Seveda maš mojstre ki ti sčipa avto samo tako da se ti vrti 500 al pa 1000 obratov več recimo do 8000 namest do 7000 in nekteri pač misljo da majo zato 20KM več in da ma avto 2 sek manj do 100...



LP
CupraR je napisal/-a:Ta avto je pol k vredn-resno. Konjev ma na papirju kr velik gre pa nikamor. Nimam nč proti fiatu sam tale stilo je daleč od HGT-ja da Sedicivavole sploh ne omenjam. Za ta dner se dobi dost bolj zmogljivih avtomobilov v istem razredu. Fotrov dobr kolega dela na Triglavu pa je reku da je mel feeling da 1.8 bol vleče, tko da sm rku nej ga kr majo k ga je rihtal za testno.
Glede čip tuninga: na NA motorjih pride le v poštev ko se velik stvari zamenja (odmične, izpuh, sesalni kolektor) in je treba eletronko optimizirat. Drgač nim,a smisla, za une 2-3%-pa ne me napadat ker noben nima meritev prej in po čip tuningu na NAPri turbačih pa pride bolj v poštev, ker se enostavno povečaa količino vbrizganega goriva in pritisk polnjenja turbine.
Pugi je napisal/-a:Enako se jest počutim, ne bom govoru, ker so eni prepametni.
In ja, pod čipanje spada tudi kontrola vbrizga (mešanica!?!?!?!!). Jaoo. Aljuto!
Mister Twister je napisal/-a:učeri sm šu gledat ta avto str je 2 mesca 4000km črn za 3.500.000
Sam ne vem zakaj je dal prejšni lastnik uzadi rumeno,zeleno,rdečo nalepko abarth (čeprav ni abarth) na črn avto. Ful grdo! Velika pa je 25 kvadratnih cm
Upam da bo šlo dol brez prask
Mister Twister je napisal/-a:učeri sm šu gledat ta avto str je 2 mesca 4000km črn za 3.500.000
Sam ne vem zakaj je dal prejšni lastnik uzadi rumeno,zeleno,rdečo nalepko abarth (čeprav ni abarth) na črn avto. Ful grdo! Velika pa je 25 kvadratnih cm
Upam da bo šlo dol brez prask
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost