Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Ne mar 07, 2010 11:49 pm

Mad je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Lahko prides pomerit blok in bate ter se prepricas. Prinesi svoj subler, da bo bolj zanesljivo. Lahko tudi danes.
Znacilnost 1.4 motorja je da ima alu blok in plavajoce jeklene puse. Ce se ne motim je 1.6 blok cel iz gusa.
Blok v Saxu je 1.4 alu s pusami.
Tako govoriš kot da še nikoli nisem videl obeh motorjev.
Meni je vseeno kaj imate. Želim vam čimveč sreče pr tuningu. ;)

Ali so podatki od odmične mogoče skrivnost?
Da, podatki od odmične so zate skrivnost ... če bi bili še kolegi pač ne bi bili skrivnost, sam ker si me imenoval javno da sem nategator pol pojdi h komu drugemu po podatke ...


:pop:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po mar 08, 2010 7:52 am

Mad je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Lahko prides pomerit blok in bate ter se prepricas. Prinesi svoj subler, da bo bolj zanesljivo. Lahko tudi danes.
Znacilnost 1.4 motorja je da ima alu blok in plavajoce jeklene puse. Ce se ne motim je 1.6 blok cel iz gusa.
Blok v Saxu je 1.4 alu s pusami.
Tako govoriš kot da še nikoli nisem videl obeh motorjev.
Meni je vseeno kaj imate. Želim vam čimveč sreče pr tuningu. ;)

Ali so podatki od odmične mogoče skrivnost?
Da, podatki od odmične so zate skrivnost ... če bi bili še kolegi pač ne bi bili skrivnost, sam ker si me imenoval javno da sem nategator pol pojdi h komu drugemu po podatke ...


Čuj, Max, kaj pa je to zaen "drmocar" ?

A ni še nikoli videl 1,4 alu bloka ?

Zgleda da mu ni jasno, kako to da smo spravili 1,6-jekleno tesnilo na 1,4 blok na puše ... hehe.

Sicer pa so še zame podatki o odmični nekako skrivnost, ker so takooo "čudnospecijalni", da se jih nikakor nisem uspel zapomniti ko mi jih je ProTuning pokazal .

Pa menda so skrivnost tudi za nekatere druge na forumu, ki nam niso hoteli izdati nekaterih skrivnosti njihovih motorjev, žal tkole hočejo , ...

Pa saj je po eni strani še bolje tako , ker že tako ali tako ljudje preveč padejo v to sceno, in potem norijo po cestah , ... čeprav ni problem v povzročanju nesreč, ampak v tem, da jim samo še ta pleh blodi po glavi .

(p.s., bo pa zanimiv Sax z temi novimi zavorami ki si jih prinesel )

Lp + #
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Po mar 08, 2010 8:55 am

Čudnospecijalni :har :rofl :vc :mrgreen:. Glede tesnila ni pa nobena umetnost. A se ni govorilo na začetku da ste dali gor po naročilu narejeno tesnilo?

Vi sam veselo boostajte in zalivajte naprej.

Pa srečno.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
buritos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne mar 07, 2010 6:33 pm

Napisal/-a buritos Po mar 08, 2010 9:29 am

pocesnkII je napisal/-a:
rokbrumen je napisal/-a: :lol: :lol: :lol: :lol: stari ti pa mas izgovore v zivo sm ti ze povedu pred folkom!! zgleda da ti bom se 1x mogu. Nategovalec protuning pa tut samo nategatorji :D, itak pa bos dobil ti in motja obiske od vseh nas katerim sta prodala fake in zjebane stvari!!!!


lej majster jaz mam se zmerom en tvoj papir v roki, ki mislim, da bi znal se kaj veljati, ce mislis kake nepovabljene obiske delat.


S papirjem si boš pol lahko nekaj obrisal, ko boš črtno kodo spustil :EE
kva bulš
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po mar 08, 2010 9:33 am

Kopron LOL. :lol: Verjetno sva z bratom prešraufala teh motorjev veliko več kot jih boš ti kdajkoli videl. :lol:
Marsikaj vem o teh motorjih, marsikaj sem tudi ugotovil kako so bili nekateri v zmoti glede določenih tipov teh motorjev, tudi razlike med različnimi glavami, kaj je kje boljše narejeno.
Bati že zgledajo kot večina starih tu3, samo kolikor gledam luknje na tesnilu mi ni jasno kako da ima blok luknje od kanalov za vodo, ker pri pušah jih ni...to me je zmotilo, kar pa bi vseeno lahko pomenilo da je blok iz gus-a (ja, obstaja tudi 75bhp motor z gusastim blokom). Se posipam s pepelom.

Čudnospecialna? :lol: :lol: :lol: Kaj ima izrastke? :lol: Ti si model. :lol: Tolk nabijaš da je že četrt kamjon klobas šel tukaj mimo lj proti kamniku.

Za tapravo turbo odmično za to glavo imaš samo dve varianti. Predvidevam, glede na govoričenje, da je ta druga. Upam da ste pravo naročili, ker če ne bo spet en velik BUM. Sicer je pa vseeno, bodite skrivnostni, sej se bo vse videlo na rezultatu.

Boost all the way!
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po mar 08, 2010 2:18 pm

75 strani santa barbare, pol pa pride ata z 3.0tdi pa te ni :twisted:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po mar 08, 2010 2:27 pm

drmocar je napisal/-a:Kopron LOL. :lol: Verjetno sva z bratom prešraufala teh motorjev veliko več kot jih boš ti kdajkoli videl. :lol:
Marsikaj vem o teh motorjih, marsikaj sem tudi ugotovil kako so bili nekateri v zmoti glede določenih tipov teh motorjev, tudi razlike med različnimi glavami, kaj je kje boljše narejeno.
Bati že zgledajo kot večina starih tu3, samo kolikor gledam luknje na tesnilu mi ni jasno kako da ima blok luknje od kanalov za vodo, ker pri pušah jih ni...to me je zmotilo, kar pa bi vseeno lahko pomenilo da je blok iz gus-a (ja, obstaja tudi 75bhp motor z gusastim blokom). Se posipam s pepelom.

Čudnospecialna? :lol: :lol: :lol: Kaj ima izrastke? :lol: Ti si model. :lol: Tolk nabijaš da je že četrt kamjon klobas šel tukaj mimo lj proti kamniku.

Za tapravo turbo odmično za to glavo imaš samo dve varianti. Predvidevam, glede na govoričenje, da je ta druga. Upam da ste pravo naročili, ker če ne bo spet en velik BUM. Sicer je pa vseeno, bodite skrivnostni, sej se bo vse videlo na rezultatu.

Boost all the way!


Ja, Mitja je naročil Max-Naj kar jih obstaja ( pri tej firmi) , tko da drugega ni .

In, ja, morda si prešraufal marsikaj , nisi pa šraufal 1,4 alu bloka z tesnilom od 1,6 . . . .

No, pa nimaveze, to , to je btw .

Btw je pa tudi , da ga še dooooolgo nebo "atata" z 3,0 tdi, da bi se približal Saxotu pri minimalnih 2,35 Barih , edinole če bi dal tisto mašino v manjšo školjko .

Ko je bilo še skromnih 254 Hp , je šlo že hitreje kot čipan Evo9 od kolega, z izpuhom, in nekaterimi dobrotami zamenjanimi .

Nazadnje je šlo preceeej bolje - pri zdajšnjih 315 Hp .

Kar pa šele bo, bo pa šele zares zanimivo .

Lp + # ... - do tedaj , sedaj pa moram it' delat' nazaj , za pufe itak , ... čaw .
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po mar 08, 2010 2:46 pm

koliko kg ima zdaj saxo?
Slika Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po mar 08, 2010 2:47 pm

Majstr si, ni kej. ;)
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Po mar 08, 2010 2:48 pm

pri tem vasem projektu...oz bolje rečeno uničevanju materiala ali delanja norca iz tuninga se je izkazalo da ni fora kok konj mate saj vas prehiti praktično vsak serijski avto, ker tista vaša drvarnca itak ne zmore nikol več kot 500 m nardit ne da bi kej odlomil...
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po mar 08, 2010 3:34 pm

sej majo že 402m dost :lol:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po mar 08, 2010 4:11 pm

kopron je napisal/-a:Ko je bilo še skromnih 254 Hp , je šlo že hitreje kot čipan Evo9 od kolega, z izpuhom, in nekaterimi dobrotami zamenjanimi .
...
do tedaj , sedaj pa moram it' delat' nazaj , za pufe itak , ... čaw .


Pomoje ni boljšega občutka, kot.
Doma pošraufat mašino in pihnt enga k ma avto v vrednosti 2x več kot tvoj
=I
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Po mar 08, 2010 4:49 pm

Cista bedarija kompletn topic. Se bolj bedasto je pa delati take modifikacije na tem avtu, ko bi bli pametni bi vzel kakega corradota al pa neki k stoji na kolesih ce slucajn vetr zapiha ko je parkiran.

Taprvi ovink k bo bo na streho obrnen, evo9 se mu bo pa smeju.

PS: verjetno je tudi odlicen pri veternem koificientu
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po mar 08, 2010 5:29 pm

Avto se je pripeljal do Zagreba in nazaj, in dirkal na dirki lani. Edini problem je bil, da je na avtocesti odpadel blow off, snel se je s cevke. Katerega smo nato na pocivaliscu pritrdili nazaj. Avto je prava avtocestna krizarka zaradi izredno dolgega menjalnika, prek 300km/h v peti prestavi. 200km/h drzi brez tezav na dolge proge.

To je stroj, ki dela, preskusena tehnologija stare sole, kjer je vse predimenzionirano. Kar se tice motorja. Zacuda tudi menjalnik se drzi in polosovine.
Dvakrat je strgal serijsko lamelo sklopke. Sedaj je noter lamela iz polnega materiala.

Za ovinke imamo nagledan nek nov projekt.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Po mar 08, 2010 5:43 pm

Sej nevem kva nej recem..

A ti verjames, temu kar si napisal? Mislm to je namrec mulcu jasno k je naredu izpit vcer da ni nobenga krizarka..
Se pravi vi cudezno s ~300KM dobite vn koncno 300km/h++ pri avtu ki ima veterni koificient cegla?

A se lahko jest enkrat prosim oglasim pri vas, da vidm ta avto na cesti?
 
Uporabniški avatar
eFxx
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po avg 14, 2006 1:20 pm

Napisal/-a eFxx Po mar 08, 2010 5:52 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Avto je prava avtocestna krizarka zaradi izredno dolgega menjalnika, prek 300km/h v peti prestavi.


:EE :pivo


Že vidim naslove na 24ur.com: ''Vlada sprejela sklep o nakupu flote predelanih Saxojev za prevoz pomembnejših politikov in poslancev na daljše relacije'' in ''Papeževo novo avtocestno vozilo - Saxo 1.4 ''
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po mar 08, 2010 5:54 pm

branee je napisal/-a:Sej nevem kva nej recem..

A ti verjames, temu kar si napisal? Mislm to je namrec mulcu jasno k je naredu izpit vcer da ni nobenga krizarka..
Se pravi vi cudezno s ~300KM dobite vn koncno 300km/h++ pri avtu ki ima veterni koificient cegla?

A se lahko jest enkrat prosim oglasim pri vas, da vidm ta avto na cesti?



... Vetrni koeficijent cegla je tu na obali dobil po GPS-u 265 km/h ( ene 600 vrtljajev pred blokado v peti prestavi ) z menoj in dvemi kolegi noter na eni ultra kratki ravnini (mislim da je ene 2 km celota) ... pridi v Koper in ti bomo pokazali relacijo onadva pa ti bojo če želiš to potrdila ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Po mar 08, 2010 6:01 pm

No prav, mi prosim pustis kontakt na ZS
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po mar 08, 2010 6:09 pm

branee je napisal/-a:No prav, mi prosim pustis kontakt na ZS
... imaš .
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Po mar 08, 2010 6:19 pm

tist ni ravno kontakt kar si mi dal ? :o

aha videl ty
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov