Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Po dec 28, 2009 6:43 pm

GodOfAll je napisal/-a:@LoCo: potolaž se. Če ne bo letos (2010) bolš, bo pa naslednje leto.

Edit: naslednje letne gume k bojo na mojem avtu bojo Bridgestone Potenza RE050A.

Zanimivo, boš povedu če se dobr obnesejo. :twisted:


Zakaj se morm pa tolažit? :D

Pa gume se dobr obnesejo, v preteklosti so se tko da ne dvomim da se bojo spet.
Preživele so 3 mesce pri prvem lastniku (parkrat rakitna, nč posebnega), celo poletje z mano in na koncu poletja še raceland... Res da so ble samo še za na kres po racelandu ampak so držale uredu do zadnjega, kar niti sluačjn ne morem rečt za ps2.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll Po dec 28, 2009 6:50 pm

LoCo je napisal/-a:Pa gume se dobr obnesejo, v preteklosti so se tko da ne dvomim da se bojo spet.
Preživele so 3 mesce pri prvem lastniku (parkrat rakitna, nč posebnega), celo poletje z mano in na koncu poletja še raceland... Res da so ble samo še za na kres po racelandu ampak so držale uredu do zadnjega, kar niti sluačjn ne morem rečt za ps2.

Vem, smo do dobra izkoristl 2 kompleta medtem k si ti druge probavu.
Post je bil mišljen ironično.
 
Uporabniški avatar
Tvojtrener
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jun 01, 2009 2:39 pm

Napisal/-a Tvojtrener To dec 29, 2009 12:25 am

Raceland ni tapravo dirkališče, je super za drift, za ostalo pa popolnoma brezveze (razen kakšne šole varne vožnje, spoznavanje novega avtomobila/vožnja po dežju) saj ne prideš višje kot do konca druge prestave. Na grobniku npr se vozi pa od druge navzgor večinoma 4. 5. in 6.Tam je pa impreza še zmeraj za evotom zaenkrat :twisted:
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Napisal/-a GodOfAll To dec 29, 2009 7:44 am

Tvojtrener je napisal/-a:Tam je pa impreza še zmeraj za evotom zaenkrat :twisted:

Precej imprez ljudje kupijo zato da se mal pokažejo in taki ne gredo na dirkališča.

Poleg tega si precej nadarjen in izkušen voznik (najbrž bi z imprezo še hitrej odpelu)... tko da bo najbrž treba še kr mal počakat.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To dec 29, 2009 10:52 am

zakaj ne natakneš re 070 gor ;) sej cena ni toliko višja kto za re 050
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To dec 29, 2009 11:09 am

fantje oba avta sta zakon, če gledamo serijsko. kdo ma bolši čas na racelandu al pa na grobniku ni sam odvisn od avta, je 50& avto 50% tut od voznika - prakse in velikosti 'muda' :D
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Napisal/-a TurboMan To dec 29, 2009 12:17 pm

LoCo je napisal/-a:
TurboMan je napisal/-a:škoda ker majo japonci sam zase JDM imprezo.


JDM pomeni japanese domestic market... Go figure :roll:


a res wow kva ti obvladaš


z jdm imprezo sem mislu njihovo 2l model s twin scroll turbino in ostalim zarad česar je velik bolša od EUDM impreze in evota (ki je za vse trge enak)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 29, 2009 1:52 pm

pinjas je napisal/-a:zakaj ne natakneš re 070 gor ;) sej cena ni toliko višja kto za re 050


Ker obstajajo samo v dimenziji 225/45/17 kar je manjse od evotove homologirane dimenzije.

TurboMan je napisal/-a:a res wow kva ti obvladaš

z jdm imprezo sem mislu njihovo 2l model s twin scroll turbino in ostalim zarad česar je velik bolša od EUDM impreze in evota (ki je za vse trge enak)


Maš prou ja...
Aja ne... Nimaš. Evo ni enak za vse trge, ampak je pa res da ne rabš it na japonsko če hočeš 2.0 motor s twinscroll turbino, ker to pa majo za vse trge.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To dec 29, 2009 2:10 pm

sicer ne vem koliko je sploh smiselno primerjat naše stijke in evote s tema dvema novima različicama, samo me zanima kaj pravte vi, ali so starejši modeli boljši kot novi...
http://www.youtube.com/watch?v=curEWaIOKMY
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 29, 2009 2:32 pm

TOYOTA je napisal/-a:sicer ne vem koliko je sploh smiselno primerjat naše stijke in evote s tema dvema novima različicama, samo me zanima kaj pravte vi, ali so starejši modeli boljši kot novi...
http://www.youtube.com/watch?v=curEWaIOKMY


Legendarno prehitevanje na konc k gre STi mimo :D Pomojem jim je kdo j*** mater za tole na konc k je blo RES blizu!

Evo še top gear. 08 STi vs X.
http://www.youtube.com/watch?v=oCK_guGdt78
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To dec 29, 2009 3:15 pm

...ja loco , sej teh filmčkov , ko enkrat zmaguje subaru , enkrat micka je ful....a si sam vozil že evo X, zanima me razlika med starimi in novimi?
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To dec 29, 2009 3:26 pm

TOYOTA je napisal/-a:...ja loco , sej teh filmčkov , ko enkrat zmaguje subaru , enkrat micka je ful....a si sam vozil že evo X, zanima me razlika med starimi in novimi?


Sej v temu top gearu so na pisti pol probal osnovno verzijo evota proti sti na progi pa je bil neki malga STi hitrejsi.


Kar se tiče pa primerjave: vozil sm se zraven v X-u mal hitrejs, vozil sam sem ga pa samo 2 kroga bl normalno kt kej druzga... Vse kar lah povem je da je X v primerjavi z IX je to da je FULL bolj civiliziran in umirjen avto, po komentarjih par naših dirkačev pa pravjo da je avto hitrejši ne glede na težo. Več ti povem čez kšn mesc.

Drgač bo pa v naslednji sezoni Peljhan vozu X-a pa bomo vidl kako se v slovenskem reli DP obnese. Nevem pa če bo kšn STi tanov.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk To dec 29, 2009 3:40 pm

Bo tud sti Aleks Humar jo ima in je za opravil prvi nastop na rallyu Porec.
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan To dec 29, 2009 3:50 pm

Pa Cilenšek ima tudi novo STi-jko

EDIT: pogledal sem locov video. Sem prav razumel da je vozil evota s 360 konji, Imprezo pa navadno STi (300 konjev)?
Zadnjič spremenil ijuvan, dne To dec 29, 2009 4:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk To dec 29, 2009 3:55 pm

Ja sej je res sm pozabu
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Napisal/-a mm46 To dec 29, 2009 4:08 pm

ijuvan je napisal/-a:Pa Cilenšek ima tudi novo STi-jko

EDIT: pogledal sem locov video. Sem prav razumel da je vozil evota s 360 konji, Imprezo pa navadno STi (300 konjev)?

Ja na testu je mel evo fq360, čas so pa nardil z 300 konjskim :)
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To dec 29, 2009 4:08 pm

ijuvan je napisal/-a:Pa Cilenšek ima tudi novo STi-jko

EDIT: pogledal sem locov video. Sem prav razumel da je vozil evota s 360 konji, Imprezo pa navadno STi (300 konjev)?


Sej je bil pred tem tud filemček best motoring oba na 300 pa se lepo vidi kok je ura.

LoCo je napisal/-a:Zgleda da tut Tsuchiya ni dovolj .... :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=GCRwKv4qQ5k


Na da ne boš iskal :)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To dec 29, 2009 4:22 pm

ijuvan je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:Sm mislu da smo že razčistl kateri od teh dveh avtov ma dobre stole notr serijsko... Da o tem ker avto je bolj prostoren sploh ne načnemo. :twisted:

Zakaj ti potem ni za vozit, menda ti pa ja ne uhaja pogled na armaturko? :twisted:
Ko/če bom imel STi-jko, in bo zmanjkalo prostora za 30 litrov multisole, bom pa tebe prosil, da mi jo pripelješ zadaj, velja? ;) :twisted:


Halo :roll:
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan To dec 29, 2009 4:32 pm

@wuky (oz. loco - se nikoli ne ve kdo piše): Brez skrbi, da sem pogledal tudi video, kjer je stig vozil. Že na začetku pove da so za to vzeli 300-konjsko verzijo.
Tudi drugi video sem gledal, že prej. Zakaj so vzeli ralliartovo varianto, ki ima v osnovi 235 konjev? :roll: Bi bilo pa bolj kredibilno, če bi vozil en voznik oba avta. Poleg tega je gužva na dirkališču, in s tem zgubljajo čas... Testov je pa kot smetja. Enkrat zmaga EVO, enkrat STi, kar je edino pravilno. Kaj bi pa potem mi delali, če bi se vedelo, kateri je boljši? :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky To dec 29, 2009 4:39 pm

ijuvan je napisal/-a:... Bi bilo pa bolj kredibilno, če bi vozil en voznik oba avta. Poleg tega je gužva na dirkališču, in s tem zgubljajo čas..


Če bi Tsuchiya vozil evo X bi lexusa ujel :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov