Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če sep 02, 2004 10:00 pm

Hvala za extended razlago.

No torej je 75k sit osnovna cena. No ja zagotovo pol cenej kot dizel modul, pa tudi pol manj pridobi a nic za to. Kot pa pravis morajo bit prvo narejene vse predelave na avtu in potem se optimizira moc. Ce prav pomislim sem prvo montiral filter in avto ni delal v redu dokler mi en majster ni nastavil na novo predvziga, potem se je pa poznalo da je pridobil avto na moci.

Idle pa bi rad dvignil, ker je smesno prenizek in masina zato ful vibrira (prevec zraka) zato bi ga dvignil za enih 200 obratov.

Felicia drgac gre dobro (no zadovoljivo bom rekel) kljub temu da ni skor nic predelana in manjka se kaksna urca dela in se kaksna piva pravemu cloveku da bo optimirana hardversko, le praracunat moram se prvo kaj in kako. Vse skupaj pa malo skrivnostno in legalno. Res pa da tudi mam program za taksne stvari da preracunam optimizacijo, zato sem imel gor ze 6 air intakov, ta zdaj je zakon, pa se ni popoln. Vsebino pa puscam originalno, ker takoj ko tikas gre kaj falit.

Jaz mam drugace 1.6 z magneti marelli elektroniko ter veleznano cudno zracno loputo, ki se jo da kar lepo nastimat a mi ni jasno ce je to res ali samo folk blefira. Pa ravno za to loputo se bojim ce bo v redu delalo ali bodo tezave. Sem ze postal skepticen nad mehaniki in si vse sam sraufam.
Zadnjič spremenil s.Hio, dne Če sep 02, 2004 11:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
bocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe avg 13, 2004 8:48 am
Kraj: Lj

Napisal/-a bocky Če sep 02, 2004 10:41 pm

Eno neumesno vprasanje, ker ne sledim prevec tej debati???

Prebral sem cojkotov problem..... prej je sel avto na X obratih X hitrost, sedaj po cip tuningu pa ima avto Y vec obratov in s tem tudi doseze primerno vecjo Y hitrost, in modro kadi.....

Kako je mogoce povisanje moci in hkrati zvisanje maksimalne hitrosti dobiti brez dvigovanje el. blokade oz. povecanja obratov??

Meni se zdi logicno da "lacen clovek ne bo dolgo tekel (fiz.delal), nahranjen bo tekel (fiz.delal) dlje in bolje.... ampak se bo potem tudi dobro usral (modro kadil)"
born to drive
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Če sep 02, 2004 11:00 pm

bocky. odgovor je povsem enostaven. dizel v najvisji prestavi ne bo nikoli dosegel limita obratov. Zato tudi ce se mu povisa navor/moc, bo prisel z obrati sicer nekoliko dlje, vendar se vedno praviloma niti blizu limita vrtljajev.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če sep 02, 2004 11:11 pm

Daj mi povej a si ti vozil tisti dan? pa a si mel vklopljen cip? Ker originalni nima za burek ponavadi, pa tud 1.4 16v sem ze dol pocu cliota in megana 1.6 16v, tvoj pa gre kot sneta skira (jaz sem sel 160kmh, kok si sel ti?). Ceprav bi te itak pol ruknu dol na rondoju. joke.

Bom se malo nekaj predeloval in rihtal, tako da ce se bom odlocil za cip bo to v drugi polovici meseca.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Pe sep 03, 2004 8:21 am

Mam eno vprašanje. Mam BMW 320d (150KM). Zadeva je začela črno kadit (prevoženih 53kkm). Primer: se pelaš normalno z 2 tisoč obrati in takrat recimo mal gas pohodš, kot da bi hotu pospešet in v istem trenutku odnehaš brez, da bi bistveno pridobil hitrost. V trenutku torej ko odnehaš rukne ven cel oblak dima :evil: (fajn vidim v špeglu sredi belega dne). Tudi ko se spraviš prehitevat pri nekoliko nižjih obratih v štartu fajn zakadi, pol od 2.500 - 4.500 obratov pa ni dima več opazit. A bi se temu dimlljenju izognil z dobrim tuningom in na koliko konjev bi prišel?

Ker se je ta dim kar nenadoma začel pojavljat, bom šel vsekakor še na servis z njim, pa še pri teh 2k obratih kjer se pojavlja dim mi mrzel cuka. Lahko, da se je kej računalnik zmedel.

Torej, če je res kaj narobe in mi na servisu tega ne priznajo pod garancijo, bi blo dobr tud v tej smeri razmišljat, oz. zadevo vsaj preizkusit!
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a PBox Pe sep 03, 2004 9:06 am

s.Hio je napisal/-a:Pa se nekaj me zanima: Kako lahko SDI pridobi 15 konjev, ko pa nima turbine, iz 130 konjskega tdi pa samo 20 konjev vec dobite ven?


Ker gre le za povečanje količine goriva, ki lahko zgori v vsesanem (ali pa natlačenem) zraku, torej se količina zraka ne spreminja, je % prirastka moči pri atmosferskem dieslu zelo podoben % prirastka pri prisilno polnjenem.

Če te zanima preizkus na SDI, ni nobene ovire. Vzeti si moraš 45 minut časa za preizkus. 10 minut montaža, 20 minut preizkus, 15 minut kava.

lp
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 03, 2004 10:09 am

s.Hio je napisal/-a:Daj mi povej a si ti vozil tisti dan? pa a si mel vklopljen cip? Ker originalni nima za burek ponavadi, pa tud 1.4 16v sem ze dol pocu cliota in megana 1.6 16v, tvoj pa gre kot sneta skira (jaz sem sel 160kmh, kok si sel ti?). Ceprav bi te itak pol ruknu dol na rondoju. joke.

Bom se malo nekaj predeloval in rihtal, tako da ce se bom odlocil za cip bo to v drugi polovici meseca.


Sem jaz vozil ja. Za hitrost se ne spomnim, ampak je bilo precej hitro :wink:
V bistvu sem sprva malo podcenjeval tvojo felicio pa tudi ne gre slabo.

cip (vmesnik) imam vedno vklopljen, ze 50 kkm, zdajle je bil sele 2. redni servis, hvalabogu se vse normalno

@twingo: ce ti je serijski avto zacel kar naenkrat tako kaditi, potem pojdi na servis (najraje bmw). Tu je lahko vec vzrokov.
Noben tuning tega ne bo odpravil, ampak bo le poudaril. Pri tuningu lahko naprimer skrita napaka, ki je drugace niti ne opazis, potem pride do izraza. Skratka, pred tuningom mora biti avto obvezno brezhiben, drugace nima smisla kaj delat.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
Frizzy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Sr avg 04, 2004 1:26 pm

Napisal/-a Frizzy Pe sep 03, 2004 1:10 pm

zanima me ce obstaja kaksen cip za punto 75?za koliko km bi se poznalo?in pa morda kaksni nasveti pri nakupu sportnega filtra za isti avto? :)
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 03, 2004 6:17 pm

za filter ti bodo strkovnjaki tu na forumu vse povedali, pa tudi ogromno takih tem je ze odprtih. cip za ta avto pa obstaja, oziroma ga lahko optimiramo.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
Techfreak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To jun 25, 2002 6:39 pm

Napisal/-a Techfreak Ne sep 05, 2004 10:48 am

CarInventu: iščem ponudnika chipa za Ford Mondeo 2.0 TDci - 130KM. Pa se odločam med RSR in vami. Če imaš kakšno izkušnjo s čipanjem tega avta (obseg povečanja moči, ipd) bi se priporočal da mi jo zaupaš.

LP, Mato
 
Vantage
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne sep 05, 2004 11:43 am
Kraj: Šentrupert 125

Pbox

Napisal/-a Vantage Ne sep 05, 2004 11:45 am

kdo v sloveniji trži Pbox, torej kje se ga da zmontirati, če je možno v LJ ali NM rabim pa za BMW in Renault. hvala LP
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Ne sep 05, 2004 12:47 pm

Techfreak je napisal/-a:CarInventu: iščem ponudnika chipa za Ford Mondeo 2.0 TDci - 130KM. Pa se odločam med RSR in vami. Če imaš kakšno izkušnjo s čipanjem tega avta (obseg povečanja moči, ipd) bi se priporočal da mi jo zaupaš.

LP, Mato

Mato, za Mondeota 130km TDCI smo vgradili ze nekaj Rapidov - v bistvu vsi, ki so prisli, so probali in tudi takoj kupili. Pred kratkim je prisel celo eden celo iz Zagreba :shock: in bil navdusen, pa mi je sam rekel da je drugace zelo skepticen clovek.
Koliko kW/ Nm ti ne bi rad obljubljal, bi ocenil da nekje +20% max, glede na to kar sem bil sam v tem avtu in da TDCI ze kot serijski lahko precej "pokadi". Stevilke kw/Nm pa nerad napisem, ker se z njimi dandanes prevec manipulira in so bolj malo vredne napisane takole na internetu. Raje kot to, ti organiziram preizkus na tvojem avtu.

Kolikor je meni znano tuning preko OBD porta za ta avto ni mogoc, klasicnega cip tuninga (lotanje eproma) pa nam na tem avtu se ni bilo treba delati, ker so bili se vsi prakticno novi, torej v garanciji in so se stranke vedno odlocale za Rapid. Lahko pa ga naredimo. Reklamacij se ni bilo.

Glede montaze - je res enostavna samo 4 konektorji na injektorjih,vzame recimo 15 min, rabi pa se le kljuc 10.
avtoelektronika pika si
 
[Iztok]
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Če avg 19, 2004 10:05 am

Napisal/-a [Iztok] Ne sep 05, 2004 4:22 pm

Sicer sem že v drugi temi podobno spraševal, ampak bom še tukaj... Imam Beetla 1.4 16v, pa me zanima če bom z čip tuningom pridobil kaj KM, glede na to da je atmosferc... Zanima me če lahko pred nakupom preizkusim zadevo, da vidim kaj ponuja? Koliko KM bi pridobil? Se lahko v praksi izmeri to?
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Ne sep 05, 2004 11:11 pm

Fantje brez turbim - POZABITE NA ČIPANJE!!!!

Vsem ostalim čiparjem, ki toliko pišejo pa samo toliko: Brezplačna reklama in nategovanje folka s cenami!!!!

Danes sem govoril z znancem, ki je čipal enakega HDI-ja pri RSR-ju za dobrih 100 jurjev, da mu ravno tako plavkasto kadi, vendar že pri 3.600 vrtljajih navzgor ob močnem pospeševanju v klanec (meni tam nad 4.200 ali celo kasneje). Ima pa on 5KM več od mene.
Kajenje naj bi se dogajalo zaradi premajhnega sesalnega kolektorja za zrak, saj ob tiščanju gasa do konca ob višjih vrtljajih sama turbina zaradi povečanega pritiska ne more dovesti zadostno količino zraka, da bi bila ustrezna mešanica za pravilno oz. nekaječe delovanje.

Jaz sem dobil čip box z montažo, preizkusom, enotedenskim testiranjem, morebitnim ponastavitvam pred enim letom za 400 EUR (originalna cena preko 700 EUR) od enega tipa iz Celja. Možakar se že preko 5 let ukvarja s takimi zadevami in je grosistični uvoznik za dve večji slovenski podjetji, ki potem maloprodajajo tiste Pboxe in za nekaj firm iz Hrvaške in južneje.

Absolutno pa ima Pbox veliko več prednosti pred prepisanjem osnovnega programa.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po sep 06, 2004 11:28 am

s cipanjem na N/A masini itak ne pridobis veliko ampak zelo optimiras in izkoristis vse predelave, ki jih imas, tako kot z nastavljanjem predvziga. Govorim pa iz lastnih izkusenj.

Mogoce sem jaz cuden ampak sem obcutil razliiko ze pri menjavi sveck z super 4, pa z filtrom in z bolj odprtim izpuhom, pa z novo nastavljenim predvzigom, zakaj ne bi na vse to dodal se cip, mogoce pa bi vse skupaj lepse delalo.

Saj vsi pravijo, da ce odstranis katalizator ne pridobis nic, ce ne predelas lambde. In kako naj bi predelal labdo kot z cipanjem ali kakrsnim koli drugim posegom v eletroniko, potem pa se pozna res 10 hrckov ki bolj zivahno vrtijo kolesa.

Ok, na stock avtu pa se res nic ne pozna pa naj gdo rece kar koli. Ce pa mas tako kot jaz predelan dovod in odvod (CAI, kolektorji in lonci, katalizator je za okolje in mora bit gor) potem se pa bi mogoce ze kaj poznalo, ceprav nimam menjanih odmicnih. Bom porocal ko preizkusim, prej pa lahko govorim samo kar sem videl.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Diesel Po sep 06, 2004 11:53 am

Vmesnik je samo izhod v sili. Vsem ki se odločate za optimiranje predlagam flash EPROMA torej ¨pravi ¨ čip tunning. In sicer iz dveh razlogov;

1.Z vmesnikom se ne da dvignit turbine, kar pomeni manjša moč/navor kot pri ¨pravem¨ čipu.

2.razlika v ceni je minimalna al je pa sploh ni!!!!! Zato če se že kdo odloči za takšen poseg naj velja pravilo ČE JE ŠEL BIK NAJ ŠE GRE ŠTRIK!
 
PBox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr apr 21, 2004 1:32 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pbox

Napisal/-a PBox To sep 07, 2004 9:39 am

Vantage je napisal/-a:kdo v sloveniji trži Pbox, torej kje se ga da zmontirati, če je možno v LJ ali NM rabim pa za BMW in Renault. hvala LP


V Trebnjem Boštjan Vovk, Obrtniška ulica 4, 041 621929
V Ljubljani Linde mpa, Vodovodna 99, 041 740740

Lp
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So sep 18, 2004 2:43 pm

Čojko je napisal/-a:Fantje brez turbim - POZABITE NA ČIPANJE!!!!

Vsem ostalim čiparjem, ki toliko pišejo pa samo toliko: Brezplačna reklama in nategovanje folka s cenami!!!!

Danes sem govoril z znancem, ki je čipal enakega HDI-ja pri RSR-ju za dobrih 100 jurjev, da mu ravno tako plavkasto kadi, vendar že pri 3.600 vrtljajih navzgor ob močnem pospeševanju v klanec (meni tam nad 4.200 ali celo kasneje). Ima pa on 5KM več od mene.
Kajenje naj bi se dogajalo zaradi premajhnega sesalnega kolektorja za zrak, saj ob tiščanju gasa do konca ob višjih vrtljajih sama turbina zaradi povečanega pritiska ne more dovesti zadostno količino zraka, da bi bila ustrezna mešanica za pravilno oz. nekaječe delovanje.

Jaz sem dobil čip box z montažo, preizkusom, enotedenskim testiranjem, morebitnim ponastavitvam pred enim letom za 400 EUR (originalna cena preko 700 EUR) od enega tipa iz Celja. Možakar se že preko 5 let ukvarja s takimi zadevami in je grosistični uvoznik za dve večji slovenski podjetji, ki potem maloprodajajo tiste Pboxe in za nekaj firm iz Hrvaške in južneje.

Absolutno pa ima Pbox veliko več prednosti pred prepisanjem osnovnega programa.

Lp Čojko


Hm jz sem pa na netu bral koko je en model pr BMW-ju 320 e30 z čipom povečal moč za cca 15-20KM. Jz sploh nisem mel pojma da so mel titsti BMW-jčki že čipe pol pa to ne netu prebrem. jz samo :shock: :shock: :shock: :shock:

Al je slučajno mal preveč nabijal al je res lahko iz 130KM pršu na 145KM samo s čipom. Sej je tut sam napisal da razlike do 3,500rpm takorekoč ni naprej se pa pozna da bolš vleče.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
andrazzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So maj 22, 2004 4:38 pm

Napisal/-a andrazzz To sep 21, 2004 9:25 pm

Ja jst mam pa tut eno vprašanje!
Nekej v tej temi sem prebral da s čipom ubistvu povečaš dovod goriva ? Se pravi da bo avto žru VEČ ne pa manj, kot vsi obljubljao?? Aja pa recimo da prej in po (čipanju) voziš enako (z isto težko nogo)??

Pa se to me zanima, kaj je bolje da ti dodas notri samo neki modul ali da preprogramiraš originalen računalnik?

Lp,andraz
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr sep 22, 2004 9:42 am

Preberi si tole: http://www.car-invent.com/ponudba/diesel_tuning/faq.php - tuning box

in

http://www.rsrmotorsport.com/tehnologija.php - čip tuning

pa boš vse zvedel zakaj in kako.


Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost