SomebodyX je napisal/-a:emmm js sm tut sprašval na temo NOS in mislim, če sm js to prau zastopu sta v slo 2 avta z nitrotom zrihtal na univerzi v MB...
drugač pa tule maš link do teh stvari:
http://www.rsportscars.com/slo/tuning/polnilniki.asp
pa mislim da bi se na gas tunugovi strani tut kaj našlo...
drugač pa da ti tko na kratko povem...
za NOS maš tri načine vbrizga
1.)suhi vbrizg, za tega sem pa mau pozabu kk že gre ampak je najbolj varen od vseh , sam das ti ne da tolk moči.
2.)mokri vbrizg, pri katerem se zmes NOSa že v šobah za mešanje zraka in benza doda nitro in potuje po cevki do bata... to je najbolj nevarno ker če pride do malega odstopanja v pritisku se ti ventil za dovod goriva ne zapre prehito in ti lahk kr fajn zjebe vse.
3.)direktni vbrizg, tu se pa poleg dovoda za mešanico plinov doda na ventil še en dovod za nitro ta se zmeša s plini direktno v batu. ni povsem ne nevarno!
količina vrizgov se pa giblje med 25-100ml na en "shoot". vgradnja tega pa ni enostavna za to rabiš še kar precej znanja in tut strokovno pomoč.
kljub temu da je že mal stara tema, upam da sm ti mal pomagu
Stari, ti si tolk bolan no.....
Ne noooo, fak no, k zdej ne bom mogu spat celo noč, k se ne morem nehat režat....
Tole si razložu tko strokovno, k da bi šu jest enmu razlagat, kako dela menjalnik v jedrski podmornici. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!
Jaoooo Milivoje.....