Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Pe feb 20, 2004 9:47 pm

Hmmm, hvala za odgovore...

Nebivedu: veš kje bi se jih dalo najdt?

In pa ZEeMF:Kaj si hotu s "hja twingo 150 km/h ok!? " povedat?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 23, 2004 8:29 am

U italiji sem pred novim letom vidu enga k je bil u zadnji konc totalka - sprednji je bil še vredu. Bo treba mal po odpadih pogledat, al pa novo kupit, sam to je predrago.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 23, 2004 11:19 am

Fiat Tipo je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Sicr pa, če že tako gledam, bo vrjetno bistvena razlika tut, če menjam samo sprednja diska, right?

Glede na to, da mam zdej neko Ita. sranje gor, mislm da je bil en disk 3 jurje...!

Sej ko se pelješ 50 diski še delajo, sm ko greš pa 150 pa se par metrou pred tabo sprav kamion prehitevat druzga, se pa ne ustaviš niti pod razno... Avto se sm mal naprej nagne, bremza pa za moje pojme še slabš kot kremenčkovi.

Kaj pravte, bo menjava prvih diskov dost? Pa kulk $$ bi to blo? Kdo ve za kej dobrga?


Se mi zdi da bo tukaj ratal problem ker če boš dal kake bolj hude diske spredaj se ti bo lahk porušilo tisto ravnovesje kolk % mora žlajf spredaj prijet in kolk % zadaj.

Dokler ne gre pod mejo je vredu .. vse kar je nad mejo je pa itaq super .. bolj vazn je da se ti avtu ustavi .. pa ceprav se to doseze tako da ti spredaj zavore bolj grabijo. Specificno to velja za avte z Diski - Boben. Kar pa se tice menjave bobnov .. to potegne menjavo celotne zadnje preme. ;)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Tipo-mania
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Ne sep 28, 2003 7:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tipo-mania Po feb 23, 2004 11:26 am

Tut jest sm hotu to narest na svojmu Tipotu da bi vzadi montiral diske,sam ko sm se posvetoval z mehanikom je reku da je to sam dodaten strošek in kar se tiče boljšega vstavljanja se ne bo nč poznal ker zadnje bremze samo regulirajo zadnji konc ker če bi jih naštimal na polno bi te vsakič obrnil k bi bremzu-diski res da lepš zgledajo ampak to je pa tut vse-poglej mal rally avtomobile-tm so velik veče hitrostiin več bremzanja pa so nekateri še na klasičnih bobnih-ker ročna tut bol prime na bobn-je pa to stvar vsakega posameznika
DJ Jay
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc To feb 24, 2004 3:06 pm

Omelo je napisal/-a:Torej... Če ma kdo s tem izkušnje ali pa da kaj ve...
Letos, če bo vse posreči, nameravam menjat sprednje diske (za športne), pa tut zadej bi kej naredu glede teh bobnov.

Zanima me, kaj vse bi moral zamenjat, da bi bili diski še zadaj in vsaj približno, kakšen strošek bi ti bil. Poznate koga ki bi to delal?

Lp, Matic


Zdravo. Sicer so ostali povedal že bolj kot ne vse, pa vseen. Če misliš sprednje diske menjat s športnimi (predvidevam, da kake naluknane serijskih dimenzij), se ti bolj splača, če zamenjaš čeljusti in diske in jih daš od R5 GTT, tak kot si mislil, ker dela ni tolk velik (čeljusti stare vzameš dol, daš gor nove to je par vijakov, pol še diske pa je konc), s temi ne boš mel nikol več problemov/pregrevanja (kot so že pisali, so ti dvojni in se dost bolj hladijo, razlika se bo opazla pri hitri vožnji z veliko zaviranja, oz. tak kot si napisal na avtocesti za tovornjaki, potem ne bo več problemov :) pri normalni vožnji pa skor ni razlike med serijskimi na twingotu), za twingota skor ne rabiš močnejših kot od GTT, pa še 13" felge lahk gor spraviš. Če hočeš bi lahk dal tud od Cliota oz. 19ke 16V čeljusti in diske (so še malo večji) sam v praksi ni skor nobene razlike, pa najmanjše felge morjo bit 14". Te varjante sem preizkušu (sicer na Cliotu), zdej sem ostal na 16V čeljustih in diskih, sam ni skor nobenih razlik s kompletom od GTT.

Zadaj sem tud jst mislu, da nima velikega pomena kak prime. Moje subjektivno mnenje je da se ZLO fejst pozna, če ti zadi vredu prime. Z bobni se v bistvu sploh nisem nč ubadu in sem dal gor diske (R5 GTT in Clio oz. 19ka 16V majo zadnje diske iste), serijsko je na mostu težnostni ventil (tista zadeva, ki ti uravnava kolk ti primejo bremze zadi, ko je avto poln ali prazen), katerega nismo dal gor. V bistvu zadnje bremze primejo zdaj (s polno močjo) kot, da bi bil avto polno naložen. Nekteri so pravil, da bo zdej po dežju al pa po snegu, ko bom zaviral (po možnosti v ovinku), tak kot, da bi zategnu ročno. Jst nisem opazu, da bi zadnj konc odnašal (res je, da če se pelješ in bremzaš v ovinek, ti zadnja notranja guma blokira), ampak nikol se še ni zgodil, da bi zadnj konc odnesl. Tak kot so nekteri omenil se recimo z diski NE boš mogel sukat na ročno (na suhi podlagi), razen po snegu, ali pa če si preurediš ročno na cilinder (tak kot so bremze, ne na zajlo). Jst sem bil bolj navdušen nad zadnjimi bremzami kot nad sprednjimi. Zlo velika razlika je med serijskimi 16V (s težnostnim ventilom) in takimi bremzami kot sem opisval. Tak, da bom tud na novem avtu v bližnji prihodnosti dal težnostni ventil dol :) Sicer ne vem kak se to obnese na drugih avtih, pri meni in kolegu na R5 se je pač na tak način izšlo najboljš (tud za twingota mislim, da bi blo tak), recimo na Yugotu pa pravjo, da so problemi brez težnostnega ventila (ročna feeling), oziroma kot je omenil tud Tipo-mania bi naj blo tud pri ostalih Fiatih tko. Zdaj pozimi sem zaradi zimskih gum (13") spredaj menjal diske z originalnimi (manjšimi), zadaj pa sem pustil diske, pa tud ni nobenih problemov (odnašanja). Zgodil se pa je sicer 1x, ko se je zlo mudil, pa smo dal kar od oka podrejane diske gor, da je spredaj zlo slab prjel, takrat pa so zadnji kolesi pri bremzanju vlekl špure, sam vseen pa ni odnašal zadnga konca.

Cene ti je nebivedu se mi zdi kar točne povedu, mislim, da ti materjal (čeljusti, most)lahk tud on priskrbi tak da veselo na delo.

@Yacksy & HUGO_BOSS: Ko sem bil na LPPju sem vprašal kak je s homologacijo zavor (sploh zadnjih diskov), odgovor isti kot za vsako stvar: "prijav se, seboj mej papirje od predelav, pa bomo zrihtal", ker papirju od čeljusti/diskov nimam (ne vem kje bi jih dobu), gre za rabljene serijske dele, pol pač tega nisem homologiru. Za sprednje sploh ni problem, za zadnje je pa tud na LPP reku, da sicer morjo bit kao vse stvari homologirane, sam da za zavore tud polcaji ne bojo težil (v bistvu delaš za varnost), je pa res, da mora bit vredu narjen (to pa itak pogledajo na vsakem tehničnem, če zavore vredu primejo), mislim pa da bo slej kot prej treba tud to homologirat.

@Fiat Tipo & ZEeMF+: Jst sem bil s takim zavorim kot sem zgoraj opisval na LPP (sicer nisem bil tam zarad zavor, ampak so jih vseen pregledval) in na tehničnem, pa ni noben reku kaj glede tistih %, pa mi zdaj zadi prime dost bolj kot pa prej serijsko.

Brez zamere, če sem preveč težil.

LP, Primož

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
BTW. Prodajam avto (ta, ki je na sliki) info na: http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=66649
Zadnjič spremenil Schkorc, dne To mar 23, 2004 12:11 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS To feb 24, 2004 5:42 pm

OK, hvala, se prav rabš papir :(

naslednje vprašanje...
a ma BREMBO kakšne papirje ?! :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Sr feb 25, 2004 6:43 am

Schkorc

Buhlonej za bogat in dolg odgovor :)

Torej bom naredu lih to... Od GTT bom dal sprednje diske, pa zadej mal bobne poštimou zaenkrat... QL.

Lp, Matic
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr feb 25, 2004 3:27 pm

No ko smo ze v temi o bremzah in da ne bi odpiral nove teme me zanima kaj bi slo prav na skodo felicio 96 letnik. predvsem se obracam na venoma, ker mislim da ima kaj izkusenj. Zanima me ce bi slo gor od kakega polota ali od golfa. za feltne 14" itak ni blema ker imam hologirane in jih imam za poleti, pa verjetno bi jih moral imet tudi za pozimi, ker vem da polo ima samo 14" gor.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost