Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dbola
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: To maj 11, 2004 2:00 pm

Napisal/-a dbola To maj 11, 2004 2:17 pm

Lep pozdrav vsem na forumu.

Imam identičen avto z identično mašino 74kW in enako nameščen filter - "home made" varijanta. :wink:

Pri meni iz tiste cevke ni vohat ali videt kapljice olja???

Zvok je res fenomenalen :twisted: , glede pref. pri meni ni razlike. Končna je ista, pospeški so enaki... Res je pa da ga do 3000 obratov sploh ne slišiš, potem pa fajn glas do blokade :)

Js bom karbon cev napeljal po desni strani ob boku. Trenutno čakam na mail kdaj lahko grem po robo :roll: . Že dva meseca.

Kakšne preformance imaš drugače? Končna po ravnem? Pospeški 0-100?

V kratkem bom zamenjal komplet izpuh vključno z kolektorjem. Grupa N :twisted: potem grem na valarje pa poročam...
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa To maj 11, 2004 8:18 pm

dbola je napisal/-a:Lep pozdrav vsem na forumu.

Imam identičen avto z identično mašino 74kW in enako nameščen filter - "home made" varijanta. :wink:

Pri meni iz tiste cevke ni vohat ali videt kapljice olja???

Zvok je res fenomenalen :twisted: , glede pref. pri meni ni razlike. Končna je ista, pospeški so enaki... Res je pa da ga do 3000 obratov sploh ne slišiš, potem pa fajn glas do blokade :)

Js bom karbon cev napeljal po desni strani ob boku. Trenutno čakam na mail kdaj lahko grem po robo :roll: . Že dva meseca.

Kakšne preformance imaš drugače? Končna po ravnem? Pospeški 0-100?

V kratkem bom zamenjal komplet izpuh vključno z kolektorjem. Grupa N :twisted: potem grem na valarje pa poročam...


Čak a pol se ti iz une cevke k je ta majhen filter gor čist nč ne kadi vn????
Hm... kako pa to. Ker pri meni se kadi zmeri ko je avto na mestu in potem se ga ful voha.
Jap zvok je pa res ubijalski ja :D
Ja performance se mi zdi da odkar imam filter da se je malenkost poboljšala. Sploh avtu se malo bol odtrga od 3000 obratov naprej. žMorm povedat da odkar mam filter gor ga še nism nažgal do konca. Sem se pa peljal 185 km/h pa je avto mel še kar nekaj rezerve.
Pospeškov pa nism nikol meril sem se mi zdi da je kar vredu.

Kakšen pa imaš ti performance?
A maš kakšno slikco tvoje mašine da mal vidm kako maš filter pa to narjen?


Lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC To maj 11, 2004 8:29 pm

ok,kak pa pol ves da je koncna hitrost vecja,ce ga se nisi do konca nazgal zaj ko mas filter gor?! :?
Govoril sem...
 
dbola
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: To maj 11, 2004 2:00 pm

Napisal/-a dbola To maj 11, 2004 8:34 pm

Po ravnem z original gumami kaže števec točno 200 km/h in niti milimetra več, po kakšnem klančku navzdol gre pa do konca :wink:
Pospeški so za 1.4 motor brez predelav, ob teži dobre tone, kar solidni. Izmerjeno od 0-100km/h (po števcu) okoli 10s.

Iz cevke se nič ne kadi vn. Vsaj opazit ni ničesar :roll:
Slike mašine nimam bom pa poslikal, ko napeljem še cev za zrak. Drugače zgleda pa enako kot pri tebi samo filter je drugačen.

Lp
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa To maj 11, 2004 8:45 pm

iLLoGiC je napisal/-a:ok,kak pa pol ves da je koncna hitrost vecja,ce ga se nisi do konca nazgal zaj ko mas filter gor?! :?


sej je večja, čeprav ga nism do konča nažgal čutm da je večja ker se avto drugače obnaša. rezervo ma. mal sm narobe napisu. bom nažgal jutr do konca pa bom povedu :D

lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa To maj 11, 2004 8:50 pm

dbola je napisal/-a:Po ravnem z original gumami kaže števec točno 200 km/h in niti milimetra več, po kakšnem klančku navzdol gre pa do konca :wink:
Pospeški so za 1.4 motor brez predelav, ob teži dobre tone, kar solidni. Izmerjeno od 0-100km/h (po števcu) okoli 10s.

Iz cevke se nič ne kadi vn. Vsaj opazit ni ničesar :roll:
Slike mašine nimam bom pa poslikal, ko napeljem še cev za zrak. Drugače zgleda pa enako kot pri tebi samo filter je drugačen.

Lp


Kok pa maš gume gor? Ker men je prej k sm mel 14 col gor šel 195 km/h mogoče mal več al pa tut ne, v glavnem tm nekje. Zdej mam pa 15 col gume, sam ga še nism do konca nažgal, ker sm to prejšn tedn vse nabavu in filtr tut :) pišuka morm ga jutr do konca da vidm. Upam da bo šel več :D :D
Sam, a ti maš filtrček na cevki?? Pa nč se ne kadi? A smrdi ti pa tut ne??
Pišula pol je pa pr men kej narobe.
Kakšen pa maš filter če je drugačen? Kok si pa dal? (če lahko napišeš)

Dej posliki ankrat da mal vidm


Lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 11, 2004 11:03 pm

A vam ni kapnilo da ene masine ne dimijo pri odusniku, ene pa...
Odvisno v kakem stanju je masina :wink:
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa To maj 11, 2004 11:07 pm

monster_d je napisal/-a:A vam ni kapnilo da ene masine ne dimijo pri odusniku, ene pa...
Odvisno v kakem stanju je masina :wink:


sam pr men ne bi smel ker ma avto 15000 km ali pač?

ah j*** ga :(

lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
dbola
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: To maj 11, 2004 2:00 pm

Napisal/-a dbola To maj 11, 2004 11:43 pm

Gume so še prve 185/60 14" (prevoženih 57k km pozimi in poleti - že skoraj slick varijanta :lol: )

Filterčka nimam gor nobenga kr tk visi cevka. Bom probal še z hladno mašino pa poročam.
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa Sr maj 12, 2004 3:34 pm

dbola je napisal/-a:Gume so še prve 185/60 14" (prevoženih 57k km pozimi in poleti - že skoraj slick varijanta :lol: )

Filterčka nimam gor nobenga kr tk visi cevka. Bom probal še z hladno mašino pa poročam.


A maš pol kej mastno po mašini?
Ok

lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
dbola
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: To maj 11, 2004 2:00 pm

Napisal/-a dbola Sr maj 12, 2004 3:50 pm

Po mašini ni nič mastno. Tudi če prst porinem v tisto cevko je čist oz. samo malo prašen - ni masten!
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa Sr maj 12, 2004 4:23 pm

dbola je napisal/-a:Po mašini ni nič mastno. Tudi če prst porinem v tisto cevko je čist oz. samo malo prašen - ni masten!


hmm... bom dal dol filtrček pa bom mal pogledu, samo mastn je zihr.
nevem no. bom pogledu pa bom povedu pol

lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 12, 2004 5:21 pm

ce ti iz odduska ful kadi, so zanc batni obrocki/tefloni, oz prevec oljne pare prepuscajo v karter, iz katerega je ta cevka spelana. obrocke se da unict tud med ulaufavanjem, pri novem, oz obnovljenem motorju. dejstvo je da avto z to kilometrino niti prblizn nebi smeu ful kadit iz odduska.
 
Uporabniški avatar
AleX_79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To jul 15, 2003 5:56 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a AleX_79 Sr maj 12, 2004 5:54 pm

ocitno bo treba res mal masino pregledat! Ker ce je masina vredi sploh nebi smelo dimit iz odusnika....
ce pa dimi so prvi znaki da bo treba sraufat....
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa Sr maj 12, 2004 8:36 pm

fak no sam to neb smel bit pišuka ej. avto je skor nov. zdej ne bom mogu spat.
u petk ga bom odpelu enmu da mal pogleda. fak no. jooj fak
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr maj 12, 2004 11:21 pm

Ha ha dejte no...
A ti žre olje? Najbrž ne!
Ti plavo kadi čez auspuh? Najbrž ne!
Pol je OK.
Zakaj pol avti sploh majo oddušek če ne bi smel nč vn kadit...

Tele so pa ble bose zdej!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr maj 12, 2004 11:59 pm

super98 je napisal/-a:Ha ha dejte no...
A ti žre olje? Najbrž ne!
Ti plavo kadi čez auspuh? Najbrž ne!
Pol je OK.
Zakaj pol avti sploh majo oddušek če ne bi smel nč vn kadit...

Tele so pa ble bose zdej!


Se podpišem pod to :!: :!:

Sicer pa res ljudje pa kake klobase strelate no? Mislim človeku mal smrdi po olju..... je reku kje da mu ornk dimi? in že zganjate paniko da je motor u pizdi.... mislim buče!
NOBEN avto ni narjen tko u detajle da ne bi obročki VSAJ MALO kompresije puščali. Olje u motorju ma včasih prek 100 stopinj..... kaj se zgodi? Logično da olje rahlo vre ( ne tko da kot voda na štedilniku ko si kuhate jajce) ampak pač mal se pari.In kaj se zgodi? Ja a ni LOGIČNO da bo mal po olju smrdel? AL pa da bo tam okol mastno? (pare pridejo na mrzlo se kondezirajo in se pač okol odušnika zmasti) Mislim eni pojma nimajo o delovanjo celotnega motorja...... pa že kr neki panika
Dejte nasljednjič mal prebrat al pa se pozanimat o tem kot pa da kr s prve vstrelite da je motor u pizdi. :roll: :ne :ue
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če maj 13, 2004 3:51 am

od kdaj pa motorno olje vre pr 100C ???? sj ni voda :lol:

tist kar sm jz zgor napisu je DEJSTVO :!:

bolj ko avto kadi iz odduska bolj so znucani tefloni in/ali batni obrocki. druzga razloga tle sploh ne more bit, ker je tehnicno nemogoce.

ce ti avto tko izi kadi(to je normalno), in ti to vlece v ventilacijo je to eno, ce ti pa avto ko pohodis in spustis gas ful zakadi vn iz odduska, pol pa pejd na servis, pa zahtevi da ti zmerjo kompresijo.
super98 je napisal/-a:Ti plavo kadi čez auspuh? Najbrž ne!

med izgorevalnim prostorom in oljnim obrockom sta se dva ali trije obrocki, pod njim pa ni nobenga. pa tud tendenca pritiska ki se tvori v izgorevalnem prostoru je da nekam uhaja, in to je dol. kajenje iz odduska je gorivo-zrak-mazivo, ki spusti dol. vsak motor pri ustvarjanju kompresije del te mesanice spusti v karter, kjer gre preko odduska in sesanega zraka nazaj v motor, in se na ta nacin reciklira. to je normalno.
sam excesivno kajenje iz odduska pa razkriva slabo stanje obrockov/teflonov.
plavo se kadi iz auspuha sele pol ko obrocki ne spuscajo sam dol ampak tud gor(to pomen da so cist v k-ju), in ne pobrisejo zadost olja z teflonov, zato ta posledicno zgori.

župa zate upam da se ti to dogaja zato ker ti hlape vlece v ventilacijo, in ne zato ker bi bla masina v kurcu. ker bi blo res skoda da bi blo kj narobe z prakticno novo masino.

velik srece zelim :)

l.p.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost