Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ To maj 04, 2010 9:07 am

Rey...kdaj gremo merit. rabim par konjev vec na mojem avtu. :lol:
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning To maj 04, 2010 9:32 am

vojkostar je napisal/-a:kako je pa kj z novimi VW 2.0 TDI 140 EDC17 chip tuningom, že kaj več uspeha?


Pozdravljen,

Boste morali malo razložiti kaj vas zanima,EDC 17 VAG grupo delamo že od konca 2008.

LP!
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To maj 04, 2010 12:14 pm

od maja 2009 je če se pravilno spomnim zadeva kriptirana z 1024 bitnim ključem tako da je menda malce težje narediti tuning,.......do nedavnega ga sploh ni bilo mogoče delati pri nas
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning To maj 04, 2010 2:31 pm

To je pravilno. EDC 17-ke narejene od Maja 2009 so antituning zaščitene.
Proizvajalci tuning opreme so neredili samo nekakšno zasilno rešitev - tuning je mogoč na odprtem motornem računalniku, s tako imenovanim boot postopkom. Slikice, kako to izgleda: http://www.chip-tuning.name/Tuning/iscemo.html

Pri CMD-u (orodje, ki ga mi večino časa uporabljamo) so nam ga dostavili 1.decembra in je stalo 2600 Eur bez DDV.
Ker je bila nadgradnja tako draga in pri odpiranju motornega računalnika vedno obstaja nevarnost poškodb le tega (je zelo občutljiv), smo ceno tuninga dali na 500 Eur.
Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika, vendar kolikor vem po pogovoru z CMD-ovim inženirjem , to še kar nekaj časa ne bo.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To maj 04, 2010 2:35 pm

hvala za izčrpen odgovor
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech To maj 04, 2010 9:20 pm

CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To maj 04, 2010 9:41 pm

RSR_Tech je napisal/-a:
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,


ali obstaja kak "log" file katerega bi se dalo nato izbrisati ?
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Sr maj 05, 2010 6:48 am

RSR_Tech je napisal/-a:
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,


To je res, mi strankam nismo nikoli trdili da OBD postopek ne izniči garancijo.

EDC 16 in EDC 17 imajo števec OBD programiranj. Če avto čipamo preko OBD vmesnika, se ta števec prestavi, zato tudi ne pomaga da ga damo v originalno stanje. Pri pooblaščenih serviserjih lahko pregledajo ta števec(counter) in vedo, če je kdo dostopal do programa ali ne. Temu števcu se izognemo z BDM postopkom na EDC 16 oziroma boot na EDC 17, to pa zato, ker števec ne vidi direktnega programiranja in beleži samo OBD dostop. Vendar to tudi ni v veliko pomoč. Programsko ne vidijo, da je avto bil čipan, vidi pa se, da je bil računalnik odprt. :cry:

Števec OBD programiranj lahko trenutno ponastaviš samo na VAG grupi na EDC 16 motornem računalniku, vendar to skoraj ni pomembno. EDC 16 so že po večini izven garancije.

LP!

Alen
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr maj 05, 2010 9:07 pm

g.Alen, lahko prosim malo več napišete o tem?

Za potrebe svojih strank smo s pomočjo g.Damira iz chiptuning-files razvili odstranitev filtra trdih delcev (DPF, FAP) iz EDC 16 in EDC 17 motorne elektronike. Odstranitev se opravi direktno v programu in je namenjena večji moči po tuningu ali pa enastavno kot rešitev okvarjenega ali zamašenega filtra trdih delcev.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Če maj 06, 2010 6:35 am

Ko se naša vozila vedno bolj starajo, imamo vse več težav z DPF-FAP filtri. Zamenjava tega filtra je zelo draga in je ponavadi čez 1000 Eur. Kakšno leto nazaj smo zaceli razmišljati, kako zadevo preprosto ugasniti direktno v programu, nato pa filter vzeti iz izpuha.
Sami smo to uspeli doseči na vozilih VAG grupe, vendar je to delo zelo naporno in dolgotrajno - moral sem svojega Audija poflešati kar 75 krat preden je zadeva delala tako kot je treba :( .
Ker različna vozila uporabljajo različne programe in različne sisteme partikl filtra, te rešitve kupujemo od podjetij, ki se ukvarjajo samo s DPF-FAP odstranitvijo. Trenutno lahko ugasnemo partikl filter na večini vozil, ki se vozijo po naših cestah. Rešitev za to ni poceni in zato to tudi računamo stranki 400 Eur. V prihodnje upam, da bomo ceno lahko prilagodili našemu trgu in bo cena nekje okoli 300-350 Eur.

Kako zadeva deluje?
V bistvu zelo enostavno. V programu se ugasne DPF regeneracija, senzorji za pritisk in temperaturo partikl filtra, preverjanje filtra s strani board računalnika. Vse check engine ali DPF fault lučke se pogasnejo in avto ne skače v tako imenovani limp mode oziroma rezervni program, ki je narejen s strani proizvajalca vozil in je namenjen zaščiti motorja.
Moram tudi opozoriti, da je avto brez DPF ekološko manj učinovit, vendar trenutno nimamo nobenih informacij od naših strank, da bi jih to oviralo pri tehničnem pregledu. Na mojem Audiju so na tehničnem pregledu merili izpušne pline, vendar niso čisto nič nenavadnega izmerili - verjetno zato, ker trenutno na dizlih gledajo samo na dimnost :?:


LP!

Alen
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Če maj 06, 2010 8:09 am

EGR je možno zapreti v programu.
Če ima avto partikl filter to ni dobra ideja.Za loputo v sesalnem kolektorju ne vem,nisem se imel tega problema oziroma te zahteve.

LP!
Alen
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če maj 06, 2010 10:11 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Ko se naša vozila vedno bolj starajo, imamo vse več težav z DPF-FAP filtri. Zamenjava tega filtra je zelo draga in je ponavadi čez 1000 Eur. Kakšno leto nazaj smo zaceli razmišljati, kako zadevo preprosto ugasniti direktno v programu, nato pa filter vzeti iz izpuha.
Sami smo to uspeli doseči na vozilih VAG grupe, vendar je to delo zelo naporno in dolgotrajno - moral sem svojega Audija poflešati kar 75 krat preden je zadeva delala tako kot je treba :( .
Ker različna vozila uporabljajo različne programe in različne sisteme partikl filtra, te rešitve kupujemo od podjetij, ki se ukvarjajo samo s DPF-FAP odstranitvijo. Trenutno lahko ugasnemo partikl filter na večini vozil, ki se vozijo po naših cestah. Rešitev za to ni poceni in zato to tudi računamo stranki 400 Eur. V prihodnje upam, da bomo ceno lahko prilagodili našemu trgu in bo cena nekje okoli 300-350 Eur.

Kako zadeva deluje?
V bistvu zelo enostavno. V programu se ugasne DPF regeneracija, senzorji za pritisk in temperaturo partikl filtra, preverjanje filtra s strani board računalnika. Vse check engine ali DPF fault lučke se pogasnejo in avto ne skače v tako imenovani limp mode oziroma rezervni program, ki je narejen s strani proizvajalca vozil in je namenjen zaščiti motorja.
Moram tudi opozoriti, da je avto brez DPF ekološko manj učinovit, vendar trenutno nimamo nobenih informacij od naših strank, da bi jih to oviralo pri tehničnem pregledu. Na mojem Audiju so na tehničnem pregledu merili izpušne pline, vendar niso čisto nič nenavadnega izmerili - verjetno zato, ker trenutno na dizlih gledajo samo na dimnost :?:


LP!

Alen


Se pravi se vse to ugasne kot ste opisali in filter ostane v izpuhu?
kaj potem lahko pride do zamašitve? Ker plini pač gredo skozi izpuh ven.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 5:22 am

Filter je treba obvezno vzeti ven!
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe maj 07, 2010 6:34 am

Pozdravljeni,

kakšne pa imate izkušnje s čipanjem dci motorjev - 1.5 dci (60 kW) ter 2.0 dci? Kako se obnesejo in odzivi uporabnikov?

lp
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Pe maj 07, 2010 7:07 am

Zdravo, a je ECO tuning po enakem ceniku ali kaj vec-manj?
Konkretno gre za vozilo Škoda Roomster 1.9 Tdi PD l 2006 (brez DFP).
lp.tnx.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 7:25 am

Načeloma z 1.5 motorji ni težav.
Za 2.0 pa je treba upoštevati nekaj že tovarniško zgrešenih stvari - predvsem pri Laguni. Laguna in recimo Volvo z Renault motorjem imata čisto enako turbino, vendar odpoveduje samo na Laguni, Volvo pa nima težav. To je mišljeno na originalnem programu.
Kolikor vem sam in sem se pogovarjal z Renault serviserji ter drugimi kolegi, ki se ukvarjajo s tuningom, je na Laguni napaka v Intercooler sistemu, zaradi katerega se turbina pregreva in zato dosti prej odpove. Še ena težava pri lagunah je glavna gred, ki odpoveduje kot po tekočem traku.
Za te avtomobile mi naredimo malo manj močen tuning, je pa tudi odvisno, koliko prevoženih km ima avto. Če avto nima veliko prevoženih km, naredimo standarden tuning in z njim ni težav.

Vozniki morajo tudi upoštevati, da so sodobna turbo diesel vozila še vedno dizli in ne glede na znamko in tip, ne marajo obrate v rdeče polje na obratomeru. To tudi nima smisla, saj večina nad 3500Rpm ne gre nič bolje in s tem ne delate usluge turbini in motorju.


LP!

Alen
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 7:30 am

Cena za ECO in navaden tuning je enaka!

LP!
Alen
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe maj 07, 2010 7:51 am

Kakšna je sploh razlika med navadnim in ECO tuningom? Je pri ECU kaj manj moči pa pri navadnem več, al v čem je še poanta, al morebiti tudi kaj pri izpušnih plinih?
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 9:59 am

Pri ECO tuningu je poudarek na navoru v nižjih obratih.Tako je avto močnejši na niskih obratih(koliko je pač mehansko možno) in zato tudi prihranimo nekaj več goriva.
To se pozna predvsem na običajni mestni ter vožnji izven mesta. Na avtocesti je učinek manjši. Končna moč v KM je manjša kot pri navadnem tuningu.

Pri navadnem tuningu je krivulja navora skoraj enaka kot pri originalnem programu.Ga je seveda več, vendar je enako rasporejen kot pri nenačipanem avtu.


LP!
Alen
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov