Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jun 14, 2004 3:49 pm

Sportni filter pa originalni filter, tedva si pozabu..
Obstajajo tud naluknjane skatle od filtra, ampak to mors sam narest. :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jun 14, 2004 8:04 pm

Valjast :lol:
Slika
 
Dani
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Dani Po jun 14, 2004 8:16 pm

TITan je napisal/-a:Valjast :lol:

Pa se najlonka :D
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Po jun 14, 2004 8:27 pm

pol pravte je da je konusni enojen ok? kolk bo kej pršlo do izraza (tko prbližn) na moji mazdi (1.6 16v 79kw), bo kej močnej al bo isto oz. še slabš :?
EJ6
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jun 14, 2004 8:31 pm

Dani je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Valjast :lol:

Pa se najlonka :D


ZIS powah :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 15, 2004 12:19 pm

sej filtr jz namontiram semle gor? :
Slika

Slika

a nej dam koničnga al kr enojnga konusnega? k placa je dost, glede zraka pa ne vem. Tisto originalno cev za dovod zraka bom mal prbliži filtru, to pa je tud vse :?
EJ6
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jun 15, 2004 3:36 pm

Mal pejd testirat ker ti bol ustreza glede zvoka, cukanja.... Js bi dal Supercompetitiona al pa enega orenk KNa, pa en dovod zraka si se nared, pa deflektor od masine. To prid v trgovino, ti bojo ze tm povedal kk, sj morjo znat, ker se jim gre, da cim vec prodajo an. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To jun 15, 2004 8:31 pm

jaz sem probaval različne varijante, pa je še najbolje da pustiš original škatlo pa narediš dodatno cev za zrak v njo.Notri daš lahko tudi športni vložek.Odstrani še resonator, ki je v blatniku.
Pri zunanjih koničnih filtrih ni bilo kakšnega efekta razen zvoka, šlo je slabše.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 15, 2004 11:02 pm

lej, jz hočm met lep zvok, za moč mi ni tolk. Hočm vsaj tko nardit, da ne bom poslabšu situacije. Če dam naprimer dvojnga konusnga, k kao ni treba tolk zraka dovajat, bo ok? a zvok bo kej drugačn al bo isto k zej?
EJ6
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jun 15, 2004 11:12 pm

Ševedno ne razumem zakaj ti paraviš da dvojnemu konosu ni treba toliko zraka dovajat?
Slika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: dvojni konus

Napisal/-a kaWsk To jun 15, 2004 11:18 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Sicer pise gor .. use search .. drgac pa pazi, da bo avto dobil dovolj zraka (stozicast filter) ali ne prevec (dvojni konusni). Za moje pojme data pa oba kr lep zvokec ;)LP, Klemen



jz po tem sklepam :oops: k jz ne morm kej preveč taktizirat, da bi spelu svež zrak do filtra :? vseen pa čem met lep zvok (tko k vsi) :P

prosm da neki priporočte, pa grem kupt zadevo :cry:
EJ6
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To jun 15, 2004 11:32 pm

Obstaja tud štumf, ki ga natakneš čez zaugror. Sam pazi, če ti posodim štumfe jaz, potem ti bo razneslo motor, ker mi tolk noge smrdijo.

Al pa ti bodo gljivice zabasale ventile... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To jun 15, 2004 11:35 pm

lol :D
EJ6
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Sr jun 16, 2004 7:50 am

no, jest sm sov pa vcerej v technoracing z dobrim namenom da kej kupm, sam se je na konc se vseen izkazal, da ne bo NC iz tega!!! Ta prokleta original skatla pritiska dol loputo, in ce ni skatle in ce dam jest gas, pol tist del kjer je notr loputa kr dol pade!!! SRANJE!!!!!!!!!!!! Ksne moznosti za to pritrdit pa ne poznam!!!
In zato sm vs zalostn sov domov in na poti domov zapravu polovico denarja za Hugo-Boss parfum! Tko mal za tolazbo, ker sm obupov nad temi filtri!!! :oops:

Ampak se je pa sevede ob prihodu domov zgodilo to, da sm koncno pogruntov kako bi pa res lahko filtr dav gor tko da bi tud delov!!! Sam kaj ko mi pa zdej polovica dnarja manka!!!! :evil: sej ne da bi se men ratal v technoracingu spovnt, pa bi men avto donc ze veselo ropotov!!!! :cry:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jun 16, 2004 8:02 am

Shit kje se enim ze ustavi... :roll:
Slika
 
boris_quatro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: So maj 01, 2004 1:24 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a boris_quatro Sr jun 16, 2004 8:04 am

jaz sem kupil v techno racingu konusni filter za v laguno ko sem jo še imel 1.8 16 v pa moram rec da je bil zvok ful hud sploh ko je šlo nad 4000 obratov

drugač čiščenje ful easy pa kvaliteta tut cool 8)
I feel the need for speed
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe jun 25, 2004 4:48 pm

med dvojnim konusnim in enojnim pri teh malih mašinah(tam do 3.2l) ni razlike.Če boš dal samo filter in brez CAI bo še slabše.Raje odstrani resonator, pa se ti bo drlo, še najceneje če se ti gre samo za zvok.Za moč pa lahko pridobiš tu di do 2HP(premalo za opaziti).Pa ti športni filtri se ne izplačajo, ni nobene koristi, edino če maš tako močno stunan avto, z mnogo večjimi šobami za bencin ,t66 turbino,... :wink:
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Pe jun 25, 2004 4:53 pm

dej ti mal več povej o tem resonatorju :D kak se to nardi, kaj je sploh to, a ima odstranitev kake slabe strani, vse povej
EJ6
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe jun 25, 2004 4:56 pm

Večinokrat je to zožitev cevi za zrak (oziroma nastavek za v cev) v obliki trobente, ki utiša zvok, ampak odvzame kak km. Samo po zvoku je ševedno kr razlika med navadnim papirnatim filtrom brez ovir in univerzalnim filtrom.
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jun 26, 2004 2:00 am

Ja ne sam res, z dvojnim konusom ma avto 5km vecjo moc kot navadn konusni filtr :EE :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov