tristan01 je napisal/-a:branee je napisal/-a:tle si 99,9% folka ne zna predstavljat kaj je to 600 konjev in kako te prlep na zic vkljucno z mano. Brutalno, tko da tist ko ima tak avto samo kapo dol. Cenim take ljudi in njihov vlozen trud v tak projekt!
Se enkrat bomba!
Da malce pomirimo strasti s tole porabo. Res je postranski stroške pri takem avtomobilu. Vseeno pa za predstavo: BMW M5 (E39) s 400 konji (torej cca 2/3 konjenice tega Audija, ter seveda atmosferski motor 5l) ob priganjanju (celodnevne testne vožnje BMW karavane) je na BC izpisal povprečno porabo 32 ali 33l. Seveda večinoma vožnja po mestnih ulicah in okoliških cestah ampak vseeno ves čas blizu blokade. Na pisti 100l/100km niti nebi bilo težko doseči, še posbej na kaki bolj zaprti progi ki zahteva več priganjanja v nizkih brzinah.
Ob vsem skupaj pa ne smemo pozabiti, da s takim načinom vožnje brez težav zradiraš vsaj en komplet gum, po dirki ne škodi tudi menjava olja....
Zato 200 ali 300 EUR za gorivo v enem popoldnevu ni pomembna postavka v stroškovniku takega avtomobila.
LP Tristan01
Zakaj govoriš o stroških, če smo že zaključili da nas poraba zanima čisto s tehničnega vidika in ne s stroškovnega. Sej ni to debata bencin vs. dizl, da bi se šli da mora čim manj porabit..
Pa primerjava s serijskimi avti tut ni najbolj posrečena pomoje, ker je dost velka razlika proti enemu visoku tunanem avtu, imo..