ZEeMF je napisal/-a:za filter se ti ne splača nič keša stran metat.(športni filtri so ugavnem bolj za turbače) raj si kup en šport. lonc, bo saj bolj zvok.
aja pa pomoje ni velike razlike sam v ceni.
maky je napisal/-a:ZEeMF je napisal/-a:ma vi ste vsi obtimisti da dobiš 3 konje pa že kar velik upaš. ampak nom trdil da ni možno. drgač za zvok je bolj izpuh. pride bolj do izraza
vse honde majo kje zvok?pojdi na kaki avtošov in se postavi za 1 hondo zadaj pa poslušaj tišino....
pol pa pejt spredaj in poslušaj ANANANANANANNNNNNNNNNNNNNNNNNN in zvok FILTRA!
športi filter se splača iz še enega vzroka: lahko ga opereš in ti ga ni treba menjati na 30k km... cena športnega in navadnega je itak ista z tem da naj bi športnega imel do 1mio km....
razlike med unimi paketi so pa v ceveh... pri univerzalnem ne dobiš nič zraven...
pri indukction kitu pa imaš že vse cevi zravn... se pravi cevi delane za tvoj avto (vse krivine,dolžina,...)
razlika med paketi je samo v vrsti teh cevi...
RedWind je napisal/-a:Jest sm včeri zmontiral zračni filter v megana coupeja in morm rečt, da je noro Zarad zvoka maš občutek, k da bi mel pod pokrovom res eno hudo zadevo. Tko da tisti, k ne veste, če se vam ga splača kupt, ne odlašajte, ker je vožnja boljša. Se pa strinjam z ostalimi, k pravjo, da je pol poraba večja. Sam ne zarad kiltra samga ampak zarad težje noge, ker tko lepo poje...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov