Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Po mar 01, 2004 10:45 am

Hmmm...ja neke novega sem pa zvedo :P

Zaj pa še to:
Kaj mi kdo zna povedati "ime" oz. "naziv" kake močnejše turbine, ki bi jo lahko zamenjal z serijsko?? (pa cena seveda) :wink:
In kaj bi posledično s tem mogu tudi zamenjat??
In kok bi ta "druga" turbina pridobila na moči motorja in kako je to pol z vzdržljivostjo motorja?? Ali je enaka "obraba" motorja kot serijski turbini??

tnx
S4-'92, 240HP
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Po mar 01, 2004 4:43 pm

tik tak, tik tak, tik tak..... :hi
....saj se nikamor ne mudi.... :vrum
S4-'92, 240HP
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po mar 01, 2004 5:16 pm

dejte mer z cipom!!!!!!!!!!!!
če maš turbo bencinarja nardiš to pogledaš do kok nadtlaka zdrži čip, računalnik.(kok je sposoben mixat veliko mešanco). ko to ugotoviš, greš do enga ki ve kaj u turbinah (v slo nimajo pojma) in greš odpret turbino (premaknt vratca na waste gatu) starejši majo to še mehansko. ali še lažje kupiš bleed welve (ali boost kontroler) ki ni tok drag in ti ta stvar spusti turbino da dela večji nadtlak. večji nadtlak=več konje. čipanje pride u poštev če bi res na hudo odpru turbino, aja pa kaka tesnila nova na glavi bi ti tut prov pršla. pa PROSM ne govort če nimate pojma. dump welve, je pač fensi bypass welve ki pa sprosti pritisk IN GA NE URAVNAVA, uravnava ga računalnik z waste gatom. sam tok btw.
aja pa turbino loh še serisko do dobra izkoristiš on se ne splača nove kupovat.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po mar 01, 2004 5:28 pm

Zemf, ne zalih drugih ljudi in ne govor da nimajo pojma, se posebi ce v istem postu napises welve. Ventil je valve :roll:
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Po mar 01, 2004 5:32 pm

ZEeMF: Ne bit spet pametn :roll:

Mica: Še tretjič -> mobisux.com. Ne verjamem, da ti lahko kdo pove več, kot fantje na mobisux, ki imajo vsi veliko praktičnih izkušenj z tuningom 1.8T! Ko vidiš je tukaj veliko kvazi mojstrov, ki nimajo pojma o čem govorijo.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Po mar 01, 2004 6:31 pm

Viper123 je napisal/-a:ZEeMF: Ne bit spet pametn :roll:

Mica: Še tretjič -> mobisux.com. Ne verjamem, da ti lahko kdo pove več, kot fantje na mobisux, ki imajo vsi veliko praktičnih izkušenj z tuningom 1.8T! Ko vidiš je tukaj veliko kvazi mojstrov, ki nimajo pojma o čem govorijo.

LP


OK. Hvala!! Samo na suxa mi ni za hodit, ker sem zvest samo enemu in edinemu forumu in to je ta. :wink:
Ker me pač to tak mika, pa bom res moral naredit izjemo :evil:

P.S.
Ampak če še kdo kaj ve......mi je vse dobrodošlo :hi
S4-'92, 240HP
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Po mar 01, 2004 6:49 pm

Najprej specificiraj, katero vozilo imaš, letnik in mesec izdelave, oznaka motorja iz prometnega dovoljenja (če si kje ta podatek že objavil, ga prosim še enkrat daj tukaj). Potem se menimo naprej.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Re: 1.8T - Tuning

Napisal/-a Mica Po mar 01, 2004 7:02 pm

Mica je napisal/-a:Jap....
Mene pa zaj nekaj zanima! Vem, večina se bo z mene smejala, ampak....pač ne razumem!! :oops:
To je zgolj informativno vprašanje ampak me pač zanima, zato prosim čim več odgovorov.

Tako je:
Nena se smejte!! :lol:
Vzemimo recimo Audi 1.8T '96(150HP) Kako tej mašini "najceneje" podturit dodatnih 100 HP?? Ja, veliko je to, oz nekje 80-100HP??

P.S.
Kakšni posegi pri povečavi moči na Turbo motorjih so najpogostejši in nazaneslivejši, hkrati pa tudi navsezadnje NAJMOČNEJŠI ???
Pa cenovno mi pripišite vse zneske za to predelavo (material,...) :wink:

tnx


Blue GTI:

Moj prvi post na to debato. Zgolj INFORMATIVNO
S4-'92, 240HP
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po mar 01, 2004 7:16 pm

ZEeMF je napisal/-a: pa PROSM ne govort če nimate pojma.


no potem pa tudi tebe prosim :wink:

dump welve, je pač fensi bypass welve ki pa sprosti pritisk

niti ne
tako kot jabolka in hruške; oboje je sadje, ampak okus in oblika sta druga. obstajajo tudi fensi bypass valvi

dejte mer z cipom!!!!!!!!!!!!
čemu? (btw, napiše se mir)


p.s.
persen boš dobil za darilo :wink:



Moj prvi post na to debato. Zgolj INFORMATIVNO
sem že včeraj opazil... torej je tale tema le mešanje dreka?
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po mar 01, 2004 7:30 pm

e j shosuglavojo kiss my ...
btw. za velve niti ni važn koko se napiše ker je ista stvar važn da veš o čem govorim. aja pa za fens bypass velve, ga niti ni sam morda je lepši. imata pa oba isto nalogo ZATO nista isto kot jabolko in hruška. kvečjemu tko k cviček al pa mrlot
(vino).


UGLAVNEM, turbota je 30x lažje natunati k navadn avto, in še več efekta je, kle se ti saj splača kupt šp. filtr pa CAI. al pa šport avspuh. pride do izraza. drgač pa domp velve pa bleed velve, dva efekta pridobiš, (manj turbo laga, in večji nadtlak=večaj moč motorja)
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Po mar 01, 2004 7:34 pm

No, potem pa bolj splošno.

Ločiti je treba med prečnim motorjem : A3, TT, Golf, Leon, Oktavija; ter vzdolžnim : A4, A6, passat, superb

Starejši prečni motorji 150 KM gredo s čipom do okoli 190KM, novejši 150 in 180KM do okoli 210KM, čisto novi 150 in 180KM spet do okoli 195KM (zaradi premajhnih injektorjev in tečne elektronike). 210 in 225KM motor gresta s čipom do 245-255KM.

Starejši vzdolžni motorji 150KM in 180KM gredo do 195KM, novejši 150, 163 in 170KM tudi nekako do 190-200KM, čisto novi 163 in 170KM gresta do 190KM (enak razlog kot zgoraj), novi 190KM gre na 210-220KM.

Izpušni sistem ti omogoča povečanje moči od 10-20KM, odvisno, kaj in koliko greš delati.

Nujna menjava je tisti ventil (diverter valve oziroma by-pass ventil... je mnogo imen). Serijski je plastični z membrano in je zanič, ker spušča nadtlak. Menjati ga je treba za kovinskega z batom, recimo od firme forge, je pa še mnogo drugih opcij.

Možna je tudi menjava N75 ventila, ki ti da 5-10KM.

Pri prečnih motorjih imaš možnost kupiti tudi druga kolena (lepše speljana cev pred sesalnim delom turbine), s katerimi dobiš kake 5KM.

Pri vseh motorjih če daš samo čip, dobava bencina zadostuje, lahko pa vedno menjaš močnejše injektorje in daš delati custom čip in dobiš še kako malenkost na moči.

Na starejših prečnih motorjih je navadna K03 turbina, na novejših K03-sport turbina, ki je zmožna kakih 10-15KM več. Možna nadgradnja turbine na tem motorju, da samo menjaš turbino in čip ter nič drugega, je K04-001 z oznako 5304-950-0001. ( http://www.goapr.com/VW/products/tvk04.html ). Dobiš samo s čipom in menjavo za to turbino okoli 235-240KM. Druga možnost predelave na tem motorju je, da daš vgraditi turbino od 210 in 225KM motorja (na 210 in 225KM motorju je K04-023 turbina, ki je mnogo močnejša), dobiš ven od 250-265KM, a je poleg turbine potrebno menjati cevi za olje in vodo od turbine, izpuh do katalizatorja, injektorje, izpušni kolektor, sesalne cevi... Strošek 0,5 mio SIT. Tretja možnost je tale kit : http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK s katerim dobiš 250-280KM , četrta možnost pa tale kit http://www.goapr.com/VW/products/stage3_trans.html s katerim dobiš okoli 300KM.

Podobno gre tudi pri vzdolžnem motorju, direktna nadgradnja K03 turbine je K04-015 z oznako 5304-988-0015 , ki da okoli 235KM. Naslednja stopnja je K16 z oznako 5316-988-6717 s katero dobiš 265KM, menjati je treba injektorje, priklop izpuha, pa še kaj dodatno. Naslednja opcija je tole : http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK , ki je dobra za 250-280KM. Zadnja opcija je ta : http://www.goapr.com/VW/products/stage3_long.html za okoli 300KM.

V Evropi prodaja od APR firma Digitec v Nemčiji, od ATP pa firma MFT v Nemčiji.

V ATP kitu včasih kaj manjka za uspešno vgradnjo, a ni preveč sile.

Možno je tudi kupovati robo iz vseh vetrov in doma sestavljati, a moraš točno vedeti, kaj je za kaj dobro.

ATP in APR kit imata Garrett turbine, ostale so KKK turbine.

Pri vseh teh predelavah, se notranjosti motorja ne dotika in spreminja. Ni potrebno novih tesnil, menjalnika, sklopke... Vse zdrži. Le sklopka se hitreje obrablja in je priporočljiva nadgradnja nad 250KM, prav tako nakup zmogljivejšega intercoolerja, zavor, podvozja...

Vsekakor priporočam ob vsaki spremembi prilagoditev čipa, ne pa šarjanja po turbini. Ta motor ni tipa ala Fiat Uno turbo ali Punto GT ali ostala turbo generacija 90. let. Turbina je kontrolirana preko elektronike in naj tako tudi ostane. Mape v čipu niso spisane v nedogled in ni šanse, da bi kar tako dvignil nadtlak turbine brez popravka čipa. S čipom se da tudi zoptimizirati predvžig itd. Res je, da bi se z mehanskim posegom dalo malo "turbino odpreti" a je to daleč pod nivojem čipa. Zadnje verzije 1.8T motorjev se ne da pretentati z poceni "mehanskim tuningom" v turbino, ker bo šel avto v notlauf v trenutku. Razni boost kontrolerji pridejo v poštev in so zmogljivi, a to se splača nabavljati nad 300KM varjanto.

So pa še dodatne možnosti tuninga, a o njih nisi spraševal.
Zadnjič spremenil Blue GTI, dne Po mar 01, 2004 11:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Po mar 01, 2004 9:09 pm

BLUE GTI:
Vidim, da si si zame vzel kar nekaj časa!! :P Hvala za te res izčrpne informacije. :wink:
BOG TE ŽIVI !! :twisted:


Ti kaj že si...SHUSUGLAOSO..neki takega...
mešaj drek tvoje mame (če sem nesramen) :vc :vc
Če pa misliš da je ta tema zares to za kaj jo imaš ti....pa sploh nena vem zaka sodeluješ. Itak mi nisi znal povedati NIČ. :?
Če se ti kaka tema zdi "mešanje dreka" kot bi reku ti...je niti nena odpiraj.
JACKASS !!!! :noro :noro
S4-'92, 240HP
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po mar 01, 2004 9:47 pm

vsako stvar se da pretentat, pa bleed velve pride v upoštev pri kermu koli tipu avtomobila (turbo se razume), zdej se pa še pozanimej ka ta velve nardi. aja pa te novejše turbine so kar mal zaprte, kok točno pa tvoja turbina dela nadtlaka, aja pa še to vsak računalnik ma toleranco do nekaga nadtlaka da dela mešanco in štela use ponavad ma vsaj še 0.5 bar fore, sam tok. zdej če bi rat tunu si raj kup kakega starejšega turba (na 2.0l mašino ne unota, r5,...) ker tako mašino se da lažje modificirati za večjo moč. na tanovih je res preveč elektronike, in je delo oteženo.
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Po mar 01, 2004 9:55 pm

Jaz sem na 1.8T videl garettovo t3t4 (al neki takega) turbino. Mel pa je okol 300km, stem da ni bla do konca odprta. Končno pa ima 2.8 bara.
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Po mar 01, 2004 10:11 pm

@ZEeMF : moja turbina je serijsko polnila 0,5-0,6bar max na območju 1750-4500/min. Potem je nadtlak padal proti 0,4bar @6000/min. Sedaj mi naredi največ 1,2bar pri 3500/min, pri 6000/min je okoli 0,6-0,7bar nadtlaka.

Problem se pojavlja pri novih motorjih, ki imajo tlačni senzor in elektronika ne pusti, da gre tlak preko prevelike vrednosti, primerja odprtje N75 ventila z izračunanim navorom, motor dela vseskozi (tudi pri polnem plinu) na vrednosti lambda=1,0 itd... Brez posega v elektroniko, si mrzel... Seveda se da vse pretentati, a najprej se lotiš elektronike, če tu odpove, potem se je pač zaobide z boost kontrolerjem...

@Sportivo : 300KM in T3/T4 hibrid je vsekakor možno, a max. nadtlak, ki ga da je okoli 1.8bar (absoluten tlak je 1.8+1bar=2.8bar). Odvisno od izvedenke turbine, je možno govoriti o tem, koliko je bilo še rezerve. T3/T4 turbin je mnogo vrst.

Recimo tukaj je možno to videti :

http://www.widenet.de/audispeed/mw_a3_4gang.avi
http://www.widenet.de/audispeed/mw_a3_5gang.avi
http://www.widenet.de/audispeed/mw_a3_100-250.avi
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Po mar 01, 2004 10:29 pm

Kaaaak to greee :D
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po mar 01, 2004 11:35 pm

tornado je napisal/-a:najceneje je nitro-oxid.okrog 100k za material, iz avstrije z odpada kakih 30k, pa eden iz radenec rihta iz avstrije dele poceni.Moram vprašati za telefonsko.
To rabiš za DRAG ali kaj ?

ker bullshit .. jao jao .. pri takih motorjih je najprej chip .. brat od punce ima pasata 1.8 T ki ima 200KM. Samo malo so chip popedenal ;) Potem pa lahko chip se mal popedenas pa turbino odpres ..

BTW tornado .. se vid da ti je prevec NFS stopil v glavo ;)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po mar 01, 2004 11:37 pm

Mica je napisal/-a:Ti kaj že si...SHUSUGLAOSO..neki takega...
mešaj drek tvoje mame (če sem nesramen) :vc :vc
Če pa misliš da je ta tema zares to za kaj jo imaš ti....pa sploh nena vem zaka sodeluješ. Itak mi nisi znal povedati NIČ. :?
Če se ti kaka tema zdi "mešanje dreka" kot bi reku ti...je niti nena odpiraj.
JACKASS !!!! :noro :noro


ja shusuglaoso sem :?
povedal sem ti kaj (ne)dela bypass valve, če te ni zanimalo ali si že vedel, oprosti ker nisem Danny in ne vem kje se odpirajo sončki :D

pripomba o fekalijah pa zgolj zato ker si jako čudno začel temo z "Vzemimo recimo Audi 1.8T", ne jokat zato nisem nič slabega mislil, ampak lahko bi preprosto napisal kako se tunajo turbo motorji, saj te je menda to najbolj zanimalo? še prej pa malo sam poiskaj po širnem netu in forumu, kaj se je o tem že govorilo.

pa saj zdaj je Blue GTI napisal pravi roman ( :shock: :bow :bow ). radujmo se :D
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po mar 01, 2004 11:42 pm

ZEeMF je napisal/-a:e j shosuglavojo kiss my ...
btw. za velve niti ni važn koko se napiše ker je ista stvar važn da veš o čem govorim. aja pa za fens bypass velve, ga niti ni sam morda je lepši. imata pa oba isto nalogo ZATO nista isto kot jabolko in hruška. kvečjemu tko k cviček al pa mrlot
(vino).


UGLAVNEM, turbota je 30x lažje natunati k navadn avto, in še več efekta je, kle se ti saj splača kupt šp. filtr pa CAI. al pa šport avspuh. pride do izraza. drgač pa domp velve pa bleed velve, dva efekta pridobiš, (manj turbo laga, in večji nadtlak=večaj moč motorja)

Dej mi povej kaj ti pri turbacu pomaga CAI ce imajo intercooler ;)
Clovek .. a si pozabu tabletke papat? :twisted:
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To mar 02, 2004 10:05 am

VaLe je napisal/-a:Kaaaak to greee :D


:shock: :shock: :shock: Ni slabo :mrgreen:

Se tudi mrzli radi zavrtijo :D . A zadeva nad armaturo je pa polnjenje turbine.
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost