kopron je napisal/-a:In, ko delamo Turbo, damo itak jekleno tesnilo glave, tko da ni problemov z puščanjem olja zaradi pretankih sten
kopron je napisal/-a:Kr dobr pišeš, Mad, sam po ta novem : konjev nikol dost , navora pa še manj (oslov pa nas je že 2much) . In, ko delamo Turbo, damo itak jekleno tesnilo glave, tko da ni problemov z puščanjem olja zaradi pretankih sten, po ta novem pa izdelamo še notranje-vstavljene obroče, kot ima Sierra RS 500 , za "nad 2,0 bara polnenja" . Se pa kukr vidm kr neki spoznaš na podobne zadeve ... Pa glede primerjave Ax/Clio, si tud super zadel ... tooo stari ...
drsokodj je napisal/-a:ampak tale MAD pa obvlada zadevo....pol k boste našga AX-a zrihtal, mi boš povedal po MSN al me pa kontakteru po MOBI-ju pa bom jz očetu reku da nas bo en krog peljal, ker on zna ZELO DOBR vozt avte, ker je on tut hotel Rally vozit...sam se je pol menda inštruktor ubil. No to nevem čist natančno, zakaj pol ni šel dirkat.
l.p. drsokodj
drsokodj je napisal/-a:ampak tale MAD pa obvlada zadevo....pol k boste našga AX-a zrihtal, mi boš povedal po MSN al me pa kontakteru po MOBI-ju pa bom jz očetu reku da nas bo en krog peljal, ker on zna ZELO DOBR vozt avte, ker je on tut hotel Rally vozit...sam se je pol menda inštruktor ubil. No to nevem čist natančno, zakaj pol ni šel dirkat.
l.p. drsokodj
kopron je napisal/-a:Je že res, da ko enkrat naviješ motor tako kot mi, je bistveno bolj občutljiv. Zato ga je pa treba predelat da ti vsaj nekaj zdrži, tko , kot mi znamo . Torej, mora v tem primeru veliko več stvari -tud-veliko bolj klapat, kot pa pri navadnem, neobremenjenim motorjem. Zatorej je treba motor že PREDHODNO RAZBREMENITI . Šele potem ti lahko zdrži dodatne-hujše obremenitve . Kot pa sem že večkrat omenil, sploh ni problem v težah, ojnicah, motornih gredeh, vztrajnikih, ventilih, balansacijah, masah, ker Turbo ti itak zniža vrtljaje. Problem smo vedno imel samo v BATIH, in nikjer drugje . Seveda smo imel tud 2 doktorata iz tesnil glave, in posedanja puš , itd. Ampak to smo z Božjo pomočjo že rešil. Ostala je le še preobremenitev batov nad 2,0 bara. Ampak, tud to zgleda da smo rešil , ker zaenkrat ni problemčkov. Namreč ta motor ima izredno trde bate . Ko sem meril trdoto batov, ni dosti zaostajala za Uno Turbo 1,3, ki ima pa najtrše od vseh vozil na cesti do sedaj izmerjenih, če kdo v Sloveniji sploh še meri trdoto batov . Namreč moraš prvo imeti mašine za to, potem pa moraš še znati pravilno izvesti meritev. Šele ta meritev pa je pravi podatek, kolk konjev ti bo motor zdržal, da ti ne bo klalo batov, kot jih je nam leta nazaj pri hudih konjih. Torej šola je bila draga, ampak brez nič pa tud nič ni ! Za kovane bate pa ni denarja, zato, ker mi z Alexom & Kopron D.o.o. razvijamo "odpad varijanto". Torej hočemo iztisnit MAX power z nizkoproračunskimi sredstvi . Zato se še ne odločamo za kovane bate. Ko pa bo enkrat narasla potreba po njih, jih bomo že naročil, do takrat pa ...Max with Lord .
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
kopron je napisal/-a:Hej , prjatu : ma , kakšna glava, glava s kanali + ventili sploh ni problem, ko enkrat motor prisiliš z raznimi kompresorji !!! Potem to more it, seveda če se prej ne razleti... v kolikor ni znanja . Hja, tud mi smo sicer doktoriral ir tuninga ventilov, dokler se ni eden klobuk odlomil, potem je pa iz avta nastal mlinček...Torej, previdno, lahko tud smrtno nevarno ...BTW , Uno Turbo pa sploh nima razplinjača, ampk ga ma R 5 GTT, ki pa ni MAX varijanta, katero je razvil naš Alex . Šele on se je dovolj poglobil, da je zadevo speljal, da gre tko, kot je treba . Torej ... Lord is first.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost