Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Verho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne mar 07, 2004 4:15 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Verho Ne sep 05, 2004 6:53 pm

monster_d je napisal/-a:
FireSTORM je napisal/-a:to ti pa bojo vsi odsvetovali, pocakaj nekaj casa, se bo monster oglasil, njemu so svetovali 0.5mm, ampak je dal dol 0.75mm ce se ne motim

LP FireSTORM :hi


hehe, no ja jaz mam 0.75mm nizano, resda sem hotu met 1mm pa mi mehanik ni hoto da pol nebi bli blemi z klenkanjem in vzigom, avto pa ze dela priblizno leto in pol brez problema, tak da pri starih avtih brez
elektronike priporocam.

Aja za nizanje pa sem dal nekje okoli 4k
lp


Pr komu si pa to delu?
Fiat iustitia, pereat mundus.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne sep 05, 2004 7:19 pm

Usak ki ma struznico ti lahk postruzi to... pa idi do kakiga mehanika pa ga uprasaj komu nosi glave...
 
Uporabniški avatar
fastfury
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Po sep 23, 2002 11:00 am

Napisal/-a fastfury Če sep 09, 2004 4:51 pm

Bom pa še jz vprašu. A se da oz. ali je smiselno nižat glavo tud pr motorju z elektronskim vbrizgom al je pr njemu komresija stvar elektronike. No, če se da me zanima ali kdo ve kolk konjev bi se dalo dobit pr 1.3 mašini s serijsko 40 kW.
 
Uporabniški avatar
Verho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne mar 07, 2004 4:15 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Verho Če sep 09, 2004 5:57 pm

Po nekih podatki naj bi za 0.1mm dobil malo manj kot 1 konja, seveda je do odvisno od mašine, ampak okvirno...

Mam pa še eno vprašanje: Brušenje odmične gredi, kad pridobiš, daljše čase polno odprtih ventilov ? Kok se to pozna na moči, porabi...
Fiat iustitia, pereat mundus.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 09, 2004 7:52 pm

Hm... ti bi odmicno gred brusil?
jao :ne

Mah z nizanjem glave je pac tak, nebos glih pridobo kaj hudega... malenkost bolj odziven bo motor, lazje se bo zavrto, mah nevem jaz bom zihr pri naslednjem motoru dal glavo spet na nizanje.

Odloci pa se sam, edino pri einspricu te lahk pac kaj j**e pol...
Bo ker drug povedo ko je dal na taki zadevi nizat...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po sep 27, 2004 10:51 am

Jaz imam na accentu 1.3 glavo nižano za 0,6 pa moram rečt, da se kr pozna....sicer avtek je že v štartu imel 86KM, narejeno je pa kr nekaj (polirani kanali, predelani odduški, športni zračni filter, zvišan omejevalec, odvod vročega zraka izpod pokrova motorja,...) no, vse skupaj se kr lepo pozna zato ti ne znam povedat koliko konkretno pomaga samo nižanje glave.....
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po sep 27, 2004 11:06 am

a men se tud splača nižat glave pr Golf II D (55KM)???
a je še kakšna taka malenkost da bi mal mašino spredenal??
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Po sep 27, 2004 1:56 pm

Jaz sem pri svoje dal znizat za 1mm. Zdaj morm pa dat narest se eno tesnilo da jo nazaj zvisam. V cem je trik - ventili se zaletijo v bat.

Ce se prav spomnim je en mozak iz okolice ljubljane ki dela tesnila glav?
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po sep 27, 2004 2:26 pm

a za cliota 1.8 16v ki am že einšpric bi blo da bi se dala glava nižat al je riskantno k je ful elektronike
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Po sep 27, 2004 2:31 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:a za cliota 1.8 16v ki am že einšpric bi blo da bi se dala glava nižat al je riskantno k je ful elektronike


a poglej ga poldeta, hočeš delat generalko pol pa takoj nižat glavo :lol:

dej ti meni rajš povej kje se kaki deli cenej dobijo, dročniki in jermeni,

morm tud jest mal mojo mašinco u red spravit :wink:


aha pa enega dobrga in cenovno ugodnega majstra bi rabu 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po sep 27, 2004 3:05 pm

ti se bova mogla mi2 skup spravt k mam ista uprašanja :lol:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak Po sep 27, 2004 4:06 pm

Inu?
Kako je zdaj z špricarji?

toti aksent ka ma 1.3 verjetno na brizgalke, ane?
Kaj ti normalno dejla?

kaj pa ostali?

Koliko kaj priporočaste nižanje glave na novejšmu avtu (tam 96letniki) ?

lp uroš
aaaaaa...KONJA!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po sep 27, 2004 4:37 pm

eXtreme je napisal/-a:V cem je trik - ventili se zaletijo v bat.


Jah to je glih fora ventili se morajo zabijat v bat pol je moc vecja :lol: :lol:
Joke da nebo ker resno mislo.

Skratka med batom in pa ventilom je kr velika razdalja, zdaj odvisno od avta pri enem lahko vec znisas pri drugem manj.

Pri ficaku tudi do 3mm 8)
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Po sep 27, 2004 8:55 pm

mene tud zanima kak je z novejsimi avti, recimo okrog '95 '96 letnika naprej...

kak je pa pri turbinskih motorjih?
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po sep 27, 2004 9:02 pm

sicer nisem stručko, ampak mislim, de ni glih pametno nižat glavo turbačem, ker so bolj "občutljivi" na večje kompresije!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po sep 27, 2004 9:06 pm

Navadni motorji rabijo večjo kompresijo, da pride do večjega sproščanja energije, zaradi več oktanskega bencina. Podobno je pri turbačih, samo tam jim turbina vstvarja večji pritisk na gorivo. Pri turbačih je potrebno manšati kompresijo, da se lahko uporabi večji pritisk turbine.
Slika
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po sep 27, 2004 9:37 pm

a men se tud splača nižat glave pr Golf II D (55KM)???
a je še kakšna taka malenkost da bi mal mašino spredenal??

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Po sep 27, 2004 9:46 pm

TITan je napisal/-a:Navadni motorji rabijo večjo kompresijo, da pride do večjega sproščanja energije, zaradi več oktanskega bencina. Podobno je pri turbačih, samo tam jim turbina vstvarja večji pritisk na gorivo. Pri turbačih je potrebno manšati kompresijo, da se lahko uporabi večji pritisk turbine.

ok... kapiram,ampak zannima me razlog zaaj nebi povecali kompresije poleg tega pa ŠE pritisk turbine?
Govoril sem...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po sep 27, 2004 10:01 pm

Golden eye je napisal/-a:a men se tud splača nižat glave pr Golf II D (55KM)???
a je še kakšna taka malenkost da bi mal mašino spredenal??

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


NE. Golf 2 D je narjen za šparanje, in tudi z miljon sit iz njega ne boš spravil kaj konkretnega. Če bi rad hiter avto si kupi GTI, če bi rad poceni avto obdrži dizla.

Nasplošno obstajajo 3 lastnosti avtomobila, ki med sabo niso kompatibilne: Hiter, zanesljiv, poceni. Naenkrat lahko izbereš le 2 od teh.
 
Golden eye
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 637
Pridružen: Če maj 01, 2003 1:20 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a Golden eye Po sep 27, 2004 10:04 pm

OK. To sem hotu slišat :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov