pinny je napisal/-a:anže85 .....
če boš mau logičn razmislu boš vedu da več konjev pomen večje obremenitve, večje obremenitve pa posledičn seveda vplivajo na materiale, tk da presodi sam
glede tega ali raje imeti 147KM in 290Nm ali 130KM in 300Nm, nekej časa nazaj testiral seat leona 1,9tdi z 101Km in avto šel čisto dovolj, so mi pa v avtohiši rekl da so že enega čipal na 147Km vendar tako čipanega imel samo mesec ali dva dokler ga imeli kot testni avto, potem so ga čipal na 130KM, zato ker pač da bi biu avto skozi tako čipan lahko pride do kakih posledic, ni pa nujno, sm logičn da če večja moč večje obremenitve za sam material
Tvoje razmišljanje ustreza za predelave, kjer se preprosto povečuje tlak turbine do meje notlaufa, kot večina "garažnih" tunerjev počne.
Kvalitetna optimizacija oz. predelava pomeni izkoristiti iz posameznega motorja vse tolerančne rezerve, ki jih motor premore. Vsi ključni parametri (tlak turbine, temp. izpušnih plinov,...) morajo biti v mejah tovarniško določenih vrednosti. Prav tako je pri nas vsak software razvit tako, da so upoštevane tudi ostale omejitve (ne samo motorja) kot npr. max navor, ki ga prenese menjalnik, sklopka... ipd.
Npr. kot zanimivost najpogostejši vzrok, ko popravljamo software za ostalimi "tunerji", je tresenje vztrajnika... zelo enostavna rešitev za zelo motečo napako.