
Pacanje senzorjev?? Nedvomno so bolj prepustni, vendar če je problem z senzorji se lih tako zapacajo z orginal filtrom.
Kleemen je napisal/-a:Da ne odpiram nove teme, samo zaradi tega vprašanja napišem kar tukaj pod tale niz.
Imam renault cliota 1.2, letnik '95 in sem bolj zelen kar se filtrov in tuninga tiče =)
Nad motorjem je prostor, kjer teče zrak in v tem prostorju je seveda filter, ki po mojem mnenju preprečuje umazaniji v motor in s tem tudi nekako duši zvok motorja, tako da ni preglasen. Odprl sem tisto "posodico" (3je vijaki), filter pobral vn, vžgal avto in na normalnih obratih avto deluje normalno, ko pa naprimer pohodiš gas pa ima čudovit zvok! Zanima, me če bi lahko avto normalno vozil brez tega filtra in če je kaj narobe (vem da lahko policaji kaj težijo, ker ko pride na obrate ima malo močnejši zvok..ko pa se normalno pelješ niti ni opazne razlike..mogoče malo bolj potegne, ali pa samo filing..nevem)? Sam osebno mislim, da tisti filter nima posebnega pomena, saj če se ne motim ima od tiste posode speljano cev in v cevi je glavni filter, ki skrbi za filtriranje zraka..ta zgoraj mi deluje samo kot neke vrste dušilec, da motor ni preglasen.
Drugače pa je filter vizualno podoben temu na sliki..za lažjo predstavo:
drmocar je napisal/-a:Clio mk1 1.2 ima tak filter v originalu: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51NdLcrN33L.jpg
ali tak kot si ti dal sliko. Če motor zgleda tako kot ta: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... io1992.jpg
potem je to zračni filter in dejansko filtrira zrak. Brez filtra bo motor požrl vso svinjarijo iz zraka, najebejo sedeži ventilov, batni obročki, olje se hitreje "zapaca" in na daljši rok so bolj izpostavljeni tudi ležaji motorne gredi in ojnični ležaji...nič kaj preveč dobrega.
airmike je napisal/-a:Vrži ta filter ven pa dej not vgradnega športnega (dražja varjanta) al pa vrži komplet airbox ven pa natakni gobico pa en dovod hladnega zraka naredi iz klima cevi (poceni varjanta ampak tehnično neizpravna če naletiš na kakega šerifa)
Kleemen je napisal/-a:airmike je napisal/-a:Vrži ta filter ven pa dej not vgradnega športnega (dražja varjanta) al pa vrži komplet airbox ven pa natakni gobico pa en dovod hladnega zraka naredi iz klima cevi (poceni varjanta ampak tehnično neizpravna če naletiš na kakega šerifa)
Še najbolj se nagibam h temu ja..športni filter. Na a3m sem gledal je isti kot moj, enostavna vgradnja, samo pač zamenjaš filter za 56€:
http://www.a3m-tuningshop.com/Article.a ... cleid=6389
Kako pa je kaj s tem glede homologacije? Je treba še kaj doplačat, ali?
Ti si že drugi, ki je v tej temi napisal da se zapacajo brizgalne šobe. Res me zanima razlaga tega. Čemu? Jaz ne vidim nobene logike v tem, saj svinjarija ne gre skozi šobe, temveč mimo.FoxTer je napisal/-a:Na daljši rok pride do abrazije cilindrov, saj nesnaga, ki bi jo ustavil filter, prihaja v zgorevalni prostor z zmesjo zraka in goriva. Še bolj verjetno pa je, da bi se ti zapacale vbrizgovalne šobe....
drmocar je napisal/-a:Ti si že drugi, ki je v tej temi napisal da se zapacajo brizgalne šobe. Res me zanima razlaga tega. Čemu? Jaz ne vidim nobene logike v tem, saj svinjarija ne gre skozi šobe, temveč mimo.FoxTer je napisal/-a:Na daljši rok pride do abrazije cilindrov, saj nesnaga, ki bi jo ustavil filter, prihaja v zgorevalni prostor z zmesjo zraka in goriva. Še bolj verjetno pa je, da bi se ti zapacale vbrizgovalne šobe....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov