Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Po jan 04, 2010 12:07 pm

kingroad je napisal/-a:@boy36: klub 400 ja.........si že nabavil sklopko? :D

@rs2: se bom oglasil okoli, samo sedaj bom imel spet nekaj časa gužvo in težko rečem kdaj pridrvim mimo. Bomo naredli le popravek. Potem gre pa tako ali tako notri nov slinar :twisted:

lp


Ne še,čakam na pomlad :),bom tole do konca skuru.Moram pa zraven še nov cilinder kupit,je original plastičen (: in ga z močnejšo sklopko takoj odpreš.Eni niso naredil tud kilometra.Mal gledam zdej u Evropi če se je kdo ga lotu delat.Američani hočjo za kovinskega in poštnino 620 $.
Exedy-a twin plate sem pa najdu u Angliji za 1200 Funtov s poštnino.
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad To jan 05, 2010 9:38 pm

@boy36: 1.200GBP z poštnno? Pri komu imaš ogledano? Z I.T. si se kaj pogovarjal glede sklopk? Ima neke ugodnejše rešitve......

@rs2: predvsem pa bo potrebno urediti regulacijo turbine ;)

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
dawet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 17, 2007 10:26 pm
Kraj: SG, MB

Napisal/-a dawet Sr jan 06, 2010 9:43 pm

Imam eno vprašanje za evo experte.. Kakšna je dejanska razlika med evo 8 in 9 (poleg mivec-a in turbine, seveda). Zanimajo me predvsem pogoni in diff-i.. Je v 8-ki tudi tisti gumb za tarmac/gravel/snow?

LP, David
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr jan 06, 2010 11:20 pm

dawet je napisal/-a:Imam eno vprašanje za evo experte.. Kakšna je dejanska razlika med evo 8 in 9 (poleg mivec-a in turbine, seveda). Zanimajo me predvsem pogoni in diff-i.. Je v 8-ki tudi tisti gumb za tarmac/gravel/snow?

LP, David


nekateri majo ja
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če jan 07, 2010 10:12 am

 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če jan 07, 2010 12:48 pm

pinjas je napisal/-a:POGLEJ MALO TUDI TO

http://www.carbonetic.net/home/

http://www.clutchmasters.com/


Ne rabš tega gledat.

dawet je napisal/-a:Imam eno vprašanje za evo experte.. Kakšna je dejanska razlika med evo 8 in 9 (poleg mivec-a in turbine, seveda). Zanimajo me predvsem pogoni in diff-i.. Je v 8-ki tudi tisti gumb za tarmac/gravel/snow?

LP, David


2003 in 2004 Evo 8 narejen za ameriški trg nima ACD-ja. (tarmac gravel snow). Vsi ostali ga majo.

Ameriške 8ke in 9ke imajo zadaj tako imenovani "RS dif" ki je mehanska zapora diferenciala, evropski modeli imajo pa Active Yaw Control (AYC) ki računalniško s pomočjo enga kompliciranga paketa lamel prenaša moč med zadnjim levim in desnim zadnjim kolesom. EU Evo 9 ima malo bolj izpopolnjen AYC.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če jan 07, 2010 3:14 pm

LoCo je napisal/-a:...evropski modeli imajo pa Active Yaw Control (AYC) ki računalniško s pomočjo enga kompliciranga paketa lamel prenaša moč med zadnjim levim in desnim zadnjim kolesom. EU Evo 9 ima malo bolj izpopolnjen AYC.


In se tu sta dve subverziji. Ena ima lamelice zapore direktno gnane z difa proti vsakemu kolesu posebej, druga verzija ima vmes se planetni prenos, za vecjo ucinkovitost. Ampak sem slisal, da imajo naviti avti probleme s temi aktivnostmi zadaj.
 
Uporabniški avatar
dawet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 17, 2007 10:26 pm
Kraj: SG, MB

Napisal/-a dawet Če jan 07, 2010 11:23 pm

hvala za odgovore :tomidelej:

LP
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po mar 15, 2010 6:18 pm

Tako, čez zimo se je našlo še nekaj časa za novo modifikacijo. Serijske Kayaba amortizerje in serijske vzmeti sem zagnal v bližnje grmovje in jih nadomestil z Bilstein amortizerji in H&R vzmetmi.

before:
Slika

after:
Slika
evo4fun
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po mar 15, 2010 6:24 pm

:twisted:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po mar 15, 2010 6:27 pm

Sem imel te H&R fedre in niso bog ve kaj, kolikor sem zvedel ni preveč dobro, ker imajo približno polvico fedra navoje čisto skupaj, drugi del pa normalno in ko se avto vsede dela samo polovica fedra, ker je drugi del popolnoma stisnjen.
Eibach so še zmeraj za moje pojme 1a
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Po mar 15, 2010 6:28 pm

veliko lepse & boljse
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar Po mar 15, 2010 6:39 pm

pskoda je napisal/-a:Sem imel te H&R fedre in niso bog ve kaj, kolikor sem zvedel ni preveč dobro, ker imajo približno polvico fedra navoje čisto skupaj, drugi del pa normalno in ko se avto vsede dela samo polovica fedra, ker je drugi del popolnoma stisnjen.


Imajo pač nekaj več neefektivnih navojev. To še ne pomeni, da niso dobre vzmeti...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po mar 15, 2010 7:01 pm

Modelar je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Sem imel te H&R fedre in niso bog ve kaj, kolikor sem zvedel ni preveč dobro, ker imajo približno polvico fedra navoje čisto skupaj, drugi del pa normalno in ko se avto vsede dela samo polovica fedra, ker je drugi del popolnoma stisnjen.


Imajo pač nekaj več neefektivnih navojev. To še ne pomeni, da niso dobre vzmeti...


Niso ne vem kako zanič, ampak so slabše od eibach-ov, je res da so eibach-ovi malenkost trši od H&R-a
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Po mar 15, 2010 7:17 pm

glede Eibachov........

Za modele EVO 7, 8 in 9 vlada prava zmeda. Bojda so se za te avtomobile z Bilstein amortizerji bolje obnesle vzmeti namenjene za evo 5 in 6. Sedaj pa so še ukinili proizvodnjo za te modele tako da bi jil lahko dobil le kjer jih imajo na lagerju. So pa Eibach vzmeti mnogo trše in posledično zelo neudobne po naših super cestah. Z tem kompletom sem zadovoljen (bilstein in h&r), na slabih cestah lepo požira neravnine pri velikih hitrostih, ni pretrd in ni premehak.

Ima pa mislim da g. mojtrener kombinacijo Bilstein + Eibach tako da če bom imel kdaj priložnost se peljat z njegovim avtomobilom bom lahko podal pravo primerjavo.

lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po mar 15, 2010 11:41 pm

pskoda je napisal/-a:Niso ne vem kako zanič, ampak so slabše od eibach-ov, je res da so eibach-ovi malenkost trši od H&R-a


In to velja za vse avtomobile od škode octavie do evota ane... :roll:
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To mar 16, 2010 8:50 am

To imaš B12 kit gor? Kako se ti pa zdijo glede udobja? Lepo naseden je na after sliki:)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To mar 16, 2010 11:29 am

R 34 GT-R je napisal/-a:To imaš B12 kit gor? Kako se ti pa zdijo glede udobja? Lepo naseden je na after sliki:)


jest sm tut mislu da bo spredaj višji, še z gewindi nebi tkole zadel nižanja
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To mar 16, 2010 3:02 pm

LoCo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Niso ne vem kako zanič, ampak so slabše od eibach-ov, je res da so eibach-ovi malenkost trši od H&R-a


In to velja za vse avtomobile od škode octavie do evota ane... :roll:


Ja kaj je pa evo tako posebnega? Uvažate jih za tistih bogih 30k eur potem pa naj bi bil ne vem kako hudo dober, ne bi rekel da bi bili 100k eur ali še več. Vsako temo, ki jo odprem o evotih vsi nekaj predelujejo, to je za moje pojme en j**c če moraš najprej pol avta predelat, da se lahko sploh voziš.
Me pa full zanima, zakaj je evo tako hudo dober ali mogoče zato, ker ima zgodovino kot npr. Cosworth ali Lancia?

Se opravičujem za take besede, samo eni me tako razkurjo.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To mar 16, 2010 4:15 pm

pskoda je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Niso ne vem kako zanič, ampak so slabše od eibach-ov, je res da so eibach-ovi malenkost trši od H&R-a


In to velja za vse avtomobile od škode octavie do evota ane... :roll:


Ja kaj je pa evo tako posebnega? Uvažate jih za tistih bogih 30k eur potem pa naj bi bil ne vem kako hudo dober, ne bi rekel da bi bili 100k eur ali še več. Vsako temo, ki jo odprem o evotih vsi nekaj predelujejo, to je za moje pojme en j**c če moraš najprej pol avta predelat, da se lahko sploh voziš.
Me pa full zanima, zakaj je evo tako hudo dober ali mogoče zato, ker ima zgodovino kot npr. Cosworth ali Lancia?

Se opravičujem za take besede, samo eni me tako razkurjo.


No pa dejva :)

Evo kot evo je odlična platforma že iz tovarne, zakaj jih predelujemo? Ker če si dal 30k za avto in potem daš še 3k in dobiš za ta denar še 50% več iz avta se meni zdi to dobra naložba. Primerjas evota z lancio in cosworthom, ki sta sinonim za hiter in nezaensljiv avto. Ja 20 let nazaj - pa kaj, povozu jih je cajt in zdej so samo še legende z zaribanimi motorji.

Drugo kot drugo, H&R, Eibach, Swift, Tanabe, Tein in še 158035 drugih firm ki dela fedre za evota - vsaki so drugačni. Tako kot za škodo ali katerkoli drug avto. Za določene modele je določenim tovarnam uspelo narediti boljši izdelek, za druge modele spet drugim. Tako hvališ Eibach kot da je to nekaj najboljšega. Človek, to so fedri za 200 eurov. Če govoriš o kvalitetnem podvozju se začne pogovor pri 5000 eur, ne pa pri 200. Zdej pa nehi bluzit kar je boljše za avto o kerem očitno nimaš pojma. Obnri kakšen forum, preberi kakšen review, ne bluzi u prazno.

Aja pa da ti dam še specifičen primer - Eibach ki so eni izmed najbolj popularnih fedrov za Evota v splošnem so naredili PORAZNE PORAZNE PORAZNE fedre za Evo X in vsi ki se vozijo na njih kupujejo nove amortizerje ker je spring rate na fedrih progresiven in na koncu prevelik in na hitrih luknjah premočno zabije amortizer in ga posledično čez čas uniči.

Dijo.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov