... ne vemo še ... ker vztrajno iščemo po Sloveniji kakega strokovnjaka, da nam svetuje kako in kaj naprej ... pa ničairmike je napisal/-a:V kakem vrstnem redu jih boste pa dali not? Od najmanjše proti največji al obratno?
Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera?![]()
Prebral večino teme in...Sami strokovnjaki....
abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera?![]()
Prebral večino teme in...Sami strokovnjaki....
ja seveda ja.
seprau gres u trovino pa reces turbino za 500 konjeu.
kok konjeu bos dobu vn z avta ni sam od turbine odvisn.je zlo odvisn tut od drugih komponent v avtu
abbe je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera?![]()
Prebral večino teme in...Sami strokovnjaki....
ja seveda ja.
seprau gres u trovino pa reces turbino za 500 konjeu.
kok konjeu bos dobu vn z avta ni sam od turbine odvisn.je zlo odvisn tut od drugih komponent v avtu
Pro_Tuning je napisal/-a:Turbina je sposobna dati xyz "konjev".
Bolj natancno, sposobna je precrpati toliko in toliko litrov (kilogramov) zraka na minuto pri toliksnem in toliksnem tlaku.
Primer turbine za 400KM:
Tukaj lahko vidimo v katerem obmocju delovanja ima kompresor turbine najboljsi izkoristek. S koliko obrati se vrti, koliksen nadtlak in koliksen pretok zmore in kaksen je izkoristek v dolocenem obmocju.
Potem je naprej odvisno na katerem motorju je montirana in od lastnosti tega motorja. Za katerega lahko prav tako narisemo podoben graf in oznacimo koliko litrov (kilogramov) zraka na minuto je sposoben prebavit.
In narisemo oba grafa enega prek drugega ter vidimo kako se ujameta motor in turbina ter koliko mora turbina "delat" da na dolocenem motorju da doloceno moc.
V praksi se potem izkaze se kako hitro se turbina zavrti, koliksna so odstopanja glede na dolocen motor, tip izpusnega kolektorja, pretocnosti intercoolerja in vseh ostalih dejavnikov, ki so prisotni. Temu sluzijo testiranja.
airmike je napisal/-a:Pro_Tuning je napisal/-a: Cez zimo se je Saxo vsaj spocil pred napornim poletjem, ki ga caka.
Z drugimi besedami: Zbral je poslednje misli, se poslovil od delavnice in se pripravil za odhod v saxo heaven(or hell)
Mad je napisal/-a:... ne vemo še ... ker vztrajno iščemo po Sloveniji kakega strokovnjaka, da nam svetuje kako in kaj naprej ... pa ničairmike je napisal/-a:V kakem vrstnem redu jih boste pa dali not? Od najmanjše proti največji al obratno?
Potrpljenje velja - Saxo pa se bo dokončal do poletja enkrat - upam ... ker finance so nam zaenkrat nedosegljive - letos sem namreč kupil dva avtomobila in zamenjal na svoji hiši vsa okna, pa še vedno kurim - na srečo je kurilno še poceni ... pa pač malo štrajkamo trenutno ...![]()
Boštjan pa pač ... ima voljo in seveda gremo naprej ... Mitja ... imam eno dobro in ohromno Borg-Warner Turbino z enega našega delovnega stroja če rabiš za zalepit gor na saxa aaaaaaaaaaaaaaaa
Lep pozdrav ,
Max
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov