mondy je napisal/-a:Kar se tiče gladkosti grafa (brez spike-ov). Iz strojniškega vidika...
Čisto vsi inercijski merilni valji bodo imeli gladke na oko "umetne" krivulje, ker inercija valjev deluje kot dušilec. Torej vsak hiter pojemek ali prirastek bo dušen.
Večja kot bo masa valjev, večje bo dušenje.
Kot je Pro-tuning rekel, ima tudi avto na cesti inercijo.
Vsaka sila naprej ali nazaj se mora odraziti v kotnem pospesku. Vsakic, ko en cilinder ne vzge, vsakic ko kaj zatarokira se mora to videti na grafu. Tudi na inercijskih valjih. Ce se ne, je nekaj narobe. Toliko o fizikalnih osnovah po strojnisko. In je nekaj integriranje sunkov, nekaj FF, nekaj pa zaokrozevanje. Slednje je bolj domena bankirjev kot strojnikov. Primerjava krivulj kaze na jako velika odstopanja, ki ne morejo biti posledica nekega inercijskega dusenja. Akrapovicevi valji ne kazejo niti priblizno tako zaobljenih krivulj, ampak jako podobne mahinim, pa jih uporabljajo skoraj izkljucno kot inercijske. Ce bi sli pa inercijsko maso gledati, je mnogokratnik teh tu omenjanih.