Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr mar 03, 2010 3:28 pm

Da, tam bo limit Number 1.
Zato ga nebomo dodatno obteževali z svincem kot smo načrtovali, ampak bo že teža SL bloka doprinesla dovolj.
Lp + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če mar 04, 2010 12:55 am

kopron je napisal/-a:Da, tam bo limit Number 1.
Zato ga nebomo dodatno obteževali z svincem kot smo načrtovali, ampak bo že teža SL bloka doprinesla dovolj.
Lp + #
... da a tudi z amortizerji, ki sem ti jih v soboto prinesel - zadnji 50 in prednji 40 % trši z skrajšanim steblom za 15 mm ... :D
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če mar 04, 2010 7:18 am

Ja, točno, ja ! : - D
To sem tudi pozabil omeniti , o amortizerjih, se opravičujem.
To bo super-špica .
Lp + #
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če mar 04, 2010 9:22 am

kopron je napisal/-a:Da, tam bo limit Number 1.
Zato ga nebomo dodatno obteževali z svincem kot smo načrtovali, ampak bo že teža SL bloka doprinesla dovolj.
Lp + #


Tudi jaz imam naročene "še hujše" gume in razmišljam o odstranitvi svinčene uteži...sicer pa imam na vsako dirko nekaj polosovin in zglobov zraven :lol:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če mar 04, 2010 5:20 pm

kopron je napisal/-a:Da, tam bo limit Number 1.
Zato ga nebomo dodatno obteževali z svincem kot smo načrtovali, ampak bo že teža SL bloka doprinesla dovolj.
Lp + #
glej tisti nosilec Boštjan, ki je na blatniku lahko predelaš tako da nagnemo nazaj motor za ene 7 - 8 stopinj - z tem boš povečal težo na premi če hočeš in pol spodnji nosilec za toliko mm premakneš naprej ... SL blok je težji max nekje 25 kg ... Kdaj boš šel iz zimskega dremeža Boštl ? ... prav na jok mi je šlo ko sem reveža vidu zakopanega v sneg ! LP
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Če mar 04, 2010 6:18 pm

lol :roll:
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če mar 04, 2010 11:28 pm

Se malo se otopli in Saxo bo ponovno zarohnel. Najmanj do 15. ne sme na cesto saj nima zimskih gum .
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe mar 05, 2010 9:24 am

Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Da, tam bo limit Number 1.
Zato ga nebomo dodatno obteževali z svincem kot smo načrtovali, ampak bo že teža SL bloka doprinesla dovolj.
Lp + #
glej tisti nosilec Boštjan, ki je na blatniku lahko predelaš tako da nagnemo nazaj motor za ene 7 - 8 stopinj - z tem boš povečal težo na premi če hočeš in pol spodnji nosilec za toliko mm premakneš naprej ... SL blok je težji max nekje 25 kg ... Kdaj boš šel iz zimskega dremeža Boštl ? ... prav na jok mi je šlo ko sem reveža vidu zakopanega v sneg ! LP


Tudi meni je hudo ob takem žalostnem pogledu . Tolažim se z tem, da bom kmalu vse porihtal, in to optimalno.

No, glede na to, da sem bil v umazani in strgani delovni obleki v Soboto popoldne, ko si ti prišel, potem verjetno ne spim , ampak rešujem tale zaostanek , precej tudi še zaradi vrnitve pufov ki sem si jih nabral ko sem si izposojal denar za Roka Brumna, katerega moram zdaj vračati Počesniku, Sandiju, Juretu. Gregatu (Birdyju) sem pa že vrnil .
Za plačo nimam denarja , zato moram pa " fušat' " .

Itak pa bom verjetno prej Saxota usposobil , preden bom svoj avto skup dal, ...

Mitja, Sax gre lahko na cesto, ker ima verige v prtljažniku .

Lp + #
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So mar 06, 2010 11:35 am

:lol: :lol: :lol: :lol: stari ti pa mas izgovore v zivo sm ti ze povedu pred folkom!! zgleda da ti bom se 1x mogu. Nategovalec protuning pa tut samo nategatorji :D, itak pa bos dobil ti in motja obiske od vseh nas katerim sta prodala fake in zjebane stvari!!!!


moderator, iz pravilnika, je napisal/-a:1.4 - grožnje članom, moderatorjem in administratorjem so STROGO prepovedane in že smo imeli primere, ko smo zbrali dokaze in ovadili take osebke kriminalistom. Tak član bo odstranjen BREZ OPOZORILA.
nighthawk je napisal/-a:Jest sem slišal, da lahko Rok Brumen deli praštevilo.


I am the punishment of god, and if u have not great sins, god will not send punishment like me after you....
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So mar 06, 2010 12:38 pm

Esmeralda se nadaljuje :pop:
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So mar 06, 2010 1:07 pm

Tole je bolj santa barbara :lol:

Mislim da nobenega forumaša ne zanimajo osebni problemi in finance nekaterih v tej temi.
Zmenite se u živo kar se mate za zmenit, tukaj pa čakamo na kako pametno sliko dela in kak video. Lapanja je že tako preveč po forumih.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny So mar 06, 2010 9:21 pm

o rokbrumen pa ki si ti k te ni :D
santa ra-barbara :lol: :lol: :lol: :lol:
...... drgač pa ena izmed tem k ni za nikamr :D
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So mar 06, 2010 10:30 pm

alanq4 je napisal/-a:Tole je bolj santa barbara :lol:

Mislim da nobenega forumaša ne zanimajo osebni problemi in finance nekaterih v tej temi.
Zmenite se u živo kar se mate za zmenit, tukaj pa čakamo na kako pametno sliko dela in kak video. Lapanja je že tako preveč po forumih.


Če delaš samo za pufe, je logično da nemore biti slike od kakega dela na avtu .
A si ti že kdaj kaj delal brez denarja ?
To govorim samo zato, da se nebo kdo kaj preveč spraševal zakaj še ni kar bi bilo lahko .

Bo pa kmalu tudi kaj novega, in takrat bodo tudi slike in to bodo boljše, ker sem se sedaj naučil slike gor dajati na forum .

Recimo, tkole je vtisnilo ventil v kvaliteten Saxotov bat pri 8500 rpm, ki je potem pozneje še izdržal 3,2 Bara , po obnovitvi istega bata :
Priponke
Foto.112.jpg
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne mar 07, 2010 12:23 am

alanq4 je napisal/-a:Tole je bolj santa barbara :lol:

Mislim da nobenega forumaša ne zanimajo osebni problemi in finance nekaterih v tej temi.
Zmenite se u živo kar se mate za zmenit, tukaj pa čakamo na kako pametno sliko dela in kak video. Lapanja je že tako preveč po forumih.


x2

:pop:
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne mar 07, 2010 9:31 am

Lepo zalivate vi tole. :D Tud vidm da ni več 1.4 ampak 1.6, ali se pač motim. Fletno. :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne mar 07, 2010 2:16 pm

Lahko prides pomerit blok in bate ter se prepricas. Prinesi svoj subler, da bo bolj zanesljivo. Lahko tudi danes.
Znacilnost 1.4 motorja je da ima alu blok in plavajoce jeklene puse. Ce se ne motim je 1.6 blok cel iz gusa.
Blok v Saxu je 1.4 alu s pusami.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne mar 07, 2010 2:51 pm

Takole pa sem moral na novo narediti wastegate gred, iz fi 8 mm v originalu, na fi 10 mm, in vzvod zavariti direkt kar v samem ohišju izpušnega dela turbine .

Originalno je odtrgalo in izpljunilo skozi izpuh, z krožnikom vred .

Naslednjo je pa krivilo, pri istem fiju- 8 mm .

Šele sedanja gred fi 10 mm , z vzvodom vred zdrži vse te sile vseh vzmeti, da dosežemo željeni tlak .

Ampak bomo tudi tega znižali in nikoli več presegli 2,85 Bara , zato, ker nebo potrebe , ker imamo tako dobro odmično gred , pa tudi Turbina bo manj obremenjena, ter bo vseskupaj bolj zanesljivejše .

P.s.: blok Je + ostane 1,4 L .

Lp + #
Priponke
IMG_1351.jpg
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne mar 07, 2010 3:15 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Lahko prides pomerit blok in bate ter se prepricas. Prinesi svoj subler, da bo bolj zanesljivo. Lahko tudi danes.
Znacilnost 1.4 motorja je da ima alu blok in plavajoce jeklene puse. Ce se ne motim je 1.6 blok cel iz gusa.
Blok v Saxu je 1.4 alu s pusami.
Tako govoriš kot da še nikoli nisem videl obeh motorjev.
Meni je vseeno kaj imate. Želim vam čimveč sreče pr tuningu. ;)

Ali so podatki od odmične mogoče skrivnost?
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Ne mar 07, 2010 3:53 pm

rokbrumen je napisal/-a: :lol: :lol: :lol: :lol: stari ti pa mas izgovore v zivo sm ti ze povedu pred folkom!! zgleda da ti bom se 1x mogu. Nategovalec protuning pa tut samo nategatorji :D, itak pa bos dobil ti in motja obiske od vseh nas katerim sta prodala fake in zjebane stvari!!!!


lej majster jaz mam se zmerom en tvoj papir v roki, ki mislim, da bi znal se kaj veljati, ce mislis kake nepovabljene obiske delat.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne mar 07, 2010 7:37 pm

drmocar je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Lahko prides pomerit blok in bate ter se prepricas. Prinesi svoj subler, da bo bolj zanesljivo. Lahko tudi danes.
Znacilnost 1.4 motorja je da ima alu blok in plavajoce jeklene puse. Ce se ne motim je 1.6 blok cel iz gusa.
Blok v Saxu je 1.4 alu s pusami.
Tako govoriš kot da še nikoli nisem videl obeh motorjev.
Meni je vseeno kaj imate. Želim vam čimveč sreče pr tuningu. ;)

Ali so podatki od odmične mogoče skrivnost?
Da, podatki od odmične so zate skrivnost ... če bi bili še kolegi pač ne bi bili skrivnost, sam ker si me imenoval javno da sem nategator pol pojdi h komu drugemu po podatke ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov