Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne jan 03, 2010 12:36 am

lancia hf je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a:da ne bo še kdo omenil MB E 2,5 EVO :bonk


In potem se čudijo/čudite nekateri zakaj pride do nejasnosti ali kreganja, ker poznajo samo naslov/ime znamke :jao: :bonk
PS: MB je bil tudi Cosworth.


lancia hf je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Sorry mactron za tole kar bom rekel ampak si pa res en b****r. Po eni strani toleriraš topice s po nekaj 10 strani čistega totalnega nabijanja, po drugi strani pa (samo v določenih temah) takoj brišeš 5 postov ki niso ravno v smeri teme. Človek bi pomislil da ti kdo od glavnih v tejle temi liže rit ali pa še kaj drugega.

Zdaj pa me magar banaj, boli me falus...osebno praoti tebi nimam čisto nič, ker nimam razloga, samo na jetra mi pa grejo tvoja zelo očitno dvojna merila kar se moderatorstva(ki je tule itak na psu) določenih tem tiče.


Saj se tudi jaz na pol strinjam stabo, samo če pa že govorimo v EVO, brez znamke avtomobila, bodo pa vedeli vsi poznavalci avtomobilov gdo je bil prvi EVO. Tako da jaz tudi nisem prav nič drugega pisal, kot samo zgodovino naslova debate EVO :?


SORRY ! Naslednic bom zate napisu ime topica:

MITSUBISHI MOTORS LANCER EVOLUTION vs. SUBARU IMPREZA WRX STi da ne boš mel težave z razumevanjem.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne jan 03, 2010 12:36 pm

alanq4 je napisal/-a:Ajde x-hair oba po ježevke za spredi, pa jih greva učit drsanja :lol:


Ne vem kaj se čaka? :DDD

Bemti to z ježevkami bi blo prov zabavno. Sej ne kako je klapa gledala, ko gre en yugo na POLNO po AC. :lol:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Tvojtrener
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po jun 01, 2009 2:39 pm

Napisal/-a Tvojtrener Ne jan 03, 2010 8:54 pm

GodOfAll je napisal/-a:Bom kr tuki napisu, ker bo zadeva 100% zanimiva vsem lastnikom EVOv in STIjk:
http://www.sbg.at/lungauring/

Na strani maš termine (kdaj so odprti za proste vožnje), vremensko napoved, pol dneva 3 ure je 50 eur, cel dan 6 ur je 100 eur. Glede na to da ni popusta če vzameš takoj cel dan smo rekl ok.. najprej pol, pa bomo pol podalšal. No po skoraj 3 urnem drajsanju in nekaj čez 100km po števcu sem imel dovolj. Ostali pa tudi.
Proga je kar se konfiguracije tiče dobra ampak podlaga je pa čisti živ led. Če bi bla iz strjenega ali svežega snega bi blo precej bolje.
Do tja je iz LJ cca 180 km, karavanke 2x 6.5 eur, vinjeta 7.6 eur, ena cestnina gor 2x 4.5 eur, bencin za gor po poligonu (3/4 tanka v mojem primeru), vstopnina in pa nove pogonske gume... mal manj kot polna kazen za izživljanje po snegu - če te dobijo. :) Vsem ki smo imeli goodyear je narezalo profil, kolegove bridgestonke so ostale skoraj nedotaknjene, potem smo ugotavljali da so najbrž krivi tisti poledeneli krogi, kjer smo se zjutraj zadrževali - kolega se pa ni... v glavnem, mal mirki na gume če maš glih nove.

Še en posnetek od zuni: http://www.youtube.com/watch?v=DzP0XfaOiu0
RaceChrono podatki in dve kameri: http://www.youtube.com/watch?v=94w0Y_dC4CA

PS: FWD in RWD avti brez ježevk so nepremičnine. Na hitrih delih se še kej da na 180 ovinkih je pa čisti polom.


Hudi posnetki, lungauring je zanimiv in super ker je varna proga in veliko škode je bolj težko naredit - v torek gremo pa v thomathal, ki je nedaleč stran od lungauringa. Lansko leto sem vozil, pa mi je proga bolj zanimiva od tiste v lungauringu. Vseeno pa se ne more primerjat z vzponom na krim oz. zgornji ig, ki je zelo zanimiv/zahteven in meni osebno najbolj všeč - je pa nažalost tu majhna meja med hitro vožnjo in totalko.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jan 03, 2010 9:45 pm

@Yoni: off: No v kolikor si ze izpostavil ta "dvojna merila" ti bom tu nakaj povedal
namrec, ze od l.2005 nisi kaj prevec konstruktiven za ta portal (razen nekaterih
postov) in kvecjemu so/smo ta dvojna merila uporabljali pri tebi, kajti vsi ostali so prej
leteli oz. dobili kartone in ne ti... zadovoljen z odgovorom? Vem nisi... 5 postov pa tudi
ni bilo v prispodobi, kar se vidi iz besedila (minimalisticno). Sedaj se pa umiri in nikar ne
provociraj dalje.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 04, 2010 1:42 pm

LoCo je napisal/-a:SORRY ! Naslednic bom zate napisu ime topica:

MITSUBISHI MOTORS LANCER EVOLUTION vs. SUBARU IMPREZA WRX STi da ne boš mel težave z razumevanjem.


Naslov celotne teme popravljen. Samo MOTORS sem spustil, ker to itak vemo.


Loco, kaj pa na tanovo predelavo lancerja praviš?

Slika

Slika

Letos so eni štirje na dakarju, ker te avto pride cenejš kot pajero, pa ker gre za dirke tudi po hribih se tudi boljše obnese, ne vem pa kako gre v puščavi (to bomo pa še videl).
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Ne jan 24, 2010 6:37 pm

Matey_ je napisal/-a:Ja ... kaj nej rečem ... privoščit si še ne morem nobenega ... ampak če kdaj bo ... bo pred hišo počival Evo.

LP
Matej


....Ko bo, bo pred hišo Audi! 8)
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne jan 24, 2010 10:00 pm

nebivedu je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:SORRY ! Naslednic bom zate napisu ime topica:

MITSUBISHI MOTORS LANCER EVOLUTION vs. SUBARU IMPREZA WRX STi da ne boš mel težave z razumevanjem.


Naslov celotne teme popravljen. Samo MOTORS sem spustil, ker to itak vemo.


Loco, kaj pa na tanovo predelavo lancerja praviš?

http://www.autospectator.com/cars/files ... -Rally.jpg

http://pitstopbrasil.files.wordpress.co ... ncer-3.jpg

Letos so eni štirje na dakarju, ker te avto pride cenejš kot pajero, pa ker gre za dirke tudi po hribih se tudi boljše obnese, ne vem pa kako gre v puščavi (to bomo pa še videl).


pišuka nebivedu... Nikol si nebi mislu da bojo tut zate lancerja nardil... Evo ti ga :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
awdfun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To nov 25, 2008 12:41 pm
Kraj: Domžale

Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a awdfun To jan 26, 2010 10:28 am

Ko sem se pred dvemi leti odločal o nakupu avtomobila, sem nihal med imprezo sti in evo X. Potem se je pokazalo, da evo kljub vsej reklami sploh še ni dobavljiv z SST menjalnikom. Poleg tega se je iz testov videlo, da je avtomobil pretežak za nov motor. Poleg tega je bil nov motor aluminajst in kot sem sklepal, se ga je težje tunalo kot pri evo 9. Tudi sam rezervoar za gorivo ima manjši, večja poraba in s tem precej manjši akcijski radij. Imel je sicer prednost pred imprezo v nadzorovani razporeditvi vrtilnega momenta na zadnji osi, kjer ima impreza precej zakljenjen torsen diferencial, evo pa elektronsko nadzorovano hidravlično blokado.
Iz samih dirk na raly tekmovanjih in pogovorih s poznavalci se je videlo, da je evo manj robusten avtomobil z več odpovedmi. Sploh je bil po mojih podatkih kritičen menjalnik in tudi sam motor, če ga nisi vozil po pameti.
Je pa res evo x bolj atraktivne zunanjosti toda večji avtomobil, kar je bilo zame minus.
Tako sem se odločil za imprezo in z njo nimam nikakršnih težav. Dodal sem še kit prodrive stage 1 tako, da je motor precej bolj odziven v srednjem območju vrtljajev in sem zadovoljen.
Sta pa oba avtomobila špica in karkoli nabaviš ni slab nakup, če ti tak avtomobila sede. Je pa rivalstvo med modeloma postala kar nekakšna svetovna folklora in že to samo pove, da sta to izenačena rivala vsak s svijimi prednostmi in slabostmi.
Mora biti na vse štiri!
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To jan 26, 2010 12:13 pm

SST menjalnik? Jezesna no. Ce cloveka mika robotiziran menjalnik, potem pac to ne gre skupaj s kako sportno voznjo. S takim pristopom, je micka veliko bolj avto kot suba. Ima lepo notranjost, displeje, komfort, SNO, je manj komplicirana za voznjo.

Stock desetka se da naviti na 410+ konj in 500+ Nm za pocestno uporabo. Ce bi subaru kdaj videl to moc, polomi vse med kuplngo in tlemi. Navora pri subi ni ne spodaj ne zgoraj ne kje vmes. Se vsak, ki se je presedel iz enega v drug avto, je to rekel. Urbane legende, da se iz alu bloka ne da stisnit veliko, drzijo samo, ce mislis it preko 700 konj. Ja, to je res maksimum za alu blok. Za zeleznega je bilo se enkrat vec, drzi.

In tisti, ki se spoznajo... Kdo ze? Jaz vem za dva suba protagonista, pa obadva samo zaradi denarja v njun zep kapljajocega.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a LoCo To jan 26, 2010 12:19 pm

awdfun je napisal/-a:Iz samih dirk na raly tekmovanjih in pogovorih s poznavalci se je videlo, da je evo manj robusten avtomobil z več odpovedmi. Sploh je bil po mojih podatkih kritičen menjalnik in tudi sam motor, če ga nisi vozil po pameti.


Kaj pa ti bluziš? Če si iz primerjave med evo X in STi prsu do tega pri nas sploh ni nobenega Evo X še blo od slovencev, če govoriš pa o prejšnjih modelih pa tut nevem kaj hočeš povedat... Motorje od evota na rallyjih kolje samo Klemenčič, zato ker ma pametne tunerje, ostalo kar je pri nas (večino je delu MikeLima iz tega foruma) pa niso mel lih problemov z motorjem, menjalnike vozjo pa al Drenth dogbox al pa madžarski dogbox, v obeh primerih ma skupnega s serijskim menjalnikom samo ohišje.

Če že hočeš povedat hibo od evota proti imprezi je to transfer case s centralnim difierencialom katerega ima subaru zaradi flat 4 motorja lažje rešenega, menjalnik ma pa tut serijsko evo močnejši kot sti.

Pa ne narobe razumet, me veseli da si se odloču za imprezo in da si z njo zadovoljen, ampak če si se odloču za STi na podlagi razlogov k si jih napisu si ponesreči napačen avto kupu, ampak praviš da si zadovoljen tko da se je dobro izšlo :)

Edit:
MikeLima je napisal/-a:Stock desetka se da naviti na 410+ konj in 500+ Nm za pocestno uporabo. Ce bi subaru kdaj videl to moc, polomi vse med kuplngo in tlemi. Navora pri subi ni ne spodaj ne zgoraj ne kje vmes.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
awdfun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To nov 25, 2008 12:41 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a awdfun To jan 26, 2010 12:57 pm

Vsak ima svoje argumente ampak moram povedati, da avto uporabljam ne samo za dvigovanje adrenalina ampak tudi za običajno vožnjo. Kot sem že povedal, ima evo precej višjo porabo tudi pri normalni vožnji. To si nisem sam izmislil ampak so mi povedali poznavalci, ki ga tudi prodajajo. Ob še manjšem rezervoarju si kar naprej na črpalki kar postane na daljši vožnji že kar precej moteče.

Kar se tiče anemičnosti motorja ne bom diskutiral, ker evota le premalo poznam in nimam navade nekaj nabijati kar tako na počez. Vem da osnovni motor od impreze dobro vleče šele ko ga zavrtiš nad 4000rpm, s prodirive predelavo pa ima maksimalne navor že pri 3400rpm in sploh ni primerljiv s serijskim po odzivu.
Motor se da naviti čez 500PS, vendar tega ne bom delal, ker ga ne uporabljm za dirke. Tak motor je brutalen le pri visokih vrtljajih tako pri imprezi kot tudi pri evotu.
Tak avtomobil tudi ne smeš terati po avtocesti, ker ti lahko zariba (že dosti znanih primerov).

Vsake oči imajo svojega malarja in vsak ima svoje argumente na osnovi pridobljenih podatkov in na koncu se pač odloči za nek nakup. Moram pa priznati, da me je ob odločitvi tudi mikal evo toda zamujali so z nastopom na trgu in sploh se ni vedelo kdaj bo prišel ven in to je bil najbrž tudi moj glavni razlog, da sem se odločil za imprezo. Nisem pa nek zaslepljen fan od subaru znamke in bom mogoče naslednjič kupil evota, če me bo prepričal z argumenti. Clackson pri tem ne bo jeziček na tehtnici.

Pa brez zamere!
Mora biti na vse štiri!
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a mm46 To jan 26, 2010 1:18 pm

LoCo je napisal/-a:Edit:
MikeLima je napisal/-a:Stock desetka se da naviti na 410+ konj in 500+ Nm za pocestno uporabo. Ce bi subaru kdaj videl to moc, polomi vse med kuplngo in tlemi. Navora pri subi ni ne spodaj ne zgoraj ne kje vmes.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Se nisi ti pred nekaj dnevi dajal z eno imprezo? Nč nisi napisal tle o tem
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a LoCo To jan 26, 2010 1:35 pm

awdfun je napisal/-a:Vsak ima svoje argumente ampak moram povedati, da avto uporabljam ne samo za dvigovanje adrenalina ampak tudi za običajno vožnjo. Kot sem že povedal, ima evo precej višjo porabo tudi pri normalni vožnji. To si nisem sam izmislil ampak so mi povedali poznavalci, ki ga tudi prodajajo. Ob še manjšem rezervoarju si kar naprej na črpalki kar postane na daljši vožnji že kar precej moteče.


Od ljubljane do splita sem mel porabo 8.3L/100km s 4 ljudmi v avtu (ja 3 priče imam) ob RES lepi vožnji (100-130 km/h, bencin OMV 100). Moja povprečna poraba ko se vozim od doma do ljubljane je 11-12L/100 km z normalno vožnjo (130-180 km/h) in občasnimi izbruhi polnega plina. Ob kar konkretnem divjanju naokrog je poraba okrog 15-16L na 100km. Res je da je avto premapiran in optimiziran na moj način.

Kolk pije teb impreza?

Pa še o navoru in nizkih obratih, izvoli moj graf ko smo postavili avto na dyno:
Slika

mm46 je napisal/-a:Se nisi ti pred nekaj dnevi dajal z eno imprezo? Nč nisi napisal tle o tem


Nisva se lih dajala, srečala sva se na petrolu podsmreka ko sva šla oba po čike, iz tam odpeljala in pri 100 na uro pohodila in tja do 180 sem ga mel za priblizno 2-3 avtomobile kar je bilo tudi pričakovano ker tista impreza je prodrive kit in nič drugega se pravi nekje 330 hp... Pol sva se pa skupej peljala mal bolj "dinamično" do Ljubljane :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Re: Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a MikeLima To jan 26, 2010 1:57 pm

LoCo je napisal/-a: Motorje od evota na rallyjih kolje samo Klemenčič, zato ker ma pametne tunerje


LoCo
Malo te moram popravit tukaj. Silvan je pod presijo, ga klemenko skoz tera, da mora 110% od mogocega narest in to na iz smeti skupaj zlozenem, da ni stroskov. Tako pac ne gre, ni slo, ne bo slo nikoli. Drgace mu avti kar delajo po srbiji in se kje.
Vcasih, ce je treba kako noviteto uvest, mu zmanjka baze al kako nej temu recem. Ampak je fejst poba, ve kje je, se tudi prav postavi, ne nabija nekih astro cifer in to je to.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a LoCo To jan 26, 2010 2:01 pm

MikeLima je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a: Motorje od evota na rallyjih kolje samo Klemenčič, zato ker ma pametne tunerje


LoCo
Malo te moram popravit tukaj. Silvan je pod presijo, ga klemenko skoz tera, da mora 110% od mogocega narest in to na iz smeti skupaj zlozenem, da ni stroskov. Tako pac ne gre, ni slo, ne bo slo nikoli. Drgace mu avti kar delajo po srbiji in se kje.
Vcasih, ce je treba kako noviteto uvest, mu zmanjka baze al kako nej temu recem. Ampak je fejst poba, ve kje je, se tudi prav postavi, ne nabija nekih astro cifer in to je to.


Malo sem posplošil... Glede na to da je awdfun napisal da je problematika v vzdržljivosti evotovega motorja, pa je to edini ki mi je na glavo padu da je kakšen motor sm pa tja zaklal... Kot naprimer un poskus bioetanola ko je že na superspecialu ribato udarl. (mislim da je bil to on, ce pa ni bil me pa še tle popravi) :)

Hotu sm v splošnem povedat pač da glede vzdržljivosti 4G63 govorit kot slabem motorju je napačno. Sploh na temu forumu.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
awdfun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To nov 25, 2008 12:41 pm
Kraj: Domžale

Re: Zakaj Impreza wrx sti

Napisal/-a awdfun To jan 26, 2010 2:21 pm

LoCo je napisal/-a:
awdfun je napisal/-a:Vsak ima svoje argumente ampak moram povedati, da avto uporabljam ne samo za dvigovanje adrenalina ampak tudi za običajno vožnjo. Kot sem že povedal, ima evo precej višjo porabo tudi pri normalni vožnji. To si nisem sam izmislil ampak so mi povedali poznavalci, ki ga tudi prodajajo. Ob še manjšem rezervoarju si kar naprej na črpalki kar postane na daljši vožnji že kar precej moteče.


Od ljubljane do splita sem mel porabo 8.3L/100km s 4 ljudmi v avtu (ja 3 priče imam) ob RES lepi vožnji (100-130 km/h, bencin OMV 100). Moja povprečna poraba ko se vozim od doma do ljubljane je 11-12L/100 km z normalno vožnjo (130-180 km/h) in občasnimi izbruhi polnega plina. Ob kar konkretnem divjanju naokrog je poraba okrog 15-16L na 100km. Res je da je avto premapiran in optimiziran na moj način.

Kolk pije teb impreza?

Pa še o navoru in nizkih obratih, izvoli moj graf ko smo postavili avto na dyno:
http://img44.imageshack.us/img44/5971/evo9loco.jpg

mm46 je napisal/-a:Se nisi ti pred nekaj dnevi dajal z eno imprezo? Nč nisi napisal tle o tem


Nisva se lih dajala, srečala sva se na petrolu podsmreka ko sva šla oba po čike, iz tam odpeljala in pri 100 na uro pohodila in tja do 180 sem ga mel za priblizno 2-3 avtomobile kar je bilo tudi pričakovano ker tista impreza je prodrive kit in nič drugega se pravi nekje 330 hp... Pol sva se pa skupej peljala mal bolj "dinamično" do Ljubljane :)


Meni porabi impreza pri normalni vožnji okoli Ljubljane in v Domžale slabih 11l. Pri dolgi vožnji npr. v Hanover in nazaj pa pri normalni vožnji (čez Nemčijo 180+, čez Avstrijo 140 in ful gas z driftom čez Obertauren pa tudi 11l.
Ko pa grem npr. na Hrvaško, pa je poraba nekje 8,6l. Ko sem šel na Nizozemko in sem vozil nekje 140, ker se nisem hotel preveč utrujat in ustavljat vmes, mi je pa porabila 8,8l. Tank za gorivo je 60l. Včasih vzamem s sabo še 10l goriva v plastični posodi, da nisem v strahu, da bi zgrešil črpalko in še bolj si ga upam izpraznit.

Vrtilni moment na tvojem diagramu mi je pa zelo všeč. Je presenetljivo hitro na voljo. Sam imam 330ps in je podobna impreza kot tista ki jo opisuješ. Zame je čisto O.K.
Mora biti na vse štiri!
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid To jan 26, 2010 5:50 pm

to mata pa lahko nogo, jest mojo spraznem v uri 8)
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To jan 26, 2010 6:06 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:to mata pa lahko nogo, jest mojo spraznem v uri 8)


V uri še jaz svojega spraznem pa je ravnotako 60L rezervar. :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi To jan 26, 2010 6:11 pm

hehe... huda :D A ma sploh vezo kok konjev se da iz kerga avta stisnt? Kok vas je, ki dejansko te avte izkoristite na cesti (ne mislm avtocest pa od semaforja do semaforja, ker za to najveckrat ne kups tak avto)? Tam se sele poznajo konji. Za biti hiter od semaforja do semaforja mors met sam velik denarja, za bit hiter po zavitih cestah pa rabis se kej v glavi met. Vsaj pomoje. Jst mam avto za normalno dinamicno voznjo in za to je zadost konjev.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To jan 26, 2010 6:15 pm

Urshy_STi je napisal/-a:hehe... huda :D A ma sploh vezo kok konjev se da iz kerga avta stisnt? Kok vas je, ki dejansko te avte izkoristite na cesti (ne mislm avtocest pa od semaforja do semaforja, ker za to najveckrat ne kups tak avto)? Tam se sele poznajo konji. Za biti hiter od semaforja do semaforja mors met sam velik denarja, za bit hiter po zavitih cestah pa rabis se kej v glavi met. Vsaj pomoje. Jst mam avto za normalno dinamicno voznjo in za to je zadost konjev.




:tomidelej: 2X
Ma saj so za take stvari STI in WRX in samohvaljenje + ogromno grafou. Ko pa koga povabiš na cesto, ki jo uporabljajo recimo za GHD Lučine...... Potem je pa :?: :?: :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost