kopron je napisal/-a:Najlepša hvala za vse vaše ponudbe . Aampak, ne glede na vse vaše ponudbe, bomo vseeno verjetno prišli v SG . Glede AX-a, pa vam lahko rečem, da ima standard ojnice+dlavno gred, kar je, kot spoznavam za vas znanstvena fantastika .In poleg tega , se Alex z njim vsak dan vozi v službo že 2 leti , pri tem pa "trenira " ob jutranjih dirkah, z drznimi vaškimi dirkači ( ki mu ne sežejo do gležnjev )
. Torej je vsakodnevno testiranje konjev samoumevno
. Avto pa je bil kupljen za vrtoglavih 30 K SIT ( bankomat-hitri dvig )
. Avto je brez kompjutorja, glavni kompjutor je v voznikovi glavi , procesor pa v srcu
. Je pa bil že enkrat motor menjan, ampak to zato, ker je bil prej 1,1 Turbo, z podobnimi konji na 1L kot sedaj
. Le navora ni bilo, zato je šel Alex na 1,4 motor, glava pa je ostala od 1,1, vendar pofrizirana do konca
. Potem mu je zaradi pretankih ventilov enega odtrgalo, in zmlelo četrt motorja
ops: . Ampak je sestavil nazaj, z zbitimi cilindri , vendar z drugo glavo, tokrat original, od 1,4 motorja
. Razlog, zakaj ni imel že prej original glave 1,4, je v tem, da je ni dobil zraven, ker je dobil blok motorja v račun za cca 5K sit
. Torej mikromalni stroški za celoten motor z tuningom vred
. Nooo, in potem , je po dooolgih kilometrih prišlo testiranje, katerega smo opisali zadnjič. Sicer je nam pomembnejši rezultat, kot pa gledanje filmčkov testiranja pri Senici . Če komu ni kaj jasno, lahko vpraša Braneta Senico . Nooo, in potem, se je zadnjič, po onem testiranju zgodila posledična okvara ; počila je puša cilindra, podolgem
ops: .Avto smo sprobavali neko popoldne v vročini
. Točno so se še videli udarci zmletega ventila od prejšnje glave + tovarniška napaka zaradi enostranske pretanke stene za 1,5 mm
. Torej, je bilo to nujno, da se zamenja puša , da bo motor brezhiben
![]()
. Torej sedaj Alex spet tera, na 2,0 Bara, vendar malo bolj previdno
. Rad bi še dvignil tlak, ampak če se kaj zalomi, bodo spet stroški, ure, kar pa pomeni, da bo težko sestavil do SG
. Torej, v SG bo verjetno šel z "samo " 2,0 Bara, ostalo bomo pa še videli ...
No zdaj mi je vse jasno
