Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So mar 20, 2010 6:50 pm

Tale saxo je postal res pravi poskusni zajček. Sedaj samo še čakamo da od kod prinesete turbino ki bo večja od motroja.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So mar 20, 2010 7:37 pm

Najmocnejsa je za 950 potem si sledijo, 750, 650, 600, 550,..... najmanjsa pa za 200.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar So mar 20, 2010 8:01 pm

Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera? :lol:

Prebral večino teme in... :lol: Sami strokovnjaki.... :lol:
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike So mar 20, 2010 8:23 pm

V kakem vrstnem redu jih boste pa dali not? Od najmanjše proti največji al obratno? :lol:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So mar 20, 2010 9:49 pm

airmike je napisal/-a:V kakem vrstnem redu jih boste pa dali not? Od najmanjše proti največji al obratno? :lol:
... ne vemo še ... ker vztrajno iščemo po Sloveniji kakega strokovnjaka, da nam svetuje kako in kaj naprej ... pa nič

Potrpljenje velja - Saxo pa se bo dokončal do poletja enkrat - upam ... ker finance so nam zaenkrat nedosegljive - letos sem namreč kupil dva avtomobila in zamenjal na svoji hiši vsa okna, pa še vedno kurim - na srečo je kurilno še poceni ... pa pač malo štrajkamo trenutno ... :lol:

Boštjan pa pač ... ima voljo in seveda gremo naprej ... Mitja ... imam eno dobro in ohromno Borg-Warner Turbino z enega našega delovnega stroja če rabiš za zalepit gor na saxa aaaaaaaaaaaaaaaa

Lep pozdrav ,
Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So mar 20, 2010 10:07 pm

Od zmeraj.

Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera? :lol:

Prebral večino teme in... :lol: Sami strokovnjaki.... :lol:
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So mar 20, 2010 10:09 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.

Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera? :lol:

Prebral večino teme in... :lol: Sami strokovnjaki.... :lol:

ja seveda ja.
seprau gres u trovino pa reces turbino za 500 konjeu.
kok konjeu bos dobu vn z avta ni sam od turbine odvisn.je zlo odvisn tut od drugih komponent v avtu
Ni vse res kar napišem
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar So mar 20, 2010 10:32 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.


Potem se pa zbudiš...
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ So mar 20, 2010 10:37 pm

abbe je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.

Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera? :lol:

Prebral večino teme in... :lol: Sami strokovnjaki.... :lol:

ja seveda ja.
seprau gres u trovino pa reces turbino za 500 konjeu.
kok konjeu bos dobu vn z avta ni sam od turbine odvisn.je zlo odvisn tut od drugih komponent v avtu


Pomejem je mišljeno kolko konjev lahko turbina prenese, ne pa kolk jih da, če jo enostavno priviješ pa motor :)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So mar 20, 2010 11:43 pm

Turbina je sposobna dati xyz "konjev".

Bolj natancno, sposobna je precrpati toliko in toliko litrov (kilogramov) zraka na minuto pri toliksnem in toliksnem tlaku.

Primer turbine za 400KM:

Slika

Tukaj lahko vidimo v katerem obmocju delovanja ima kompresor turbine najboljsi izkoristek. S koliko obrati se vrti, koliksen nadtlak in koliksen pretok zmore in kaksen je izkoristek v dolocenem obmocju.

Potem je naprej odvisno na katerem motorju je montirana in od lastnosti tega motorja. Za katerega lahko prav tako narisemo podoben graf in oznacimo koliko litrov (kilogramov) zraka na minuto je sposoben prebavit.

In narisemo oba grafa enega prek drugega ter vidimo kako se ujameta motor in turbina ter koliko mora turbina "delat" da na dolocenem motorju da doloceno moc.

Slika

V praksi se potem izkaze se kako hitro se turbina zavrti, koliksna so odstopanja glede na dolocen motor, tip izpusnega kolektorja, pretocnosti intercoolerja in vseh ostalih dejavnikov, ki so prisotni. Temu sluzijo testiranja.




abbe je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Od zmeraj.

Modelar je napisal/-a:Od kdaj se pa turbine razporeja v razrede, za koliko konjev je katera? :lol:

Prebral večino teme in... :lol: Sami strokovnjaki.... :lol:

ja seveda ja.
seprau gres u trovino pa reces turbino za 500 konjeu.
kok konjeu bos dobu vn z avta ni sam od turbine odvisn.je zlo odvisn tut od drugih komponent v avtu
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne mar 21, 2010 8:24 am

Po parih mesecih pogledam temo pa so še vedno sami bari :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar Ne mar 21, 2010 9:50 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Turbina je sposobna dati xyz "konjev".

Bolj natancno, sposobna je precrpati toliko in toliko litrov (kilogramov) zraka na minuto pri toliksnem in toliksnem tlaku.

Primer turbine za 400KM:

Slika

Tukaj lahko vidimo v katerem obmocju delovanja ima kompresor turbine najboljsi izkoristek. S koliko obrati se vrti, koliksen nadtlak in koliksen pretok zmore in kaksen je izkoristek v dolocenem obmocju.

Potem je naprej odvisno na katerem motorju je montirana in od lastnosti tega motorja. Za katerega lahko prav tako narisemo podoben graf in oznacimo koliko litrov (kilogramov) zraka na minuto je sposoben prebavit.

In narisemo oba grafa enega prek drugega ter vidimo kako se ujameta motor in turbina ter koliko mora turbina "delat" da na dolocenem motorju da doloceno moc.

Slika

V praksi se potem izkaze se kako hitro se turbina zavrti, koliksna so odstopanja glede na dolocen motor, tip izpusnega kolektorja, pretocnosti intercoolerja in vseh ostalih dejavnikov, ki so prisotni. Temu sluzijo testiranja.


Človek res vsak dan kaj novega izve... :lol:
 
peruccy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: So apr 10, 2010 7:09 pm

Napisal/-a peruccy To apr 20, 2010 3:19 pm

Kaj zdaj mojstri, napreduje projekt?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po apr 26, 2010 4:39 pm

Pocasi smo zagnali stroje. Trenutno smo zasedeni se s kaksim bolj nujnim projektom.
Bo, kmalu. Cez zimo se je Saxo vsaj spocil pred napornim poletjem, ki ga caka.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po apr 26, 2010 9:06 pm

sm čuvejte ga da ga ne bo raznesl al pa da neu poletu :D
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Po apr 26, 2010 10:27 pm

Pro_Tuning je napisal/-a: Cez zimo se je Saxo vsaj spocil pred napornim poletjem, ki ga caka.


Z drugimi besedami: Zbral je poslednje misli, se poslovil od delavnice in se pripravil za odhod v saxo heaven(or hell) :lol:
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po apr 26, 2010 10:44 pm

:cry
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To apr 27, 2010 7:49 pm

Pogojem uporabe Saxa bi lahko res rekli peklenski. Kaj vse zdrzi ta stara in preskusena tehnika.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To apr 27, 2010 9:08 pm

airmike je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a: Cez zimo se je Saxo vsaj spocil pred napornim poletjem, ki ga caka.


Z drugimi besedami: Zbral je poslednje misli, se poslovil od delavnice in se pripravil za odhod v saxo heaven(or hell) :lol:


:lol: :lol: :lol:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So maj 15, 2010 6:27 pm

Mad je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:V kakem vrstnem redu jih boste pa dali not? Od najmanjše proti največji al obratno? :lol:
... ne vemo še ... ker vztrajno iščemo po Sloveniji kakega strokovnjaka, da nam svetuje kako in kaj naprej ... pa nič

Potrpljenje velja - Saxo pa se bo dokončal do poletja enkrat - upam ... ker finance so nam zaenkrat nedosegljive - letos sem namreč kupil dva avtomobila in zamenjal na svoji hiši vsa okna, pa še vedno kurim - na srečo je kurilno še poceni ... pa pač malo štrajkamo trenutno ... :lol:

Boštjan pa pač ... ima voljo in seveda gremo naprej ... Mitja ... imam eno dobro in ohromno Borg-Warner Turbino z enega našega delovnega stroja če rabiš za zalepit gor na saxa aaaaaaaaaaaaaaaa

Lep pozdrav ,
Max


saj pa poglejte koliko rabi iz grafov katera turbina da se zavrti ... vrtilne momente itd. ,drugace ce boste samo sprobavali je isto kot loto mogoce zadanes mogoce ne. :D, izmerte pretok izpusnih plinov, temperaturo in tlak.... vzamite calculator in veselo na delo. To je za turbinski del , potem še enako velja v kontra smeri za kompresorski del , vmes pa še odstejte izgube lezajev (puše ali kroglični..) ....Enega strojnega inzenirja vzamte pa vam izracuna vse to pa samo namontirajte in bo ziher delovalo. :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov