

Ruff_RydeRR je napisal/-a:ma kdo idejo kako bi se to nardilgre se pa za clio 1.8 16v
bridgestone je napisal/-a:Ruff_RydeRR je napisal/-a:ma kdo idejo kako bi se to nardilgre se pa za clio 1.8 16v
če boš vozu rally si to montiri, drugače pa ne vem kako je glede homologacije. ker ročne niso na olje ravno zaradi pojava difuzije. to pomeni da ti ročno zategneš s tem premakneš batek ki potisne olje po cevki in poveča pritisk s čimer se stisnejo bati na čeljusti, vendar pa noben sistem ne drži 100% zato čez čas začne pritisk upadati in po recimo enem tednu ko si avto pustu stat na klancu in prideš nazaj ga ni več tam. sploh je pa to problem pri diskih.
modriDIRKAC je napisal/-a:stvar je dost preprosta...pod ročno vgradis se en glavni zavorni cilinder...potem pa povežeš ta cilinder z dovodom ki pelje na zadnja kolesa...vmes vgradiš protipovratni ventil ki ti takrat ko potegneš ročno odklopi pedal stran od zadnjih koles, ker bi sicer olje samo krožilo nazaj v posodico...ko pa ročno spustiš se ventil sprosti in olje se vrne v posodico po original vodu...važno pa je da tudi da dodatni cilinder dobiva olje iz iste posodice kot original ker bi sicer ena bila takoj prazna orig. pa polna....vod iz ročne pa moraš nujno priklopiti za ventilom ki uravnava zavorno moč na zadnjih kolesih, ker bi sicer ne bilo nobenega učinka...stvar pa ni ravno uporabna za vsak dan ker hidravlika ni toliko zanesljiva kot sama zajla saj bi že ob minimalnem spuščanju katerega koli tesnila padel tlak in s tem bi tudi popustila ročna...torej pozabi parkiranje v klance...
mitja320 je napisal/-a:@monster
A teh 20.000KM je bilo veliko let nazaj? Zadaj razdri, poglej, če se tisti kavlji, na katere je pripeta zajla (pri bobnu) lepo premikajo. Pakne in boben tukaj nimajo vpliva, razen če so izrabljeni. Važna je zajla. Stane 2.500-3.500, zamenjano imaš takoj. Drugače se mi pa zdi, da ročna na Yugotu dobro prime.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov