zoranwagen je napisal/-a:evo dečki so probali
filmčki tule:
http://videos.streetfire.net/video/DV-M ... 159332.htm
seveda...sej praktično se da naredit vsak avto da poči drugega kerega želiš dol...samo € moraš imet.. noben problem

zoranwagen je napisal/-a:evo dečki so probali
filmčki tule:
http://videos.streetfire.net/video/DV-M ... 159332.htm
zoranwagen je napisal/-a:rokbrumen je napisal/-a:Brez kreganja fantje prosim, jst mislim da ni potrebno kreganje, s skupmnimi močmi najdemo rešitev.Kako pa kaj pa ker avto gre bomo pa itak čaz čas vidl ko bo moj avto pripravljen jst ne bom nič reku sm pa reku da ima avto zanimive specifikacije presenetljive. Če sm popolnoma iskren bi ga z veseljem imel samo trenutno je cenovno Evolution se vedno precej drag usaj zame.
zoranwagen: Nimam nč proti tebi samo ne poznaš mojega avta, je tako?Niti neveš kako turbino mam kako je elektronika nastelana in kako bo popravljena zaradi trenutnih izboljsav itd..Zato prosim dolocene stvari raje zadrzi zase ker lahko koga uzalis stem, to pa ni namen da se dogaja v moji temi do sedaj je vse lepo in prav upam da tako ostane.
Ko bo elektronika bom tudi skor 100% dal gor graf kar bo pokazalo,avto je trenutno odprt na 1,6 bara skoraj ampak turbina useka na 1.8 ker sm ugotovil da je na kolktorju ena pikica puscala spodaj in zdj je use zatesnjen itd.Zato mozno da avto celo ostane na 1,8 odvisno kolko mam se fore na injektorjih. Cer se dobr spomnem so bli na 1,5 80%ze zasedeni.Tako da pustim se presenetit...
...me tvoj avto ne zanima...niti nočem vedet kaj maš not...glede na to da ne veš kaj je zapora diffov in kaj sploh je diff pol pa bi mel 4x4 al zadnji pogon od S2k se men zdi da ti neveš kero turbino maš in tale debata že mal na smešno deluje humoresko...jannyy je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:jannyy je napisal/-a:Zdej vem zakaj so govorili da je a.com forum samo en nabijalnik...... tle zgleda da vsi ljudje vse vejo potem niti ene informacije ne smeš več vprašat....En bolj pameten ko drugi....doma se pa vozite z bicikli veste pa vse o vsemu......
![]()
rokbrumen če ti lahko kako pomagam se slišiva na zs... ker tukaj ljudje vsi preveč vedo...
Kaj pravite o AX-u ki je poču dol lancerja evo 9 ?Da to tudi ni možno čeprau je nevem kolko ljudi videlo dirko ?
maš pa Micke ki tega AX počijio
pa zakaj zdej peskovnik verzija kdo ma večjega
9 najaha to crx lahko pa to crx predelaš do te mere da bo hitrejša amapk tole je pa že druga zgodba
vidva pa si kr pišta na pm pa na kofi se dobta pa kako rečta
seveda imaš micko ki poči marsikaj dol... sam tu trdiste kot ta ne more crx počit micke dol... pa tudi nekateri vejo več kot knjiga... jaz bom samo bral vaše teme in se smejal...
Lp, jani
se spomnim testov na Lj obvoznici CRX 150 hp proti Alfi Q4 od 90 km/h pa naprej in se je CRX odaljevala skoz
ta oblika crx (nevem strokovni izraz za model) je lahko hitrejša od Micke sam ne dotična
evo dečki so probali
filmčki tule:
http://videos.streetfire.net/video/DV-M ... 159332.htm
http://videos.streetfire.net/video/Turb ... 175482.htm
lancia hf je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:rokbrumen je napisal/-a:Brez kreganja fantje prosim, jst mislim da ni potrebno kreganje, s skupmnimi močmi najdemo rešitev.Kako pa kaj pa ker avto gre bomo pa itak čaz čas vidl ko bo moj avto pripravljen jst ne bom nič reku sm pa reku da ima avto zanimive specifikacije presenetljive. Če sm popolnoma iskren bi ga z veseljem imel samo trenutno je cenovno Evolution se vedno precej drag usaj zame.
zoranwagen: Nimam nč proti tebi samo ne poznaš mojega avta, je tako?Niti neveš kako turbino mam kako je elektronika nastelana in kako bo popravljena zaradi trenutnih izboljsav itd..Zato prosim dolocene stvari raje zadrzi zase ker lahko koga uzalis stem, to pa ni namen da se dogaja v moji temi do sedaj je vse lepo in prav upam da tako ostane.
Ko bo elektronika bom tudi skor 100% dal gor graf kar bo pokazalo,avto je trenutno odprt na 1,6 bara skoraj ampak turbina useka na 1.8 ker sm ugotovil da je na kolktorju ena pikica puscala spodaj in zdj je use zatesnjen itd.Zato mozno da avto celo ostane na 1,8 odvisno kolko mam se fore na injektorjih. Cer se dobr spomnem so bli na 1,5 80%ze zasedeni.Tako da pustim se presenetit...
...me tvoj avto ne zanima...niti nočem vedet kaj maš not...glede na to da ne veš kaj je zapora diffov in kaj sploh je diff pol pa bi mel 4x4 al zadnji pogon od S2k se men zdi da ti neveš kero turbino maš in tale debata že mal na smešno deluje humoresko...jannyy je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:jannyy je napisal/-a:Zdej vem zakaj so govorili da je a.com forum samo en nabijalnik...... tle zgleda da vsi ljudje vse vejo potem niti ene informacije ne smeš več vprašat....En bolj pameten ko drugi....doma se pa vozite z bicikli veste pa vse o vsemu......
![]()
rokbrumen če ti lahko kako pomagam se slišiva na zs... ker tukaj ljudje vsi preveč vedo...
Kaj pravite o AX-u ki je poču dol lancerja evo 9 ?Da to tudi ni možno čeprau je nevem kolko ljudi videlo dirko ?
maš pa Micke ki tega AX počijio
pa zakaj zdej peskovnik verzija kdo ma večjega
9 najaha to crx lahko pa to crx predelaš do te mere da bo hitrejša amapk tole je pa že druga zgodba
vidva pa si kr pišta na pm pa na kofi se dobta pa kako rečta
seveda imaš micko ki poči marsikaj dol... sam tu trdiste kot ta ne more crx počit micke dol... pa tudi nekateri vejo več kot knjiga... jaz bom samo bral vaše teme in se smejal...
Lp, jani
se spomnim testov na Lj obvoznici CRX 150 hp proti Alfi Q4 od 90 km/h pa naprej in se je CRX odaljevala skoz
ta oblika crx (nevem strokovni izraz za model) je lahko hitrejša od Micke sam ne dotična
evo dečki so probali
filmčki tule:
http://videos.streetfire.net/video/DV-M ... 159332.htm
http://videos.streetfire.net/video/Turb ... 175482.htm
![]()
![]()
Nebom razlagov, ker beli EVO
![]()
Gdor pozna EVO-te bo viel razliko
ales. je napisal/-a:glede belega evota je tako spojlerja zadnjega na evotu nima nihče ki se bavi z drag race
ker sam zavira ker je namenjen isključno da avto tišči k tlo zaradi oprijema
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Lancia ce misls unga belga evota s karbonsko nalepko na strehi k je bil pr RSR cipan... To ni hiter evo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:aja... lol o americanih govorite...
spoilerja v ameriki nima velik folka ker vzbuja pozornost pri policajih. Poleg tega je cist mozno da je avto ki ga gledas v filmu Evo IX RS ki serijsko pride brez spojlerja... Poleg tega neveš nič o avtu ki je v filmu.
Tko da... Blabla.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Povedu sm ti lihkar...
Serijsko brez spojlerja: Evo IX RS (Rally sport).
Luci so pa od Evo 7.
hf
edit: še luči
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
lancia hf je napisal/-a:LoCo je napisal/-a:aja... lol o americanih govorite...
spoilerja v ameriki nima velik folka ker vzbuja pozornost pri policajih. Poleg tega je cist mozno da je avto ki ga gledas v filmu Evo IX RS ki serijsko pride brez spojlerja... Poleg tega neveš nič o avtu ki je v filmu.
Tko da... Blabla.
Serisko brez spojlerja, ga še v nobeni državi nisem zasledil. Ravno tako s takimi zadnjimi lučmi, pa še bi lahko detajle našteval, ki bi jih moral poznati, glede na to kaj imaš pod posti zaeno slikco
jannyy je napisal/-a:Seveda je 4x4 bolše...to moraš pa malo prej razmišljat kaj si šel predelovat...zdaj pa poiskat čimprej rešitev da to ne bo vrtelo v nedogled in zgubljat sekunde na mestu...
zanima me zakaj noben ko dela turbo motor ne razmišlja o varjanti z 2 turbinami kot ima recimo bmw. (bmw sem povdaru ker ga najbolj poznam)... 1 majhno za na nizkih obratih ter malenkost večjo za visoke... pa bi imel mir da bi potegnu brez kopanja pa pol da vrže moč kot treba.... drugače pa itak differencjal potrebuješ nujno pri takih konjih.... kot bi jaz recimo vozil M3-ja brez blokade zadaj...sploh si ne predstavljam
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov