... Ali Metanol brez vsegatorstorm je napisal/-a:ni vse samo v boostu, raje manjsi boost in enako HP , velik booost smao škodo dela na motorju ....vecje kompresijsko razmerje, drugo gorivo ....veliko moznosti, dva senzorja klenkanja ,avtomatski zamik vziga....to zmorejo vsi malo boljsi ECU-ji.
drmocar je napisal/-a:Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
On govori o senzorju klenkanja kot o nečem s katerim pridobiš na moči. Senzor klenkanja jo ubistvu samo zmanjšuje če pride do klenkanja, ker ECU s tem odvzame predvžig. Je fino met ja, samo določeni naviti motorji lahko povzročajo take frekvence katere motijo senzor, kateri misli da prihaja do pred detonacije. Posledica veš kakšna je - manjša moč motorja.LoCo je napisal/-a:drmocar je napisal/-a:Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?
S tem se pa jaz ne strinjam. Slabši bencin, kakršenkoli drug zunanji učinek ki nenadoma spremeni delovanje motorja. Brez senzorjev je to hitro bumtresk.
drmocar je napisal/-a:On govori o senzorju klenkanja kot o nečem s katerim pridobiš na moči. Senzor klenkanja jo ubistvu samo zmanjšuje če pride do klenkanja, ker ECU s tem odvzame predvžig. Je fino met ja, samo določeni naviti motorji lahko povzročajo take frekvence katere motijo senzor, kateri misli da prihaja do pred detonacije. Posledica veš kakšna je - manjša moč motorja.LoCo je napisal/-a:drmocar je napisal/-a:Kaj ti bo senzor klenkanja če je elektronika dobro nastavljena?
S tem se pa jaz ne strinjam. Slabši bencin, kakršenkoli drug zunanji učinek ki nenadoma spremeni delovanje motorja. Brez senzorjev je to hitro bumtresk.
Včasih so vsi motorji delali brez knock senzorja.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Včasih so vsi motorji delali brez knock senzorja.
Pro_Tuning je napisal/-a:S knock senzorjem tudi pridobis na moci. Ce tankas se boljse gorivo kot tisto na katero je motor nastavljenc. Vsaj pri mojem avtu je bilo tako, dokler je se delal na serijsko elektorniko, ki odlino izkoristi knock senzor.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov