Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Sr jul 28, 2004 11:46 pm

Ena je za levo ena za desno stran. :?: :roll:
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Če jul 29, 2004 7:28 am

Ne, zadaj je že serijsko Y člen. Vse kar sem naredil je bilo to, da sem cev, ki gre iz glavnega zavornega cilindra pri motorju prerezal in vmes vstavil ta pretočni zavorni cilinder. Če pa greta iz glavnega zavornega cilindra spredaj v tvojem avtu dve cevi (vsaka za svoje kolo), potem boš pač uporabil dva pretočna cilindra.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jul 29, 2004 12:40 pm

Zdaj pa bom lahko prodajal zavorne cilindre od jugota na kile :EE

Vredu ta zadeva, samo se sam zihr nebi scoj spravu delat, ker nebi dozivel da bi to delalo :D
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če jul 29, 2004 12:56 pm

to bo biznis hij kt z nafto 8)
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a bridgestone Če avg 05, 2004 1:59 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:ma kdo idejo kako bi se to nardil :twisted: gre se pa za clio 1.8 16v


če boš vozu rally si to montiri, drugače pa ne vem kako je glede homologacije. ker ročne niso na olje ravno zaradi pojava difuzije. to pomeni da ti ročno zategneš s tem premakneš batek ki potisne olje po cevki in poveča pritisk s čimer se stisnejo bati na čeljusti, vendar pa noben sistem ne drži 100% zato čez čas začne pritisk upadati in po recimo enem tednu ko si avto pustu stat na klancu in prideš nazaj ga ni več tam. sploh je pa to problem pri diskih.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Re: Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a fric Če avg 05, 2004 5:20 pm

bridgestone je napisal/-a:
Ruff_RydeRR je napisal/-a:ma kdo idejo kako bi se to nardil :twisted: gre se pa za clio 1.8 16v


če boš vozu rally si to montiri, drugače pa ne vem kako je glede homologacije. ker ročne niso na olje ravno zaradi pojava difuzije. to pomeni da ti ročno zategneš s tem premakneš batek ki potisne olje po cevki in poveča pritisk s čimer se stisnejo bati na čeljusti, vendar pa noben sistem ne drži 100% zato čez čas začne pritisk upadati in po recimo enem tednu ko si avto pustu stat na klancu in prideš nazaj ga ni več tam. sploh je pa to problem pri diskih.


Zato pa je fino, če serijsko ročno pustiš pri miru, zraven pa narediš svoj sistem, ki deluje neodvisno.
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Re: Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a modriDIRKAC Pe avg 06, 2004 9:41 am

stvar je dost preprosta...pod ročno vgradis se en glavni zavorni cilinder...potem pa povežeš ta cilinder z dovodom ki pelje na zadnja kolesa...vmes vgradiš protipovratni ventil ki ti takrat ko potegneš ročno odklopi pedal stran od zadnjih koles, ker bi sicer olje samo krožilo nazaj v posodico...ko pa ročno spustiš se ventil sprosti in olje se vrne v posodico po original vodu...važno pa je da tudi da dodatni cilinder dobiva olje iz iste posodice kot original ker bi sicer ena bila takoj prazna orig. pa polna....vod iz ročne pa moraš nujno priklopiti za ventilom ki uravnava zavorno moč na zadnjih kolesih, ker bi sicer ne bilo nobenega učinka...stvar pa ni ravno uporabna za vsak dan ker hidravlika ni toliko zanesljiva kot sama zajla saj bi že ob minimalnem spuščanju katerega koli tesnila padel tlak in s tem bi tudi popustila ročna...torej pozabi parkiranje v klance...
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Re: Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a fric Pe avg 06, 2004 11:14 am

modriDIRKAC je napisal/-a:stvar je dost preprosta...pod ročno vgradis se en glavni zavorni cilinder...potem pa povežeš ta cilinder z dovodom ki pelje na zadnja kolesa...vmes vgradiš protipovratni ventil ki ti takrat ko potegneš ročno odklopi pedal stran od zadnjih koles, ker bi sicer olje samo krožilo nazaj v posodico...ko pa ročno spustiš se ventil sprosti in olje se vrne v posodico po original vodu...važno pa je da tudi da dodatni cilinder dobiva olje iz iste posodice kot original ker bi sicer ena bila takoj prazna orig. pa polna....vod iz ročne pa moraš nujno priklopiti za ventilom ki uravnava zavorno moč na zadnjih kolesih, ker bi sicer ne bilo nobenega učinka...stvar pa ni ravno uporabna za vsak dan ker hidravlika ni toliko zanesljiva kot sama zajla saj bi že ob minimalnem spuščanju katerega koli tesnila padel tlak in s tem bi tudi popustila ročna...torej pozabi parkiranje v klance...


Če bi zadevo naredil tako, bi ročna zagrabla samo prvič in nikoli spustila, ker povratni ventil olja, ki si ga z cilindrom potisnil, ne bi pustil nazaj. (poznam SLO dirkača, ki je imel takšno idejo kot ti, jo preizkusil, na prvem zavoju je avto obstal, in lahko so ga šlepal z dvignjeno "ritjo" :? )
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Pe avg 06, 2004 11:30 am

Še dva primera iz Ilirske

Fiat 131:
Slika

P206 WRC:
Slika
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Re: Ročna na olje in ne na zajlo

Napisal/-a modriDIRKAC Pe avg 06, 2004 12:00 pm

ja to sem predvidu...sej povratni ventil daš na orihinal vod njegova funkcija pa je samota da zapre cev med novim priklopom in original gl. cilindrom zato da gre olje proti kolesom in ne nazaj v posodico...vzameš monostabilni 3/2 ventil (2=dve poziciji) (3=trije priključki ...normalno odprt, normalno zaprt,skupni..) potem pa vod od ročne razdeliš na dva dela..eden ti gre preko ventila direktno na kolesa, drugega pa uporabiš za krmiljenje ventila...delovanje : ko potegneš ročno se v cevi ustvari tlak ki v istem trenutku preklopi ventil ki zapre orig. vod, spoji pa ročno ter kolesa...ko pa ročno spustiš se tlak sprosti feder v ventilu batek zopet pomakne v mirujoči položaj in olje pač steče po cevi nazaj po orig vodu ali pa preko ročne (kjer je lažji pretok) v posodico ...ta ventil si lahko predstavljaš kot rele..dela po istem principu
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe avg 06, 2004 1:46 pm

@fric konkretno za jugota me zanima kak lahko izboljsam prijemanje rocne zavore pri jugotu?
Ok da menjas pakne in pa boben ze, pa zajlo novo... Itak naj bi blo menjano ca 20.000km nazaj.
Sam kot ves je pri jugotu bolj bogo to narjeno, na tehnicnem vedno pridem brez blema skoz, sam jaz bi rad da rocna zagrabi da se avto vstavi...
Encas sem fajn zaspanal zajlo, pa je blo ena dva tri meseca ok, pol pa spet isto.
kaka ideja?
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 So avg 07, 2004 1:58 pm

@monster

A teh 20.000KM je bilo veliko let nazaj? Zadaj razdri, poglej, če se tisti kavlji, na katere je pripeta zajla (pri bobnu) lepo premikajo. Pakne in boben tukaj nimajo vpliva, razen če so izrabljeni. Važna je zajla. Stane 2.500-3.500, zamenjano imaš takoj. Drugače se mi pa zdi, da ročna na Yugotu dobro prime.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po avg 09, 2004 1:21 am

mitja320 je napisal/-a:@monster

A teh 20.000KM je bilo veliko let nazaj? Zadaj razdri, poglej, če se tisti kavlji, na katere je pripeta zajla (pri bobnu) lepo premikajo. Pakne in boben tukaj nimajo vpliva, razen če so izrabljeni. Važna je zajla. Stane 2.500-3.500, zamenjano imaš takoj. Drugače se mi pa zdi, da ročna na Yugotu dobro prime.


Naj bi blo menjano dve leti nazaj, v kolkor je res, nevem nisem se razdiral odkar ga mam...
Ja sej blem ni v zajli, pa tudi problem je tudi ni nove kupit, sam ko pa se po dveh mesecih razpana spet zadeva, pa spet ko bik zategujes zajlo. Kaj je tak slabiga materiala al.. :?
Baje je tut neka fora da zajlo namocis v olje oz dizl...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov