Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Pe maj 07, 2010 10:45 am

CSS Tuning je napisal/-a:Pri ECO tuningu je poudarek na navoru v nižjih obratih.Tako je avto močnejši na niskih obratih(koliko je pač mehansko možno) in zato tudi prihranimo nekaj več goriva.
To se pozna predvsem na običajni mestni ter vožnji izven mesta. Na avtocesti je učinek manjši. Končna moč v KM je manjša kot pri navadnem tuningu.

Pri navadnem tuningu je krivulja navora skoraj enaka kot pri originalnem programu.Ga je seveda več, vendar je enako rasporejen kot pri nenačipanem avtu.


LP!
Alen
Koliko konjicev pa se pri tem pridobi?
lp.
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Pe maj 07, 2010 10:48 am

@CSS Tuning: Kakšni naj bi bili rezultati po ECO tunungu za 1,9 JTD 85 kW (stilo)?
Hvala za odgovor
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe maj 07, 2010 11:04 am

adis je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,


ali obstaja kak "log" file katerega bi se dalo nato izbrisati ?


bo meni kdo odgovoril ali je pač to neznanka za vse tunerje?
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 11:24 am

adis je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,


ali obstaja kak "log" file katerega bi se dalo nato izbrisati ?


bo meni kdo odgovoril ali je pač to neznanka za vse tunerje?


Sem že napisal v enem od prejšnjih postov.To je možno samo na EDC 16 VAG grupi.

Na Stilotu na dobite okoli 15 KM in 40 NM navora.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe maj 07, 2010 11:52 am

kje pa se točno nahajte v Šmarju?

Lahko tudi na pm
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe maj 07, 2010 1:16 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Načeloma z 1.5 motorji ni težav.
Za 2.0 pa je treba upoštevati nekaj že tovarniško zgrešenih stvari - predvsem pri Laguni. Laguna in recimo Volvo z Renault motorjem imata čisto enako turbino, vendar odpoveduje samo na Laguni, Volvo pa nima težav. To je mišljeno na originalnem programu.
Kolikor vem sam in sem se pogovarjal z Renault serviserji ter drugimi kolegi, ki se ukvarjajo s tuningom, je na Laguni napaka v Intercooler sistemu, zaradi katerega se turbina pregreva in zato dosti prej odpove. Še ena težava pri lagunah je glavna gred, ki odpoveduje kot po tekočem traku.
Za te avtomobile mi naredimo malo manj močen tuning, je pa tudi odvisno, koliko prevoženih km ima avto. Če avto nima veliko prevoženih km, naredimo standarden tuning in z njim ni težav.

Vozniki morajo tudi upoštevati, da so sodobna turbo diesel vozila še vedno dizli in ne glede na znamko in tip, ne marajo obrate v rdeče polje na obratomeru. To tudi nima smisla, saj večina nad 3500Rpm ne gre nič bolje in s tem ne delate usluge turbini in motorju.


LP!

Alen


glede obratov in rdečega polja se popolnoma strinjam. Glede na to, da na 1.5 dci motorjih ni problema, me zanima pri katerih obratih po optimizaciji doseže najvišji navor in seveda, če imate tudi krivuljo poteka navora in moči.

hvala vam.

lp
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 1:40 pm

Če govoriva o Clio 3 1.5 DCI 63 KW doseženo največji navor na okoli 2100 RPM,to je po tuningu.Vendar te številke odstopajo in so dejansko malo drugačne od avta do avta.
Dyno ispisa za ta motor nimam,lahko pa se oglasite in ga bova naredila ;)
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe maj 07, 2010 1:44 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Če govoriva o Clio 3 1.5 DCI 63 KW doseženo največji navor na okoli 2100 RPM,to je po tuningu.Vendar te številke odstopajo in so dejansko malo drugačne od avta do avta.
Dyno ispisa za ta motor nimam,lahko pa se oglasite in ga bova naredila ;)


ne ne..za 1.5 dci. 60kW, hvala...

lp
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 2:00 pm

Clio 2 60 kw ima max navor po tuningu na okoli 2200-2300 RPM.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe maj 07, 2010 2:34 pm

Kako pa je točno potem z 1.9 dci 120KM motorji (03 letnik)?

Se veliko reskira? Kaj točno je sploh problem s temi motorji, glede na to da povsem isti model turbine najdemo tudi na 250KM motorjih pa nimajo nobenih problemov...



Najlepša hvala za odgovor.
 
Uporabniški avatar
neoxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne maj 02, 2010 12:29 pm

Napisal/-a neoxy Pe maj 07, 2010 2:50 pm

Zanima me kako je s čipanjem 3.0 tdi (204km) motorjev.Nikjer še nisem zasledil kakšnega mnenja lasnikov po tem posegu.

lp
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Pe maj 07, 2010 3:12 pm

Ti motorji imajo enostavno težave s turbino in glavno gredjo. Zakaj je to tako ni znano, kot sem napisal, da za turbo predvidevajo, da se pregreva in zato odpove. V moji bližini sta dva Renault servisa in pravijo, da je zelo veliko povpraševanje po bloku motorja za laguno (nihče noče prodati samo glavne gredi) in po turbini.
Mislim, da tu tudi dosti vpliva, kako je vozilo vzdrževano ter kako je voženo. Sam sem naredil že veliko 1.9 lagun, pa še nobeni ni odpovedal turbo.

Turbina od 1.9 Lagune ne more doseči 240 KM. Pritisk turbine na originalnem programu je 1,150 Bar. Če ga na načipanem damo na 1,320 bara, je to zgornja meja varnega. Da dosežemo 240 KM, pa rabimo poleg drugih menjav tudi turbo, ki dela na 1,900 bara ali celo več.

LP!

Alen
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe maj 07, 2010 6:20 pm

Hvala za odgovor.


Ne, za 250KM je bilo mišljeno ista turbina (oznaka) na drugem avtu, ne na laguni, meganu,...itd.
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Pe maj 07, 2010 9:53 pm

adis je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,


ali obstaja kak "log" file katerega bi se dalo nato izbrisati ?


bo meni kdo odgovoril ali je pač to neznanka za vse tunerje?


Če je možen dostop do programske kode v ECUju tudi po tuningu ostanejo vrednosti s katerimi tovarna preverja prisotnost tuninga "serijske" na vseh EDC16, EDC17, MED17,... ;)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe maj 07, 2010 10:21 pm

RSR_Tech je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
CSS Tuning je napisal/-a:....Tak postopek tudi nažalost izniči garancijo, zato se dosti ljudi za to ne odloča. Proizvajalci delajo na tem, da bi omogočili tuning preko OBD vmesnika ...


No če smo čisto pošteni do strank tudi OBD postopek izniči garancijo in v bistvu pusti še več sledi (fingerprint) kot boot postopek. Tudi če se avto nazaj "poflasha" na serijsko stanje. ;)

Lp,


ali obstaja kak "log" file katerega bi se dalo nato izbrisati ?


bo meni kdo odgovoril ali je pač to neznanka za vse tunerje?


Če je možen dostop do programske kode v ECUju tudi po tuningu ostanejo vrednosti s katerimi tovarna preverja prisotnost tuninga "serijske" na vseh EDC16, EDC17, MED17,... ;)


se pravi gre tu za res hudo zaščito no vsaj kar se preverjanja ecu-ja tiče.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning So maj 08, 2010 6:08 am

neoxy je napisal/-a:Zanima me kako je s čipanjem 3.0 tdi (204km) motorjev.Nikjer še nisem zasledil kakšnega mnenja lasnikov po tem posegu.

lp


Za kateri avto se pa gre?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So maj 08, 2010 8:04 am

CSS Tuning je napisal/-a:
neoxy je napisal/-a:Zanima me kako je s čipanjem 3.0 tdi (204km) motorjev.Nikjer še nisem zasledil kakšnega mnenja lasnikov po tem posegu.

lp


Za kateri avto se pa gre?


po vsej verjetnosti gre za motor iz koncerna audi - 150 kw ( audi a4)
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning So maj 08, 2010 8:30 am

Vozila VAG grupe so daleč najbolj pogosto čipana.Tu so tuningi zelo varni in zanesljivi.
 
Uporabniški avatar
neoxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne maj 02, 2010 12:29 pm

Napisal/-a neoxy So maj 08, 2010 10:23 am

Gre za Audi A4 3.0 tdi.Predvsem me zanima,razlika po opravljenem tuningu.
Kako je potem s Tiptronicom?
Lp
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning So maj 08, 2010 10:36 am

Tuning se precej pozna.Tiptronic se prilagodi sam načipanem programu.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov