Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po sep 29, 2008 9:51 am

Ja tko je to ime pa kakovost se zmer plača, sam ne vrjamm pa to da je DeVito kao res tok bolši od recimo Remusa, k je res svetovno priznana firma DeVito pa uporablajo več al mn sam po Sloveniji.

LP
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če okt 02, 2008 10:52 am

Suljo20 je napisal/-a:Ja tko je to ime pa kakovost se zmer plača, sam ne vrjamm pa to da je DeVito kao res tok bolši od recimo Remusa, k je res svetovno priznana firma DeVito pa uporablajo več al mn sam po Sloveniji.

LP


aha. stavm da jih je zelo veliko govoril isto za akrapovica pred desetimi leti. no pa so se hudo motil. danes so akrapovic auspuhi brez konkurence na svetovnem trgu.

idol plemenit je napisal/-a:Kako posplošujete remusove lonce.... :roll:
Na e34 540i noben magnaflow niti eisenmann ne spravi takega zvoka, kot remus!


ja dej ga srt no. motor od 540ke ma lep zvok tut ce das najvecje sranje nanj, kar remus brez dvoma je.

remus ima v svoji liniji PREKATNE lonce iz pleha.. :roll:

hvala lepa za pleh.

verjetno imajo tut ksne kvalitetnejse lonce, sam kokr sm jih js gledal so bli vsi totaln šrot.


sm sel prou pogledat na njihovo stran zdele..

majo tut bolse lonce, sam osnovni študentski lonci so sranje.

je pa tko, da je remus pac maistream ferma, s poceni auspuhi. ce hoces pa kvaliteto in individualen pristop, pa to košta. zakaj nek naše rally specialke vozijo devita in ne remusov in podobnega sranja? :)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Pe okt 03, 2008 11:36 am

Ja kere izp. sisteme pa uporablajo u WRC?

LP
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe okt 03, 2008 3:30 pm

Jaz nekaj ne razumem,vsak dirkalnik ali za rally,GHD ali pisto,mora imeti homologirane dele na dirkalniku. Kako lahko Peljhan,Dekleva,Baumschlager in ostali uporabljajo DeVIto izpuhe,če ti niso homologirani.Mi lahko kdo to razloži.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Pe okt 03, 2008 3:32 pm

off d topik

Baumschlager jih lahko že zarad priimka. Razen, če mu upaš it rečt,da ne sme...
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe okt 03, 2008 3:43 pm

Veliko se uporablja supersprint ki delajo tudi za f1
A2R.SI
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Pe okt 03, 2008 3:53 pm

primozek69 je napisal/-a:off d topik

Baumschlager jih lahko že zarad priimka. Razen, če mu upaš it rečt,da ne sme...


in če bi mu reko kaj bi blo ??? pri nas ko je balkan gre tudi z merkur cevmi

lp
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe okt 03, 2008 3:59 pm

Saj jih uporabljajo tudi drugi dirkači,ampak naštel sem le bolj znana imena. Ker po dirki lahko dirkač kot npr. spor med Bubo in Valantom vložiš protest na avto ker ni homolomo npr. izpuh,ne vem kje je finta,jih pač uporabljajo al kako.Pred vsako dirko naredijo tehnični pregled dirkalnika pa nič se ne ukrepa. v Avstriji pač ne vem če je balkan.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Pe okt 03, 2008 4:24 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Jaz nekaj ne razumem,vsak dirkalnik ali za rally,GHD ali pisto,mora imeti homologirane dele na dirkalniku. Kako lahko Peljhan,Dekleva,Baumschlager in ostali uporabljajo DeVIto izpuhe,če ti niso homologirani.Mi lahko kdo to razloži.


Veze moraš imet pa se da vse homologirat, tudi devito izpuh :P
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe okt 03, 2008 4:43 pm

Govorim nasplošno,kje je finta,lahko kdo obrazloži
CARPE IMPREZAM
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 03, 2008 7:35 pm

Suljo20 je napisal/-a:Ja tko je to ime pa kakovost se zmer plača, sam ne vrjamm pa to da je DeVito kao res tok bolši od recimo Remusa, k je res svetovno priznana firma DeVito pa uporablajo več al mn sam po Sloveniji.

LP


Dejstvo je da to kar vi pojmujete pod izpuhe je vse komercialne narave...

DeVito, Jemc, Tom, pa naredijo custom sistem, za vsak avto posebej, za namene ki jih vsak posameznik ima pri projektu. Vlečt vzporednice je kot bi govorili o dveh različnih pojmih.
Temu primerne so seveda tudi cene sistemov.
RiDe hArD
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe okt 03, 2008 7:40 pm

R 34 GT-R :tomidelej: vse je custom made za vsak avto posebej,zato te tudi pred vgradnjo vpraša kaj želiš.Pr enmu Remusu te v trgovini kar nebodo v detajle spraševali. Me pa zanima koliko Tomaž Jemc izdela izpuhov.
CARPE IMPREZAM
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 03, 2008 8:29 pm

PRODRIVE je napisal/-a:R 34 GT-R :tomidelej: vse je custom made za vsak avto posebej,zato te tudi pred vgradnjo vpraša kaj želiš.Pr enmu Remusu te v trgovini kar nebodo v detajle spraševali. Me pa zanima koliko Tomaž Jemc izdela izpuhov.


Pod custom mislil različne premere cevi, odprtost izpuha, končna moč motorja pri projektu. Koliko jih je naredil ne vem, definitivno pa ima večina slovenske hard scene njegove izpuhe. Ima dovolj izkušenj z rally scene, da ve kaj počne. Izkušenj in znanja pa tudi ne manjka ostalim dvema.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Ne okt 05, 2008 9:52 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Jaz nekaj ne razumem,vsak dirkalnik ali za rally,GHD ali pisto,mora imeti homologirane dele na dirkalniku. Kako lahko Peljhan,Dekleva,Baumschlager in ostali uporabljajo DeVIto izpuhe,če ti niso homologirani.Mi lahko kdo to razloži.


:D
Ampak ne homologirane za cestno uporabo! Gre za dve popolnoma razlicni homologaciji. Ce se za na cesto uporablja samo homologirane dele (vsak predrugacen raufenk mora imeti nekje homologacijo), se v dirkariji uporablja dele, ki ustrezajo FIA homologaciji. In slednja za izupuh doloca le maksimalni zunanji premer, kje in kako se mora zaceti, kje mora ven ispod avta pridet, max glasnost in to je to.

Katalizator recimo, ze ni vec domena istega clena v dodatku J FIA pravilnika, ampak je zahteva, da ima vsak katalizator FIA homologacijo, ki jo uredi proizvajalec. In to spet samo za dirke, ne za na cesto. Podobno je z varnostno kletko, ki ima vsaka svojo stevilko in homologacijo proizvajalca o skladnosti s FIA pravilnikom, ali pa cockpit od F1 :D
Bi bilo prav smesno videti en F1 bolid z vsemi potrebnimi FIA homologacijami, ki bi prisel po tablico na tehnicni.

Ne na koncu, so dirkalniki pri nas registrirani kot tekmovalna oziroma posebna vozila. Na tehnicnem (ne pred dirko ampak za tablico) si avto praviloma le ogledajo, preverijo zavore in luci, vcasih celo pokukajo malo v tekmovalno homologacijo, ki pa itak za nekoga, ki ni v tem poslu ne pomeni nic. Skratka, recejo ti izvolte se it ubit ce ze res tako hocete in postempljajo prometno.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po okt 06, 2008 12:01 am

MikeLima,takle odgovor sem hotel,zdaj vsaj vem. Hvala za odgovor ;)
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Napisal/-a sergej To okt 07, 2008 11:46 am

Imam eno vprasanje .....ali devito nardi izpuh, ki bi bil malenkost glasnejsi in bi bil bolj propusten....sprasujem zato ker potem bi lahko imel na avtu brez problemov..

Ampak res le malo...glasnejsi...ima kdo izkusnje
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To okt 07, 2008 11:57 am

Use se da. poklič ga pa se zmen. fora je sam v dolžini loncev in debelini izolacije
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
DBORUT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To okt 14, 2008 9:12 am

Napisal/-a DBORUT To okt 14, 2008 9:49 am

Suljo20 je napisal/-a:Ja tko je to ime pa kakovost se zmer plača, sam ne vrjamm pa to da je DeVito kao res tok bolši od recimo Remusa, k je res svetovno priznana firma DeVito pa uporablajo več al mn sam po Sloveniji.

LP


Ja pa, da ne pozabimo super sprintove izpušne sisteme, ker so v zadnjem času zelo napredovali in so na višjem nivoju kot pa remus.

http://www.supersprint.com/homeuk.htm

Pri supersprintu dobiš kompletne izpušne sisteme, pri remusu jih dobiš samo v namčiji

Lp
Priponke
DSCN5144.JPG
 
DBORUT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To okt 14, 2008 9:12 am

Napisal/-a DBORUT Če okt 16, 2008 8:49 am

Zanmima me kako je sedaj z TUV papirji pri Devito izpušnih ceveh.
Kakšne so pa cene recimo za športen katalizator za BMW M3 E92?

Lp
Priponke
20746izpuh_fiat_500_1_show.jpg
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če nov 06, 2008 12:04 pm

Nedolgo nazaj sem bil pri njemu in se menil za izpusni sistem za svojega - zal lahko o kaksni garanciji ali certifikatu le sanjate, mojster izdeluje samo sportne/dirkalne izpuhe. Cena za mojega (Abarth GP, turbo) naj bi bila okrog 1500 EUR pa navzgor. Posameznih kosov z zacetka izpuha ne zeli izdelovati - dobis lahko samo lonec, samo kolektorja ne...

LpF
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov