Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jul 29, 2008 8:38 pm

kopron je napisal/-a:Torej, tuljave so "in", zmontirane, ... vendar še vedno poka v vmesnih vrtljajih ( okrog navora ) . Bomo z Mitjom nadaljevali potlej .

Danes bom zamenjal še kable za svečke 8) .

Takoj zatem pa šobe , skupaj z regulatorjem tlaka goriva 8) .

Lep pozdravčav, ...

by Boštyx + #


No, nisem uspel danes dokončati zamenjave kablov, ker mi je zmanjkalo denarja, ( + časa ) in nisem pravočasno prispel ( pozneje z denarjem ) do materiala.

Torej, 2morrow , nadaljujemo ,...če bo le Bog dal , ... po nadaljnem načrtu . 8)

Tudi šobe so lepo pripravljene za montažo 8) .

No, ju3 se torej pišemo naprej, ko bo kaj novega 8) .

Do tedaj pa, lep pozdrav, ... bavčav 8) ...

from Boštyx + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jul 29, 2008 9:09 pm

TrijoAdijo Ja tistega tipa si toliko prestrašil, da se je na koncu odločil da ne bo delal nič ... Lep napredek si naredil ... če bi vsi toliko kot ti prispevali tu gor bi dosti več škatel šlo še dosti slabše ... pravi profesor si ni kaj ... Pa še to - jaz sem ljubitelj avtomobilizma in lahko ti x ljudi iz foruma in širše potrdi, da sem vsakemu do sedaj zastonj pomagal , zrihtal poceni kak kos , kaj naredil okrog motorja ga usmeril naprej do ljudi, ki to imajo ali to obvladajo itd. vse zastonj ... isto bi takrat tipu pomagal ... zadnje čase pa imam občutek, da je toliko kretenov tu gor ki samo serje po tem kar kdo naredi - da se mi ne da več niti kaj preveč pisat razen če me kaj Vprašajo: Drmo Jeaka Klemzy M.Lončar Robi1000 5ka Nejko in podobni, ki so ljudje iz podobnega testa kot jaz nikakor pa ne iz takega kot si ti ! L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4166
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jul 30, 2008 12:04 am

Mad je napisal/-a: Ja tistega tipa si toliko prestrašil, da se je na koncu odločil da ne bo delal nič ... Lep napredek si naredil ... če bi vsi toliko kot ti prispevali tu gor bi dosti več škatel šlo še dosti slabše ... pravi profesor si ni kaj ... Pa še to - jaz sem ljubitelj avtomobilizma in lahko ti x ljudi iz foruma in širše potrdi, da sem vsakemu do sedaj zastonj pomagal , zrihtal poceni kak kos , kaj naredil okrog motorja ga usmeril naprej do ljudi, ki to imajo ali to obvladajo itd. vse zastonj ... isto bi takrat tipu pomagal ... zadnje čase pa imam občutek, da je toliko kretenov tu gor ki samo serje po tem kar kdo naredi - da se mi ne da več niti kaj preveč pisat razen če me kaj Vprašajo: Drmo Jeaka Klemzy M.Lončar Robi1000 5ka Nejko in podobni, ki so ljudje iz podobnega testa kot jaz nikakor pa ne iz takega kot si ti ! L.p. Max


Prestrašil? Kako? Saj je skos govoril, da se bosta dobila pa pomenla, pa da boste malce po-tunali....Še več...v to, da ste nekaj tunali, sem bil trdno prepričan,ker dobre pol leta po tisti naši debati, me je klical en tipson da bi od mene kupil fordov 1.8 TD motor, ki sem ga prodajal na avto.net-u. Sicer mu je bila cena malce previsoka, tako da se ni odločil za nakup, ko sem ga pa vprašal,kaj je bilo pri njemu narobe, je pa povedal, da so se nekaj igrali, pa je ojnico zlomlo in blok prebilo. In tako glede na tvoje preteklo pisarijo, bi prisegel, da si ti oz. eden od tvojih tunerjev imel prste vmes.

Pa še to: Če si ljubitelj avtomobilizma, potem se začni tako tudi obnašat. Ljudje ki si jih naštel so morda res iz podobnega testa,kot si ti...ampak ti v to skupino ne sodiš...pa ne po znanju ki ga morda res imaš...ampak po nečem drugem....

LP!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 30, 2008 1:18 am

... Interscope je bil uporabnik če si pozabil nick ... Aleš mu je ime ... njega vprašaj kaj sem ali mu nisem delal na Mondeotu 1.8 TD-ju in če sploh je njegov zaribal ... ne sklepaj prehitro .
Ah ja saj res ... ti veš ... sorry torej -

... ... paaa - lahko noč :lol: L.p. Max
Zadnjič spremenil Mad, dne Pe avg 01, 2008 12:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Sr jul 30, 2008 11:11 am

Lol moj 1.8 td še vedno gre in ni kakega bloka prebilo. Kar pa se tiče Maxa, pa lahko povem le da bi moglo bit več takih ljudi,ki pokažejo dobro voljo in so takoj pripravljeni pomagat,kar Max vsekakor je. Res pa je da se takrat nisem spustil v ta projekt ne zaradi financ ampak zaradi strahu da nebi res šla ojnica ali pa blok.. Toliko o 1.8td projektu :twisted:
LP
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe avg 01, 2008 1:25 pm

pa pizdarija no eni ste pa res huj kuker muha k se vsede na drek oz. brenči okol njega al pa dve let star otrok
saxo pa nej piči še naprej kolk more 8)
lp
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 2:27 pm

na hitro sem preletel teh devet strani....in našel eno iglo v kupu slame

po prvih korakih si prišel v nebesa..škoda..morda bi nekoč le bilo kaj iz tebe.....kaneda, kopron,
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe avg 01, 2008 10:54 pm

sm se ze ustrasu da bo sla tema v mižule za zmeraj :>

dejte se zdj mal umirit z groznjami in rajs se kksne konkretne podatke o avtu povedat, ker me zanima kako tale pocket rocket kej trga gate :D

ksn video bi se lepo svetu na yo tube imho
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 02, 2008 12:15 am

Voith je napisal/-a:sm se ze ustrasu da bo sla tema v mižule za zmeraj :>

dejte se zdj mal umirit z groznjami in rajs se kksne konkretne podatke o avtu povedat, ker me zanima kako tale pocket rocket kej trga gate :D

ksn video bi se lepo svetu na yo tube imho


... jutri Boštjanu nesem senzor pozicije gredi, ker smo menjali vse razen tega pa še vedno trokira - celo vse bolj in bolj in je verjetno to razlog ... ko ga zrihtamo, da spet dela ga Mitja nastavi do kraja - parkrat ga je že moral prečipat ker smo menjevali kose (glava, benc. pumpa, injektorje, intercooler sedaj še vžigalno tuljavo ... takoj po tem bo avtomobil šel do Senice na valje ... sledi prispevek po meritvi, da enkrat končno zaključimo z tem ... Sam sem pričakoval max tam ene 190 km - ker toliko je imela R5 Gtt od kolega z isto Turbino ... pol je Boštjan nastavljal eksperimentiral in je hotel več, da ga našpiči do kraja :D ... avto je prevozil v zadnjem letu že 10000 km odkar ga ima gor in ga kot pravi Mitja stalno forsira :) ... če je motorček še živ to pomeni, da je dobro stisnjen kar ... Turbinar najbolj rabi ( vem, da so za dirke dajali gor od Dizlov vijake na glavo ) ... No upam, da ga porihta v naslednjem tednu ... Boštjan ve zakaj ;) in da ga bom končno sprehodil tudi sam ... Po ogledu dveh podobnih ex N/A avtomobilov v osnovi predelanih v Turbo dveh kolegov z Italijanskega foruma - moram reči, da je rezultat zadovoljiv in celo presega pričakovanja ... najbolj predvsem na račun cene posega - če štejem, da sem zaradi nezadostnega "prirastka" moči stalno spreminjal projekt in zamenjal vse razen bloka, motorne gredi in srajc - in najmanj dvakrat bate in ojnice - ter kupil še dodatne tri motorje in tri menjalnike za komponente, ki sem jih sproti dodajal ( vse všteto) ... še vedno nisem presegel polovice stroškov obeh omenjenih kolegov vključno z avtomobilom, ki sem ga plačal 1700 eur sodelavcu ... Hvala Robi :lol: ... Notri v omenjeni ceni so Druge roke in prečne ojačitve rok, ( Saxo 1.6 ) drugi diski in čeljusti ( Peugeot 205 GTi ) oplaščene zavorne cevi CTF, Eibach Pro Kit vzmeti, ki jih še nisem premontiral (gor so še trenutno APEX od prejšnjega lastnika) Sparco - spodnja povezava rok in zgornja nastavljiva povezava, močnejši zadnji stabilizatorji in torzija - od Peugeot 106 Rallye 1.3 , amortizerjev Bilstein B8 , izpušni sistem 60 mm Turbina Garett T3, Intercooler front mount , nastavljiv regulator pritiska goriva in še par kosov ki pa so trenutno še doma, ker čakajo - da se preseli spet vozilo na primorsko in doma premontiram gor (števec in obratomer od VTS-a , Sedeži od 106 Rallye 1.3 ... pa še zadnje diske - iščem pa še : nosilec za zadnje čeljusti ter čeljusti od Saxo 1.6 16v VTS ali podobne ... Do sedaj sem recimo porabil z avtom, deli in delom vred 6000 eur, kar je za to kar je narejeno in vloženo v projekt zanemarljiva številka - ne smem zamolčat da imam še polno garažo kosov, ki jih počasi prodajam in jih nisem odštel od cifre ki sem jo omenil ! ... oba kolega sta mi govorila o doosti čez 10000 eur brez prišteti vrednosti avta :lol: eden ima to na Peugeotu 306 motor TUJP5 - star 88 km delan na 200 km in drugi - 265 km na 106 Sport 1.6 8v ... isti motor 90 km v osnovi ... L.p. Max

eden od njiju - Emiliano : http://uk.youtube.com/watch?v=59Ry2rDlRLc
Priponke
IMG_1614.jpg
... Kosi so prišli ... Nejc jih je prinesel :) ...
motore1zx4.jpg
... to je motor od enega od njiju - Uporabnik Primo68 katerega osebno ne poznam rekel mi je pa da ima 200 km in 260 Nm navora ... avto BP dela že dve leti ... delal pa mu je profesionalec. delavnica " Penso " mu je prodala potrebne kose in delo mu je iz
FA-3-5-2007_13-49-24_530_   Foto(518).jpg
... prav tako tega drugega - mehanika, ki je naredil zadevo sem osebno spoznal in lastnika tudi ime mu je Emiliano in zmaguje v srednji Italiji na dragih v razredu 12 sek ...
FA-3-5-2007_7-57-51_530_    Foto(412).jpg
... Menda je konje še povečal, koliko ni še povedal ovira mu je bila menjalnik in končno je dal nekaj notri kar drži njegov navor - ima čez 300 koliko ne pove stvar pa gre brutalno ...
FA-3-5-2007_7-52-56_530_    Immag020.jpg
.... Intercooooler ....
FA-16-6-2007_12-34-33_530_  Immagine 003.jpg
Avto je tudi lep a na žalost pri njih ni zajebancije z policijo ... enkrat ko je avto predelan gre z ceste in se vozi na drage samo še na prikolici ... ali ga zaplenijo !
Zadnjič spremenil Mad, dne So avg 02, 2008 9:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So avg 02, 2008 9:14 pm

Me resnično preseneča kvaliteta teh starih Peugeotov/Citroenov. 8)
Pa fajn je ker so motorčki majhni in je dovolj prostora za cevi/turbino itd... :P Sicer pa vsa čast in upam, da tudi tvojega kdaj vidim v živo.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So avg 02, 2008 9:45 pm

Mad je napisal/-a:... jutri Boštjanu nesem senzor pozicije gredi, ker smo menjali vse razen tega pa še vedno trokira - celo vse bolj in bolj in je verjetno to razlog ... ko ga zrihtamo, da spet dela ga Mitja nastavi do kraja - parkrat ga je že moral prečipat ker smo menjevali kose


induktivni senzor uničiš lahko samo fizično...jst senzorje preverim na asciloskopu (je zaneslivejša in bolj natančno kot računalniška samodiagnostika)

kaj pa svečke... kakšen iridium?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 02, 2008 9:51 pm

Symon je napisal/-a:Me resnično preseneča kvaliteta teh starih Peugeotov/Citroenov. 8)
Pa fajn je ker so motorčki majhni in je dovolj prostora za cevi/turbino itd... :P Sicer pa vsa čast in upam, da tudi tvojega kdaj vidim v živo.


... ja dobri so ! blok cel iz aluminija narejen iz dveh delov in dobro stisnjen skupaj kolega je z AX-om GT-jem (isti motor v osnovi razen par malenkosti kupil motor z odpada z 170000 km pred 10 leti cca in ga vozil še celih 100000 non stop na polno :) sedaj smo ga podrli in gre not nova roba - ležaji obročki pumpe tefloni vijaki vzmeti ventilov napenjalec jermeni tesnila in semeringi -od vitalnih delov ni zaznati obrabe cilindri brez roba gred lepa ležaji kot novi ??? če mu ne bi začelo tesnilo na glavi zaradi korozije mešati olje in vodo bi ga bil greh podret ... bomo pa verjetno sedaj nekaj na njem dodatno naredili - odmična gre gor 280 stopinjska ( za navor ) kanali v glavi bodo popravljeni in kompresijsko razmerje bo šlo na 11.5 : 1 ... L.p. max


kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:... jutri Boštjanu nesem senzor pozicije gredi, ker smo menjali vse razen tega pa še vedno trokira - celo vse bolj in bolj in je verjetno to razlog ... ko ga zrihtamo, da spet dela ga Mitja nastavi do kraja - parkrat ga je že moral prečipat ker smo menjevali kose


induktivni senzor uničiš lahko samo fizično...jst senzorje preverim na asciloskopu (je zaneslivejša in bolj natančno kot računalniška samodiagnostika)

kaj pa svečke... kakšen iridium?
... Ja sveče so Iridium ... vendar smo medtem odkrili, da je nekaj narobe z senzorjem absolutnega tlaka oziroma z cevjo - ki vodi iz kolektorja v računalnik ... ne kaže pravih podatkov . Poskusili še en drugi računalnik in ugotovili da je še nekje drugje napaka ... vmes našli eno slabo zalotano žico in sedaj spet dela a še vedno ni ta pravo ... Mitja se bo še potil na projektu izgleda . :) osciloskop oziroma vsa avtoelektronika so zame špansko selo - zato sem angažiral Mitjo ;) L.p. Max
Priponke
IMG_1076.jpg
IMG_5439_1.JPG
... Colombo & Bariani ... 280S
DSC00007.JPG
... Robi 1000 imam jo tudi zate ;) ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne avg 03, 2008 9:10 am

hm.. bo potrebno priklopit na tester, videt kaj imaš v ispuhu in zmapirat, drugače bo vse kot naključje..

:(
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne avg 03, 2008 9:21 am

Mad,kolk ima pa ta odmična overlapa?
A ima tisti p106 zgoraj kovane stvari noter?
Thx
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 03, 2008 11:18 am

sharp je napisal/-a:Mad,kolk ima pa ta odmična overlapa?
A ima tisti p106 zgoraj kovane stvari noter?
Thx

... Ta 106 srebrn ima vse zamenjano ... vem, da Emiliano daje notri komponente, ki presegajo vrednost kompletnega mojega posega, ker sem en motor že kupil od njega ...

Za tvoj motor menda si šel na Turbo ... ne bo v redu, ker je prevelik overlap in boš imel pritisk v izpuhu namesto v cilindrih - Sesalni ventil se odpre 30 stopinj pred GMT in zapre 70 stopinj po SMT Izpušni ventil se odpre 62 stopinj pred SMT in se zapre 22 stopinj po GMT torej boš imel oba odprta 52 stopinj kar je seštevek, ko sta hkrati oba ventila odprta ...Ta odmična gred je uporabljana tam, kjer pričakujemo največji navor okrog 3 - 3500 vrtljajev, največja moč je na 5000 vrtljajev zavrti se ne previsoko - recimo 6.5 - 7000 ... ni prevelik overlap je pa pri turbinarjih po navadi manjši : N/a motor za pridobiti moč rabi pospešiti pline in maso plinov skozi motor čimbolj vezati - tako, da ti izpuh delno vleče "vlak" (maso) zraka za seboj z tem dosežemo, da še - ko se bat dviga proti točki, ko se bodo zaprli ventili bo zaradi vztrajnosti mase nekaj časa zrak vstopal z potiskom in hitrostjo prihajajoče mase za njim (kratki vmesni intervali, ko se ne polnijo valji) in pri Turbinarju te potrebe praktično ni - zato overlap prej škodi kot koristi saj se izgublja del plinov v izpuh če je kot srečanja prevelik - to se manifestira z pokanjem, ker je velik procent neizgorelega zraka v pregretih ceveh in vsak vstop goriva sproža detonacije - tak avto slabo vleče ... Je tako Boštjan ?

Punto Turbo : 24°/68°-62°/18° ; 39°/75°-49°/13° in 33°/63°-45°/15° (42 do 48 stopinj kot srečanja ali overlap-a )
Punto 1.4 16 v T-Jet : 14°/54°-52°/12° , 27°/67°-52°/12° ( 26 do 39 overlap)
Delta 2000 16v Turbo : 13°/53°-49°/9° , 15°/55°-49°/9°, 20°/60°-52°/12°, 30°/66°-50°/20° (22 do 50 overlapa)
In Coupe 2.0 T ... ki je bil delan z malo več overlapa že fabriško po vzoru Japonskih Turbinarjev, ki se vrtijo visoko : 16°/84°-60°/20° , 41°/44°-60°/20° - torej največji kot 61 stopinj ...
Gredi kot sem jih pisal po vrsti gredo od manjših - cestnih do močnejših - dirkalnih predelav - prve - road use ne rabijo nobenega drugega posega in dajejo 8-10 km prirastka tiste - Race max pa ne moremo dat na navaden motor in zahtevejo še ostale predelave ... prirastki pa so lahko tudi od 12 -17 km ...
Uporabnik jeaka - Jaka Dermastja pa ima odmično gred z 84 stopinj overlapa in bi če bi povečal ventile za 1 mm ter sportal in spuliral kanale lahko pričakoval ogromen prirastek :) ... kaj še čaka ? :lol:

kinkyllama je napisal/-a:hm.. bo potrebno priklopit na tester, videt kaj imaš v ispuhu in zmapirat, drugače bo vse kot naključje..

:(
... Elektronika ni več originalna tester ne more pokazat nič :) drugače pa smo videli na računalniku od Mitje ko je delal mapo kaj je narobe . podtlak je bil skozi nerealen ... 86 hpa na minimumu - namesto potrebnih 40-45 ...

L.p. Max
Priponke
IMG_1621.jpg
GMT - gornja mrtva točka SMT spodnja mrtva točka ...
Zadnjič spremenil Mad, dne Ne avg 03, 2008 3:51 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne avg 03, 2008 11:31 am

Hvala za odgovor :D ,sem še veliko več zvedel kot sem pričakoval.A mogoče veš koliko ima original odmična od tu3 kote odpiranj?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 03, 2008 11:49 am

sharp je napisal/-a:Hvala za odgovor :D ,sem še veliko več zvedel kot sem pričakoval.A mogoče veš koliko ima original odmična od tu3 kote odpiranj?


... sposodi si dva mikrometra in jih daj gor na obe klackalice , na jermenico motorne gredi pa daš goniometer (stopinjski krog) obračaj motor in videl boš vse - koliko časa traja Dwel - kdaj odpre sesalna kdaj zapre isto izpušna stran ... odmična pa se lahko prebrusi - če želiš mi jo pošlji pa ti jo dam jaz prebrusit na željene kote ali pa - povedal boš kaj bi kje imel - kje navor koliko vrtljajev in bom dal podatke nekomu, ki ti pripravi odmično gred - tvojo originalno ... čeprav mislim da je od GT-ja originalna nekje najprimernejša ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne avg 03, 2008 12:14 pm

vseen bi blo dobro videt kaj ti pihne v ispuh........ temp, HC, O2..lamda..­­
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 03, 2008 12:20 pm

kinkyllama je napisal/-a:vseen bi blo dobro videt kaj ti pihne v ispuh........ temp, HC, O2..lamda..­­
.. saj je WB sonda gor - samo če elektronika motorju ne da pravih parametrov pol ne moreš iskat po temu ... nimaš na kaj bazirat podatek -prvo moraš odpraviti nepravilno delovanje šele pol lahko popravljaš parametre ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne avg 03, 2008 12:34 pm

lako maš preveč al pa premal bencina, nepraviln vžig

to se da ugotovit približno po barvi cvečk...ne veš pa na katerem delu ti jih "svinja"
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov