Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To apr 25, 2006 6:15 am

Kr dobr pišeš, Mad, sam po ta novem : konjev nikol dost , navora pa še manj (oslov pa nas je že 2much) . In, ko delamo Turbo, damo itak jekleno tesnilo glave, tko da ni problemov z puščanjem olja zaradi pretankih sten, po ta novem pa izdelamo še notranje-vstavljene obroče, kot ima Sierra RS 500 , za "nad 2,0 bara polnenja" . Se pa kukr vidm kr neki spoznaš na podobne zadeve ... Pa glede primerjave Ax/Clio, si tud super zadel ... tooo stari ...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To apr 25, 2006 7:35 am

kopron je napisal/-a:In, ko delamo Turbo, damo itak jekleno tesnilo glave, tko da ni problemov z puščanjem olja zaradi pretankih sten


Samo rahel offtopic.. bi bilo smiselno dati jekleno tesnilo glave na roverja 200(pri teh avtih puscajo tesnila)?

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To apr 25, 2006 7:40 am

kopron je napisal/-a:Kr dobr pišeš, Mad, sam po ta novem : konjev nikol dost , navora pa še manj (oslov pa nas je že 2much) . In, ko delamo Turbo, damo itak jekleno tesnilo glave, tko da ni problemov z puščanjem olja zaradi pretankih sten, po ta novem pa izdelamo še notranje-vstavljene obroče, kot ima Sierra RS 500 , za "nad 2,0 bara polnenja" . Se pa kukr vidm kr neki spoznaš na podobne zadeve ... Pa glede primerjave Ax/Clio, si tud super zadel ... tooo stari ...


Sierra od 290 km diha samo z wrc tesnilom pa jo vseeno poje... pred njim sem imel tesnilo z plamenskimi obroči vendar je metalo malo olja povsod ker nisem naredil kanalov v glavo - cilinder... pa tudi ne vem kako ti zdrži pri ax-u da se blok ne povije in srajce ne začnejo plesati po bloku kaj si ga stisnil ododspodaj - gor ? koliko debele vijake? Turbo je super vendar preobčutljiv.. ni motor toliko zaščiten ... jaz rad stiskam zato obožujem karburator in ko sem imel še yugo sem dosti unotov zjebal na pospeških... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To apr 25, 2006 8:35 pm

ampak tale MAD pa obvlada zadevo....pol k boste našga AX-a zrihtal, mi boš povedal po MSN al me pa kontakteru po MOBI-ju pa bom jz očetu reku da nas bo en krog peljal, ker on zna ZELO DOBR vozt avte, ker je on tut hotel Rally vozit...sam se je pol menda inštruktor ubil. No to nevem čist natančno, zakaj pol ni šel dirkat.

l.p. drsokodj
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To apr 25, 2006 9:58 pm

drsokodj je napisal/-a:ampak tale MAD pa obvlada zadevo....pol k boste našga AX-a zrihtal, mi boš povedal po MSN al me pa kontakteru po MOBI-ju pa bom jz očetu reku da nas bo en krog peljal, ker on zna ZELO DOBR vozt avte, ker je on tut hotel Rally vozit...sam se je pol menda inštruktor ubil. No to nevem čist natančno, zakaj pol ni šel dirkat.

l.p. drsokodj


:?: :?: :?:
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 26, 2006 4:08 am

drsokodj je napisal/-a:ampak tale MAD pa obvlada zadevo....pol k boste našga AX-a zrihtal, mi boš povedal po MSN al me pa kontakteru po MOBI-ju pa bom jz očetu reku da nas bo en krog peljal, ker on zna ZELO DOBR vozt avte, ker je on tut hotel Rally vozit...sam se je pol menda inštruktor ubil. No to nevem čist natančno, zakaj pol ni šel dirkat.

l.p. drsokodj

Naj gre v soboto ko pridem gor z mojim ... bo imel nasmešek do ponedeljka ... Ciao Anže
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 26, 2006 7:17 am

Je že res, da ko enkrat naviješ motor tako kot mi, je bistveno bolj občutljiv. Zato ga je pa treba predelat da ti vsaj nekaj zdrži, tko , kot mi znamo . Torej, mora v tem primeru veliko več stvari -tud-veliko bolj klapat, kot pa pri navadnem, neobremenjenim motorjem. Zatorej je treba motor že PREDHODNO RAZBREMENITI . Šele potem ti lahko zdrži dodatne-hujše obremenitve . Kot pa sem že večkrat omenil, sploh ni problem v težah, ojnicah, motornih gredeh, vztrajnikih, ventilih, balansacijah, masah, ker Turbo ti itak zniža vrtljaje. Problem smo vedno imel samo v BATIH, in nikjer drugje . Seveda smo imel tud 2 doktorata iz tesnil glave, in posedanja puš , itd. Ampak to smo z Božjo pomočjo že rešil. Ostala je le še preobremenitev batov nad 2,0 bara. Ampak, tud to zgleda da smo rešil , ker zaenkrat ni problemčkov. Namreč ta motor ima izredno trde bate . Ko sem meril trdoto batov, ni dosti zaostajala za Uno Turbo 1,3, ki ima pa najtrše od vseh vozil na cesti do sedaj izmerjenih, če kdo v Sloveniji sploh še meri trdoto batov . Namreč moraš prvo imeti mašine za to, potem pa moraš še znati pravilno izvesti meritev. Šele ta meritev pa je pravi podatek, kolk konjev ti bo motor zdržal, da ti ne bo klalo batov, kot jih je nam leta nazaj pri hudih konjih. Torej šola je bila draga, ampak brez nič pa tud nič ni ! Za kovane bate pa ni denarja, zato, ker mi z Alexom & Kopron D.o.o. razvijamo "odpad varijanto". Torej hočemo iztisnit MAX power z nizkoproračunskimi sredstvi . Zato se še ne odločamo za kovane bate. Ko pa bo enkrat narasla potreba po njih, jih bomo že naročil, do takrat pa ...Max with Lord .
 
borisk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne okt 19, 2003 5:49 pm

Napisal/-a borisk Sr apr 26, 2006 10:34 am

Mene pa zanima kak ti meriš trdoto batov, ker po meni znanih metodah po meritvi ostane oddtisek, kar pa ne vpliva dobro na trdnost bata, pa čeprav če majhen odtisek..

Kolk pa so sploh trdi bati pribljižno (v HRC)...



lp, boris
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 26, 2006 11:00 am

kopron je napisal/-a:Je že res, da ko enkrat naviješ motor tako kot mi, je bistveno bolj občutljiv. Zato ga je pa treba predelat da ti vsaj nekaj zdrži, tko , kot mi znamo . Torej, mora v tem primeru veliko več stvari -tud-veliko bolj klapat, kot pa pri navadnem, neobremenjenim motorjem. Zatorej je treba motor že PREDHODNO RAZBREMENITI . Šele potem ti lahko zdrži dodatne-hujše obremenitve . Kot pa sem že večkrat omenil, sploh ni problem v težah, ojnicah, motornih gredeh, vztrajnikih, ventilih, balansacijah, masah, ker Turbo ti itak zniža vrtljaje. Problem smo vedno imel samo v BATIH, in nikjer drugje . Seveda smo imel tud 2 doktorata iz tesnil glave, in posedanja puš , itd. Ampak to smo z Božjo pomočjo že rešil. Ostala je le še preobremenitev batov nad 2,0 bara. Ampak, tud to zgleda da smo rešil , ker zaenkrat ni problemčkov. Namreč ta motor ima izredno trde bate . Ko sem meril trdoto batov, ni dosti zaostajala za Uno Turbo 1,3, ki ima pa najtrše od vseh vozil na cesti do sedaj izmerjenih, če kdo v Sloveniji sploh še meri trdoto batov . Namreč moraš prvo imeti mašine za to, potem pa moraš še znati pravilno izvesti meritev. Šele ta meritev pa je pravi podatek, kolk konjev ti bo motor zdržal, da ti ne bo klalo batov, kot jih je nam leta nazaj pri hudih konjih. Torej šola je bila draga, ampak brez nič pa tud nič ni ! Za kovane bate pa ni denarja, zato, ker mi z Alexom & Kopron D.o.o. razvijamo "odpad varijanto". Torej hočemo iztisnit MAX power z nizkoproračunskimi sredstvi . Zato se še ne odločamo za kovane bate. Ko pa bo enkrat narasla potreba po njih, jih bomo že naročil, do takrat pa ...Max with Lord .


...Spoštujem tak način razmišljanja zdrav do konca - Deux es Machina... Kaj bi dal da vidim glavo od znotraj... Kaj imaš karburator od Una?
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 26, 2006 7:20 pm

HA, evo našga TURBO PEGLNA !!! Ejga , kompl, KE'S ??? Kua se zduaua ??? Ti že veš, k se tud mal spoznaš, de morš BAT praviln pustavt, de ti ga končna sila merilnega postopka na stroju ne "stlač", ker grejo sile tud čez 100 KG/mm . Torej pa morš tud že vedt, de se trdote batov tud ne da merit v HRC-jih, ker sploh ne pride v ta območje . Vemo da se meri v Brinelih, HB-jih . No, pa kaj bi to, ... Važn de naš (tvoj) 206 Laufa ! Pa piha+ kiha, k taprav kojn iz hude štale !!! Je, je ratu tale pihawnk ...čeprov so še drugi zanimivi projekti iz naših zduaung ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 26, 2006 7:31 pm

Hej , prjatu : ma , kakšna glava, glava s kanali + ventili sploh ni problem, ko enkrat motor prisiliš z raznimi kompresorji !!! Potem to more it, seveda če se prej ne razleti... v kolikor ni znanja . Hja, tud mi smo sicer doktoriral ir tuninga ventilov, dokler se ni eden klobuk odlomil, potem je pa iz avta nastal mlinček... :lol: Torej, previdno, lahko tud smrtno nevarno ...BTW , Uno Turbo pa sploh nima razplinjača, ampk ga ma R 5 GTT, ki pa ni MAX varijanta, katero je razvil naš Alex . Šele on se je dovolj poglobil, da je zadevo speljal, da gre tko, kot je treba . Torej ... Lord is first.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 26, 2006 8:36 pm

Ja, fantje , ampk, še ne veste, de tale naš Turbo Borc, z svojim Turbo 206, kr dobr tera pu SLO, nevem kdo od njiju bolj . Ni od šale on ... , mali humor, heca ni ... ;)
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr apr 26, 2006 9:04 pm

206 Turbo ??? prou slišo oz. VIDU??????

hja kero mašinco ma notr od RC al S16 ???
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr apr 26, 2006 9:45 pm

... staro 1.6 8 V "rajnglo"... gre pa :-P
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr apr 26, 2006 10:09 pm

Svaka čast, sam a bi se dal v slovenščini, ker jaz res bolj iz konteksta razbiram o čem se gre, kopron.

Kaj je s to 206-ko?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če apr 27, 2006 2:09 am

kopron je napisal/-a:Hej , prjatu : ma , kakšna glava, glava s kanali + ventili sploh ni problem, ko enkrat motor prisiliš z raznimi kompresorji !!! Potem to more it, seveda če se prej ne razleti... v kolikor ni znanja . Hja, tud mi smo sicer doktoriral ir tuninga ventilov, dokler se ni eden klobuk odlomil, potem je pa iz avta nastal mlinček... :lol: Torej, previdno, lahko tud smrtno nevarno ...BTW , Uno Turbo pa sploh nima razplinjača, ampk ga ma R 5 GTT, ki pa ni MAX varijanta, katero je razvil naš Alex . Šele on se je dovolj poglobil, da je zadevo speljal, da gre tko, kot je treba . Torej ... Lord is first.


...Kolegu je puščal blow of ko so merili drugi dan ko je blo nastavljeno ga je zamenjal z lepšim ... vozil se je cel dan in smodil gume pol pa je klical da ne vžge... glava je počla... baje je šlo čez dva in pol bara cossie...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Če apr 27, 2006 9:12 am

drsokodj je napisal/-a:
cresh je napisal/-a:Kaj a ti si od sokliča sin?


ja

a ti si z litije ane???

k tegale megana poznam jz !!

l.p. drsokodj


ja sam tale megan že neki cajta ni več tuki. Zdej furam civic T 5.gen, pa za zravn še ax-a 1.0 :D :D
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 27, 2006 8:39 pm

Ja, pač smo v 2005 nardil Peugeot 206 1,6 TURBO !!! GOOD year . Ampk zgleda da sm zgoraj omenjenega Borisa zamenjal z pravim lastnikom tega strup-stroja . Al pa tud ne ? Naj mi prosim Boris samo potrdi lokacijo rezidence, če je mogoče , : code= Z.P. / G.F. ? Hvala ;)
 
borisk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne okt 19, 2003 5:49 pm

Napisal/-a borisk Pe apr 28, 2006 4:19 pm

Ja, zamenju si me :) , drgač me pa mal zanima okol teh turbin, pa tega,
(zanima me kak se da kej nardit z 1.1 fiat mašino iz sejčentota, neki sm že vidu na netu, take ''odpad variante'' ) razmišljam da bi si naredu en civilni gokard :twisted: :twisted:

aja, a mi lahk odgovoriš v kakem območju trdote si bati...

lp, boris
 
Cinq
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Sr apr 14, 2004 2:34 pm
Kraj: MB

Napisal/-a Cinq Pe apr 28, 2006 8:49 pm

Ti ko osces za seicentota....
Idi na Google, pa vtipkaj NOVITEC...
pa si pol lepo preberi...kaj se da naredit:)
Lp
Marko
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost