Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
neoxy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne maj 02, 2010 12:29 pm

Napisal/-a neoxy So maj 08, 2010 10:58 am

Sej glede Tiptronica me je najbolj zanimalo,saj so mi na servisu ponovno namestili softwere,ker se mi je nekaj zblodil.Prejšnji modeli nimajo programsko podprte Tiptronice.Zato sem mislil,da zaradi spremembe diagrama navora,tiptronic ne dela prav.


Lp
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 12, 2010 12:00 pm

Eno vprašanje.

Pri VW motorju 2.0 TDI z DPF filtrom ter PD sistemom (ima oznako BMP) po navedbah naketrih tuning centrov kot je ABT, ni možno oz ni zaželjeno povečati moči s čipiranjem in tega nimajo v svojem prodajnem programu. Baje je ta motor zaradi sajavosti ali previsokih temperatur problematičen za čipiranje in se ga celo ABT izogiba zaradi morebitnih težav.

Kaj menite o temu?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Sr maj 12, 2010 12:24 pm

Osebno z BMP motorjem nimam težav,tuning je enak kot pri vseh ostalih VAG motorjih z DPF filtrom.Tudi nisem slišal, da bi kdo od drugih tunerjev imel te težave, pooblaščeni serviserji pa itak odsvetujejo vse kar ni original.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 12, 2010 12:41 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Osebno z BMP motorjem nimam težav,tuning je enak kot pri vseh ostalih VAG motorjih z DPF filtrom.Tudi nisem slišal, da bi kdo od drugih tunerjev imel te težave, pooblaščeni serviserji pa itak odsvetujejo vse kar ni original.



Ne govorim o pooblaščenih boga-boječih uslužbencev temveč o ABT, ki se izogiba temu motorju.

Sprašujem namreč zato ker ne dobim nikjer ravno konkretnega odgovora glede tega motorja. Jasno mi je da motor ne bo ravno odletel takoj, vendar dolgoročno me zanima glede filtra pa previsokih temperatur po čipanju.

Tukaj so recimo bili komentarji:
ABT:
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... erung-887/
ACHTUNG: Bei Fahrzeugen mit dem Motorkennbuchstaben BMP ist leider keine Leistungssteigerung möglich

Pa forum:
http://www.motor-talk.de/forum/leistung ... 56681.html
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Sr maj 12, 2010 1:15 pm

Kot sem že napisal, osebno nimam težav z BMP motorjem.
Imam stranko v Celju s Passatom 2.0 TDI BMP motor. Doma imajo avtomehanično delavnico in so hoteli imeti zelo močen tuning (ne priporočam drugim strankam). Avto ima prevoženih kakšnih 60.000 km po tuningu in ni težav. Lahko dobite tudi telefonsko in naslov na PM, pa se sami pozanimajte.

LP!

Alen
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr maj 12, 2010 2:01 pm

Njihov ima tudi DPF filter?
-Lahko na PM ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Sr maj 12, 2010 2:10 pm

Ima DPF.Telefonska na PM.

LP!
Alen
 
msl200
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 13, 2010 11:44 am

Napisal/-a msl200 Če maj 13, 2010 11:55 am

Ker se zelo zanimam za chip-tuning, sem prebral to temo.

Vse je videti v redu, zelo dobre cene, videti je strokovno, tudi pozitivna mnenja nekaterih ...

....vendar me skrbi to, da nikjer, niti na forumu, niti na http://www.chip-tuning.name strani ne najdem točne lokacije
=> piše le Šmarje pri Jelšah, ni točnega naslova
Vprašanje o lokaciji na prejšnjih straneh je tudi ostalo neodgovorjeno.

Poleg tega ni niti nekaga uradnega naziva firme (podjetja), ki bi se ga dalo preveriti v bizi.si, ali sploh obstaja (ali je s.p., d.o.o. ), kdo pač nosi odgovornost.
Če na strani piše da se ukvarjajo tudi z mehaniko, potem mora biti verjetno neke vrste delavnica, kar bi bilo načeloma v redu.
Tudi telefon je samo mobitel.

??

Ne mislim nič slabega, nič ni narobe, samo malo me čudi, da to ni jasno razvidno za potencialne stranke, malce manj je potem zaupanja.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Napisal/-a CSS Tuning Če maj 13, 2010 12:05 pm

Ko je bila spletna stran postavljena je naš računalničar pozabil na naslov in lokacijo.
Pozneje smo ugotovili,da je bolje če stranka stopi v kontakt z nami ali pa malo poišče po spletni strani.
Tako dobi nekaj več informacij o tuningu in če je recimo iz Ljubljane si zaradi poti do sem ne premisli.
Fiksen telefon pa sploh nimam in nimam nobene potrebe po njem. :)

LP!
Alen
 
msl200
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če maj 13, 2010 11:44 am

Napisal/-a msl200 Če maj 13, 2010 12:58 pm

Pozdravljeni,

sedaj ko je priložnost, bi vas torej prosil, da zapišete/objavite

kje se nahajate (pa še kako se pride do vas, za tiste ki nismo iz vaše bližine)

in če lahko, bi prosil tudi za naziv firme (verjetno je s.p. ?)

Če imate že izkušnje z avtomehaniko (imate servis, delavnico), to vsekakor poveča zaupanje ;)

Hvala in brez zamere.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če maj 13, 2010 1:10 pm

po mojih izkušnjah je največ težav z s.p. ji in uradnimi servisi ter firmami ker če te človk nategne ga ne morš enostavno prefukat, zveza potrošnikov in razne inšpekcij pa tud 0 ne nardijo tko da jst vedno h kolegom furam rihtat avto.
osebno sem cipal pri dotičnemu o katerem gre debata na forumu in lahko povem da je stvar vredu, in me nit ne zanima ali ima s.p. ali ne kaj in kako in kje se chipa se pač vse dogovori osebno preko maila ali telefona
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 16, 2010 8:59 am

Pollo je napisal/-a:ne rečem, da se ne zgodi...samo da gre pa 2 turbina v roku enga tedna je pa tud sumljivo...ne zagovarjam vse cene v Sloveniji glede čipiranja, samo v večini primerov je da kvaliteta odteha višjo ceno(ne govorim za vse primere) samo pri takih stvareh se ne sme "šparat"...jst sm dau pred 3 leti 500€ za čipiranje in bi danes še 1x raje plačal 500€ pri uveljavlenemu tunerju kot pa 200€ pri XYZ...
večini se zdi drago zaradi "trajanja" čipiranja (manj kot 1ura)



oljno mazanje turbine nima nobene veze s cip tuningom.ce pa je wastegate bolj zaprt v dolocenih vrtljajih pa bo prej kaj drugo slo ker bo prevec HP.Samo serijske turbine v vecini max. ne dajo vec od sebe da serijski motor nebi zdrzal.Slabe mape lahko imajo slabo razmerje gorivo-zrak glede na doloceno obmocje vrtljajev.V takem primeru ti skuri ventile,prezge bate.... ne pa da bi crknila turbina.To je larifari....
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 16, 2010 9:18 am

gofra je napisal/-a:Kot sem rekel, vsakomur svoje. Tvoje "vedenje" morda temelji na cem konkretnem ali si se s tem ze rodil? Kolikor jaz vem je krepka razlika med nalaganjem mape in izdelavo custom mape po meri oz. zeljah stranke. In slednje, verjemi, cetudi bo slo vse gladko, bo terjalo nekaj casa. Ne zelim nikomur stopati v bran ampak, si se pozanimal kaj dobis za tistih 800 EUR? Ne primerjat cene storitev med seboj, ce ne ves kaj le te zajemajo. Nekdo ti lahko naredi iz 140 170 (neuporabnih konjev) in ti bo za to racunal 200 EUR, drugi pa ti bo zoptimiziral delovanje motorje v vseh rezimih in prestavah in za svoj trud zahteval 500 EUR. Povej mi, za koga se bos odlocil?

In ne razumimo se napak. Dobro mapo lahko nekdo zaradi mene naredi za 300 EUR ali pa za 900 EUR, kar sem zelel povedat je le to, da ce ze, raje pljunem tistih 900 za konkretno storitev, kot 300 samo zato, ker je pac ugodno. In bodimo posteni, potencialno bos s "cheap"tuningom bolj tvegal, da stvari ne bodo kot bi morale (lahko) bile. Da si pa ti prisel skozi z 250 € pa - super, me veseli. Upam, da je to, kar si zelel.

Moja dva amaterska centa...


poznam par primerov v Slo ki so čipali ... pri dragih tunerjih ,ne bom tocno rekel pri katerih ker bo prislo do kregarije, in je prislo do napak v softwaru in ni bilo garancije tuner je zahteval ponovno plačilo da popravi napako ,kar je sam po domače povedano ,,zajebal,, pri prvem tuningu. :) Je pa dejstvo da se par teh tunerjev ucilo od enega ,na koncu pa so vsi kao profesionalci in imajo visoke cene.Naj mi nekdo v Slo pokaže valje ki so vsako leto kalibrirani in imajo certifikat ...vecina bi jih samo bila tiho. :) Kdo lahko reče da je prirastek moči dejanski kot piše na valjih, saj vsak ve da tuner lahko parematre prilagodi da pokaze za stranko zadovoljiv rezultat meritev na neodvisnih valjih pa na vsakih pokaze drugace.
To je v bistvu povsod copy-paste sistem s fino nastavitvijo parametrov.

To kaj ti govoris da se na vsako prestavo optimizira v maksimum pa ne dela noben tega tukaj ,ni to samo optimizacija na valjih, se potem testira na progi z data logerji, potem preucijo podatki .... in vec testiranj....
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 16, 2010 9:43 am

gofra je napisal/-a:Preberi si malo o teh meritvah - vsaka miza ti bo vrgle ven drugacen rezultat. Ne mores primerjat tovarniske deklaracije (vemo vsi kako je z njimi) z dejansko meritvijo. Steje samo "delta" prej/kasneje...

LpF



Točno tako, tovarne za ,meritev ne uporabljajo valjev ampak elektromagnetne direktne zavore... na os .ali zavore na principu merjenja pretoka tekocine v merilniku.... kar je najbolj tocno ,pri valjih pa pride do odstopanj ze zaradi same razlike materiala v gumah:P in najbolj slabo je da nikdar neves ce so izpisi iz valjev bili prilagojeni v prid tunerju ali ne, da ti vidis to kaj zelis videti hehe.
Zato pa steje razlika pred meritvijo in po meritvi ob enakih zunanjih vplivih brez spreminjanja parametrov na enakih valjih :)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne maj 16, 2010 9:49 am

Rey je napisal/-a:pa še moja "izkušnja" z njimi:
Ko sem se odločil, da bom čipal moj avto (Kia pro_ceed CRDi 140PS) sem preko maila kontaktiral več slovenskih tunerjev med njimi tudi chip-tuning.name. Ko sem jih vprašal glede čipanja nad tistih "standard" 170PS sem dobil odgovor, da se načeloma da nekje do 180, ampak da je potem problem filter trdih delcev, ki se rad zamaši. Iz tega sem sklepal, da oni v bistvu samo povečajo dovod goriva - to pa ni to kar sem iskal.
na koncu sem se odločil za drugega tunerja, plačal sicer 2x več, ampak ko pohodim gas avto ne zadimi (prej je kljub filtru trdih delcev kar mazal odbijač - bela barva avta- ko bo lepše vreme bomo vidli kakšna je situacija na odbijaču, ker zdaj je zaradi vremena cel usran), poraba je pri istem načinu vožnje in na približno istih relacajah padla za 0,6l.


vsako povecanje moci in poln pritisk plina da na izpuhu vec skodljivih plinov, logicno je da enaka kolicina ne more ostati ,samo razmerje lahko enako,pretok pa vecji in ce imas ti enako velik filter pa vecji pretok se bo prej zamasil :) Rešitev je vecji filter trdih delcev .
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne maj 16, 2010 12:00 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Lahko dobite tudi telefonsko in naslov na PM, pa se sami pozanimajte.

LP!

Alen


niste resni! da preko pm izdajate poslovne informacije svojih strank ... :ne
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Ne maj 16, 2010 3:26 pm

CSS Tuning:

Mislim da veš kdo sem, bela Alfa 147. Danes mi je odpovedala turbina. Pri 150km/h je avto izgubil moč, zadaj bel dim, olje mi je požrlo....
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne maj 16, 2010 3:36 pm

Jaka156 je napisal/-a:CSS Tuning:

Mislim da veš kdo sem, bela Alfa 147. Danes mi je odpovedala turbina. Pri 150km/h je avto izgubil moč, zadaj bel dim, olje mi je požrlo....

sicer ne poznam nikogar, pa vendar si edini, ki si pohvalil tega tunerja, sedaj ga pa javno blatiš - vzroka napake turbine pa žal ne moreš vedeti- je čip ali ne po mojem nenju ni dokazljivo ;)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne maj 16, 2010 3:42 pm

točno tako ;) ne blatit nekoga zaradi odpovedi turbine po čipanju.

Jaz lahko tudi vozim do LJ v prvi na blokadi pa bo turbo odpovedal :lol: kaj naj tožim potem irmscherja zaradi čipa?

Koliko vozil je že RSR čipal in je tudi sigurno nekomu turbina spustila dušo pa kaj čemo sedaj?

Noben te ne sili v TUNING. Vsak se odloči sam in more vedet, da ni več isto kot je bilo.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Jaka156
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: To jan 09, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Jaka156 Ne maj 16, 2010 3:49 pm

A sem napisal da je on kriv? Samo napisal sem v vednost... Noben nikogar ne blati...

Ker je že po čipanju kazalo čudno manj konjev kot predvideno...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost