Ni nic dodatno obtezen.
Se o tem kako Saxo gre. Iz podrobnih rezultatov so razvidni tudi casi in hitrost na 200metrov. Prvih 200 metrov je za Saxo-ja bolj pocasnih , nato pa se zacne posteno premikati.
Saxo (finalna voznja) : 200metrov 9.28sec in 135.11km/h. 400 metrov 13.73sec in 179.69km/h.
4.45sec za 45km/h od 135 do 180km/h
Mogoce se ne slisi nic kaj posebnega. Pa poglejmo ostale avte.
BMW E30 300HP: 8.3s ,140km/h , 12.83s, 171.91km/h
4.53 sec za 32km/h od 140 do 172km/h.
Pocasnejsi od Saxa, ceprav sam avto gre na splosno gledano zelo zelo dobro. Novejsi M3 so precej pocasnejsi, saj so precej tezji.
R5 V6 . 7.93s, 145.71km/h , 12.24s, 183.19
4.31 sec za 37.5 km/h od 145 do 183km/h. Tudi tu Saxo bolj potegne saj v istem casu doseze 10km/h vec do skoraj iste koncne.
Petka je drugace zelo hiter avto saj je peljala ze pod 12 sec.
Alfa 75 280KM 1000kg 8.28s, 145.13kmh , 12.72s, 179.78km/h
4.44sec za 34.5km/h od 145 do 180km/h
Tudi tu ima Saxo boljse pospeske.
Kar je bilo avtov pod 400-450KM imajo vsi slabse pospeske kot Saxo.
Zato so take dirke z vsemi meritvami idealne. Se pokaze prava moc avtomobila. Za vse tiste, ki sprasujejo kje se skrivajo konji
Se enkrat pa bi rad povedal, da so to slabi casi za Saxoja, ker avto ni sel kot je treba, oziroma ne tako kot dan poprej. Razpoka v izpusnem kolektorju. Avto ima tudi vso notranjost in krepko prek 900kg.