Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Če dec 17, 2009 2:09 pm

MikeLima je napisal/-a:Pa upam, da ne meris z uro PCjca, ki ni niti priblizno tako tocna. Tam so problemi z interupti pa z mnogo drugimi recmi ki imajo prioriteto pred tvojim programom. Vidim na CNCjki koliko odstopa ura od realnega casa. Ne verjamem da laufas valje na kakem RT operacijskem sistemu. No, vseeno so napake znotraj 1% kar je kul glede na vse ostale spreminjajoce se parametre pri merjenju.

Po mojih izkusnjah so najvecja spremenljivka gume.


Mislim, da je PC ura dovolj točna za osnovo. Na PC mam samo XP sistem in SAMO dyno program. Prioritete pa se da nastavljat ;)
U glavnem pogrešek meritve, na katerega vpliva ura PC je neznaten!


Res je. V mojem primeru uporaba gume Metzeler M3 napram Dunlop D209GP pokaže 6KM razlike v prid M3.Različna zmes, tlak polnenja, predvsem masa gume. Vendar je to spremenjlivka, ki ne vpliva na ponovljivost stroja!
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 17, 2009 2:28 pm

Korl Olmajti je napisal/-a:Mislim, da je PC ura dovolj točna za osnovo. Na PC mam samo XP sistem in SAMO dyno program. Prioritete pa se da nastavljat ;)
U glavnem pogrešek meritve, na katerega vpliva ura PC je neznaten!


Tudi moja masina goni samo XP pa CNC, pa vseeno takt se zdalec ni absoluten. Sicer dovolj za CNC gonit, ampak... Ce nimas kakega dedicated HW za real time processing, ne mores dovolj globoko posec v XP programje, da bi te reci spilale kot pricakujes. Visijo virtualni driverji vmes in se marsikaj... Samo za info.

Jest bi to z mikricem postimal in na USB posiljal kotni pospesek in obrate s "time stamp-om". Naj se potem PC-jec za salo poigra s preracunom, ne v realnem casu. To bi bilo potem res za nekaj razredov natancneje, ce rabis natancneje seveda. Bi bilo pa fino, ker potem res lahko se kako statistiko in matematiko preko tega zganjas, pa ceprav v Excelu. In ce te kdaj prime se kak magnet dodat, da bos valj malo zbremzal, je vse pripravljeno.
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Če dec 17, 2009 2:39 pm

Vseeno mislim, da je takt bistveno bolj točen, kakor pa sem izmeril dimenzije valja in preračunal inercijo.
Kar se moje dyne tiče na njej ne bom nič več delal, je dovolj točna. Je tud naprodaj...

Na valjih ki jih bomo pomlad pripravil pa bo eddy zavora oz. bodo inercijski ampak bo pripravljeno za nadgradnjo.
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 17, 2009 2:40 pm

Korl Olmajti je napisal/-a: Res je. V mojem primeru uporaba gume Metzeler M3 napram Dunlop D209GP pokaže 6KM razlike v prid M3.Različna zmes, tlak polnenja, predvsem masa gume. Vendar je to spremenjlivka, ki ne vpliva na ponovljivost stroja!


No vidis, pri avtih se kar pozna. Ti nimas stekanja, nagibov, ZIMSKIH GUM ;) :D . Bi bil svet lepsi, ce bi bilo manj vpliva. Ja vem je... Rototest je resitev.

Kupujemo Rototest... Udelite za sirotinju, udelite za sirotinju.......
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 17, 2009 2:46 pm

Korl Olmajti je napisal/-a:Vseeno mislim, da je takt bistveno bolj točen, kakor pa sem izmeril dimenzije valja in preračunal inercijo.
Kar se moje dyne tiče na njej ne bom nič več delal, je dovolj točna. Je tud naprodaj...

Na valjih ki jih bomo pomlad pripravil pa bo eddy zavora oz. bodo inercijski ampak bo pripravljeno za nadgradnjo.

Na drugi del bom rekel zelo pametno!

Na prvi del pa, da je kolega enkrat nekaj casovno kriticnega poskusal narest na PC-jcu. Na koncu je imel dve izbiri. Prva je bila DOS 5.nekaj, druga je bila uporaba zvocne kartice. Dedicated HW torej :D
Kdo bi si mislil, da je soundblaster najpreciznejsa RT naprava v PC-jcu?!?
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Če dec 17, 2009 2:49 pm

Jap, jo imam vmes 8) 8kanalno 8)
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če dec 17, 2009 3:11 pm

Res?

No, to je potem ze druga pesem.
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Če dec 17, 2009 4:06 pm

popolnoma in jedrnato povedano...ni kaj za dodat

me pa včasih čudi, da se v tako "drage" zadeve vgradi merilna tehnika clase 3, 4

potem ni ne da nekaj, da bi se za male gnarje dalo še zmanjšati pogrešek, narediti korekcijo?...seveda z malce inovativnosti...

potem smo že pri krompirju :)
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun So dec 19, 2009 11:19 pm

Jaz sem pa vedno mislil, da je point dynota, da prikaže razliko po tem, ko si kaj naredil na avtu ali v mojem primeru na motorju.
Zdaj pa vidim, da dejansko obstajajo kreteni, ki rabijo meritev le za to, da potem na forumi in v gostilni pokažejo koliko konj ima njihov avto...

Moj dyno ima odstopanje okoli 40% in ga uporabljam za (dirkam z 2T motorjem):
- ko menjam cilinder, bat in bodobno (ce je optimalno sportan - razporeditev moči)
- ko menjam gred
- ko nastavljam motor za različne piste (spodaj več moči ali na pistah z dolgo ravnino zgoraj več moči)
- po vsakem tuningu, karburatorja, cilindra, gredi, izpuha, tudi menjavi verige...
- in seveda za samo dizanje motorja (za kar je meni osebno dyno vreden vsakega €)

Če veš, kaj meriš, lahko skoraj vidiš, da imaš premalo namazano verigo... Point vsega tega je le to, da izmeriš odstopanja.
Ne znam pa si predstavljati, da bi peljal na valarje svoj stock avtomobil..., da mi povejo to, kar piše v vsakem oglasu in servisni knjigi...

Vem, da je točnost podatkov za komercialno uporabo pomembna, vendar pa je point valarjev drugje...
Berem nekatere... A so radi v središču pozornosti ali pa so res tako neumni, da avto, ko ga tunajo vsakič peljejo na drug valar. Booo...
Morda se motim...
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady So dec 19, 2009 11:53 pm

Priznam, da o Dyno-tih nimam pojma...
Nisem uporabljal in ne vidim razloga zakaj bi (no ja če mi kdo ponudi test, da sproba zmerit kolk hp imam... nikoli ne veš =P )

Če pa bi že šel, bi pa želel, da dobim čim realnejšo sliko kaj mi moj motor daje od 3 k - 8 k RPM. Pa če povem po pravici niti ne zame ampak za vse, ki me sprašujejo: kolk ima pa to konjev....

In moj odgovor ne bi bil: kolikor jih hočeš ;)

LP T.

p.s. sam pa vem, kdaj mi avto ne gre tako kot bi moral... odstovanja 15 - 30 hp mi pa niso tolk pomembna oops glede na to, da ga povečini uporabljam, ko grem v trgovino :twisted:
ohh še to... to je moj hobi... zato me o smiselnosti avta ne sprašujte :D
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Ne dec 20, 2009 11:17 am

NoSpeedNoFun je napisal/-a:Jaz sem pa vedno mislil, da je point dynota, da prikaže razliko po tem, ko si kaj naredil na avtu ali v mojem primeru na motorju.

Moj dyno ima odstopanje okoli 40%


Point dynota je točno to. Absolutne številke tu niso bistvene.

Če ima dyno odstopanje 40% ga vrži stran, ker je neuporaben.
Da pa moč motorja odstopa do 40% se mi pa tudi zdi precej...

Mogoče kakšne slikce od tvojega dynota?
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Po dec 21, 2009 11:53 am

Parametri so narobe nastavljeni :)
Gre home made dyno z free programom. Pa morda sem res pretiraval o 40%, ampak nekaj je razlike.
Point kaj sem zelel povedati, da to pri uporabi, kateri naj bi bil namenjen ni tako bistveno. Bistvena so odstopanja, ki jih gledam procentualno.
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Napisal/-a NeoTO Pe mar 19, 2010 12:02 pm

Ima kdo kakšne izkušnje z meritvijo porabe motorja na valjih? Ve kdo za koga, ki to dela?

Rad bi imel primerjavo porabe pri bencin/plin v enakih pogojih.
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So mar 20, 2010 6:38 am

Če rabiš neakreditirano (akreditiranega v EU ni, lahko tudi to, če je € ;)) ti lahko naredim...

ne bo pa čist pocen...predelava, izdelava posode za gorivo, programa, certifikata, valji...

če te zanima pošlji sporočilo
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Napisal/-a NeoTO Ne mar 21, 2010 12:49 pm

Predelavo že imam, želel bi le izmeriti porabo v kontroliranih pogojih. Potovalni računalnik sem skalibriral tako, da mi prikazuje obe porabi dokaj natančno (znotraj 1L pri 40L), vendar to velja za povprečje za cel tank.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po mar 22, 2010 11:44 am

Ce imas merjenje povprecne porabe ze reseno, potem rabis samo se valje z zavoro za eno popoldne in to je to. Poklici Matjaza na RSR, pa se zmeni.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL So jul 10, 2010 8:56 pm

evo, sedaj so tudi valjčki v celju, tako za avte kot za motorje :) ne vem pa kakšne vrste :(
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To jul 13, 2010 7:29 am

LukL je napisal/-a:evo, sedaj so tudi valjčki v celju, tako za avte kot za motorje :) ne vem pa kakšne vrste :(


JA?
KJe?
AUDI S2, little modified
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Sr jul 14, 2010 4:51 pm

greddy je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:evo, sedaj so tudi valjčki v celju, tako za avte kot za motorje :) ne vem pa kakšne vrste :(


JA?
KJe?

vs tuning
za telekomovo stavbo, pod telefonijo jager
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Po jul 19, 2010 12:34 am

Tud blizu Domžal bodo kmalu in ti ,za razliko od nekaterih pri nas, NE bodo igračka!

8)
Priponke
dyno.jpg
Babooni so med nami !
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov