Technologic je napisal/-a:Zaj sem lih klical enga ko vari izpuhe pa je reko da sonda nebo zaznala da je avto že ogret pa bo cukal bla bla in je reko da mi tega nebi rad delal, al pa naj prpeljem v četrtek ker je gužva.
Pozna kdo kakega iz štajerske?
sonda nič ne zaznava kako je avto ogret ali ne hehehe, meri vsebnost kisika v izpušnih plinih.Ko je hladna ta mdo 300 stopinj C je odzivnost zelo slaba zato ne meri nič ,optimalno delovanje doseže okrog 600 stopinj C odzivni čas pa je okrog 50 ms, nad 900 stopinj C pa odpove.Zat oje večina teh sond ogrevanih ,imajo dodatni dve žički da se v par sekundah ogreje na delovno temperaturo in tudi med delovanjem se poskuša doseči vedno enaka temperatura sonde.
Mogoče je mehanik tvoj mislil da če odstraniš katalizator se sonda ne bo tako hitro segrela , če nimaš ogrevane, samo to so tako majhne razlike da ti avto ne bo nič cukal ali pa kaj drugače deloval.Ti tega ne boš opazil ,edino če greš izmerit.
Problem pri odstranitvi katalizatorja je samo tedaj če imaš dve lambda sondi eno pred in eno za katalizatorjem, kjer se meri razlika.Tedaj po odstranitvi katalizatorja ne bo nobene razlike merjenja in ti bo vrglo v rezervni program.