Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 03, 2008 1:02 pm

kinkyllama je napisal/-a:lako maš preveč al pa premal bencina, nepraviln vžig

to se da ugotovit približno po barvi cvečk...ne veš pa na katerem delu ti jih "svinja"
... pšeničnorjavo bleščečebeločrno vemo to ... imamo pa pogled iz dosti višjega nivoja ( Wideband sonda in računalnik direktno povezan na ECU avtomobila ) napaka je nekje med motorjem in ECU - jem na napeljavi ali senzorjih Nekdo je rekel, da so vžigalni kabli slabo zaščiteni in je frekvenca kablov tista, ki j**e računalnik itd ... iščemo naprej :D do 29.08 imamo še časa ! L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne avg 03, 2008 3:19 pm

to se pravi, da nimaš mape za injektorje, samo za vžih..a kako?...količino goriva ti krmili lamda
edit
do sedaj se še nisem ukvarjal s turbači, vedno samo z atmosferskimi motorji, večinoma EFI tehnology..ponavadi brez lamde...pa me tole zanima
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 03, 2008 3:38 pm

kinkyllama je napisal/-a:to se pravi, da nimaš mape za injektorje, samo za vžih..a kako?...količino goriva ti krmili lamda



... Imam drugi računalnik - Megasquirt in Mape so za vse kar rabiš nastavljat - lambda ne krmili nič, ker je tam v glavnem zato da se čita čim točneje parametre in ko nastaviš računalnik prav jo lahko tudi odklopiš imaš pa še : senzor klenkanja gor, ki te ščiti za vsak slučaj in vzame iskro ko rata grdo :D količino goriva odpiraš z računalnikom in to tako : čase odpiranja ... koliko milisekund - stopnjo odpiranja oz. izkoriščenost injektorjev ... Pritisk goriva je nastavljen z regulatorjem tlaka mehansko in količina tudi - z velikostjo injektorjev - sedaj so gor 420 ccm ... iskra je pri pospeševanju preden dobi tlak nastavljena z 30stopinjami predvžiga in kot tlak raste se manjša - pri 1 baru smo na 15 stopinjah naprej pa bi moral vprašat Mitjo - nisem prisoten v tem vem samo kar so mi bežno povedali ... no računalnik ima v sebi tudi 3.5 bar map senzor ali senzor absolutnega tlaka kateri določa večino parametrov okoli ... sonda je samo kot čitalec podatka, ki javlja kdaj je mešanica revna ali bogata ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne avg 03, 2008 3:55 pm

potem ni sam throttle mapping

mate probleme s svečkam pri hladnem zagonu?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 03, 2008 4:01 pm

kinkyllama je napisal/-a:potem ni sam throttle mapping

mate probleme s svečkam pri hladnem zagonu?



... ne vem to ti bo boštjan lažje odgovoril zamenjali smo par kompletov svečk z zadnjimi nimamo problemov ... sem zelo malo okrog tega avtomobila - kar mi pove Boštjan ali Mitja so vsi podatki, ki jih imam ... sedaj je z motorjem tako, da se čudno obnaša in čez 5000 vrtljajev ne gre - prej je šel do 7600 kjer ima blokado . Mitja sumi Kable - jutri jih pošljem nazaj, ker sem jih v soboto vzel z seboj pomotoma ... sedaj ima neke druge gor in je mogoče to vzrok problemov. L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne avg 03, 2008 4:26 pm

en kabl že mrkne, tega je je enostavno izločit, da bi tako zmedo zganjal pa še nisem doživel
okrog kašnih IN kablov se pa verjetno ne sprehajajo..lahko kaj po ECUju ponagajajo
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po avg 04, 2008 8:07 pm

... Sedaj zopet dela ... Kabli od svečk so meli zadnjo besedo ... so se kregali z elektroniko na mrtvo :( no v četrtek, upam - da bo tule zapisan zadnji update vključno z izpisi končne meritve ... L.p. Max
Priponke
46.jpg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 06, 2008 12:34 pm

Ja, ... se opravičujem za izostanek , ker sem imel preveč dela ta čas , in nisem zmogel odpisati.
Prav tako se opravičujem, če je kdo dobil preveč drznih "podatkov" za MaxMada od mene.

Da, ... zaradi kablov, je preboj povratnega toka motil signal do računalnika.

No, sedaj že od včeraj avto leti na 2,25 Bara, z blokado na 2,4 Bara .

Sedaj bi že šli na 2,5 + Bars, vendar bo potrebno injektorje 550 CCM + večji Intercooler .

In, tudi večji hladilnik olja bo šel notri .

To vse delamo sedaj , in takoj ko dobimo, zmontiramo, nastavimo + izmerimo power .

MadMax pa naj še opiše današnje vtise iz kratke poizkusne vožnje .

Do naslednjič pa lep pozdrav iz duhovnih nižav, nekoč višav, čav , ...

by Boštyxz + Kopron team Si + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 06, 2008 4:30 pm

... Boštjan - posnemi pa daj na You-Tube - ne morem govorit o tem ... gre ... sam besede ne vidiš čutiš slišiš z ekrana filmček pa ... no kakorkoli zavore bo treba menjat, ker so komaj komaj ojačat koš okrog motorja, ker dviga amortizerje iz ležišča ijn en upgrade na zaščiti motorja ( Zavore, nosilci motorja, intercooler, injektorji 550 ccm, hladilnik olja - mogoče tudi vode ... itd ... gre kakor gre pač . zaenkrat pa ne bi o tem kako - bo kmalu prilika na Grobniku :) L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr avg 06, 2008 5:14 pm

ce rabis hladilnik olja imam na rezervi ena dva,razlicnih dimenzij in sicer fiat coupe turbo 19 cm sirina 15 cm visina 4 cm debelina drugi fiat uno turbo 25 cm sirina 8 cm visina 5 cm debelina.ce ti kaj odgovarja pisi.oni injektorji 440 cc so se tudi na zalogi.lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr avg 06, 2008 8:58 pm

kaj delate z teh TU3 motorjev :D

saj ste zmešani :D ....boštjan, posnemi video !

Lp!
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Če avg 07, 2008 10:23 am

Ja menda je imel Mad usta do ušes, ko se je peljal za burotano -smodnišnico:lol: :lol:

Hja 550ml, to bo pa res plavalni tečaj za bate :D

Včeraj je imel pa Bošti spet mal dimnikarske posle na svojem rosbilu, hja Diesel powaaa rulz :lol: lp
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če avg 07, 2008 11:25 am

@kopron: koliko je zdaj avto hitrejši od Slovenj Gradca? Malenkost, občutno...?
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če avg 07, 2008 2:44 pm

AudiFreak je napisal/-a:@kopron: koliko je zdaj avto hitrejši od Slovenj Gradca? Malenkost, občutno...?
... menda je - a koliko ne vem ... še vedno ni tisto pravo ... če bom priden bo upload filmčka danes na You-tube vendar je še kr.neki za popravit na avtomobilčku ...Hej - kje je ta presneta smodnišnica ? :) no Sablač imam doma - dva oljna hladilnika in enega prinesem v kratkem gor sicer je že bil gor pa je Boštjan reševal to drugače ( vodna cirkulacija) in za tlak 1.5 bar je bilo zadovoljivo sedaj pa je na robu ) verjetno prinesem v soboto gor 550 ccm injektorje in intercooler bo zrihtal Mitja (ta se je zaljubil v moj tekoči r.... ) ker z sedanjim zrak pod 80 stopinj ne uspemo več shladiti - no druge probleme bom poskušal rešit do ponedeljka malo tudi sam (nosilce) ... da nam ne pade motor iz vozila pred ponedeljkom ... upam, da bo rezultat vreden vložka in bodo ojnice zdržale - ker po občutku bi rekel, da že presegamo mejo zdržljivosti ojnic (230 km) :( in pričakujem da bo v kratkem kaj zaropotalo ... upam, da ne bo mogoče dobim ene močnejše v kratkem. L.p. M.

Filmček : http://uk.youtube.com/watch?v=Fjx09YzOwIg
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če avg 07, 2008 5:07 pm

kr solidno gre :)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 07, 2008 5:09 pm

AudiFreak je napisal/-a:@kopron: koliko je zdaj avto hitrejši od Slovenj Gradca? Malenkost, občutno...?


Bi prej rekel da med malo in med malo , kot pa med malenkost in med občutno 8) .

Ja, in, ... nekako " cuka" - še vedno - ne vleče zvezno/lepo/enakomerno.

Sumim pa da zato, ker čarunalnik ne dobi pravega signala , ker ga motita obratomer + osnovni čarunalnik, na katerega je priklopljen obratomer + gorivna črpalka .

No, kakorkoli, sedaj bom prvo reševal Wastegate vzvode, da dobim enakomerno regulacijo . Lahko da ga tudi to moti . Potem gremo naprej .

Sicer pa je bilo zanimivo, koliko prometa je bilo danes dopoldne na avtocestah, ... tako da ga nikakor + nikakor nisem uspel sprobati do končne hitrosti . :cry: . sami neki turisti + ...eh.

Sicer pa pričakujem, da ne bo nič zaropotalo, ker je motor zelo dobro pripravljen + kompresijsko precej razbremenjen . Treba ga bo le še malo ohladit' + zalit' .

Ju3 bo bolje, novica je že znanaaa ...

Lep pozdravčav , ...

by Boštyxz + # :bow #
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Če avg 07, 2008 5:51 pm

Hmm zakaj trokira... sliši se neko poklanje v drugi in tretji prestavi? tm okol 5do 6 k po občuteko kot da bi boost bil prevelik za boost limit mappo in prekinaj vžig kaj če bi za hec poskusil z dučiko na map senzorju da ne bo pulziranja pritiska na njemu če praviš da te WG matra. Kje pa imaš priklopljen MAp senzor?

Drugače pa vsa čast.
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Če avg 07, 2008 9:46 pm

Mad je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:@kopron: koliko je zdaj avto hitrejši od Slovenj Gradca? Malenkost, občutno...?
... menda je - a koliko ne vem ... še vedno ni tisto pravo ... če bom priden bo upload filmčka danes na You-tube vendar je še kr.neki za popravit na avtomobilčku ...Hej - kje je ta presneta smodnišnica ? :) no Sablač imam doma - dva oljna hladilnika in enega prinesem v kratkem gor sicer je že bil gor pa je Boštjan reševal to drugače ( vodna cirkulacija) in za tlak 1.5 bar je bilo zadovoljivo sedaj pa je na robu ) verjetno prinesem v soboto gor 550 ccm injektorje in intercooler bo zrihtal Mitja (ta se je zaljubil v moj tekoči r.... ) ker z sedanjim zrak pod 80 stopinj ne uspemo več shladiti - no druge probleme bom poskušal rešit do ponedeljka malo tudi sam (nosilce) ... da nam ne pade motor iz vozila pred ponedeljkom ... upam, da bo rezultat vreden vložka in bodo ojnice zdržale - ker po občutku bi rekel, da že presegamo mejo zdržljivosti ojnic (230 km) :( in pričakujem da bo v kratkem kaj zaropotalo ... upam, da ne bo mogoče dobim ene močnejše v kratkem. L.p. M.

Filmček : http://uk.youtube.com/watch?v=Fjx09YzOwIg


Tale filmček je na 1.5bar nadtlaka in 230KM?

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 08, 2008 6:37 am

Bruned je napisal/-a:Hmm zakaj trokira... sliši se neko poklanje v drugi in tretji prestavi? tm okol 5do 6 k po občuteko kot da bi boost bil prevelik za boost limit mappo in prekinaj vžig kaj če bi za hec poskusil z dučiko na map senzorju da ne bo pulziranja pritiska na njemu če praviš da te WG matra. Kje pa imaš priklopljen MAp senzor?

Drugače pa vsa čast.


Ja, dobr' si slišu/vidu ; ... tam nekje od 4 - 7 K ( pri 5750 je bil že z original čarunalnikom problem ) pocuka + popoka + poseka malo, potem pa sper potegne...

Vendar sem sinoči to precej popravil, z zamenjavo vzmeti pri WG . Sedaj je pol manj trokiranja/cukanja/pokanja/sekanja .

Vendar še ni to to, da bi vlekel čiiisto mirno, kot se mi zdi da bi moral .

Močno sumim/slutim , da gre za napako v signalu za čarunalnik .

Z dušilkami na map senzorju ki gre iz kolektorja pa ga ne bom bixal, ker potem ne samo da ne bo odzivnosti, ampak sploh tlak nima kaj nihati v sesalnem kolektorju .

Dušilko pa smo že dali na WG, zato da lahko z roko enostavno + točno nastavljamo tlak boosta .

Bo treba še mal' Mitja Vseneveda "pobarat' ", da pride + mal' preveže zadevo do čarunalnika .

No, pa lep pozdrav za1X , čav , ...

from Boštyxz + #
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Pe avg 08, 2008 6:55 am

Na matejevem yugu so bili isti problemi. Rešitev odprava malega malega boost leeka in menjava MAP senzorja.....
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov