Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Če jun 03, 2004 7:32 pm

Pugi je napisal/-a:
stilk0 je napisal/-a:Vem jz kwa je Cold Air Intake to je dovod hladnega zraka do mašine na simpl ker okrog mašine ni dobr če je topu zrak sam ta cev naj bi bila aluminij tist kar si pa na sliki kazu mi je pa bl zgledal kukr da je bla guma sam pofarbana na krom :roll:

No uglavnm pr technoracingu bi rad uzeu tist kd2 supercompetition filter sam zanima me kje bi dubu še zravn nastavk za CAI ? si ga ti sam naredu? al si pr technoracing vse dubu ?


LOL, ja, gumo sem šel barvat :rofl Veš, pa tud če bi bla cev gumjasta, bi bil to še zmer CAI. Sam kaj bi dajal gumo, če so temperature...

Pa kašn nastavk za CAI, kaj ti spet ni jasno?!!? CAI je sistem cevi za dovod zraka in ni nikakršen nastavek... Ne razumem kaj si hotu s tem poveat..
no pol pa sistem cevi sorri no k se narobe izrazmo a mas menstruacijo dons al kwa :P a lohk zdej še poveš a si to tud pr njih dubu ?
s_t_i_l_ko
 
Uporabniški avatar
enarf
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe maj 24, 2002 10:09 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a enarf Če jun 03, 2004 7:34 pm

:arrow: Pugi


Men tudi ni jasno, cel kup sem jih že srečal, ki se ne strinjajo z menoj, da je CAI vse, kar sesa hladen zrak in ga dobavlja skozi filter motorju. Zdej ne vem, če je prav kratica CAI zaščiten naziv kake znamke ampak princip je enak. Tisto, kar pa kupiš v trgovini je resda lepše in najbrž nekoliko bolje narejeno, vendar glej, če se pri hitrosti recimo 60 km/h zrak premika po cevi do filtra se nekako niti nima časa preveč segret ne? In konec koncev, vse kar je pod havbo ima slej ko prej enako temperaturo, 1cm debela jeklena cev ali pa 1mm debela ALU folija. Je pa tudi res, da potrebuješ za segrevanje večje mase več energije oz. več časa, in enako je pri hlajenju. Ampak koliko to CAI cev dotekajoči zrak dejansko ohlaja? Po mojem bolj malo no...
Žua d vivre...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 03, 2004 7:55 pm

CAI je tehnično samo to, da filter dobiva hladen zrak. Tisto kar se prodaja pod imenom CAI je ponavadi cev (alu, rostfrei, plastika, carbon...), ki filter (ponavadi koničen) premakne tam kjer bo sesal samo hladen zrak.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jun 03, 2004 8:11 pm

FILTER FILTER FILTER..................FILTER............CAI................FILTER..................FILTER.......... jao no fantje 1000 in ena tema je že bla o teh filtrih........ :roll: :shock:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 03, 2004 8:32 pm

Vem, ampak a ni zabavno odkrivanje tople vodde (by me too). :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Če jun 03, 2004 8:32 pm

Short Ram Intake:
Slika
Pa ni važno če je do filtra speljano 432 sanitarnih cevi! To nikoli ne bo CAI!

Cold Air Intake:
Slika
G-4S je enkrat objavil slikco svojega CAI, tam se pa še bolje vidi kot na tej sliki!

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če jun 03, 2004 8:38 pm

im krajša cev bolš je...
če maš avto z več kot 100HP nimaš kej razmišlat, kupi KD2 :!:

tema zaključena :roll:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 03, 2004 8:41 pm

Krajša cev ------> višji obrati, večja moč pri višjih obratih*
Dolga cev -------> večji navor pri nižjih obratih*

Zdej se pa odloči kaj ti je bolj pomembno.

*pri enaki temperaturi zraka
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če jun 03, 2004 8:50 pm

kdaj pa pelješ avto na nizkih obratih razen pri speljevanju?
pa še takrat če speljuješ, so obati takoj na 2...

nimaš kej razmišljat.... kratka cev!
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 03, 2004 8:55 pm

Enako je pri hudih odmičnih. Zakaj jih nimamo (čeprav dobiš motor z več moči v višjih obratih in motor ki se bolj zavrti)? Mogoče zaradi tega, ker nekateri rabijo avto za vsakodnevno vožno. Pri 100+ konjih se ne pozna tolk, sam en 60km avtoček je pa kr zaj**** tko pelat (sem se mal igrov z babičinemu avtotom :lol: ).

Pa pri kratki cevi ne pozabit narest pregrado med filtrom in motorjem.
Slika
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Če jun 03, 2004 9:08 pm

Ja sej mene sam zanima kje kle zravn dubiš pr KD2 to CAI cev morš sam narest al zravn dubiš ? prosim za odgovor :P
s_t_i_l_ko
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jun 03, 2004 9:13 pm

Ajaaaaaaaaaa..... To je pa cev, k jo greš kupti v merkurja -reč cev za napo. Je pa alu in prepogljiva, dolga je pa kr dost... Mislm da orignal 1m, ki se raztegne na 3... Maš pa različne fije...

Evo ti, problem rešen.. Pa ne pozabi vezic kupti, da ne boš s selotejpam lepu :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 03, 2004 9:14 pm

Če hočeš bit fenci, skensleri vezice pa si nabav objemke :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jun 03, 2004 9:16 pm

TITan je napisal/-a:Če hočeš bit fenci, skensleri vezice pa si nabav objemke :D

Vezice so bolš.
Slika
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Če jun 03, 2004 9:52 pm

Pugi a ti maš tud tuko narjen dej ksno fotko nared da vidm prbližn kako zgleda to...
s_t_i_l_ko
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če jun 03, 2004 10:06 pm

tip je pač mal zmeden CAI pomeni cold air intake system se prav sistem dovoda mrzlega zraka pa ni važn al so kromasti rori al pa cevi za vrt zalivat :)
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jun 03, 2004 10:06 pm

Ma res se mi ne da zdele slikat hodt.. Sej ti bo on v TR povedal kk naredi... Bom v soboto ti kej še povedal.. Lahko noč!
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe jun 04, 2004 12:16 am

Swasta, daj idite raj na kavo :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jun 04, 2004 12:19 am

monster_d je napisal/-a:Swasta, daj idite raj na kavo :lol: :lol:


Ja pa predebatirajte Zocken Intake Sistem pol pa še ŽBLJ dovod zraka..... ma ima da dobite na moči nekje okol 30PS :D :cry
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe jun 04, 2004 12:32 am

Ja - ZIS je itak najbolj huda zadeva kar jih je!!!!
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov