Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Pe feb 17, 2006 4:10 pm

Ojoj pa ta debata je že 2 leti stara :)
Drugač pa ja veliko se da narediti s predelavo glave je pa vse odvisno kok denarja je kdo pripravljen dati za kaj takega. Najbol osnovno kar se da narediti je poliranje izpušnih kanalov... nato je že brušenje + poliranje in tako naprej do izdelave popolnoma novih kanalov in ventilov kar pa je že ohoho denarja...
Več si lahko preberete o tem na
http://www.zup-racing.com/index.php?page=clanki
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Pe feb 17, 2006 7:44 pm

zenk ju Hemy :bow

kolk bi pa kj pršla cene ene osnovne obdelave
My soul almost complete ;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe feb 17, 2006 8:08 pm

hemingway je napisal/-a:Ojoj pa ta debata je že 2 leti stara :)

Ja fak, pa še porajtu nisem! :shock:
Ruff_RydeRR pa kaj ga ti serješ ej! :lol:

OK je pa bolje, da je več informacij na kupu, kot vse razdrobljeno v stotih temah. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So feb 18, 2006 4:04 pm

Edino prava obdelava glave je s pomočjo flow bencha ali naprave, ki zmeri pretok plinov skozi vsak kanal. Kdo ma to pri nas ne vem.
Jest sem se svoje lotu kar sam. V bistvu sem samo pobral ostre robove in obdelal kanal pred sedežem ventila. Skratka nisem mogu kej dost zajebat. Za kaj bolj drastičnega je dobro sproti merit pretok, da so vsi enaki.
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Ne feb 19, 2006 10:11 pm

ja Symon najprej search pa pol naprej ane :)
a Urbančič mislte da nima flow benča
mondy za kolk KM 'na uč' bi reku si prdobu
pa kakšno mašino maš
My soul almost complete ;)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po feb 20, 2006 10:27 am

Ruff_RydeRR je napisal/-a:ja Symon najprej search pa pol naprej ane :)
a Urbančič mislte da nima flow benča
mondy za kolk KM 'na uč' bi reku si prdobu
pa kakšno mašino maš


Ni še zmontiran... :P
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po feb 20, 2006 10:39 am

Kojnčkov dobiš neki malga okrog 10, ampak bol je pomembna odzivnost motorja
ki ga pridobiš s tem posegom.
Pa če maš že dol glavo pol lahko še fedrčke na ventilih zamenjaš z malce tršimi,
baje se pozna (nisem še sprobal).
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po feb 20, 2006 1:54 pm

aja se prav se pridobi bl pr navoru
uno s fedri pa pride baje upošev pri ostrejših odmičnih
da kao hitrejš ventili zapirajo
My soul almost complete ;)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Po feb 20, 2006 2:53 pm

Se pa obdelava glave brez nadgradnje odmičnih gredi ne splača. :?
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po feb 20, 2006 3:01 pm

aha :o no to pa nism vedu po kolk prbližn so pa odmične ...pa pol je treba
še računalnik poštimat ane :roll:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 20, 2006 3:23 pm

Odvisno kako drasticna je sprememba ..

V mojem primeru kjer je vse skupaj preko EFI, nadzorovano by EEC-IV (stock ECU):
- Obdelani kanali
- Nizana glava
- Druge odmicne, intake, throttle body, MAF pa se CAI

In elektronika ne dohaja vec. Tako, da cakam na modul pri Senici. :twisted:

LP, Klemen

PS:
http://ford.krneki.org/albums/userpics/ ... 280061.JPG
http://ford.krneki.org/albums/userpics/ ... 280059.JPG
http://ford.krneki.org/albums/userpics/ ... 280043.JPG
http://ford.krneki.org/albums/userpics/ ... 290073.JPG
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po feb 20, 2006 7:09 pm

ko smo ze pri glavi...
V cem je fora da majo eni avti na ventilih dve vzmeti eni pa le eno?
moj ma eno siroko, noter pa se eno ozjo...

Skrbi manjsa vzmet za vecji hod (odprtost ventila) vecja pa za manjso oz obratno?
nimam predstave zakaj ze pol nebi naredili eno mocnejso.
lp
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po feb 20, 2006 8:02 pm

sport je napisal/-a:Kojnčkov dobiš neki malga okrog 10, ampak bol je pomembna odzivnost motorja
ki ga pridobiš s tem posegom.
Pa če maš že dol glavo pol lahko še fedrčke na ventilih zamenjaš z malce tršimi,
baje se pozna (nisem še sprobal).

Recimo, da je tu 5 dovolj. Obenem se splača menjati odmično. Če delamo že hard tuning bi jaz dal še športni kolektor in celoten izpuh predelal. In jasno CAI ali pa vsaj notranji K&N filter. Na koncu pa avto čipaš, da pokapira, da lahko bolj diha in si zmagal! :twisted: Vsaj takšen je moj pogled na to situacijo. In mogoče nekoč na nekem avtu bi storil nekaj takega..... nekoč.... :(
Aja fedrčeke se menja, če so odmične preveč ostre in originalni ne uspejo dovolj hitro zapirati. Točno ne znam razložiti ker sem bral na neki ameriški strani... :oops: So pa to že bolj competition odmične kjer pri nižjih obratih izgubiš konje in moč, da jih potem dobiš pri max obratih. Vsaj za Nissanov 2.0 (SR20DE) motor je tako (Jim Wolf Tehnology).

Mondy: 8) :bow SPoštujem take majstre!
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr feb 22, 2006 10:27 am

Symon je napisal/-a:Recimo, da je tu 5 dovolj.

Malo vec pa res ;) ce je vkombinaciji z odmicnimi ..
Symon je napisal/-a: Obenem se splača menjati odmično. Če delamo že hard tuning bi jaz dal še športni kolektor in celoten izpuh predelal. In jasno CAI ali pa vsaj notranji K&N filter.

Dobro razmisljanje .. Notranji sportni filtri se se najbolj poznajo ob predelavah..
Symon je napisal/-a: Na koncu pa avto čipaš, da pokapira, da lahko bolj diha in si zmagal! :twisted: Vsaj takšen je moj pogled na to situacijo. In mogoče nekoč na nekem avtu bi storil nekaj takega..... nekoč.... :(

Skoda ker to lahko stane vsaj toliko ali vec kot "hardware" ;)
Symon je napisal/-a:Aja fedrčeke se menja, če so odmične preveč ostre in originalni ne uspejo dovolj hitro zapirati. Točno ne znam razložiti ker sem bral na neki ameriški strani... :oops: So pa to že bolj competition odmične kjer pri nižjih obratih izgubiš konje in moč, da jih potem dobiš pri max obratih. Vsaj za Nissanov 2.0 (SR20DE) motor je tako (Jim Wolf Tehnology).

To je res, ampak naceloma tega ne bos vedel dokler bateki ne srecajo ventilov ;)
Je pa tako, da ce gledamo forda pa nisana .. ima ford zelo dobre vzmeti ze v osnovi. Medtem ko od mojega mehnika primera je dozivela srecanje batov z ventili. V obeh primerih je prislo do "zasaltanja" Namesto iz tretje v cetrto, ponesreci v drugo ..

Tko da ce se zadeve take dela, je dobr prej mal prebrat o zadevah. Je pa tudi res, da nekateri izmed proizvajalcev odmicnih poleg napisejo se kaj je NUJNO ali PRIPOROCLJIVO menjat ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če feb 23, 2006 7:37 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Dobro razmisljanje .. Notranji sportni filtri se se najbolj poznajo ob predelavah..

V Japanese perfomace so merili s konusnim in z originalom na Imprezi (project RA). Uganeš kdaj je bilo več konjev? :idea: Zato imam jaz notranjega ker z njim vem, da nič ne izgubim kvečjemu pridobim lahko...
Nu-NRG je napisal/-a:Skoda ker to lahko stane vsaj toliko ali vec kot "hardware" ;)

Žal je to popolnoma res. Kolektor, fuel controler/čipanje, ali pa odmične imajo prekleto visoke in približno enake cene... :cry:
Nu-NRG je napisal/-a:To je res, ampak naceloma tega ne bos vedel dokler bateki ne srecajo ventilov ;)
Je pa tako, da ce gledamo forda pa nisana .. ima ford zelo dobre vzmeti ze v osnovi.

Hja raskiral ne bi. :P Po drugi strani pa tut ne bi kupoval odmične kjer bi bil primoran imeti obrate nonstop nad 4500 obrati, da ne bom imel še manj konjev kot z originalnimi. :roll: Takšne odmične so potem res tekmovalne in ne street.
Sicer pa ima Nissan ene najmočnejših motorjev blokov saj serijsko zmorejo prenašati zeloo veliko moč, boost.... 8) Za vzmeti pa ne vem. :P Pač niso namenjeni tako brutalnemu šaltanju. :lol:

Glavno, da se strinjava! ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe feb 24, 2006 8:53 am

Kar se odmicnih tice .. moje so sle ven notri pa smo mu nasilil odmicne od 130KM fieste .. naredijo pa med drugim, ~ 2mm globji hod ventila .. si lahko mislis kaj mi je delalo pri srcu ;) sreca se pa ne :)

Ampak dela .. se pa pozna da najbolj rukne od 4500 dalje :)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe feb 24, 2006 9:55 am

dve vzmeti so dane v en eno glavo zaradi varnosti da ce ena poci da se ventil vseno zapre in ne poskoduje glave motorja .

lahko pa so kot nacin kontrole sile zaperanja ventilov

misli kot fedri ki so progresivni pri vzmetenju
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme To feb 28, 2006 12:31 pm

Za pravilno obdelavo glave rabis izkusnje, izkusnje s potrdilom. Osebno ne bi zaupal glave nobenemu 'predelovalcu' v Sloveniji.

Brez tega

Slika

in tega

Slika

nimas kaj predelovati. Za strokovno mnenje se je potrebno obrniti na Fakulteto za strojništvo Ljubljana, pa še tam dvomim da so se kaj igrali z glavami, saj imajo precej drugega dela.

Profesionalna osnovna predelava glava stane cca 120.000SIT, dirkalna izvedba pa 300.000 SIT in je narejena za vsak motor različno, odvisno od konfiguracije.

LP
Miha
www.extremescorner.com
Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To feb 28, 2006 6:09 pm

eXtreme je napisal/-a: .....pa še tam dvomim da so se kaj igrali z glavami, saj imajo precej drugega dela.



Če se še niso, se še bomo. ;)
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR To feb 28, 2006 6:39 pm

mondy je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a: .....pa še tam dvomim da so se kaj igrali z glavami, saj imajo precej drugega dela.



Če se še niso, se še bomo. ;)


pohvalno :twisted:
My soul almost complete ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov