
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...
RSR_Tech je napisal/-a:CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...
No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje.![]()
Lp,
RSR_Tech je napisal/-a:CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...
No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje.![]()
Lp,
Za potrebe svojih strank smo s pomočjo g.Damira iz chiptuning-files razvili odstranitev filtra trdih delcev (DPF, FAP) iz EDC 16 in EDC 17 motorne elektronike. Odstranitev se opravi direktno v programu in je namenjena večji moči po tuningu ali pa enastavno kot rešitev okvarjenega ali zamašenega filtra trdih delcev.
CSS Tuning je napisal/-a:Ko se naša vozila vedno bolj starajo, imamo vse več težav z DPF-FAP filtri. Zamenjava tega filtra je zelo draga in je ponavadi čez 1000 Eur. Kakšno leto nazaj smo zaceli razmišljati, kako zadevo preprosto ugasniti direktno v programu, nato pa filter vzeti iz izpuha.
Sami smo to uspeli doseči na vozilih VAG grupe, vendar je to delo zelo naporno in dolgotrajno - moral sem svojega Audija poflešati kar 75 krat preden je zadeva delala tako kot je treba.
Ker različna vozila uporabljajo različne programe in različne sisteme partikl filtra, te rešitve kupujemo od podjetij, ki se ukvarjajo samo s DPF-FAP odstranitvijo. Trenutno lahko ugasnemo partikl filter na večini vozil, ki se vozijo po naših cestah. Rešitev za to ni poceni in zato to tudi računamo stranki 400 Eur. V prihodnje upam, da bomo ceno lahko prilagodili našemu trgu in bo cena nekje okoli 300-350 Eur.
Kako zadeva deluje?
V bistvu zelo enostavno. V programu se ugasne DPF regeneracija, senzorji za pritisk in temperaturo partikl filtra, preverjanje filtra s strani board računalnika. Vse check engine ali DPF fault lučke se pogasnejo in avto ne skače v tako imenovani limp mode oziroma rezervni program, ki je narejen s strani proizvajalca vozil in je namenjen zaščiti motorja.
Moram tudi opozoriti, da je avto brez DPF ekološko manj učinovit, vendar trenutno nimamo nobenih informacij od naših strank, da bi jih to oviralo pri tehničnem pregledu. Na mojem Audiju so na tehničnem pregledu merili izpušne pline, vendar niso čisto nič nenavadnega izmerili - verjetno zato, ker trenutno na dizlih gledajo samo na dimnost![]()
LP!
Alen
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov