mloncar je napisal/-a:mogoče bo tole vprašanje butasto, ampak bom vseen vprašu.. ..to vem, de so določene mašine bolj/manj občutljive na prisilno polnjenje (turbo) - nekje sm prebral, da npr. mašina od yugota ne prebavlja turbota, z N2O pa ni problema. kolk je v tem resnice??
kako "občutljive" so renaultove mašine? še posebno imam v mislih 1.7 ainšpric mašino (95KM) - iz R5 GTE, R21 GTE in R19 GTE (sterjši letniki)??
Jst sm predeloval 1.7 mašinco od R5 baccara v 1.7 turbo, pa se ni splačalo, mašina se je pregrevala, pa čeprav sem dal za 33% večji hladilnik. Problem je bil v vodni pumpi in v dihtngah. Mogoče bi mogu še N2O zraven montirat, da bi bol hladilo mašino. Drgač se da pa dobro predelat1.4 ali pa 2.0 mašino v turbo.
Kar se pa tiče mašin 1.7, pa niso to mašine, ki bi imele samo 95KM, ampak so imele od 53 do 95KM, (53 , 60 , 66 , 75 , 84 , 90 , 95(samo par modelov)). Večina avtov v sloveniji ima ali 75 ali 90KM, 95 ima samo par modelov baccara, ki jih pa ni za dobit. In vsi modeli so z mono ainšpircom.
Če pa imaš dost denarja, se da pa vse poštimat zelo kvalitetno.