Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr maj 19, 2010 5:57 pm

Ravno to smo ze preracunavali. Samo, da pridemo iz guzve ven in je Saxo na vrsti za "more power" . Bostjan bi dodal se "more boost".
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To maj 25, 2010 11:14 pm

ni vse samo v boostu, raje manjsi boost in enako HP , velik booost smao škodo dela na motorju ....vecje kompresijsko razmerje, drugo gorivo ....veliko moznosti, dva senzorja klenkanja ,avtomatski zamik vziga....to zmorejo vsi malo boljsi ECU-ji.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr maj 26, 2010 8:50 am

Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Sr maj 26, 2010 10:08 am

Eh ma pusti ti tostorm-a, on je poln enih teorij...če bi bilo vse tako preprosto, bi mi vsi vozili rakete :roll:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jun 04, 2010 9:24 am

torstorm je napisal/-a:ni vse samo v boostu, raje manjsi boost in enako HP , velik booost smao škodo dela na motorju ....vecje kompresijsko razmerje, drugo gorivo ....veliko moznosti, dva senzorja klenkanja ,avtomatski zamik vziga....to zmorejo vsi malo boljsi ECU-ji.
... Ali Metanol brez vsega :lol: miitja sem našel novo Turbino za Saxa ki sem ti jo napovedal :vc
Priponke
IMG00395-20100526-1618.jpg
IMG00398-20100526-1619.jpg
IMG00396-20100526-1618.jpg
Zadnjič spremenil Mad, dne Pe jun 04, 2010 9:32 am, skupaj popravljeno 3 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jun 04, 2010 9:29 am

drmocar je napisal/-a:Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?


S tem se pa jaz ne strinjam. Slabši bencin, kakršenkoli drug zunanji učinek ki nenadoma spremeni delovanje motorja. Brez senzorjev je to hitro bumtresk.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe jun 04, 2010 11:21 am

LoCo je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?


S tem se pa jaz ne strinjam. Slabši bencin, kakršenkoli drug zunanji učinek ki nenadoma spremeni delovanje motorja. Brez senzorjev je to hitro bumtresk.
On govori o senzorju klenkanja kot o nečem s katerim pridobiš na moči. Senzor klenkanja jo ubistvu samo zmanjšuje če pride do klenkanja, ker ECU s tem odvzame predvžig. Je fino met ja, samo določeni naviti motorji lahko povzročajo take frekvence katere motijo senzor, kateri misli da prihaja do pred detonacije. Posledica veš kakšna je - manjša moč motorja.

Včasih so vsi motorji delali brez knock senzorja.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jun 04, 2010 2:07 pm

drmocar je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?


S tem se pa jaz ne strinjam. Slabši bencin, kakršenkoli drug zunanji učinek ki nenadoma spremeni delovanje motorja. Brez senzorjev je to hitro bumtresk.
On govori o senzorju klenkanja kot o nečem s katerim pridobiš na moči. Senzor klenkanja jo ubistvu samo zmanjšuje če pride do klenkanja, ker ECU s tem odvzame predvžig. Je fino met ja, samo določeni naviti motorji lahko povzročajo take frekvence katere motijo senzor, kateri misli da prihaja do pred detonacije. Posledica veš kakšna je - manjša moč motorja.

Včasih so vsi motorji delali brez knock senzorja.


Nisem prebral zakaj rabi knock senzor... Prebral sm samo izjavo čist izven konteksta... Ja tle imaš čist prav. :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ So jun 05, 2010 11:16 pm

spet neki bolšega ;)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jun 07, 2010 10:04 pm

S knock senzorjem tudi pridobis na moci. Ce tankas se boljse gorivo kot tisto na katero je motor nastavljenc. Vsaj pri mojem avtu je bilo tako, dokler je se delal na serijsko elektorniko, ki odlino izkoristi knock senzor.

Se za Mad-a. Turbo je kar v redu. Dober bo za sekvencialni sistem. Ena mala in ena vecja turbina.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Po jun 21, 2010 9:16 pm

Mal off.

Da ne bote pozabli dat za pijačo ker mate 30. drugi rojstni dan te teme. :pray:
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe jul 02, 2010 11:04 am

Kako napreduje stroj?
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Pe jul 02, 2010 11:44 am

Včasih so vsi motorji delali brez knock senzorja.


Včasih so tudi vsi motorji bili dosti "zaliti" da do tega ni prihajalo.
Odkar so na motorji na vbrizg ter drag bencin, gre vse proti ekonomičnosti ter čimbolj revni zmesi.
Obstajajo pa dva tipa knock senzorjev. Eden ki meri vse frekvence, ter računalnik ve pri kateri frekvenci klenka. Ali pa tak ki se zbudi le pri frekvenci klenkanja. To frekvenco seveda zmerijo pri izdelavi motorja v tovarni.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jul 02, 2010 5:42 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:S knock senzorjem tudi pridobis na moci. Ce tankas se boljse gorivo kot tisto na katero je motor nastavljenc. Vsaj pri mojem avtu je bilo tako, dokler je se delal na serijsko elektorniko, ki odlino izkoristi knock senzor.


In ti si tuner? O moj bog...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jul 05, 2010 9:17 pm

Lahko pojasnis kaj te moti? Predvidevam, da te nekaj moti?

Razen, ce bolj poznas moj avto, kot jaz, ki ga imam ze 15 let.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Po jul 05, 2010 9:41 pm

vrjetno ga moti, da s senzorjem meriš parametre, in na podlagi parametrov nrdiš optimizacijo.. ne pa pridobiš, kar koli.. če že gremo v ekstrem je senzor samo dodana teža ...
Tigra ... by Opelklinika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jul 05, 2010 10:16 pm

V tem primeru se knock senzor odlicno prilagja kvaliteti goriva.To pravi tudi original razvojna literatura motorja , ki sem jo uspel pridobiti.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jul 05, 2010 10:31 pm

Smeh je pol zdravja. :)
 
Uporabniški avatar
_KL3_
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Sr jun 08, 2005 3:34 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a _KL3_ Po jul 05, 2010 11:35 pm

drmocar je napisal/-a:Smeh je pol zdravja. :)


druga polovica je pa boost :D milsm da lahko klinični centr zapremo...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To jul 06, 2010 8:12 am

No, mene res zanima tole z knock senzorjem, ker do sedaj sem bil prepričan v ravno nasprotno, po prebrani literaturi in videnem.

Kolikor je meni znano je knock senzor samo neke vrste "mikrofon", ki zaznava klenkanje. Ubistvu, kar sem razbral iz različne literature, je knock senzor slab če se preveč zanašaš nanj ker zmanjšuje moč, če pride do klenkanja. Nekateri motorji lahko "proizvedejo" določene frekvence katere ni nujno da pomenijo klenkanje, in če so te frekvence v ecu-ju nastavljene kot klenkanje, potem elektronika odvzame predvžig ker misli da motor klenka, s tem pa zmanjša moč.
Druga stvar, katere ne razumem pa je, kako lahko elektronika ve kakšen predvžig je najboljši za motor? Kolikor je meni znano je pravilo da daš predvžiga toliko da motor proizvede največjo moč in v največ primerih je to daleč od točke klenkanja. Ali elektronika meri moč motorja, da ve take stvari? Kako elektronika, senzorji vejo da si ti tankal "boljše" gorivo? Could you please enlighten me.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov