Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe sep 18, 2009 7:07 pm

mire je napisal/-a:No koncno ena dobra informacija na a.com to je da lahko vsak predelan avto prehiti evo9 original.
Rok B.,dej ti popravi avto in ko bo popravljen in pripravljen javi tle na forumu.Pol posnemi video al pa pejdi proti evotu9.
Mislim pa da ti je blizja opcija ter verjetno znana accord z markovca siv z akrapovici zadaj ce se ne motim.
Ce cesa v postu ne razumes kr Zs poslji.
lp


on: Kaj novega na projektu?

off: Pa ima Akrapovič v ponudbi izpuhe za navadne avte? Nima.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Pe sep 18, 2009 7:53 pm

Za dnar ima vse.Tko sem jst cul ne bom nic trdil.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe sep 18, 2009 8:15 pm

mire je napisal/-a:Za dnar ima vse.Tko sem jst cul ne bom nic trdil.


Mogoče so ne njej cevi z njegovim emblemom, drugače pa si o njihovi poslovni strategiji preberi članek v eni zimski izdaji hrvaškega Auto Bild-a (jan. ali feb, ne vem iz glave), z namestniko uprave Adamičem. Njihovi izdelki bodo samo na ultimate brandih.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Po sep 21, 2009 6:23 pm

No se oglašam na hitro, elektroniko mi bo pregledu in nastavu petek ali soboto tako da nasledni teden če želi kdo da probam tudi ti LoCo ker sm slišu da ni original avto ampak useen se nimam kaj bat.

Mire: Ja vem o keri hondi gvoriš... tudi bi se lahko probalo. Drugače pa je blo govora tukaj da naj bi šou proti evo 8ki ne 9ki ampak useeno, rečeno je blo da je original avto..pa mislim da ni..sm v to prepričan. Tolko o tem.

Pa se en info: CRX ma 900kil z mano 989.. evolution jih ima 1450... tlak turbine pri originalu mu začne padat pri 6300-6500rpm... in pri 3500rpm ima 350cca nm navora... in potem pada ....

v glavnem če le pride do primerjave med nama bo zanimivo.Pa še v soboto gre fuls tvari iz avta...tako da bo za kr lepo stevilo teže olajšan...
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Po sep 21, 2009 6:28 pm

Mu pa moč še vedno raste. Za doseganje hitrosti pa navora ne rabiš...

Pa upam da bo tole posneto....
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Po sep 21, 2009 6:31 pm

Yoni: Res je :) ampak ne gre čez 250 mislimm da celo 248 gre... ko sm bral vse o originalnem avtu sm biu presenečen in razočaran... Jst nimam problema z končno hitrostjo niti z nabiranjem niti z težo. Drugače kaj meniš na gume Bridgestone potenza?

tu je zeloo dober opis avta:
http://www.modified.com/features/0303sc ... index.html

posneto pa bo 100% :). Če ne bom dobil kerga iz KP ko ima belega originalnega, pa bomo probal...da ne lazim v lj... bomo vidl...probu pa bom z originalnim.

LoCo: Voziš ti evolutiona te registrske: LJ - 36 MV?

Pa presenečen sem da fila samo 19psi evo 8ka...


Performance: 0-100km/h - 5.8sec, top speed - 248km/h, quarter-mile (400m) - 13.5sec.

In za konec :D... tale komad je dobr se bolša je teta v njem :D.. mislim da niti crx niti evo8ka ne pomagata pr taki tetki...ko te prime v roke :D pr men bi pela blokada na 8200rpm :D...
http://www.youtube.com/watch?v=SGuP7A4cwzA&feature=fvst
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po sep 21, 2009 7:21 pm

Kakšn evo gre tud čez 250 ane loco
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Po sep 21, 2009 7:47 pm

alanq4: Seveda gre sj nism reku samo predelan...in LoCo ima predelanega ;)... mamo že ves info...hehe drugače pa bom tukaj šou na obali proti originalni 8ki in 9ki..mam oba na razpolago..tako da bomo posnel. Nasledn tedn pride movie.

Drugače pa kot sm že reku glede na specifikacije originalnega avta sm mal razočaran sm mislu da gre še bolše..je pa seveda res da se ga nebi branu pod nobenim pogojem :D...Je avto za vse...nor je avto v glavnem.
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po sep 21, 2009 7:57 pm

Ce mas res 300+KM, pa manj kot tono, bi moral padet mimo serijskega evota. Pa tud mimo kaksnega "lazje" predelanega. Ampak ce mas RES vec kot 300KM. Ce jih mas pa 100 ali vec manj, potem pa bolj C8.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po sep 21, 2009 8:02 pm

rokbrumen je napisal/-a:Drugače pa kot sm že reku glede na specifikacije originalnega avta sm mal razočaran sm mislu da gre še bolše..je pa seveda res da se ga nebi branu pod nobenim pogojem :D...Je avto za vse...nor je avto v glavnem.


Cakaj, ti to o Lancerju al Hondi? Si se vozil z njim? Pa mislim, da si se malo ustel pri performansah - tako 8ka kot 9ka gresta pod 5, s to razliko, da je doseganje le tega prakticno vedno v mejah neke sprejemljive tolerance, medtem, ko bos imel ti s svojo super Hondo najbrz krepka odstopanja ;)

Ampak ja, posnemi...pa poskusite se kak start z mesta ;)

LpF
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po sep 21, 2009 8:07 pm

Urshy, malo prevec posplosujes. Vse je odvisno od tega KJE je teh 300 konj, in koliko jih je v povprecju celega rezima. Moc visoko v spici ne pomeni nic...

LpF
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po sep 21, 2009 8:12 pm

Ce je imel 212KM in 350Nm navora in ima sedaj 300+KM in cez 400Nm navora, mora avto glede na tezo bolano pospesevat. moc je pa ponavadi itak v spici.
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Po sep 21, 2009 8:22 pm

Če je evolution res tako švoh kot ti praviš, nevem zakaj ga potem povsod omenjajo kot enega najbolj brutalnih avtov sploh... Pa ne moreš primerjat tlaka pri tebi pa pri evotu, ker evolution je 2.0...
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po sep 21, 2009 8:37 pm

Yoni, vem kako gre serijska impreza, predelana impreza, serijski evo, predelan evo in ja, avti grejo super, ampak to, da je serijski evo eden najbolj brutalnih avtov. Ta je pa lovska. Turbo naredi super obcutek, ampak realnost je pa nekaj drugega. Nekaj drugega je predelan evo (400+KM)... Ta pa gre ornk ;) O sami brutalnosti je tezko govort. Vsak mocnejsi avto ki ga preizkusis, se ti sprva zdi da gre brutalno ampak ko se moci navadis oz. ko vozis se mocnejsi avto, ti pac tvoj ni vec brutalen.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po sep 21, 2009 8:42 pm

Urshy_STi je napisal/-a:Ce je imel 212KM in 350Nm navora in ima sedaj 300+KM in cez 400Nm navora, mora avto glede na tezo bolano pospesevat. moc je pa ponavadi itak v spici.


To, da je moc v spici je jasno :)...vprasanje je koliko jo je pod to spico. Kar sem hotel povedat je to, da ce mu avto DO tega vrha ne bo vlekel kot bi moral, bo krepko zadaj.Sestavni (bistveni!) del predelave je na koncu vedno dober remap, v kar pa nisem siguren, da je bilo tule narejeno. Ampak da ne bomo spet samo teoretizirali - komaj cakam filmcek! :)

LpF
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po sep 21, 2009 8:47 pm

gofra je napisal/-a:
Urshy_STi je napisal/-a:Ce je imel 212KM in 350Nm navora in ima sedaj 300+KM in cez 400Nm navora, mora avto glede na tezo bolano pospesevat. moc je pa ponavadi itak v spici.


To, da je moc v spici je jasno :)...vprasanje je koliko jo je pod to spico. Kar sem hotel povedat je to, da ce mu avto DO tega vrha ne bo vlekel kot bi moral, bo krepko zadaj.Sestavni (bistveni!) del predelave je na koncu vedno dober remap, v kar pa nisem siguren, da je bilo tule narejeno. Ampak da ne bomo spet samo teoretizirali - komaj cakam filmcek! :)

LpF


Se strinjam. Remap je glavni in zakljucni del pri tuningu. Bog si ga vedi kako je to tu narejeno... filmcek bo povedal vec. 8)
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Po sep 21, 2009 9:01 pm

Moj post prejšnji je bil namenjen avtorju te teme...

Glede evota...je eden izmed bolj brutalnih serijskih avtov, sigurno. 280KM, 4-kolesni pogon in ostale stvari pač naredijo svoje.

Da ti pa rata avto s časom švoh se pa strinjam. Tudi mei se je zdela serijska integralka brutalna, potem pa sem bil peljan s 550 konjsko obdelano v Gabatovi delavnici, se mi je pa serijska zdela prdalica...

Komaj čakam video...
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po sep 21, 2009 9:05 pm

Yoni je napisal/-a:... potem pa sem bil peljan s 550 konjsko obdelano v Gabatovi delavnici, se mi je pa serijska zdela prdalica...


hehe.. huda! Se strinjam drugac! ;)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po sep 21, 2009 9:07 pm

Urshy_STi je napisal/-a: Nekaj drugega je predelan evo (400+KM)... Ta pa gre ornk ;)


Ti že veš :twisted:
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Po sep 21, 2009 9:20 pm

nevermind je napisal/-a:
Urshy_STi je napisal/-a: Nekaj drugega je predelan evo (400+KM)... Ta pa gre ornk ;)


Ti že veš :twisted:

Jap 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov