Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po avg 14, 2006 8:20 am

kopron je napisal/-a:Najlepša hvala za vse vaše ponudbe . Aampak, ne glede na vse vaše ponudbe, bomo vseeno verjetno prišli v SG . Glede AX-a, pa vam lahko rečem, da ima standard ojnice+dlavno gred, kar je, kot spoznavam za vas znanstvena fantastika . :lol: In poleg tega , se Alex z njim vsak dan vozi v službo že 2 leti , pri tem pa "trenira " ob jutranjih dirkah, z drznimi vaškimi dirkači ( ki mu ne sežejo do gležnjev ) :!: . Torej je vsakodnevno testiranje konjev samoumevno :D . Avto pa je bil kupljen za vrtoglavih 30 K SIT ( bankomat-hitri dvig ) :D . Avto je brez kompjutorja, glavni kompjutor je v voznikovi glavi , procesor pa v srcu :idea: . Je pa bil že enkrat motor menjan, ampak to zato, ker je bil prej 1,1 Turbo, z podobnimi konji na 1L kot sedaj :!: . Le navora ni bilo, zato je šel Alex na 1,4 motor, glava pa je ostala od 1,1, vendar pofrizirana do konca :idea: . Potem mu je zaradi pretankih ventilov enega odtrgalo, in zmlelo četrt motorja :oops: . Ampak je sestavil nazaj, z zbitimi cilindri , vendar z drugo glavo, tokrat original, od 1,4 motorja ;) . Razlog, zakaj ni imel že prej original glave 1,4, je v tem, da je ni dobil zraven, ker je dobil blok motorja v račun za cca 5K sit :idea: . Torej mikromalni stroški za celoten motor z tuningom vred :lol: . Nooo, in potem , je po dooolgih kilometrih prišlo testiranje, katerega smo opisali zadnjič. Sicer je nam pomembnejši rezultat, kot pa gledanje filmčkov testiranja pri Senici . Če komu ni kaj jasno, lahko vpraša Braneta Senico . Nooo, in potem, se je zadnjič, po onem testiranju zgodila posledična okvara ; počila je puša cilindra, podolgem :oops: .Avto smo sprobavali neko popoldne v vročini :( . Točno so se še videli udarci zmletega ventila od prejšnje glave + tovarniška napaka zaradi enostranske pretanke stene za 1,5 mm :( . Torej, je bilo to nujno, da se zamenja puša , da bo motor brezhiben ;) :idea: . Torej sedaj Alex spet tera, na 2,0 Bara, vendar malo bolj previdno ;) . Rad bi še dvignil tlak, ampak če se kaj zalomi, bodo spet stroški, ure, kar pa pomeni, da bo težko sestavil do SG ;) . Torej, v SG bo verjetno šel z "samo " 2,0 Bara, ostalo bomo pa še videli ... :tomidelej:


No zdaj mi je vse jasno :lol:
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Po avg 14, 2006 8:20 am

kopron je napisal/-a:Najlepša hvala za vse vaše ponudbe . Aampak, ne glede na vse vaše ponudbe, bomo vseeno verjetno prišli v SG .


Superca, če le pridete!! :D
Cena nakupa vozila je bila ista moji......hehe :lol:
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po avg 14, 2006 11:36 am

kopron je napisal/-a:Najlepša hvala za vse vaše ponudbe . Aampak, ne glede na vse vaše ponudbe, bomo vseeno verjetno prišli v SG . Glede AX-a, pa vam lahko rečem, da ima standard ojnice+dlavno gred, kar je, kot spoznavam za vas znanstvena fantastika . :lol: In poleg tega , se Alex z njim vsak dan vozi v službo že 2 leti , pri tem pa "trenira " ob jutranjih dirkah, z drznimi vaškimi dirkači ( ki mu ne sežejo do gležnjev ) :!: . Torej je vsakodnevno testiranje konjev samoumevno :D . Avto pa je bil kupljen za vrtoglavih 30 K SIT ( bankomat-hitri dvig ) :D . Avto je brez kompjutorja, glavni kompjutor je v voznikovi glavi , procesor pa v srcu :idea: . Je pa bil že enkrat motor menjan, ampak to zato, ker je bil prej 1,1 Turbo, z podobnimi konji na 1L kot sedaj :!: . Le navora ni bilo, zato je šel Alex na 1,4 motor, glava pa je ostala od 1,1, vendar pofrizirana do konca :idea: . Potem mu je zaradi pretankih ventilov enega odtrgalo, in zmlelo četrt motorja :oops: . Ampak je sestavil nazaj, z zbitimi cilindri , vendar z drugo glavo, tokrat original, od 1,4 motorja ;) . Razlog, zakaj ni imel že prej original glave 1,4, je v tem, da je ni dobil zraven, ker je dobil blok motorja v račun za cca 5K sit :idea: . Torej mikromalni stroški za celoten motor z tuningom vred :lol: . Nooo, in potem , je po dooolgih kilometrih prišlo testiranje, katerega smo opisali zadnjič. Sicer je nam pomembnejši rezultat, kot pa gledanje filmčkov testiranja pri Senici . Če komu ni kaj jasno, lahko vpraša Braneta Senico . Nooo, in potem, se je zadnjič, po onem testiranju zgodila posledična okvara ; počila je puša cilindra, podolgem :oops: .Avto smo sprobavali neko popoldne v vročini :( . Točno so se še videli udarci zmletega ventila od prejšnje glave + tovarniška napaka zaradi enostranske pretanke stene za 1,5 mm :( . Torej, je bilo to nujno, da se zamenja puša , da bo motor brezhiben ;) :idea: . Torej sedaj Alex spet tera, na 2,0 Bara, vendar malo bolj previdno ;) . Rad bi še dvignil tlak, ampak če se kaj zalomi, bodo spet stroški, ure, kar pa pomeni, da bo težko sestavil do SG ;) . Torej, v SG bo verjetno šel z "samo " 2,0 Bara, ostalo bomo pa še videli ... :tomidelej:


ja model, jst sm mislu da ste vi tot ko kej sestavl da stvar (motor) zdrži konje, ne pa da je na vsake toliko časa treba menjat to pa ono itd. zato pa se uporablja forged internalse. brezweze se je hvalit da je motor stock če pa itaq ne zdrži b00sta ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po avg 14, 2006 12:22 pm

Boost je zame 2,5-5,0 Bara, kar je manj, je toliko kot NIČ :idea: . Na 2,0 Bara pa se vozi cca 1 leto, prej je šlo pa na 1,5 Bara :!: . Aja, pa vmes je menjal še turbino, ker T2 ni zdržala trajnega pritiska 2,0 Bara :idea: . Treba je blo it na T3 :idea: 8) . Sicer je turbo luknja kot črna luknja v vesolju, ampak se da vozit 8) . Čeprav mu je letos v SG avto zamorilo do nule , ravno toliko , da motor še ni ugasnil, in se je 2-3 sekunde "pobiral, je še vedno peljal 13,47 ;) . Je pa težko ugotoviti , koliko je dejansko izgubil časa, vendar kot sem razbral iz njegovih prikazov, sem ocenil od 1-3 sekunde, torej povprečje/sredina = zračunajte sami ... :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po avg 14, 2006 12:23 pm

Crash je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Najlepša hvala za vse vaše ponudbe . Aampak, ne glede na vse vaše ponudbe, bomo vseeno verjetno prišli v SG .


Superca, če le pridete!! :D
Cena nakupa vozila je bila ista moji......hehe :lol:
Ejga, koliko pa si dal še nanj :?: :idea: :?: Z Alexom pa naju zanima kateri motor imaš to ?
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Po avg 14, 2006 3:50 pm

Motor je 1.0.......več pa ti je že tak @mad napisal!!

Samo, da je vse skupaj vgrajeno v manjše vozilo kot je ax........in to vozilo je bilo 30k sit!!

Vsi stroški.....hmmm.....o term najbolje da v živo kako rečemo!!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po avg 14, 2006 4:11 pm

Kaj pa računalnik, šobe, črpalka, regulator, blow-off, tesnilo, hladilnik, cevi, ... itd ? V živo je prepozno ... Za motor je Alex dal 5K sit :idea: . Ampak mi2 z Alexom greva nazaj, na fergazer :idea: , tik pred kameno dobo, ko je nafta še prosto tekla po deželi ... :P Pa koliko imaš zdaj konjev ? 74 KW, ali 140 HP ? A ste kaj merili konje , a je to samo teoretični izračun /ocena ? Pa Mad, koliko si ti daleč z AX-om ?
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash To avg 15, 2006 5:41 am

V živo ni prepozno!!

Glede nekih ocen.........sem bolj praktik, kot pa neki napovedovalec časov........potem veš, da je vse črno na belem!!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 15, 2006 3:06 pm

kopron je napisal/-a:Kaj pa računalnik, šobe, črpalka, regulator, blow-off, tesnilo, hladilnik, cevi, ... itd ? V živo je prepozno ... Za motor je Alex dal 5K sit :idea: . Ampak mi2 z Alexom greva nazaj, na fergazer :idea: , tik pred kameno dobo, ko je nafta še prosto tekla po deželi ... :P Pa koliko imaš zdaj konjev ? 74 KW, ali 140 HP ? A ste kaj merili konje , a je to samo teoretični izračun /ocena ? Pa Mad, koliko si ti daleč z AX-om ?
... maš na mejlu ... ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 16, 2006 9:46 am

Mad, sem ti podal one podatke , za kar sva govorila . Lp B . Dober tuning glave, kanali že kot Trojanski/Belo Kalski tuneli :P .
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To avg 22, 2006 10:25 am

kopron je napisal/-a:Boost je zame 2,5-5,0 Bara, kar je manj, je toliko kot NIČ :idea: . Na 2,0 Bara pa se vozi cca 1 leto, prej je šlo pa na 1,5 Bara :!: . Aja, pa vmes je menjal še turbino, ker T2 ni zdržala trajnega pritiska 2,0 Bara :idea: . Treba je blo it na T3 :idea: 8) . Sicer je turbo luknja kot črna luknja v vesolju, ampak se da vozit 8) . Čeprav mu je letos v SG avto zamorilo do nule , ravno toliko , da motor še ni ugasnil, in se je 2-3 sekunde "pobiral, je še vedno peljal 13,47 ;) . Je pa težko ugotoviti , koliko je dejansko izgubil časa, vendar kot sem razbral iz njegovih prikazov, sem ocenil od 1-3 sekunde, torej povprečje/sredina = zračunajte sami ... :tomidelej:



Mi lahko poveš oznako te vaše T3 turbine? Ker me res zanima katera t3 tzurbina polni 2+ bara
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To avg 22, 2006 11:53 am

T3 dvomim da je zmožna it preko 1.5 VARNO ...

vsaj koliko jaz sledim angleže in 2.0 16v turbo motorje ki imajo slednjo gor (Q4,integrale,fiat coupe).
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR To avg 22, 2006 1:12 pm

zdej v kratkem bo kr neki dragov.. boštjan pridete kej vozit pol?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr avg 23, 2006 3:55 pm

Cicero je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Boost je zame 2,5-5,0 Bara, kar je manj, je toliko kot NIČ :idea: . Na 2,0 Bara pa se vozi cca 1 leto, prej je šlo pa na 1,5 Bara :!: . Aja, pa vmes je menjal še turbino, ker T2 ni zdržala trajnega pritiska 2,0 Bara :idea: . Treba je blo it na T3 :idea: 8) . Sicer je turbo luknja kot črna luknja v vesolju, ampak se da vozit 8) . Čeprav mu je letos v SG avto zamorilo do nule , ravno toliko , da motor še ni ugasnil, in se je 2-3 sekunde "pobiral, je še vedno peljal 13,47 ;) . Je pa težko ugotoviti , koliko je dejansko izgubil časa, vendar kot sem razbral iz njegovih prikazov, sem ocenil od 1-3 sekunde, torej povprečje/sredina = zračunajte sami ... :tomidelej:



Mi lahko poveš oznako te vaše T3 turbine? Ker me res zanima katera t3 tzurbina polni 2+ bara


A se tuki govori o NADtlaku?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 23, 2006 4:32 pm

...ne , - govori se o "MEGA" nadtlaku :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ZeMo gt_punto
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Če apr 14, 2005 9:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ZeMo gt_punto Sr avg 23, 2006 5:00 pm

meni je to tudi zelo zelo čudno da naredi 2 bara nadtlaka pa 1.4 motor! (tiče se T3 turbine) nekako ne gre
Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr avg 23, 2006 5:41 pm

Mad je napisal/-a:...ne , - govori se o "MEGA" nadtlaku :P :P :P L.p. Mad


Nadtlak je vrednost nad atmosferskim tlakom (1bar).
Torej 2bar je enako 1bar nadtlaka.

Zdej pa katero vrednost se uporablja za referenco pri polnenju turbine pa ne vem.

Lahko sklepam, da sta ta 2 bar v AX-u v bistvu 1bar nadtlaka, če že vsi pravijo, da je 2bar sumljivo visoka vrednost.
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Sr avg 23, 2006 6:47 pm

Turbina v ax-u fila 2 bar-a nadtlaka.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 23, 2006 7:55 pm

mondy je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...ne , - govori se o "MEGA" nadtlaku :P :P :P L.p. Mad


Nadtlak je vrednost nad atmosferskim tlakom (1bar).
Torej 2bar je enako 1bar nadtlaka.

Zdej pa katero vrednost se uporablja za referenco pri polnenju turbine pa ne vem.

Lahko sklepam, da sta ta 2 bar v AX-u v bistvu 1bar nadtlaka, če že vsi pravijo, da je 2bar sumljivo visoka vrednost.
...atmosferski tlak je okrog 980 mbar-a ... odvisno od sprememb v okolici ... L.p Mad
Zadnjič spremenil Mad, dne Sr avg 23, 2006 10:06 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr avg 23, 2006 10:02 pm

Atmosferski tlak je 1013mbar kao normativ kolikor je men znano. Izobarne spremembe so pa tiste, pri katerih je tlak konstanten.

Po temtakem bi mogla turbina filat 3 bare pritiska če jst prov zastopm (1+2).
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov