BiMMER pravi:
Zdej nevem kaksen Audi je bil, ampak tegale sem jst vozil cez 260!!!
Je pa A4 - 2.6
blaz pravi:
Sej masine so do zadnjega delcka iste(90,110,130,150hp-motor isti,sam drugac sprogramiran ubrizg
blaz pravi:
AUDI,reku si da bi golfa kupu 110 kw(150 hp)-najbols je da kupis dizla 110hp in ga pole stunas na tolk konju vec...k ce pise u prometnem 150 hp,bos dost vec placu zavarovanja-mi smo isto nardil z audijem A8 2,5 tdi-kupli 110 kw in ga stunali na 195km.
Sej masine so do zadnjega delcka iste(90,110,130,150hp-motor isti,sam drugac sprogramiran ubrizg
vladek pravi:
to vsekakor ne bo res.
prvic, masine so v osnovi enake (blo motorja...) ...kar se pa turbine, intercoolerja tice in sesalnega dela so pa povsem razlicne ... pri novih (npr 130 in 150km) se v turbini spreminja tudi naklon lopatic ..kar se pri 90 in 110 naprimer ne ...
intercooler je pri 130KM in 150 KM 100% razlicen ...
tudi kompresije niso enake:
150km ima 18,5:1
130km ima 19,0:1
115km - 18,0:1
110km ima 19,5:1
100km ima 19,0:1
90km - 19,5:1
in prav tako SDI brez turbine 19,5:1
Tole mi vsekakor niso enaka kompresijska razmerja ceprav ni dosti razlike.
preveri podatke preden govoris iz glave.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov