Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To feb 03, 2004 12:38 pm

Električni kompresor je nesmiselna varijanta. Če bi imel smisel bi ga tovarne že vgrajevale. Še nisem slišal za avto ki bi ga imel.

Mehanski kompresorji ki s direktno povezani z jermico porabijo sorazmerno veliko energije in se zelo redko vgrajujejo.

če bi bil kompresol ''električno'' povezan bi imel še večje zgube. Izgube na alternatorju, na kablih, v elektromotorju.

Turbo varijanta je sorazmerno ugodna ker iskorišča energijo ispušnih plinov ki bi bila drugače neiskorščena, in se zato uporablja tudi v praksi.

Po približnem izračunu porabi 2000 ccm motor 100 litrov zraka na sekundo pri 6000 obratih. Sedaj si pa predstavljajte ''fen'' ki bi naredil še kaj pritiska pri tem pretoku.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To feb 03, 2004 12:45 pm

Seveda so izgube , sej so tudi pri turbu, če ne bi bilo kompresorja.

Fora je v tem da z kompresorjem nadoknadiš izgubo in pridobiš še kej zraven.

Recimo kompresor pobere 10 KM , mašina pa pridobi 20 KM, se pravi da si ti pridobil 10 KM.

Če el. kompresor narediš na stikalo, se ti pri normalni vožnji sploh ne pozna, ko ga pa rabiš pa enostavno klik in imaš +10 KM
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To feb 03, 2004 2:54 pm

Men se je malo poznalo ampak res malo. Imel sem narejeno na stikalo in ko sem ga vklopil so luči kr mal pomežiknile, ampak pol je blo pa vredu. Zdej ko bo spet malo bolj toplo se spet spravim na ta projekt.
Aja pa še to. Če imate kje možnost dobit tisti ventilator ki piha v kabino, probajte s tem. Če mu 2X povečaš obrate kar noro pihlja. :idea:
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To feb 03, 2004 2:59 pm

ule je napisal/-a: Če imate kje možnost dobit tisti ventilator ki piha v kabino, probajte s tem. Če mu 2X povečaš obrate kar noro pihlja. :idea:


Mislim da ti ne bi pomagal ker ne rabiš samo pretočnost, ampak tudi pritisk, tako da ti ventilator ne pomaga skor nič.

Pomojem je najboljše nekje dobit mehanski kompresor (po možnosti s sklopko) in ga probat montirat na pogon preko jermena, če pa to ne gre, pa nabavit še primeren el. motor in ga z njim poganjat.
http://www.raceland.si
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To feb 03, 2004 3:35 pm

No tako, turbina je dejansko turbina, kateri sem odstranil izpuni del in na mesto njega vgradil elektro motor. Tega bom vklapljal in izklapljal po želji z pomočjo stikala na volanu in če ga ne bom rabil (normalna vožnja) bo pač sistem ugasnjen.
Res, da bo zadeva imela določene izgube samo če bo el. motor imel 500W moči ali kej več se bo poznalo isto, kot če bi imel hudo muzko v avtu, torej skoraj nič oz. prav nič.

Ventilator za gretje ne ustvarja pritiska, samo zrak meša, rotor turbine je pa tako narejen, da pospešuje masni pretok zraka in s tem na izhodnem delu veča pritisk.

zakaj zadevo ne vgrajujejo serisko (vsaj pri večini avtov) je pa enostavna, ker 1. je ceneje izkoristit izp. pline in tej gredi itak v nič. 2. ker dodaš še vsaj en parameter motorju, ki ga mora el. centrala krmilit pa dodatni senzorji,..........skratka spet višja cena in tukaj velja tudi načelo; tisto, ki ni vgrajeno se ne more pokvarit.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To feb 03, 2004 4:59 pm

A 500W motor misliš priklopit na 12V. :shock: :shock: :shock: :shock: Kakšen akumulator pa alternator imaš v avtu? Kje boš pa dobil tak motor da bo imel 500W/12V pa stalen tok pri takem motorju bo nekaj čez 40A :?
Več izgub boš imel....se mi zdi. :roll:
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff To feb 03, 2004 5:20 pm

Tok se pri vseh elektro motorjih poveča ob vklopu (takrat je za trenutek v kratkem stiku) se pravi teoretično se tok poveča do maksimalne vrednosti, ki jo je napajanje možno dati (zato počmignejo luči). Ko pa motor enkrat teče (se vrti) pa porablja nazivni tok, ki je označen na vsakem motorju. Se pravi ločimo zagonski tok in delovni tok elektromotorja. Praktično to pomeni večkrat ga vklopiš več škode narediš akumolatorju (bol ga prazniš). Tak, da so tokovi na začetku lahko večji od 50A med obratovanjem pa manjši od 3A odvisno od obremenitve nikakor pa ne maksimalni (do tega bi prišlo, če bi ga na silo zaustavil pri p :roll:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To feb 03, 2004 10:18 pm

Ja to že ampak lucky je napisal motor z nazivno močjo 500W. Ta je pa malo huda...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 04, 2004 8:59 am

Sicer jaz se na elektromotorje gli najbolj ne spoznam......hotel sem samo povedat tistim, ki pravijo, da bom izgubil ne vem koliko konjev ko bo motor deloval, da ni glih tako, da el. motor ko se enkrat vrti ne porabi skoraj nič energije in kot primerjavo sem dal pač muziko v avtu in koliko moči šele ta pobere pa se pri vožnji to sploh ne pozna.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr feb 04, 2004 9:09 am

lucky je napisal/-a:Sicer jaz se na elektromotorje gli najbolj ne spoznam......hotel sem samo povedat tistim, ki pravijo, da bom izgubil ne vem koliko konjev ko bo motor deloval, da ni glih tako, da el. motor ko se enkrat vrti ne porabi skoraj nič energije in kot primerjavo sem dal pač muziko v avtu in koliko moči šele ta pobere pa se pri vožnji to sploh ne pozna.


Muzika dela na šuse, in to zelo kratke. Pozanimaj se pri električarju, kolk je alternator močen oz. kolk ma rezerve.

Lahko tudi probaš vezati el. motor tako da vezno z obrati dobiva štrom. ( recimo da se zaganja med 2.500 - 4.000 obrati od 4.000 naprej pa dela z polnim šusom )
http://www.raceland.si
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 04, 2004 9:16 am

Sej pravim, fore z elektriko ne obvladam najbolje, zato pa imam kolega, ki je v takih stvareh maher.

Fora tega sistema je prav v tem, da ga lahko vklopim pri nizkih obratih, sicer to ni najbolj zdravo za motor samo bi pa tkrat deloval glih toliko da malenkost poveča kompresijo (kot če bi imel nižano glavo). tudi to se da z elektroniko naštimat.

Bolj kot vse tome skrbi kaj bo z mešanico, bojim se, da bo preredka.....
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr feb 04, 2004 9:43 am

Predlagam ti, da das vmes eno navadno 200 barsko jekleno flaso, v katero ti bo ta tvoj "elektricni turbo" filal zrak takrat, ko bo imel za to najboljse pogoje... Ko bos ti potreboval nadpritisk v motorju, ga enostavno, predvsema ta hipno spustis iz jeklenke... Ob predpostavki, da bos potreboval ob visokih potrebah motorja ene 100l/s zraka, si lahko za test namontiras 5,5l jeklenko (ali aluminijevko) in jo regulirano polnis na 200 barov, regulator ti zreducira pritisk na zeljeni, , in v tem primeru imas za enih 10 - 14 sekund boosta, seveda ce ti vse skupaj ne zamrzne zaradi prehitre expanzije zraka :)

Verjetno ti ta tvoja predelana turbina ne bo veliko pomagala pri taksni resitvi, rabil bi kompresorcek, katerega bi moral gnati na motor in kateri bi bil sposoben filati na 200 barov.

V realnosti to ze pocnejo, ampak tam filajo na 1000barov, kar pa si ne mores privosciti v "garaznem" poskusu, prenevarno :)

My .2 cents.

Jan
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 04, 2004 9:55 am

Bom jst par slikic dal gor, kako zgleda ta stvar od nissana 300ZX.
Tip je to v subaruja montiral in recimo(samo jst ne verjamem tej izjavi) da mu je to dalo +50KM, samo od tega porabi motorček zaradi štroma ene 10KM, se pravi, da je pridobil 40KM po suhem.

LP
Nebivedu

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 04, 2004 9:59 am

Imam doma že vse za to poskusit.....jeklenko....cevi....samo edina pomanjklivost tega je prav ta, da to traja malo. Z jeklenko sem mislil narest le to, da skompenziram izgube dotoka zraka saj motor v sesalnem kolektorju povzroča podtlak in z dovajanjem dodatnega zraka v sesalni kolektor bi pač izničil te izgube in morda še kej malega dodal.

Problem tega je ta, da ne morem ustvarit pritiska saj bi ta imel izhod iz filtra.
Z turbino bi dosegel isto le da bi zadeva delovala kontinuirano.

Sej ne mislim ne vem koliko dvignit tlak dovajanega zraka hotel bi doseči le to, kot da bi imel nižano glavo ali morda kej manj in to samo takrat, ko bi na gumb pritisnil, drugače bi pa motor deloval kot original. S tem nebi mu glih ne vem koliko zmanjšal življensko dobo.

Sicer pa tisti ki me poznajo vejo da bo tisti gumb kar dosti delal, celo varjante z zobotrebcem ali izolir-trakom sem že slišal.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 04, 2004 10:07 am

Hvala nebivedu, samo men se 10KM kar malo dosti zdi za tak el. motor. toliko konjev imajo 125ccm motorji in če bi tistemu dal gor turbino oz kompresor bi lahko vozil na stisnjen zrak naprej......sicer pa ne vem no, dokler zadeve ne poskusim ne bom trdil, da ti tak sistem res ne vzame toliko moči....sej tudi klima naprava je v bistvu kompresor pa tudi kar neki konjev pobere.

Hvala za slike....mi bodo zagotovo prav prišle.
 
Uporabniški avatar
Matjaz86
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če jan 22, 2004 9:37 pm

Napisal/-a Matjaz86 Sr feb 04, 2004 10:27 am

Fantje, ena neumesna... a bi lohka dal eno stran, o turbini, preprosta, tko s slikamo, kako je to "zgrajen" in kako se to montira, ker mi je mal preveč nejasn vse skupi :roll:
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr feb 04, 2004 10:37 am

http://www.electricsupercharger.com/

tle parv da zadeva nardi 1PSI kar naj bi pomenilo +5% HP

Check it out!
NO GO!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 04, 2004 10:57 am

JKY - Sej zato sem jst napisu, da ne verjemem izjavi, ki jo je dal tale lastnik subaruja, da da kar 40KM. Pomoje mu jih da ene 5 do 10, več pa že ne.
Je pa najbrž konstanten dotok zraka, kar pa najbrž odpravi vse probleme z premalo zraka.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr feb 04, 2004 11:05 am

Te e-RAM sistemi so ful dragi (150k SIT)

Sploh pa so to le ventilatorji in ne kompresorji o katerih tle govorimo.

Je pa ena stvar ki piše res. Kompresor mora delovati stalno da motor dobi zrak, kar pomeni da bo moral tudi ta na elektriko delovati od štarta do konca. Lucky bo moral najti dobrega električarja da mu bo naredil sistem kjer bo el. motor, ki poganja kompresor, delal sprotno z obrati mašine.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Sr feb 04, 2004 11:10 am

A je treba masino kej predelat ce se s to turbinco igras, a jo lahko kr na stock masino gor prsraufas?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov