Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne maj 24, 2009 8:22 pm

Ne povzroči izgube. Motor zamoriš samo če imaš konus (sploh če je prevelik) ki je direkt pr motorju da vleče vroč zrak. Če imaš takega Greena ki je lepo izoliran bo uredu 8)

Pacanje senzorjev?? Nedvomno so bolj prepustni, vendar če je problem z senzorji se lih tako zapacajo z orginal filtrom.
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Ne maj 24, 2009 8:50 pm

Aja, pa zvok daje samo konusni filter ali vsak?

Drugače pri temu filtru Green Storm piše tole: Sestavljen je iz koničnega zračnega filtra in kompaktnega ABS ohišja, ki služi kot toplotna zaščita pred dotokom vročega zraka v motor.

Torej izolacija ne bi bila potrebna?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne maj 24, 2009 10:09 pm

Tukaj ne, ker je posoda zato da izolira filtr.

Konusni z čim krajšo cevjo da največ zvoka,sam to je mukanje za brezveze.

Probal sm svašta, ubistvu vse kar je možno, men osebno najlepš izpade panelni, s tem da je predelana posoda da dobi več zraka. Se lepo ujame z zadnjim loncem in doda malo globine. Bistvo glede zvoka je pa itak izpuh, filtr ka r e mene tiče nej samo doda malo..
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Ne maj 24, 2009 10:14 pm

Čakaj pa paše sploh konusni v ono škatlo ali gre v škatlo samo vgradni? Najbolje da grem jutri do techno racinga v kranju pa povprašam.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po maj 25, 2009 10:02 am

V orginal škatlo gre 100% samo panelni , večina škatl je takih da konusni pač ne gre notr, razn če predelaš posodo, kar pa tukaj nima smisla.

Konus:
Škatla se odstrani in na koncu te cevi, kjer bi mogla škatla pride tale filtr z ohišje. Poišč slike po forumu..
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Po maj 25, 2009 8:36 pm

Hvala za razlago. To mi ni bilo jasno :) Bom jutri odprl havbo pa pogledal kaj bi bilo najbolje naredit.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po maj 25, 2009 9:54 pm

Ja to itak, težko govorim, ker nimam pojma kako maš kaj speljano :D Mal si cajt uzem pa preglej oz kej poslikaj 8)
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Napisal/-a Kleemen To sep 21, 2010 10:19 am

Da ne odpiram nove teme, samo zaradi tega vprašanja napišem kar tukaj pod tale niz.
Imam renault cliota 1.2, letnik '95 in sem bolj zelen kar se filtrov in tuninga tiče =)
Nad motorjem je prostor, kjer teče zrak in v tem prostorju je seveda filter, ki po mojem mnenju preprečuje umazaniji v motor in s tem tudi nekako duši zvok motorja, tako da ni preglasen. Odprl sem tisto "posodico" (3je vijaki), filter pobral vn, vžgal avto in na normalnih obratih avto deluje normalno, ko pa naprimer pohodiš gas pa ima čudovit zvok! Zanima, me če bi lahko avto normalno vozil brez tega filtra in če je kaj narobe (vem da lahko policaji kaj težijo, ker ko pride na obrate ima malo močnejši zvok..ko pa se normalno pelješ niti ni opazne razlike..mogoče malo bolj potegne, ali pa samo filing..nevem)? Sam osebno mislim, da tisti filter nima posebnega pomena, saj če se ne motim ima od tiste posode speljano cev in v cevi je glavni filter, ki skrbi za filtriranje zraka..ta zgoraj mi deluje samo kot neke vrste dušilec, da motor ni preglasen.

Drugače pa je filter vizualno podoben temu na sliki..za lažjo predstavo:

Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To sep 21, 2010 11:23 am

Kleemen je napisal/-a:Da ne odpiram nove teme, samo zaradi tega vprašanja napišem kar tukaj pod tale niz.
Imam renault cliota 1.2, letnik '95 in sem bolj zelen kar se filtrov in tuninga tiče =)
Nad motorjem je prostor, kjer teče zrak in v tem prostorju je seveda filter, ki po mojem mnenju preprečuje umazaniji v motor in s tem tudi nekako duši zvok motorja, tako da ni preglasen. Odprl sem tisto "posodico" (3je vijaki), filter pobral vn, vžgal avto in na normalnih obratih avto deluje normalno, ko pa naprimer pohodiš gas pa ima čudovit zvok! Zanima, me če bi lahko avto normalno vozil brez tega filtra in če je kaj narobe (vem da lahko policaji kaj težijo, ker ko pride na obrate ima malo močnejši zvok..ko pa se normalno pelješ niti ni opazne razlike..mogoče malo bolj potegne, ali pa samo filing..nevem)? Sam osebno mislim, da tisti filter nima posebnega pomena, saj če se ne motim ima od tiste posode speljano cev in v cevi je glavni filter, ki skrbi za filtriranje zraka..ta zgoraj mi deluje samo kot neke vrste dušilec, da motor ni preglasen.

Drugače pa je filter vizualno podoben temu na sliki..za lažjo predstavo:

Slika


Vožnja brez filtra ni pametna zadeva. Če si si ogledal filter ko si ga snel iz ohišja si v režah lahko opazil precej svinjarije. Od mušic, cvetnega prahu, drobnega prahu s ceste....

Sedaj pa bi rad vozil brez filtra. To pomeni da bo tvoj motor moral prebaviti vso to svinjarijo ki je do sedaj ostajala v filtru. Si res želiš tega? Za začetek se ti bo svinjarija vsedla v sistem vbrizgavanja, prišla pa bo tudi v zgorevalni prostor, kjer bo iz nje nastalo bog ve kaj. Zadeva preprosto ni pametna. Če želiš močnejši zvok so zato razni športni filtri o katerih je v tej temi že povedano vse.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Napisal/-a Kleemen To sep 21, 2010 11:28 am

Hvala za odgovor. Ko sem pobral filter vn nisem videl nobenih mušic, ali kakšne umazanije, ker je verjetno vse ostane v drugem filtru, ki je pred tem, če se ne motim..zato tudi prašam, koga ki je lasnik clia 1 in je mogoče že to kaj gledal, ker jaz sem bolj lajk na tem področju. Ta filter zgoraj mi deluje kot neke vrste dušilec zvoka..mogoče se motim, nevem. Sigurno pa ne bom vozil brez filtra, če je to res kar si povedal.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To sep 21, 2010 12:31 pm

Clio mk1 1.2 ima tak filter v originalu: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51NdLcrN33L.jpg
ali tak kot si ti dal sliko. Če motor zgleda tako kot ta: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... io1992.jpg

potem je to zračni filter in dejansko filtrira zrak. Brez filtra bo motor požrl vso svinjarijo iz zraka, najebejo sedeži ventilov, batni obročki, olje se hitreje "zapaca" in na daljši rok so bolj izpostavljeni tudi ležaji motorne gredi in ojnični ležaji...nič kaj preveč dobrega.
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Napisal/-a Kleemen To sep 21, 2010 5:32 pm

drmocar je napisal/-a:Clio mk1 1.2 ima tak filter v originalu: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51NdLcrN33L.jpg
ali tak kot si ti dal sliko. Če motor zgleda tako kot ta: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... io1992.jpg

potem je to zračni filter in dejansko filtrira zrak. Brez filtra bo motor požrl vso svinjarijo iz zraka, najebejo sedeži ventilov, batni obročki, olje se hitreje "zapaca" in na daljši rok so bolj izpostavljeni tudi ležaji motorne gredi in ojnični ležaji...nič kaj preveč dobrega.


Motor izgleda tak kot je na sliki ja in v tisti posodici na sredi (enako na sliki) je tak filter, kot sem dal sliko. Ta filter na zgornji sliki pa je drugačen in kolkor vem nima takega..razen če ima še kakšnega dodatnega spodaj pri cevi..mogoče, nisem gledal.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To sep 21, 2010 6:16 pm

Vrži ta filter ven pa dej not vgradnega športnega (dražja varjanta) al pa vrži komplet airbox ven pa natakni gobico pa en dovod hladnega zraka naredi iz klima cevi (poceni varjanta ampak tehnično neizpravna če naletiš na kakega šerifa)
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer To sep 21, 2010 8:30 pm

Na daljši rok pride do abrazije cilindrov, saj nesnaga, ki bi jo ustavil filter, prihaja v zgorevalni prostor z zmesjo zraka in goriva. Še bolj verjetno pa je, da bi se ti zapacale vbrizgovalne šobe....
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Napisal/-a Kleemen To sep 21, 2010 11:07 pm

airmike je napisal/-a:Vrži ta filter ven pa dej not vgradnega športnega (dražja varjanta) al pa vrži komplet airbox ven pa natakni gobico pa en dovod hladnega zraka naredi iz klima cevi (poceni varjanta ampak tehnično neizpravna če naletiš na kakega šerifa)


Še najbolj se nagibam h temu ja..športni filter. Na a3m sem gledal je isti kot moj, enostavna vgradnja, samo pač zamenjaš filter za 56€:

http://www.a3m-tuningshop.com/Article.a ... cleid=6389

Kako pa je kaj s tem glede homologacije? Je treba še kaj doplačat, ali?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če sep 23, 2010 9:43 am

Kleemen je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:Vrži ta filter ven pa dej not vgradnega športnega (dražja varjanta) al pa vrži komplet airbox ven pa natakni gobico pa en dovod hladnega zraka naredi iz klima cevi (poceni varjanta ampak tehnično neizpravna če naletiš na kakega šerifa)


Še najbolj se nagibam h temu ja..športni filter. Na a3m sem gledal je isti kot moj, enostavna vgradnja, samo pač zamenjaš filter za 56€:

http://www.a3m-tuningshop.com/Article.a ... cleid=6389

Kako pa je kaj s tem glede homologacije? Je treba še kaj doplačat, ali?


Ne rabiš nobene homologacije, zamenjaš in to je to
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če sep 23, 2010 2:20 pm

FoxTer je napisal/-a:Na daljši rok pride do abrazije cilindrov, saj nesnaga, ki bi jo ustavil filter, prihaja v zgorevalni prostor z zmesjo zraka in goriva. Še bolj verjetno pa je, da bi se ti zapacale vbrizgovalne šobe....
Ti si že drugi, ki je v tej temi napisal da se zapacajo brizgalne šobe. Res me zanima razlaga tega. Čemu? Jaz ne vidim nobene logike v tem, saj svinjarija ne gre skozi šobe, temveč mimo.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So sep 25, 2010 6:39 pm

drmocar je napisal/-a:
FoxTer je napisal/-a:Na daljši rok pride do abrazije cilindrov, saj nesnaga, ki bi jo ustavil filter, prihaja v zgorevalni prostor z zmesjo zraka in goriva. Še bolj verjetno pa je, da bi se ti zapacale vbrizgovalne šobe....
Ti si že drugi, ki je v tej temi napisal da se zapacajo brizgalne šobe. Res me zanima razlaga tega. Čemu? Jaz ne vidim nobene logike v tem, saj svinjarija ne gre skozi šobe, temveč mimo.


Dajmo tole malce logično razmišljat. Zrak teče v zgorevalno komoro skozi sesalni kolektor. Šobe se nahajajo na tej poti (zrak in bencin se morata pomešati, da dobimo eksplozivno mešanico). Zato se del svinjarije ki bi morala končati v filtru znajde povsod, torej tudi na šobah.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So sep 25, 2010 11:04 pm

Šobe ves čas špricajo, kako se bodo zapacale od svinjarije v zraku? Mislm...sej je brezveze pisat.
 
Uporabniški avatar
ludvik
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po okt 09, 2006 3:23 pm

Napisal/-a ludvik Če sep 30, 2010 5:37 pm

drmocar je napisal/-a:Šobe ves čas špricajo, kako se bodo zapacale od svinjarije v zraku? Mislm...sej je brezveze pisat.

Mogoče so to specijalne šobe ki vlečejo zrak not,potem pa bencin ven . :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov