Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 6:38 pm

mondy je napisal/-a:Kar se tiče gladkosti grafa (brez spike-ov). Iz strojniškega vidika...
Čisto vsi inercijski merilni valji bodo imeli gladke na oko "umetne" krivulje, ker inercija valjev deluje kot dušilec. Torej vsak hiter pojemek ali prirastek bo dušen.
Večja kot bo masa valjev, večje bo dušenje.

Kot je Pro-tuning rekel, ima tudi avto na cesti inercijo. ;)


Vsaka sila naprej ali nazaj se mora odraziti v kotnem pospesku. Vsakic, ko en cilinder ne vzge, vsakic ko kaj zatarokira se mora to videti na grafu. Tudi na inercijskih valjih. Ce se ne, je nekaj narobe. Toliko o fizikalnih osnovah po strojnisko. In je nekaj integriranje sunkov, nekaj FF, nekaj pa zaokrozevanje. Slednje je bolj domena bankirjev kot strojnikov. Primerjava krivulj kaze na jako velika odstopanja, ki ne morejo biti posledica nekega inercijskega dusenja. Akrapovicevi valji ne kazejo niti priblizno tako zaobljenih krivulj, ampak jako podobne mahinim, pa jih uporabljajo skoraj izkljucno kot inercijske. Ce bi sli pa inercijsko maso gledati, je mnogokratnik teh tu omenjanih.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 09, 2009 8:28 pm

Yoni je napisal/-a:Lahko malo razložiš princip delovanja teh inercijskih pa teh vaših valjev prosim? Če ni za to temo pa odpri novo, ker verjamem da še koga to zanima...


Yonija skrbi da bi šli off topic... Dež bo danes, pa če bo samo dež bo še vredu...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr dec 09, 2009 8:41 pm

Mondy tuki te pa moram mal popravit in sicer mam nekaj izkušenj z inercijskimi valji. Sicer smo nekaj mesecev nazaj naredil svoje oziroma največ če ne vse je naredil moj zelo dober prijatelj ki jih je razvil poizkusno za testiranje motorjev.
Nato se je igral s fergazerji na svoji 1100 yamahi in delal meritve. Očitno je elektronika ki jo je naredilo eno finsko podjetje in dovolj težak enercijski valj super za točne meritve polnega pospeševanja in ugotavljanja nepravilnosti saj ko je motor začel malo klenkati je narisal tak graf:
Slika

Valj mora kazati prave obrate in napake pri zgorevanju oziroma kakršnokoli nelinearno delovanje v motorju.
Za mojo hobi garažo sedaj razvijamo valje z veiko inercijo saj bo premer valja več kot meter in bojo verjetno zaznali če boš samo mal prdnil zraven...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr dec 09, 2009 8:58 pm

Še graf ko lepo nastavil fergije s predvžigom se pa ni mogel igrat ker še ni mel modula tko da je lovil samo lambdo...

Slika
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 09, 2009 9:22 pm

Hemingway

Prosim preseli tele reci na Dyno vs Dyno, da ne bomo smetili te teme, pa gremo tam naprej.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr dec 09, 2009 10:47 pm

prestavil v drugo temo
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Re: Malce stunan EVO vs STI vs malce stunan WRX vs EVO LoCo

Napisal/-a torstorm Če dec 10, 2009 6:36 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Debata okoli Imprez in Lancerjev se je kar posteno zagrela.

Tako da smo si danes vzeli cas in izmerili par primerkov. EVO 8, chipan, intercooler, izpuh. WRX 2.0, STI turbina, dodelan isto kot EVO. Na koncu pa se primerjava s serijskim 2.0 WRX STI z odprtim izpuhom. STI je bil izmerjen ze pred casom, ko je bilo zunaj topleje. Tako da bi v teh hladnih dneh pokazal vsaj 10KM vec.

EVO8 ima serijsko 265KM, ce se ne motim, WRX 220, WRX STI pa 265KM. Ce sem kaj narobe napisal naj me znalci popravijo.

EVO 8

Slika


WRX

Slika


WRX STI

Slika


Najbolj me je presenetil WRX, s tem da ima se kar nekaj rezerve. Sploh ni bilo v nacrtu dobiti toliko moci. Mogoce prilezemo do 330KM.
Pri najvecji moci pa je malce razocaral EVO, naj bi imel 350 ali vec KM.
Precej vecji tlak turbine pa vseeno prinese konkretno vecji navor kot WRX.
Merjena sta bila v razmaku dobre pol ure.

Na zalost se nisem mogel priklopiti na Evo-ta da bi pogledal program in naredil kaksen datalog - ne poznam avta. (nagajal prenosnik s katerim sicer delam) Ko bo mogoce bom naredil kaksen datalog teh avtov, da se vidi vsaj koliko polni turbina. In kako to vpliva na moc motorja.



glede iz teh grafov in podatkov nevem kje ste to merili da je zračni tlak 9xx mbara, v gorah kje ?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Malce stunan EVO vs STI vs malce stunan WRX vs EVO LoCo

Napisal/-a lancia hf Če dec 10, 2009 6:45 pm

torstorm je napisal/-a:glede iz teh grafov in podatkov nevem kje ste to merili da je zračni tlak 9xx mbara, v gorah kje ?


Upam da niso to kašni "predelani" izvidi iz kliničnega centra. :vc
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Malce stunan EVO vs STI vs malce stunan WRX vs EVO LoCo

Napisal/-a R 34 GT-R Če dec 10, 2009 6:52 pm

lancia hf je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:glede iz teh grafov in podatkov nevem kje ste to merili da je zračni tlak 9xx mbara, v gorah kje ?


Upam da niso to kašni "predelani" izvidi iz kliničnega centra. :vc


Manjka 11mbar do 1000mbar=1bar (vsaj včasih je bilo) :idea:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če dec 10, 2009 7:12 pm

Slabo vreme?=)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 11, 2009 9:25 am

Jurjevica (ceprav je ni med temi grafi je 580 metrov nad morjem, Ljuljana pred Namo ima 300mnm Gre za absolutni tlak, ki je upostevan v korekcijskih faktorjih meritve. Tlak ni normiran kot je pri vremenarskih podatkih, ki upostevajo visino meritve. Kako pada tlak z visino se najboljevidi na skali tega grafa:

http://www.arso.gov.si/vreme/napovedi%2 ... ndaza.html
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Pe dec 11, 2009 1:54 pm

Pro tuning : a graf od WRX-a je od goričana? ;) mislim da ja

Samo če se primerja wrx in evo8 ima evo na 3000 obratov toliko navora kot jih ima wrx na 5700, s tem da ima evo na teh obratih skoraj 160hp, wrx pa okli 110hp. tu mislim da na cesti se lepo pozna razlika

Mislim da bi se z evotom lepše peljalo tudi po mestu s temi performansi. Me res zanima kaj bo ratalo ven iz WRX-a 8)

pa še filmčki ;)
EVO8
http://www.youtube.com/watch?v=Ch0G04unrps

WRX
http://www.youtube.com/watch?v=8f55D_jdvUM
 
Uporabniški avatar
Jogi_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr maj 06, 2009 7:15 pm

Napisal/-a Jogi_boy So dec 12, 2009 12:41 am

 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Ne dec 13, 2009 10:48 am

LoCo je napisal/-a:Evo še graf.

Slika



LoCo lepo ,lepo je tole izpadlo-bravo.Pa po pameti ko boš tole zdej :vrum :).


P.S.Exedy is on the way :),pa nov master cilider tud ,ker je vsakemu ga polomil ko je menjal sklopko :(.Daj mi pa še nekej povej glede brake line-ov ,je firma HEL uredu?
EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne dec 13, 2009 12:05 pm

boy36 je napisal/-a:LoCo lepo ,lepo je tole izpadlo-bravo.Pa po pameti ko boš tole zdej :vrum :).


P.S.Exedy is on the way :),pa nov master cilider tud ,ker je vsakemu ga polomil ko je menjal sklopko :(.Daj mi pa še nekej povej glede brake line-ov ,je firma HEL uredu?



Dejmo ostat tlele on topic. Vozm tole že od prejšnje zime tkole se prav skor celo leto, ni panike, lih prav za zabavo :)

Drgac pa ostalo po pmju.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov