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a *Little* Sr jan 16, 2008 9:33 pm

Super projekt:tomidelej: :tomidelej: :tomidelej: . A bo ta Audi registriran?
Drgač pa vsa čast, upam da ti bo uspelo :bow :bow :bow :bow
Good things come in quattro package
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jan 16, 2008 10:10 pm

Seveda bo.
RiDe hArD
 
bush
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če jan 17, 2008 10:34 pm
Kraj: laško

Napisal/-a bush Če jan 17, 2008 11:13 pm

Edi, upam da ti bo uspelo speljat ta projekt. Jst se ukvatjam z 10x bolj enostavnim pa vem ni lahko. ;) Vse se da če se hoče, držim pesti.
Na levem pasu je življenje!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Miha Gorišek
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: So dec 17, 2005 1:44 am

Napisal/-a Miha Gorišek Pe jan 18, 2008 11:09 am

nor projekt...svaka ti čast!!!!kdaj bo spet kej slikc??? :) :)


l.p.
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah So jan 19, 2008 9:57 pm

kje so časi, ko sva vijačila tisti pokrov, notri pa čudo pričakovala.

hihi :D
 
Uporabniški avatar
Unas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr jan 18, 2006 12:00 am

Napisal/-a Unas Če feb 14, 2008 6:16 pm

Kaj a bo kak update al nebo? Ajmo SLIKE!! Pa kak video počasi :D
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 So feb 16, 2008 8:48 pm

mislim da zarad konkurence nebo dokumentiral vsega,ampak bo komaj ko bo izdelek končan :)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne feb 17, 2008 11:11 am

andrej86 je napisal/-a:mislim da zarad konkurence nebo dokumentiral vsega,ampak bo komaj ko bo izdelek končan :)



No dokumentirali bomo se veliko. Jasno je, da prav vse ne smemo pokazati. Saj tudi če pri ženski vse takoj vidiš, ni več tako zelo zanimiva :shock:

Je pa res, da smo morali po kar nekaj informacij v audi motorsport... IMSA glava ne paše direkt na naš blok in modifikacije na bloku sem želel osebno videti. Pravtako ima IMSA glava povsem drugačno odvajanje olja in podobno, akr nisem hotel sam sprobavati in odkrivatio Ameriko, če je že odkrita.
Pravtako nas je matralo nekaj informacij kot so na primer, kako z altenatorjem, servo pumpo (ni več tako kot serijsko) in podobno.
Skratka vseskozi se nekaj miga.

Največji problme pa je čas. Upam pa, da se bo sedaj v roku enega meseca bolj konkretno premaknilo naprej.
Bom poprosil BluGti-ja da malo doda slikic od originalnega enega S1, katerega sva malo poslikala ob obisku.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Ne feb 17, 2008 11:28 am

edi ,kaj pa znan predelovalec audijev MTM - motoren-technik-mayer?
oni ti tudi kaj pomagajo?

sicer glede na to kaka firma so še nikol niso avta tak navili kot si ta rs2 pa kot boš zdaj s1 :twisted:

drugače pa bi ble kake slike zaželjene :oops: odkar sem tvojga rs2 videl pa kak to gre so me audiji z 2.2 T agregatom začeli močno zanimat :-P

no vso srečo še naprej pa čim manj zaj........ pol z nastavitvijo avtomobila

ko bo končano bo res zanimivo to na 402 metrih videt :D
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Ne feb 17, 2008 11:51 am

andrej86 je napisal/-a:edi ,kaj pa znan predelovalec audijev MTM - motoren-technik-mayer?
oni ti tudi kaj pomagajo?

sicer glede na to kaka firma so še nikol niso avta tak navili kot si ta rs2 pa kot boš zdaj s1 :twisted:

drugače pa bi ble kake slike zaželjene :oops: odkar sem tvojga rs2 videl pa kak to gre so me audiji z 2.2 T agregatom začeli močno zanimat :-P

no vso srečo še naprej pa čim manj zaj........ pol z nastavitvijo avtomobila

ko bo končano bo res zanimivo to na 402 metrih videt :D



če te zanimajo 2.2T motorji greš lahko še kdaj pogledat avtokros prvenstvo v katerem vozimo z 2.2T 4×4 Quattro. Zaenkrat je imprezza nedosegljiva :D

oproščam se lastniku teme za offt. !
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So feb 23, 2008 11:51 am

drsokodj je napisal/-a:

če te zanimajo 2.2T motorji greš lahko še kdaj pogledat avtokros prvenstvo v katerem vozimo z 2.2T 4×4 Quattro. Zaenkrat je imprezza nedosegljiva :D

oproščam se lastniku teme za offt. !


A veš kak nas boli, da je Impreza nedosegljiva? :oops: :P
Pridi, ti malo pogledat na streetrace in si poglej kdo je nedosegljiv. :lol:

btw. pubeci, mate kaj novega foto-materiala? Komaj čakam da vidim kaj več. :D
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost