Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jul 12, 2004 11:47 am

No, zase lhk napišem da vem kaj je čipanje, pa tud da mata turbina in čip zvezo, sicer posredno ampak, če elektronika oziroma vbrizg goriva ni pravilno nastavljen za usklajeno delovanje s turbino, pol ti ta bolj mal konjev da...Se strinjamo?
Seveda maš mojstre ki ti sčipa avto samo tako da se ti vrti 500 al pa 1000 obratov več recimo do 8000 namest do 7000 in nekteri pač misljo da majo zato 20KM več in da ma avto 2 sek manj do 100... :roll: Sploh če avto neha pridobivat na moči že nekje pr 6500 :roll: Ampak seveda, ker se bolj vrti bolj gre :roll:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jul 12, 2004 12:01 pm

Ta avto je pol k vredn-resno. Konjev ma na papirju kr velik gre pa nikamor. Nimam nč proti fiatu sam tale stilo je daleč od HGT-ja da Sedicivavole sploh ne omenjam. Za ta dner se dobi dost bolj zmogljivih avtomobilov v istem razredu. Fotrov dobr kolega dela na Triglavu pa je reku da je mel feeling da 1.8 bol vleče :( , tko da sm rku nej ga kr majo k ga je rihtal za testno.

Glede čip tuninga: na NA motorjih pride le v poštev ko se velik stvari zamenja (odmične, izpuh, sesalni kolektor) in je treba eletronko optimizirat. Drgač nim,a smisla, za une 2-3%-pa ne me napadat ker noben nima meritev prej in po čip tuningu na NA :lol: Pri turbačih pa pride bolj v poštev, ker se enostavno povečaa količino vbrizganega goriva in pritisk polnjenja turbine.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jul 12, 2004 12:11 pm

CupraR je napisal/-a:Ta avto je pol k vredn-resno. Konjev ma na papirju kr velik gre pa nikamor. Nimam nč proti fiatu sam tale stilo je daleč od HGT-ja da Sedicivavole sploh ne omenjam. Za ta dner se dobi dost bolj zmogljivih avtomobilov v istem razredu. Fotrov dobr kolega dela na Triglavu pa je reku da je mel feeling da 1.8 bol vleče :( , tko da sm rku nej ga kr majo k ga je rihtal za testno.

Glede čip tuninga: na NA motorjih pride le v poštev ko se velik stvari zamenja (odmične, izpuh, sesalni kolektor) in je treba eletronko optimizirat. Drgač nim,a smisla, za une 2-3%-pa ne me napadat ker noben nima meritev prej in po čip tuningu na NA :lol: Pri turbačih pa pride bolj v poštev, ker se enostavno povečaa količino vbrizganega goriva in pritisk polnjenja turbine.


Ahhh ja....se podpišem :wink: :bow

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Po jul 12, 2004 1:31 pm

brez zamere vsem samo glede na te poste mam obcutek da SLIDE nima pojma kako dejansko motor deluje in zakaj se elektronika uporablja in kaj krmili nekako mam obcutek da ta 14letnik bolje zastopi zakaj se gre :) :oops: :oops:

probi se drzati teme in odgovori saj na vprasajne kater ti je bil zastavlen preden nekaj zacnes mutiti (ne vem a se koga to mocno moti da kr nekaj muti)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jul 12, 2004 4:13 pm

Čip torej po tvoje mihc ne vpliva na vbrizg goriva? Pol pa ti razloži no... Nism edini k je napisu da čip ureja vbrizg goriva...tko da ne vem kje sm samo jz tok mutil...Lahko pa sam kej pametnejšega poveš... No mene pa recimo zlo moti da me tle zmerjaš da ne vem nč, s tem da sam nisi nč pametnga napisu :evil: ...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy Po jul 12, 2004 4:42 pm

Mister Twister je napisal/-a:Jest mam ideje fotr ma pa dnar

sam k ne vem ke bi se to dal dubit


jah če ma res dnar potem naj kupi kaj močnejšega pa nebote rabl chipa :wink:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jul 12, 2004 4:46 pm

Enako se jest počutim, ne bom govoru, ker so eni prepametni.

In ja, pod čipanje spada tudi kontrola vbrizga (mešanica!?!?!?!!). Jaoo. Aljuto! :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jul 12, 2004 4:47 pm

Pugi je napisal/-a:Enako se jest počutim, ne bom govoru, ker so eni prepametni.

In ja, pod čipanje spada tudi kontrola vbrizga (mešanica!?!?!?!!). Jaoo. Aljuto! :?


In kaj sm jz narobe napisu? Nism nikol reku d sm nezmotljiv, zato te lepo prosim da poveš kje sm tuk zamutu...da se kej novga naučim...
No pugi... :?

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To jul 13, 2004 6:46 am

ok bom napisal kaj si zabluzil

NA motorji
vecino kar cpu dela je da meri kolicino pretoka zraka preko sesalni sistem ter ustrezno uravnava kolicino vbrizganega goriva ter pri naprednih elektronkah se zamik vziga (pri vecini je to reseno z tabelo)

potek meritev je tak

Sprva cip prevzeme podatke o kotu odprte lopute ter hitrost vrtenja motorja. Nato preko metra pretoka zraka (llm) izmeri priblizno kolicino zraka ki se pretaka preko sesalne cevi nato temu zraku se izmeri temperaturo da kompenzira za temperaturno expanzijo zraka. Nato pogleda se temperaturo vode ki hladi motor in glede na to določi ali bo še uposteval meritve kolicine vsebnosti kisika v izpusnih plonih (lambda sonda) ko ima te vrednosti cpu jih primerja z tabelo ki so jo v tovarni izelali in glede na to tabelo vztrezno doda gorivo (s tem je misleno čas vbrizga ter kolicino goriva) ter nastavi cas vziga goriva (novejsi avti majo to samonastavljivo prejsna generacija je mela mehansko nastavlivi ki so bili kompenzirani za preduzig na 100 in 1 nacin)

Kje je sedej kle tisto kar lahko povecas moc

no tukaj tuning poteka tako da probas malo se poigrati z tabelam ki določajo čas vbrizga in kolicino vbrizganega goriva

kot osnovno je nastavljeno tako da motor dela cim bol ekonomicno in v tolerancah ki jih določajo zakoni o izpusnih plinih. Ce hoces doseci vec moci pa ti preprosto vbrizgas za cca 10% vec goriva s tem dobis dva efekta prvo bolj homogeno mesanico z se dodatnim gorivom ki ne bo porabljen ta gorivo se pa uporabi za hladiti samega zraka (BENCIN ZELO LEPO HLADI PROBI POMOCITI PRST V BENCIN PA MALO POMAHAJ Z NJIM BOS VIDEL KAJ MISLIM) s tem dobis mickeno vec moci cca 3%

druga stvar ki jo mores na novo nastavt je pa predvzig sam predvzig je ponavadi pogojen z kvaliteto goriva ter samo temperaturo v casu kompresije goriva ... (kvaliteta goriva doloci koliko hitro bo gorel, temp priblizno enako samo da je bolj kriticn klenkanje) no tukaj proizvajalci nastavljajo deloma konzervativno ker racunajo da nima vsaka drzava enako kvalitetno gorivo ter ce kdaj pa kdaj pride gorivo z manjsim oktanskim št. v sistem. no tukaj pa nastavijo tako da se zacne delovni gim cim bolj tocno pri zgorni mrtvi legi +5stopinj (najbolj efektivni del giba bata) in vala prirastek moci

no ker pa vsak motor ni cisto enak je treba to nastavit vsakemu motorju posebej in pri temu je kr veliko dela ... sedej ce si to tuner res vzame cas lahko iztisne sigurno se kakih 10-15% moci iz motorja ce pa bolj to dela na hitr (kar vecina nasih tunerjev dela valarji itd) pol pa je prirastek kakih 5-7%
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To jul 13, 2004 7:02 am

nisem zelel da sprejmes Slide to kot provokacijo ali pa kot neki kar sem te zelil zelo uzaliti samo predlagam da raje zastopis kako deluje nekaj bolj natanco preden ti nekemu razlagas nekaj k ze sam ne zastopis najbolje... sej si mel res da to res ureja koliko goriva samo si reku to tako da je zgledal da nisi cisto sigurn da je to tako ker je bolj delovalo iz stvojih stavkov "no mogoce pa to tudi dela"
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To jul 13, 2004 7:23 am

Golfy je napisal/-a:
Mister Twister je napisal/-a:Jest mam ideje fotr ma pa dnar

sam k ne vem ke bi se to dal dubit


jah če ma res dnar potem naj kupi kaj močnejšega pa nebote rabl chipa :wink:


Če ti poznaš kakšen bol močn stilo od 2.4 povej :P

LP 8)
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a Mister Twister To jul 13, 2004 7:49 am

učeri sm šu gledat ta avto str je 2 mesca 4000km črn za 3.500.000
Sam ne vem zakaj je dal prejšni lastnik uzadi rumeno,zeleno,rdečo nalepko abarth (čeprav ni abarth) na črn avto :evil: . Ful grdo! Velika pa je 25 kvadratnih cm
Upam da bo šlo dol brez prask
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a Mister Twister To jul 13, 2004 7:52 am

Golfy je napisal/-a:
Mister Twister je napisal/-a:Jest mam ideje fotr ma pa dnar

sam k ne vem ke bi se to dal dubit


jah če ma res dnar potem naj kupi kaj močnejšega pa nebote rabl chipa :wink:


No nafte glih ni odkril
:cry: :cry:
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To jul 13, 2004 8:04 am

Mister Twister je napisal/-a:učeri sm šu gledat ta avto str je 2 mesca 4000km črn za 3.500.000
Sam ne vem zakaj je dal prejšni lastnik uzadi rumeno,zeleno,rdečo nalepko abarth (čeprav ni abarth) na črn avto :evil: . Ful grdo! Velika pa je 25 kvadratnih cm
Upam da bo šlo dol brez prask


Ja ne se bat gre prow lepo dol 8)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jul 13, 2004 11:27 am

Mihc, bom napisal tko k sm pugiju, res nisem strokovnjak s tega področja, mam pa tolk pojma da bedarije ne bi šou napisat, tko v dvomih sm pa napisu ker res nism biu vč zihr ker je vsak neki drgač mutu...Ampak kot si ugotovu sm mel prov, zato prosim ne piši da pojma nimam...če ga ne bi mel nč, bi bil tiho, tko k sm tiho če kdo vpraša kako sklopko na avtu zamenjat, ker tega ne vem...U glavnem, nism hotu zvenet strokovno, ker nisem strokovnjak, napisu sm pa kar vem in tud ni blo narobe, zato je bil tvoj post res neumesten in itak da me je mal razjezil. Sej uredu, sam probi mal drgač drugič :pivo :wink:
LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jul 13, 2004 12:11 pm

Mister Twister je napisal/-a:učeri sm šu gledat ta avto str je 2 mesca 4000km črn za 3.500.000
Sam ne vem zakaj je dal prejšni lastnik uzadi rumeno,zeleno,rdečo nalepko abarth (čeprav ni abarth) na črn avto :evil: . Ful grdo! Velika pa je 25 kvadratnih cm
Upam da bo šlo dol brez prask


Da se ne boš matral - oče nej ga pele v ročno avtopralnico, kjer ti ga bodo dol dobil hudiča - z vapom, samo nej pazijo, da ne bodo še barve sfukal, potem pa mal z alkotom in je...

Drgač pa mal spreglej tiste neumne izjave o tem, da nej kej močnejšega kupi. Eni majo cajt bedarije pisat.


Js ti tkole svetujem. Ta motor je sam po sebi kar dovolj močan za ta avto, tako da preden se spraviš v povečevanje moči, malce avto ojačaj zaradi ovinkov in to. To nardiš za cca 100 do 200 jurjev, tako da zamenjaš amortizerje in fedre z športnimi - priporočam ti firme Eibach ali H&R ali FK...
Potem se zamenja izpušni sistem in kolektor s športnim. Vgradi se še športni filter in lep dovod mrzlega zraka. Ko to nardiš bo avto že kr petarda in bo zelo lepo zgledal. Sklepam, da že ima lita platišča vsaj 16 colska, tko da teh ni treba menjat. Šele takrat lahko avto potem čipaš.

Se mi ful ne da pisat velik naenkrat, mogoče bom še kej napisal bol poj...

LP :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jul 13, 2004 12:18 pm

Najprej avto kupit, pol pa o tuningu razmisljat :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jul 13, 2004 1:36 pm

Še enkrat bom napisal: pejte prvo na testno vožnjo, ker tele 170 konjev je v praksi pol mrtvih. Tut za sam easy tuning-celoten izpuh in podvozje, bi porabu tolk dnarja da se ti že na začetku splača kej bl strupenga uzet.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To jul 13, 2004 1:40 pm

CupraR je napisal/-a:Še enkrat bom napisal: pejte prvo na testno vožnjo, ker tele 170 konjev je v praksi pol mrtvih. Tut za sam easy tuning-celoten izpuh in podvozje, bi porabu tolk dnarja da se ti že na začetku splača kej bl strupenga uzet.


Ja itak rajš abarth k je od podvozja naprej vse bulš :D
LP 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost