Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr apr 02, 2008 7:05 pm

pinny je napisal/-a:anže85 .....
nekej časa nazaj testiral seat leona 1,9tdi z 101Km in avto.....

...v leonu dizelskega motorja s to močjo ni bilo nikoli......(polo,ibiza, passat, audi B6....)

P.S anže85 - komot čipaj ...RSR ali SKN _ pa ko narediš, poročaj....130 je več kot dovolj....

P.S 1. za probo zmeri medpospešek na ravni cesti od 80-120 v peti sedaj.....in nato po čipanju_ tukaj je "prirastek" največji in to je v bistu "poanta" vsega tega dela.....kot zanimivost je tudi, da pri res normalni konstantni vožnji recimo med 90 in 130 poraba še za približni pol litra pade.....vsekakor tistih par sto evrov je vredno.....
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny So apr 05, 2008 5:04 pm

saško se oproščam k pršl do tiskarskiga škrata, 1,9tdi 110KM je prava cifra :D
 
SeaHawk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne apr 06, 2008 9:42 pm

Napisal/-a SeaHawk Po apr 07, 2008 8:00 pm

Zdravo
Se eden ki sprašuje isto zadevo ;)
Zanima me za Audi A4 99/00 1,6 je kaksna varijanta da bi se v hlev spravilo kakšnega konja več kot jih ima povprečno. (101KM)

TNX
Po slovenskih cestah maxi 130km/h Tak je predpis!! Škoda
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To apr 08, 2008 9:23 am

SeaHawk je napisal/-a:Zdravo
Se eden ki sprašuje isto zadevo ;)
Zanima me za Audi A4 99/00 1,6 je kaksna varijanta da bi se v hlev spravilo kakšnega konja več kot jih ima povprečno. (101KM)

TNX

najcenejša: da tega prodaš in da kupiš 1.8T.....

najdražja: (kvalitetna, ki jo boš tudi "čutil)) 1 konjiček te bo stal 100-150 eurov.......pa razmisli....
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr apr 09, 2008 1:23 pm

SeaHawk, če ni turbinc, pol ni vseskp nč vredno čipanja.

anže85, jst bi na tvojem mestu raje RSR, vseeno mal bolj preverjena zadeva
Slika
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija Če apr 10, 2008 10:24 pm

IcEm4n je napisal/-a:SeaHawk, če ni turbinc, pol ni vseskp nč vredno čipanja.

anže85, jst bi na tvojem mestu raje RSR, vseeno mal bolj preverjena zadeva


Čipanje atmosferskih motorjev je bolj komplicirano. Efekt pa je vseeno viden, predvsem v izboljšani prožnosti pri nizkih vrtljajih. Ter pri nižji porabi goriva. Govorim za SKN software (smo tudi eni redkih, ki optimiziramo "saugerje").

Konkretno za A4 1.6i s 101 KS se s "čipanjem" pridobi 16 KS in 15 Nm (11%) navora.

Cena: 330 EUR (z DDV)

Lp,
Uroš

p.s.: Neškodoželjno (zgolj izi firbca) vprašanje - v kakšnem smislu je RSR bolj preverjena zadeva ?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če apr 10, 2008 10:26 pm

SKN_Slovenija je napisal/-a:p.s.: Neškodoželjno (zgolj izi firbca) vprašanje - v kakšnem smislu je RSR bolj preverjena zadeva ?


dalj časa na slo trgu
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija Če apr 10, 2008 10:34 pm

pinny je napisal/-a:anže85 .....
če boš mau logičn razmislu boš vedu da več konjev pomen večje obremenitve, večje obremenitve pa posledičn seveda vplivajo na materiale, tk da presodi sam
glede tega ali raje imeti 147KM in 290Nm ali 130KM in 300Nm, nekej časa nazaj testiral seat leona 1,9tdi z 101Km in avto šel čisto dovolj, so mi pa v avtohiši rekl da so že enega čipal na 147Km vendar tako čipanega imel samo mesec ali dva dokler ga imeli kot testni avto, potem so ga čipal na 130KM, zato ker pač da bi biu avto skozi tako čipan lahko pride do kakih posledic, ni pa nujno, sm logičn da če večja moč večje obremenitve za sam material


Tvoje razmišljanje ustreza za predelave, kjer se preprosto povečuje tlak turbine do meje notlaufa, kot večina "garažnih" tunerjev počne.
Kvalitetna optimizacija oz. predelava pomeni izkoristiti iz posameznega motorja vse tolerančne rezerve, ki jih motor premore. Vsi ključni parametri (tlak turbine, temp. izpušnih plinov,...) morajo biti v mejah tovarniško določenih vrednosti. Prav tako je pri nas vsak software razvit tako, da so upoštevane tudi ostale omejitve (ne samo motorja) kot npr. max navor, ki ga prenese menjalnik, sklopka... ipd.

Npr. kot zanimivost najpogostejši vzrok, ko popravljamo software za ostalimi "tunerji", je tresenje vztrajnika... zelo enostavna rešitev za zelo motečo napako.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2008 10:59 pm

sj vztrajnik trese zarad prevelikega navora na "enem mestu" okol 2000 rpm.po se pa mau lepso krivuljo navora nardi.
kok pa je poj maximalen navor mansi po tej predelavi?
pa a je kj vec navora poj pri recimo 3300-3600 rpm?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4380
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl So apr 12, 2008 5:53 pm

-16KM pri 1,6 motorju od 102KM?!
-pa to je 15% več moči, odličen rezultat,torej je upanje za "atmosferce"
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So apr 12, 2008 6:00 pm

Mogoče črno na belem o teh 15% na N/A motorjih?
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Alfist19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne mar 11, 2007 8:54 pm

Napisal/-a Alfist19 Ne apr 13, 2008 11:11 am

to so base 15 km pri 1.6 motorju sploh pri atmosferskemu, pri rsrju pravjo čipanje atmosferskega prez predelave izpušnega sistema+zajem hladnega zraga+odmične se skor ne splača chipat ker nebo neke bistvene razlike mx 5 km - 15 se mi zdi pa kr mal huda brez dodatnih posegov samo z cipanjem če je to res čipam takoj ampak dvomm!
Lp
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne apr 13, 2008 12:35 pm

pr mojmu bmw M3 se je poznalo 16ps pa je atmosferc tko da kr verjemi,je pa res da je bil čeperan drugje
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Alfist19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne mar 11, 2007 8:54 pm

Napisal/-a Alfist19 Ne apr 13, 2008 8:10 pm

Ja sam si pa tud primerju M3 k ma čez 300 konjev sej bi bla sramota če se nebi za tok poznal. Ne vrjamem pa na 1.6 motorju k ma cca 100 km brez turbine in se je pridobil z čipanjem 16 konjev nikoli na svetu!!!
LP
 
ND4SPD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 15, 2003 8:01 am

Napisal/-a ND4SPD Sr apr 16, 2008 9:56 pm

sašo5 je napisal/-a:
DArdevil1 je napisal/-a: .Ima pa 5 prestav.
Zdaj pa mene zanima vaše mnenje ali je avto čipan ali ne.

....na ravnici štoparico v roko in probaj medpospešek 80-120 v peti (ponovi večkrat, v obe smeri) če bo čas okoli 7.5 sek, potem je "čipan"
P.S če imaš pa še climatronic, potem se da na enem kanalu ena vrednost odčitat (je sicer od avta do avta različen kanal, samo če najdeš poznavalca ti bo takoj našel....al pa tester pri pooblaščencu....)

imam climatronic, passat 2008 tdi.
kako naredim, da se odčitajo posamezne vrednosti in kaj pomeni kakšen kanal?
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija Če apr 24, 2008 10:21 am

Alfist19 je napisal/-a:to so base 15 km pri 1.6 motorju sploh pri atmosferskemu, pri rsrju pravjo čipanje atmosferskega prez predelave izpušnega sistema+zajem hladnega zraga+odmične se skor ne splača chipat ker nebo neke bistvene razlike mx 5 km - 15 se mi zdi pa kr mal huda brez dodatnih posegov samo z cipanjem če je to res čipam takoj ampak dvomm!
Lp


Govoriš seveda na pamet ali si verjetno že "čipal" vrsto atmosferskih motorjev, da tako zagotovo trdiš ?

Glede prirastka se pri atmosferskih motorjih vrednosti zelo razlikujejo glede na sam motor zato analogno gledano na osnovno moč motorja je težko "predvideti" sam prirastek.

V praksi pa se predvsem pozna navor v nižjih obratih in odzivnost motorja.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če apr 24, 2008 10:39 am

SKN_Slovenija:
1.) Kako pa je s čipanjem starejših japonskih motorjev. Recimo HCE ali HDE daihatsu motorjev?
Oba motorja imata elektroniko, samo HCE je 1.3 (90KMmoči /100Nm navora/blokada na 7500 obratih), HDE je pa 1.6(105KM moči/128Nm navora/blokada na 6250 obratih).

2.) Zanima me še koliko pride cena samo za izklopitev blokade?
Ker isti motor(1.6/105KM) enkrat s frgazerjem in drugič z elektroniko je razlike za 3000 obratov. Elektronika motor blokira na 6250 obratov, s frgazerjem brez blokade dela preverjeno do 9000 obratov. Ali bi se lahko blokado izklopilo, pa da se potem resnično zvrti na 9000 obratov, ali bi bilo treba elektroniko tut kej menjat, ker najbrž mape nimajo dobre sheme za po 6250 obratih?
Old subarus never die, they just get faster!
 
vareh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So sep 11, 2004 9:06 am

Napisal/-a vareh Če maj 29, 2008 9:17 pm

Ker je bilo v tej temi govora o 1.8TFSI motorju me zanima sledeče:
Kakšna turbina je nameščena pri tem motorju z 88kW-120KM in katera pri 118kW-160KM različici,sta morda iste ? Je poanta samo v elektroniki,prosim,če mi lahko kdo obrazloži stvar
NI HUD GA RACING TEAM
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če maj 29, 2008 10:38 pm

vareh je napisal/-a:Ker je bilo v tej temi govora o 1.8TFSI motorju me zanima sledeče:
Kakšna turbina je nameščena pri tem motorju z 88kW-120KM in katera pri 118kW-160KM različici,sta morda iste ? Je poanta samo v elektroniki,prosim,če mi lahko kdo obrazloži stvar

....malo kdo ti bo to ta trenutek znal povedat, ker avta še praktično ni na spregled, ampak skoraj bi dal "roko v ogenj" da turbini nista isti (kakor tudi kakšni sklopi prenosov, da ne govorim o "famoznem" vztrajniku....)

P.S različna turbina je bila že ba 1.8t 150 oz. 180/190 konjev....(K03 in kasneje K03S)
 
DragonXP
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To sep 20, 2005 1:46 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a DragonXP Pe maj 30, 2008 7:59 pm

Na strani chiptuning.si sem zasledil da ponujajo cipanje motorja VW 1.4 16V 75HP... iz tega namrec naj bi iztisnili + 11KM torej bi jih mel okoli 86HP, ter kar me je impresioniralo je bilo to +34Nm navora torej avto bi mel kar 160Nm navora ... iz kje za boga ga dobijo toliko ven ??

Hvala za pojasnila...pa lep pozdrav
The Dark Emperor
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov