Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 31, 2004 10:33 pm

monster_d je napisal/-a:Lisko a bo cist ok en tedn ponosen zokn???
Bi rad cimbolj poveco moc motorja pa me zanima ce bo ok, al se morem en tedn zokn nosit :lol: :lol:

Ma dej raj kake mesec dni ponošene gate gor..... tko veš ornk spresrane.... stari veš kaj to dela ma huj ko NOS no..... sej veš amonjak pa tko dalje..... mislim jaz zdej en mesec skupi gate nosim pol pa dam not namest filtra.... ma ne morš no.... končna 230 pospeški okol 5s me ne morš no..... res stari probi ne bo ti žal :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 31, 2004 11:32 pm

Kaj, jaz se bom pa pasulja najedel in potegnil PAI (Prc Air Intake), vmes pa se nadgradnjo ZIS-a in sicer PZIS (Ponosen Zokn Intake System), po moje ruknem VTi-ja na dragu dol ko to vzge.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr jun 16, 2004 9:37 am

Lastniki Cliotov letniki 2003 in masine 1.6, ker ne vem ce je pri drugih enako... bi mi lahko kdo pokazal siko kako je naredu CAI varianto? Ker nekaj casa ze gledam CAI varianto v a3m. Nikjer ne najdem CAI variante pri Cliotih... :cry:
Be happy
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr jun 16, 2004 11:59 am

naredi si sam cai, cevi dobis v MDM (inox), une reducirke pa lahko kupis ali v a3m ali pa ne vem kje, ker jih iscem ze dva meseca pa mi nihce noce pomagat, kje naj kupim reducirke za pametno ceno, ker ne bom dajal 2000 sit en kos gume. Vec kot 500-1000 sit ne bi smele stat reducirke. Bom moral it v obi in merkur kaj pogledat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Sr jun 23, 2004 6:55 pm

S.Hio kje je ze MDM in kaj je to zaena trgovina? :oops:
Be happy
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr jun 23, 2004 7:23 pm

www.mdm.si

Tržaška 127
Ljubljana

Eden glavnih prodajalcev inox izdelkov v sloveniji!!!
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Če jun 24, 2004 6:43 am

Thx!
Verjetn je najbols, da jim pokazes na avti kako hoces imet pa ti to skombinirajo al ne?
Be happy
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jun 24, 2004 7:38 am

najbolje da ves koliko dolgo cev hoces met in kako debelo pa ti odrezejo in si potem najdes nekoga ki ti jo potem olikuje po zelji (svasa).
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To jun 29, 2004 9:34 am

flektnana ideja za močnejše motorje oz. super sesalce (motorji pod 150 HP odpadejo).

Slika
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To jun 29, 2004 11:08 am

cromaman, to kar si ti dal sliko je twin turbo, zato ima dva filtra, poglej turbino na kolektorju.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jun 29, 2004 11:11 am

Sam sta ševedno oba na eno cev prkloplena (ni da bi en šel na eno, en pa na drugo turbino kot ponavadi) :P
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jun 29, 2004 1:13 pm

TITan je napisal/-a:Sam sta ševedno oba na eno cev prkloplena (ni da bi en šel na eno, en pa na drugo turbino kot ponavadi) :P


Sam spodn filtr ki je bolj pri maski pije vec zraka ko zgorn :lol: :lol:
DA nebi te naredli Y cev :roll:
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To jun 29, 2004 3:01 pm

vem da je twin sam mi je bla ideja kul da ma 2 filtra na eni cevi, nisem pa še tega vidu, sam Y bi pa res lahk naredu za micko.
the brand with the three stripes :)
 
Maco87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:42 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Maco87 Če mar 08, 2007 10:14 pm

K&N filter v škatli 100 % mene ta filter zanima samo za golf 4 in kje se ga dat nabavit za kako ceno ?
 
Uporabniški avatar
COBRA
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 574
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:32 pm

Napisal/-a COBRA Po mar 12, 2007 11:21 pm

Bom kar tuki... in sicer mal sem bral po forumu o teh "filtrih" in vem, da je blo že 1000x napisano o filtrih, ampak vseeno: TDI+šp.KONUSNI FILTER - je že kdo sprobal? Mal sem na netu brskal in prodajajo CAI za tdi-je:
http://www.awesome-gti.co.uk/carbonio.html

Ni me treba zj nadirat, pa ne vem kaj, zanimajo me IZKUŠNJE -> TDI+šp. filter (ne notranji :!: ). Pomoje bi se moglo kej poznat zarad turbota, al ne...?

Tisti, ki ste alergični na filtre, ne pišite! ;) :P

lp cobra
 
Uporabniški avatar
COBRA
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 574
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:32 pm

Napisal/-a COBRA Po mar 12, 2007 11:23 pm

aja, mam pa audi a4 (b5), 1.9 tdi/110 konjev...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov