Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin To jan 12, 2010 9:04 pm

Najbolj primerna tema za moje vprašanje :)

Lastim si golfa iv gti in ima že vgrajen blow off ventil. Stvar je bila super, dokler stvari nisem rahlo spremenil. Namreč blow off ventil se je slišal fenomenalno in se je slišal nad 2000 obrati. A dokler se je tlak ponovno nafilal avto ni vlekel oz. je potrebno bilo počakati, da se je tlak nafilal, nato pa je avto povlekel nenormalno :D Zato smo stvar zmanjšali na minimum, a se zdaj skoraj nič ne sliši. Sprašujem naslednje: kako naštimati (če sploh) da se blow off ventil sliši nad višji obrati (tako imam jare i pare :lol: )? Zanima me tudi kje?
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 9:42 pm

rs2 je napisal/-a:
tripod je napisal/-a:No zdej sm malo prebrau celo temo skozi, vendar sem želel vprašat bol specifično...torej zanima me kateri BOV bi najbolj pašal na VW Passat 1.8t letnik 1997. Zanima me tudi, če kdo ve kakšen sistem za zaznavanje tlaka v turbini ima al to pač od česar je odvisno koliko dobro motor po vgradnji dump ventila deluje.

Pa prosim, da mi ne začnete naštevati vseh možnih izdelkov, ampak dejansko izdelke primerne za ta avtomobil in in motor.

Dobrodošle tudi informacije o izkušnjah z vgradnjo ventila v enak avtomobil.

Mimo grede pa ima če se ne motim enak motor kot audi-ji podobnih letnikov...

Lp


Ne rabiš BOV, razen če bi rad poslušal, kako se puran zadere, ko spustiš gas :yum
Več ali manj vsi zadovoljivo delujejo (pri tako majhni obremenitvi), dokler so diht...

Bolj se gre potem zato, kateri zvok ti je lepši/bolj všečen.

Kot so že zgoraj omenili imaš na voljo Forge, Bonalume, HKS, Tial,... VSI delajo.


No prav po pravici me mika ravno tisti puranji krik :noro

Se opravičujem, ker sem najverjetneje že najmanj deseti, ki to sprašuje, vendar me zanima če bi to znal en navadn mehanik zmontirat. A dobiš navodila za montažo zravn?

Aja pa še to...kaj policaji majo dosti proti temu ponavadi al je to bol prosto?
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads To jan 12, 2010 9:50 pm

jaz ga bom počasi prodajal, ker sem se naveličal tistega pssst. imam ga na passatu 97 letnik.
policaji za enx niso nič težili, saj sem pred njimi vedno pazljivo delal, da se ni slišal.
garantirano pa se folk obrača za tabo haha
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To jan 12, 2010 9:56 pm

rs2 je napisal/-a:
tripod je napisal/-a:No zdej sm malo prebrau celo temo skozi, vendar sem želel vprašat bol specifično...torej zanima me kateri BOV bi najbolj pašal na VW Passat 1.8t letnik 1997. Zanima me tudi, če kdo ve kakšen sistem za zaznavanje tlaka v turbini ima al to pač od česar je odvisno koliko dobro motor po vgradnji dump ventila deluje.

Pa prosim, da mi ne začnete naštevati vseh možnih izdelkov, ampak dejansko izdelke primerne za ta avtomobil in in motor.

Dobrodošle tudi informacije o izkušnjah z vgradnjo ventila v enak avtomobil.

Mimo grede pa ima če se ne motim enak motor kot audi-ji podobnih letnikov...

Lp


Ne rabiš BOV, razen če bi rad poslušal, kako se puran zadere, ko spustiš gas :yum
Več ali manj vsi zadovoljivo delujejo (pri tako majhni obremenitvi), dokler so diht...

Bolj se gre potem zato, kateri zvok ti je lepši/bolj všečen.

Kot so že zgoraj omenili imaš na voljo Forge, Bonalume, HKS, Tial,... VSI delajo.


:lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin To jan 12, 2010 9:59 pm

tads je napisal/-a:jaz ga bom počasi prodajal, ker sem se naveličal tistega pssst. imam ga na passatu 97 letnik.
policaji za enx niso nič težili, saj sem pred njimi vedno pazljivo delal, da se ni slišal.
garantirano pa se folk obrača za tabo haha

Saj imaš homologirano.. No vsaj jaz imam tako da nimajo kej težit. Je pa reakcija folka vedno zanimiva :lol: :lol:
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 10:10 pm

tads je napisal/-a:jaz ga bom počasi prodajal, ker sem se naveličal tistega pssst. imam ga na passatu 97 letnik.
policaji za enx niso nič težili, saj sem pred njimi vedno pazljivo delal, da se ni slišal.
garantirano pa se folk obrača za tabo haha


Ja nč povej kere znamke je, pa za kolko boš prodajou, pa se kej zmenmo :-P

Aja a je inštalacija težka (jo je sposobn montirat en ka ma prou osnovno znanje o šraufanju brez kakršnekoli šole) ?
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 10:29 pm

Cruisin je napisal/-a:
tads je napisal/-a:jaz ga bom počasi prodajal, ker sem se naveličal tistega pssst. imam ga na passatu 97 letnik.
policaji za enx niso nič težili, saj sem pred njimi vedno pazljivo delal, da se ni slišal.
garantirano pa se folk obrača za tabo haha

Saj imaš homologirano.. No vsaj jaz imam tako da nimajo kej težit. Je pa reakcija folka vedno zanimiva :lol: :lol:


čaki kere znamke pa maš, da si dobiu zravn papirje, ki so ti omogočali homologacijo?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 12, 2010 10:50 pm

tripod je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:
tads je napisal/-a:jaz ga bom počasi prodajal, ker sem se naveličal tistega pssst. imam ga na passatu 97 letnik.
policaji za enx niso nič težili, saj sem pred njimi vedno pazljivo delal, da se ni slišal.
garantirano pa se folk obrača za tabo haha

Saj imaš homologirano.. No vsaj jaz imam tako da nimajo kej težit. Je pa reakcija folka vedno zanimiva :lol: :lol:


čaki kere znamke pa maš, da si dobiu zravn papirje, ki so ti omogočali homologacijo?


BOV homologiran? Kot je meni znano, so jih ravno zaradi okoljevarstvenih predpisov "prepovedali" saj spuščajo umazan zrak v atmosfero...

Kot sta že rs2 in tads rekla, BOV-a itak ne rabiš...Daj not Forge-a, slej kot prej boš prerasu sikanje in pihanje.

@tripod, avto si spredaj malo dvigni, odstrani zaščito motorja, pod desno lučjo boš vidu original črn diverter, s tremi "šlauhi", rabu boš še en čep, da enga od teh zamašiš, če boš približu BOV k originalnem boš vidu katera cev je prava.
RiDe hArD
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 10:56 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
tripod je napisal/-a:
Cruisin je napisal/-a:
tads je napisal/-a:jaz ga bom počasi prodajal, ker sem se naveličal tistega pssst. imam ga na passatu 97 letnik.
policaji za enx niso nič težili, saj sem pred njimi vedno pazljivo delal, da se ni slišal.
garantirano pa se folk obrača za tabo haha

Saj imaš homologirano.. No vsaj jaz imam tako da nimajo kej težit. Je pa reakcija folka vedno zanimiva :lol: :lol:


čaki kere znamke pa maš, da si dobiu zravn papirje, ki so ti omogočali homologacijo?


BOV homologiran? Kot je meni znano, so jih ravno zaradi okoljevarstvenih predpisov "prepovedali" saj spuščajo umazan zrak v atmosfero...

Kot sta že rs2 in tads rekla, BOV-a itak ne rabiš...Daj not Forge-a, slej kot prej boš prerasu sikanje in pihanje.

@tripod, avto si spredaj malo dvigni, odstrani zaščito motorja, pod desno lučjo boš vidu original črn diverter, s tremi "šlauhi", rabu boš še en čep, da enga od teh zamašiš, če boš približu BOV k originalnem boš vidu katera cev je prava.


Oja je že ratalo malo pretežko...fotr pomoje ne bo ravno navdušen nad tem, da bi jst kej preveč razdiral...ah bom pa kakmu znancu mehaniku nesu čene. Sej navodila za inštalacijo so vrjetno zravn ane?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 12, 2010 10:57 pm

To imaš 20 min dela.
RiDe hArD
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 11:09 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:To imaš 20 min dela.


Ja samo vseeno ne vem kolko bi biu jst to sposobn nrdit :S
Kot sm že napisou nism ravno nek mehanik, sploh pa kar se tiče avtov, edino če bi bila priložena navodila...

a maš ti tudi zračni filter mogoče menjan...no sicer je malce offtopic ampak me vseeno zanima kateri bi se obnesli za mojga pasatiča...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 12, 2010 11:25 pm

tripod je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:To imaš 20 min dela.


Ja samo vseeno ne vem kolko bi biu jst to sposobn nrdit :S
Kot sm že napisou nism ravno nek mehanik, sploh pa kar se tiče avtov, edino če bi bila priložena navodila...

a maš ti tudi zračni filter mogoče menjan...no sicer je malce offtopic ampak me vseeno zanima kateri bi se obnesli za mojga pasatiča...


Res je laže če prvič gledaš mehanika, Glede na to da imaš turbino blizu airbox-a ne dajaj kakšnega koničnega sranja gor, daj vložek notri, bo bolje.


Če pa mene vprašaš, kaj bi še obesil gor? Obesi kaj takega kar ni posebej vidno, začni pa pri čipu :shock:
RiDe hArD
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 11:32 pm

Mja no sej meni avto je super, edino kar me pr njemu moti je ta presneta tišina...ma več moči, kot skorej vsi ko se gonijo okoli s tistimi zvrtanimi auspuhi z dvema luknjama, pa športnim filtrom, samo tega ne pokaže, ker je vseeno ena nedoužna limuzina in ravno to bi jst rad za silo spremenil, da bi vseeno malo pokazal, da ma res tistih 150 konjičev...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 12, 2010 11:36 pm

Vse je možno :)
RiDe hArD
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod To jan 12, 2010 11:39 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Vse je možno :)


Oprosti meji nevednosti o avtomobilih, saj sem do sedaj predeloval in šraufal izključno motorje, ampak kaj so koničasti filtri in kaj vložki? A tudi s tem tako imenovanim vložkom pridobiš na zvoku? Kolko dobro to filtrira zrak...je pol veliko večja možnost, da motor kaj zataji zaradi prevelike količine tujkov oz. prašnih delcev v motorju?
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Sr jan 13, 2010 12:00 am

Konusni filter: Slika

Vložek (panelni filter)
Slika

Poenostavljeno, koničast nadomesti orig. airbox, vložni pa pride v airbox namesto originalnega filtra ;) Konusni se bo definitivno bolj drl, ampak bo posrkal tudi več toplote direktno iz motornega prostora, če ne bo imel dovoda mrzlega zraka, zatorej bo avto (še posebaj turbač) izgubljal moč.

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
tripod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So dec 05, 2009 5:00 pm

Napisal/-a tripod Sr jan 13, 2010 8:12 am

Bomo vidli kaj bo ratalo s tega projekta in res najlepša hvala za pomoč!

Lp
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Sr jan 13, 2010 3:06 pm

Nevem katere znamke in niti nevem, kako je homologacijo uspešno uredil, vem le, da je stvar vpisana v homologacijskem kartonču. Me pa bolj zanima odgovor na moje vprašanje, ki je postavljeno na začetku te strani.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Sr jan 13, 2010 4:10 pm

bom pogledal kateri je. kupil sem ga prek ebay. navodila so bila v nemščini, vendar sem ga nesel enemu mehaniku, bilo gotovo za pol ure. res pa da smo imeli malo problemov ker ga je bilo treba pravilno odpret da ni metalo cevi dol.

drugače pa to se ne da homologirat, zato ga tudi nikoli nisem pred policaji nekaj pritiskal, vedno zelo nežno da se ni slišalo.
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Sr jan 13, 2010 4:12 pm

Cruisin je napisal/-a:Nevem katere znamke in niti nevem, kako je homologacijo uspešno uredil, vem le, da je stvar vpisana v homologacijskem kartonču. Me pa bolj zanima odgovor na moje vprašanje, ki je postavljeno na začetku te strani.


če ga preveč zapreš se ti bo vrjetno dogajalo tako kot se je men, ko ti meče cevi dol zaradi pritiska.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov