Nu-NRG je napisal/-a:Dobro razmisljanje .. Notranji sportni filtri se se najbolj poznajo ob predelavah..
V Japanese perfomace so merili s konusnim in z originalom na Imprezi (project RA). Uganeš kdaj je bilo več konjev?

Zato imam jaz notranjega ker z njim vem, da nič ne izgubim kvečjemu pridobim lahko...
Nu-NRG je napisal/-a:Skoda ker to lahko stane vsaj toliko ali vec kot "hardware"

Žal je to popolnoma res. Kolektor, fuel controler/čipanje, ali pa odmične imajo prekleto visoke in približno enake cene...
Nu-NRG je napisal/-a:To je res, ampak naceloma tega ne bos vedel dokler bateki ne srecajo ventilov

Je pa tako, da ce gledamo forda pa nisana .. ima ford zelo dobre vzmeti ze v osnovi.
Hja raskiral ne bi. :P Po drugi strani pa tut ne bi kupoval odmične kjer bi bil primoran imeti obrate nonstop nad 4500 obrati, da ne bom imel še manj konjev kot z originalnimi.

Takšne odmične so potem res tekmovalne in ne street.
Sicer pa ima Nissan ene najmočnejših motorjev blokov saj serijsko zmorejo prenašati zeloo veliko moč, boost....

Za vzmeti pa ne vem. :P Pač niso namenjeni tako brutalnemu šaltanju.
Glavno, da se strinjava!

....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...